Siinäpä tuo kysymys olikin.. Olen aloittanut VLCD-dietin kahdella nutrilett 'start now!' pakkauksella. Huomenna starttaa kuudes vuorokausi, eli viimeinen päivä tuon pakkauksen antimilla.. Ylihuomenna sitten onkin aika siirtyä seuraavaan vaiheeseen: Naturdietteihin. Mulla on valmiina kaapissa 80kpl 330ml naturdiet smoothieita ja shakeja, sekä 60kpl naturdiet jauhopussipirtelöitä.. Noissa pussi pirtelöissä on kaloreita puolet vähemmän kuin purkkipirtelössä, ja pusseja tulee syödä 5 x vrk. Entäs jos haluan syödä pelkkiä valmispirtelöitä, riittääkö esim. 4/vrk? Tai jos sekoittelee? 3 pussia ja 1 purkki?
Naturdiet shake ja smoothie, monta päivässä?
3
2477
Vastaukset
- Kelb
Jos ne on semmosia tetroja, jossa on pilli mukana, niin niitä saa syödä 4. Tarkista että on VLCD, niitä nimittäin on myös LCD.
Jos syöt 3 shakea, niin voit syödä yhden pussin siihen lisäksi, kunhan et joka päivä tätä tee. Tuotteet on mitoitettu niin, että saat kaikki tarvitsemasi aineet näistä tietyillä määrillä. Jos syöt 1 pussin ja 3 purkkia esim. päivittäin, niin sinulta jää jotain puuttumaan. - amazooni2
Jospa tekisit smoothiet itse.
Valitse: "FREE Super Saver Delivery" niin ilmainen toimitus myös suomeen.
Alle 25€ kotiin kuljetettuna
http://www.amazon.co.uk/Hinari-MB280-Genie-Multi-Attachment-Blender/dp/B000GG4MCU/ref=as_li_tf_tl?ie=UTF8&tag=wenn-21
Hinari MB280 The Genie Multi-Attachment Blender
Tosta 100 reseptiä, jos lontoon murre taipuu.
http://www.amazon.co.uk/The-Slim-It-Down-Diet-Smoothies-Superfood/dp/1491280565/ref=as_li_tf_tl?ie=UTF8&tag=wenn-21
The Slim-It-Down Diet Smoothies: Over 100 Healthy Smoothie Recipes For Weight Loss and Overall Good Health - Weight Loss, Green, Superfood and Low Calorie Smoothies - ei ikinä ulkoa
älä osta sutta ulkomailta. www.ssj-import.com on suomalainen firma mistä itse ostin kunnon blenderin. Jos haluut hankaluuksia, tilaa ulkomailta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425546Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k273970Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192354Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2872192Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481441Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611289Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1271109- 35963
- 164846