Siinäpä tuo kysymys olikin.. Olen aloittanut VLCD-dietin kahdella nutrilett 'start now!' pakkauksella. Huomenna starttaa kuudes vuorokausi, eli viimeinen päivä tuon pakkauksen antimilla.. Ylihuomenna sitten onkin aika siirtyä seuraavaan vaiheeseen: Naturdietteihin. Mulla on valmiina kaapissa 80kpl 330ml naturdiet smoothieita ja shakeja, sekä 60kpl naturdiet jauhopussipirtelöitä.. Noissa pussi pirtelöissä on kaloreita puolet vähemmän kuin purkkipirtelössä, ja pusseja tulee syödä 5 x vrk. Entäs jos haluan syödä pelkkiä valmispirtelöitä, riittääkö esim. 4/vrk? Tai jos sekoittelee? 3 pussia ja 1 purkki?
Naturdiet shake ja smoothie, monta päivässä?
3
2592
Vastaukset
- Kelb
Jos ne on semmosia tetroja, jossa on pilli mukana, niin niitä saa syödä 4. Tarkista että on VLCD, niitä nimittäin on myös LCD.
Jos syöt 3 shakea, niin voit syödä yhden pussin siihen lisäksi, kunhan et joka päivä tätä tee. Tuotteet on mitoitettu niin, että saat kaikki tarvitsemasi aineet näistä tietyillä määrillä. Jos syöt 1 pussin ja 3 purkkia esim. päivittäin, niin sinulta jää jotain puuttumaan. - amazooni2
Jospa tekisit smoothiet itse.
Valitse: "FREE Super Saver Delivery" niin ilmainen toimitus myös suomeen.
Alle 25€ kotiin kuljetettuna
http://www.amazon.co.uk/Hinari-MB280-Genie-Multi-Attachment-Blender/dp/B000GG4MCU/ref=as_li_tf_tl?ie=UTF8&tag=wenn-21
Hinari MB280 The Genie Multi-Attachment Blender
Tosta 100 reseptiä, jos lontoon murre taipuu.
http://www.amazon.co.uk/The-Slim-It-Down-Diet-Smoothies-Superfood/dp/1491280565/ref=as_li_tf_tl?ie=UTF8&tag=wenn-21
The Slim-It-Down Diet Smoothies: Over 100 Healthy Smoothie Recipes For Weight Loss and Overall Good Health - Weight Loss, Green, Superfood and Low Calorie Smoothies - ei ikinä ulkoa
älä osta sutta ulkomailta. www.ssj-import.com on suomalainen firma mistä itse ostin kunnon blenderin. Jos haluut hankaluuksia, tilaa ulkomailta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056