PItäisikö kertoa tyttöystävälle??

jack-1

Meillä on opiskeluporukassa ollut saunailtoja noin kerran kuussa. Nyt kahtena viime kertana meidän miesten saunaan on tullut myös yksi nainen. Hänellä on kyllä ollut pyyhe päällä, joten en ole nähnyt mitään. Mutta viime kerrallakin jotkut pojat vitsailivat hänen kanssaan että "ota pyyhe pois" jne.

Minua jäi nyt vaivaamaan, että pitäisi sanoa tyttöystävälle, että saunassamme on ollut vieras nainen. Vaikka mitään en ole nähnyt saati tehnyt niin jotenkin tuntuu että tämmöisestä pitää kertoa.. Tai varsinkin jos hän vielä joku päivä tuleekin sinne alasti niin mitäs sitten.. Mietityttää vaan se että rakkaani sitten suuttuu jotenkin kaikesta huolimatta.. Miten tässä kannattaisi menetellä? Vinkkejä? Ehkäpä jätän vastedes sitten menemättä koko saunaan

23

835

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hkkj

Don't fix it if ain't broken.

• palautetta1

oletpa huomioon ottava kun mietit tyttöystävääsi noin! jos minun mieheni kertoisi asian juuri noin kun kirjoitit että asia jäi sinua vaivaamaan niin ainakin minä arvostaisin suuresti mieheni "tunnustusta". ja tuosta nyt ei voi suuttua jos mitään pahaa ei ole tapahtunut. Tiedän että useammat eivät kertoisi mutta ainakin minun tapauksessani luottamus mieheen kasvaisi jos hän kertoisi ja sanoisi että asia jäisi muuten vaivaamaan..

• no panic

En tiedä kannattaako pelätä tyttöystävän suuttumista liikaa. Et kuitenkaan iske naista, niin tuskin on mitään ongelmaa parisuhteessasi. Jos pyyhe lähtee, pääsee sieltä pakoon.

• seksiyhteiskunta

Itse seurustelevana naisena en näe syytä, miksi asiasta pitäisi mainita. Eihän tuossa ole mitään väärää. Toisaalta, jos minulle miesystäväni kertoisi tuollaista, ei se minua hetkauttaisi millään lailla. Mikäli tyttöystäväsi on kovin "räjähdysherkkä", niin jättäisin kertomatta. Ei se valehtelua ole.

• "Ei se valehtelua ole"

-Varsin löyhällä moraalilla ollaan liikkeellä jos ajatuksena on, että se mitä toinen ei tiedä ja mistä ei näin ollen voi edes kysyä, ni ei ole valehtelua.

Valehtelua on myöskin kertomatta jättäminen. Varsinkin jos asia kerta vaivaa ap kirjoittajaa, ni kannattaa olla suosiolla rehellinen itselleen ja kumppanilleen.

• Totta helkkarissa kerrot!

Tuollaisissa epäselvissä (?) tilanteissa on aina hyvä soveltaa sääntöä: mitä jos tilanne olisi toisinpäin..?!
      Noin kun ajattelee, ni melko nopeeta valkenee se mitä tulee tehdä.

• miesvm_1967x

Samaa mieltä että kerrot vaan suoraan. Ei oo ap:n vika jos joku nymfomaani tulee sinne jätkiä kiusaamaan, kunhan ei itse erehdy sekaantumaan asiaan sen enempiä. Enemmän se on sen vilauttelijamuijan murhe ja tommonen ei tosiaan kuulosta ihan normaaliltakaan. Elikkä nymfo tai muuten sekopää ämmä johon ei kannata kiinnittää turhaksi asti huomiota, eikä siis todellakaan kannata. Tissit, pimppi ja peppu on joka naisella kuiteskin ettei siitä kannata verenpainettaan kohottaa.

• miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

Samaa mieltä että kerrot vaan suoraan. Ei oo ap:n vika jos joku nymfomaani tulee sinne jätkiä kiusaamaan, kunhan ei itse erehdy sekaantumaan asiaan sen enempiä. Enemmän se on sen vilauttelijamuijan murhe ja tommonen ei tosiaan kuulosta ihan normaaliltakaan. Elikkä nymfo tai muuten sekopää ämmä johon ei kannata kiinnittää turhaksi asti huomiota, eikä siis todellakaan kannata. Tissit, pimppi ja peppu on joka naisella kuiteskin ettei siitä kannata verenpainettaan kohottaa.

Ja kuten joku jo huomioi, niin aina sieltä saunasta voi lähteä pois jos tuntuu että mopo alkaa keulimaan :) Seon järkevää ja jopa suotavaa, jos ei pappatunturin sarvet pysy käissä :D

• kokenut jäbä

>on aina hyvä soveltaa sääntöä: mitä jos tilanne olisi toisinpäin..?!

Tämä sääntö ei päde naisiin. Mies voi ajatella, että mitäpäs jos tyttöystävä olisi naisporukalla saunassa ja siellä vierailisi miespuolinen saunakaveri. Voisi herättää miehessä (oikeutetusti) mustasukkaisuutta ja pitäisi siis kertoa nyt tästä päinvastaisesta tilanteesta tyttöystävälle.

Naisten kohdalla ongelmatilanne ei ole kuitenkaan vain siinä yhdessä tilanteessa (kuten miehen ajattelussa olisi). Nainen laajentaa hyvin herkästi asian koskemaan kaikkea mahdollista epäluottamusta osoittavaa miehessä. Pahimmillaan tosiasioita vääristellen nainen puhuu myöhemmin saunatilanteesta tyyliin, kun olit silloin uskoton, tai melkein uskoton. Se olisi loputon suo.

• piste

Tottakai kerrot! En tiedä muista mutta omassa suhteessani tuollainen nakusauna jossa on sekaisin miehiä ja naisia on vähintäänkin epäilyttävää ja lasken sen "pettämiseksi". Mies on samaa mieltä joten tuskin meillä pääsee tällaista tilannetta syntymään. Mutta mikäli tämä tapahtuisi mulle ja asiasta ei olisi koskaan ollut puhetta niin arvostaisin todella paljon jos mies kertoisi tästä ja varsinkin ennenkuin mitään on ehtinyt tapahtua. Vaikutat todella huomaavaiselta mieheltä kun ajattelet tyttöystäväsi tunteita :) Näkisin tuon ehdottomasti luottamusta parantavana asiana, jos päätät kertoa. Ja jos jatkaisit saunomista ja ensi kerralla nainen olisi alasti, sinusta tuntuisi varmaan vielä enemmän siltä että pitää kertoa. Sitten kun kertoisit, voisi naisesi pahoittaa oikeasti mielensä...

• kokenut jäbä

Älä missään tapauksessa kerro tyttöystävälle asiasta mitään. Se herättäisi vain tarpeetonta epäluuloa. Kun mitään ei ole tapahtunut, ei ole syytä kertoa myöskään mitään.

The Onen mielestä vaikeneminen olisi valehtelua. Olen eri mieltä, koska mitään ei ole tapahtunut. Toki mies valehtelisi, jos olisi pannut naista yhteisorgioissa muiden miesten kanssa saunassa.

Naisten kanssa pätee sääntö: älä kerro mitään mistään, mitä ei ole tapahtunut todellisuudessa konkreettisesti. Ei siis pidä kertoa esim. että tuo saunaan tullut nainen on vaikkapa erittäin seksikäs ja sinunkin on tehnyt mieli. Tai flirttailit hänen kanssaan viattomasti. Siitä et selittelemällä enää selviä, vaikka kuinka sanoisit, että eihän siinä mitään tapahtunut.

• Babarpapa

Minä kertoisin kyllä tapahtuneesta, koska jaan mielelläni minulle tapahtuneet asiat naiseni kanssa. En kuitenkaan jättäisi saunailtoja väliin, vaikka hän saisi mustasukkaisuusraivarit. Jos hän olisi mustasukkainen ja yrittäisi kieltää menemästä, hän ei luottaisi minuun, mikä puolestaan olisi loukkaus minua ja parisuhdettamme kohtaan. Ja jos häntä saunomiseni niin kovasti huolettaisi, asiaan olisi yksinkertainen ratkaisu: tulkoon mukaan saunaan.

Ole rehellinen mutta älä anna tyttöystäväsi kontrolloida sinua. Siinäpä minun ohjeeni.

• tyttöystävä vastaa

elikäs kuulut siihen porukkaan ketä ei haittaa jos kumppani saunoo vastakkaista sukupuolta olevien kanssa. Tuossa tilanteessa vaikka etsisin itselleni saunaseuraa ja taatusti saisivat olla komeita. Siinäpähän kulta kotona venailisi, kun me poikien kanssa otettaisiin vähä löylyä.

• Babarpapa
        tyttöystävä vastaa kirjoitti:

elikäs kuulut siihen porukkaan ketä ei haittaa jos kumppani saunoo vastakkaista sukupuolta olevien kanssa. Tuossa tilanteessa vaikka etsisin itselleni saunaseuraa ja taatusti saisivat olla komeita. Siinäpähän kulta kotona venailisi, kun me poikien kanssa otettaisiin vähä löylyä.

Ei minua haittaa sekasaunominen, mutta sekoitat nyt keskenään kaksi erilaista tekoa: sen että menee saunaan kun sinne on joku vastakkaisen sukupuolen edustajankin kutsunut sekä sen, että etsii itse saunaseuraa vastakkaisesta sukupuolesta. Jos et ymmärrä eroa, olet typerä, ja siltä varalta, että olet, tässä rautalankaa:

- Jos oikein tietoisesti etsit komeita miehiä, joiden kanssa viettää aikaa alastomana niin että tarkoituksena on katsella heidän vartaloitaan, petät miestäsi.
        - Jos menet saunaan kavereidesi kanssa ja joku muu on sinne pyytänyt miehenkin, et tee mitään väärää.

• Saunomaton nainen

Itse voisin kertoa tai olla kertomatta, mutta en kertoisi siksi että olisi muka velvollisuus kertoa. Jos kerran asiassa ei ole mitään tuon kummempaa. Toki voit olla menemättä saunaan jos haluat, ei nainenkaan välttämättä haluaisi mennä saunaan jos siellä on joku mies. Tai mitäpä jos sanoisit suoraan naiselle, että et tykkää kun hän on saunassa miesten vuorolla.

• hallawei

Kuulostaa omituiselta suuttua alastomien ihmisten näkemisestä. Noh kai Suomen sisälläkin on näitä kulttuurieroja. Meilläpäin opiskeijoiden saunailloissa saunotaan yleensä aina sekaisin. Joskus on ollut tyttöjen vuoro tyyliin ensimmäisen tunnin, mutta eipä siellä tainnut kukaan käydä. Kaikki tytöt eivät tietty sauno, ja jotkut häveliäämmät pitävät uikkarit, tai ainakin alaosan päällä (yleensä ulkkiksia)

• selkeästi

Jees kerrot ja jäät pois tuosta saunaporukasta. Yksinkertaista ja selkeää.

• sugarglider

Hih olipa ihana :D Naisena ainakin harmittaisi, jos saunotaan alasti naisten kanssa. Mikäli kaikilla pyyhe päällä niin ei kait siinä sitten mitään. En usko, että tuollaisesta suuttuu. Voihan siitä ohimennen mainita ja katsoa miten tyttöystävä reakoi ja kertoa että on huolestuttanut. Itse ainakin olisin vain otettu jos poikaystävä on noin tunnollinen:)

• Muna-Erkki

Eli et luota mieheesi vai mikä siinä harmittaa, jos saunassa on nainenkin? Luottamuspulastahan tuo kertoo. Surkeassa jamassa teidän suhde.

Entä jos mies katsoo muiden miesten kikkeleitä? Et uskoisi kuinka moni niin tekee, vaikka kuinka heteroita ollaan.

• kaijnj

Ei tyttöystävä varmaan suutu tuosta varsinkin jos esitätä asian noin.

Itse en tykkäisi hyvää sekasaunomisesta. Varsinkin jos tilanne on tuo että kaikki yllyttää ottamaan pyyhettä pois, niin siinä on väärää silloin. Jättäytyisin kyllä saunasta pois ihan suosiolla.

• Kerro heti

Jos minun mies kertoisi tuollaisesta niin en voisi enää enempää häneen luottaa. Siis ehdottomasti kerrot !! Oletpa hieno mies tuollaista pohdit.

• Muna-Erkki

Olen bi-mies. Teidän logiikkanne mukaan en siis saisi ikinä mennä saunaan vaikka uimahallissa, koska siellä on muita miehiä ja voisin potentiaalisesti pettää naistani? Vai kuinka minun pitäisi menetellä teidän mustasukkaisten pirttihirmujen mielestä? Kertokaa ihmeessä viisaudessanne. Saanko saunoa vain yksin?

• Saunotaan

Enpä tiedä suhteesi laadusta, mutta oma parisuhteeni on sellainen, että enpä juurikaan tuota miettisi, sillä olisin varmasti kertonut ko kaltaisesta tapauksesta hieman ehkä huumorilla höystettynä. Ja vieläpä niin, että vaimoni olisi voinut tokaista naurahtaen, esimerkiksi: "No olikos se hyvännäköinen?"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      38
      2181
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2032
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      388
      1670
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1641
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1092
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      915
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      899
    Aihe