Olin jo onnistua..

Itärajan ätmi

Olen 27 vuotias atm Lappeenrannasta, vuosikausiin minulla ei ollut mitään mahdollisuuksia naisen saantiin koska olin (ja olen yhä) ujo ja kuuliainen mies joka ei tuo itseään esille porukassa, ilmeisen komea YT-kaverini sen sijaan aloitti naisten nussinnan jo teinivuosinaan ja on kertonut tuhat ja yksi pillutarinaa siitä lähtien, mukana vinkkejä miten nainen tosiaan kaadetaan sänkyyn. Viime lauantaina olimme paikallisessa yökerhossa vähän ennen pilkkua hänen kanssaan kun hänen onnistui (yllättäen) hankkia kaksi miellyttävän näköistä nuorta naista pöytäämme, kaverini uskomattoman röyhkeän yt-puhelahjojen ansiosta naiset viihtyivät ja nauroivat, ja huomasin heti että myös minun seurani tuntuu kelpaavan. Pilkun tultua kävelimme yhdessä ulos ja tämä toinen teininainen kertoi asuvansa samalla suunnalla kuin minä, kävelimme samaa matkaa kotia ja hänen kotinsa kohdalla hän suuteli minua ja vinkkasi josko tahtoisin "kahdenkeskisille jatkoille", innostuin silminnähden mutta minua jännitti enemmän kuin koskaan, sisälle päästyämme nainen otti paitansa pois ja näin ensimmäistä kertaa rintsikoissa olevan naisen, seisokkini oli valtava siinä vaiheessa mutta kun sain otettua housuni pois se oli pelkkä muisto vain, ei pienintäkään nostetta vaan kulli roikkui lepotilassa enkä saanut sitä ylös vaikka kuinka tahdoin, minua alkoi nolottaa aivan helvetin paljon ja vedin häpeissäni housut ylös, nainen katseli kummissaan sanaakaan sanomatta kun sönkötin että pitää lähteä kotiin "koira täytyy käyttää kusella", näin siis pilasin ainoan mahdollisuuteni saada naista (nuorta ja kaunista vieläpä) kun tämä helvetin tuhannen runkun muna ei ainoalla pillunsaanti mahdollisuudellaan tahtonut ottaa ylös... ATM=ATM=ATM???

36

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooseri.

Lappeenrantalaiset naiset ovat siis lutkia, itse en tosin koskaan ole onnistunut lappeenrannan baareista mitään saamaan.Missä baarissa olitte? Ilona? GM? House of Bars?.

• Itärajan ätmi

Gemmissä oltiin, YT-kaverini mukaan siellä on "parhaat teinitoosat", ja ilmeisen oikeassa olikin, vieläkun olisin saanut pikkuveikan pystyyn niin olisi yksi iso huolenaihe vähemmän.. neitsyt tyttö tuskin oli mutta nuori ja kaunis kuitenkin..

• Naisasialooseri.
        Itärajan ätmi kirjoitti:

Gemmissä oltiin, YT-kaverini mukaan siellä on "parhaat teinitoosat", ja ilmeisen oikeassa olikin, vieläkun olisin saanut pikkuveikan pystyyn niin olisi yksi iso huolenaihe vähemmän.. neitsyt tyttö tuskin oli mutta nuori ja kaunis kuitenkin..

Joo, siellähän ne Lappeenrannan teinilutkat pyörivät. Kuka se sinun YTM-kaverisi on?

• Itärajan ytmi
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Joo, siellähän ne Lappeenrannan teinilutkat pyörivät. Kuka se sinun YTM-kaverisi on?

Hän on eräs tatuoitu YT-putkimies, joka röökaa raskaasti ja vetää melkoisesti alkoholia, hän on etenkin humalassa usein väkivaltainen ja arvaamaton, mutta vetoaa tietenkin naisiin tästä huolimatta..

• osanottoni

Aijai tekee melkein kipeää lukea tuota..

• Itärajan ätmi

No kiitos, vaikka tuntemukseni tästä ovatkin hyvin kaksijakoiset, tunnen tavallaan suurta riemua siitä että olisin kelvannut yhdyntään naisen kanssa, ja sain siihen ihan oikean saumankin, sitten taas tietenkin olen raivoissani ja häpeissäni siitä että juuri sillä helvetin hetkellä heppi ei suostunut yhteistyöhön, tuohon naiseen en ole la-su yön jälkeen ollut yhteyksissä, vaikka vähän toivonkin että hän antaa vielä uuden mahdollisuuden

• et vain osaa
        Itärajan ätmi kirjoitti:

No kiitos, vaikka tuntemukseni tästä ovatkin hyvin kaksijakoiset, tunnen tavallaan suurta riemua siitä että olisin kelvannut yhdyntään naisen kanssa, ja sain siihen ihan oikean saumankin, sitten taas tietenkin olen raivoissani ja häpeissäni siitä että juuri sillä helvetin hetkellä heppi ei suostunut yhteistyöhön, tuohon naiseen en ole la-su yön jälkeen ollut yhteyksissä, vaikka vähän toivonkin että hän antaa vielä uuden mahdollisuuden

Ei seisonut, eikä koskaan tule seisomaan...hahahahahahahaahahahaaahahahahahahaha >:D

• jenna9
        et vain osaa kirjoitti:

Ei seisonut, eikä koskaan tule seisomaan...hahahahahahahaahahahaaahahahahahahaha >:D

Onpa todella hauskaa kun naisetta elänyt mies epäonnistuu saadessaan mahdollisuuden, olet lapsellinen

• nainen neuvoo

Miks miehet aina hätiköi sen seisokkinsa kanssa?!
      Siinä vaiheessa kun huomaa, että pikkuveijari on vielä unessa niin kannattaa jatkaa siitä juttua naisen kanssa. Suudella, hyväillä, nuolla...
      Se on myös siis oiva hetki tyydyttää nainen ensin!! Käyttäkää se tilaisuus hyväksi, sormet ja kieli peliin vaan (opetelkaa siinä hyväksi, se on jalo taito)

Naiset ymmärtää oikeasti jos sitten rehellisesti sanoo, että nyt vähän jännittää. Siinä vaiheessa voi pitää vaikka breikkiä ja vaan makoilla vierekkäin, silitellä ja suudella. Antaa tilanteen ikäänkuin nollautua. Ja sitten hetken päästä kokeilla uudestaan.

Älkää siis hätiköikö. Lisäaika esileikissäkin kiihottaa naista vaan enemmän, käyttäkää se aika siis esileikkiin.

• Itärajan ätmi

Et ehkä ymmärrä mutta jos on ollut koko elämänsä ilman naista ja sen kerran saa mahdollisuuden saada, ja muna ei toimi, sitä häpeän määrää ei mikään venkoilu ja odottelu vie pois, muna pysyy levossa ja nainen sulkee haaransa

• nukkeko avuksi

"(opetelkaa siinä hyväksi, se on jalo taito)"

Miten opetella kun ei pääse lähellekään naista?

• hipa pipo
        Itärajan ätmi kirjoitti:

Et ehkä ymmärrä mutta jos on ollut koko elämänsä ilman naista ja sen kerran saa mahdollisuuden saada, ja muna ei toimi, sitä häpeän määrää ei mikään venkoilu ja odottelu vie pois, muna pysyy levossa ja nainen sulkee haaransa

Mistä tiedät, kun sulla ei ole kokemusta siitä? Minä naisena olen ollut joitakin kertoja siinä tilanteessa, että miehellä ei (humalasta johtuen) ota kunnolla eteen. Silloin rauhallisesti vaan ja mies voi keskittyä naisen tyydyttämiseen. Itse olen huomannut, että viimeistään aamulla humalan hälvettyä mies kykenee seksiin yleensä ongelmitta.

Puhuminen auttaa, ei paikalta pakeneminen. Kun sanoo, että jännittää, niin ei tarvitse raivostua hepilleen, vaan antaa ajan kulua. Heppi alkaa toimia, kun jännitys tasaantuu ja siirtää ajatukset hepistä naisen kehon kosketteluun.

• Reipas Mies

No voin jo hetken kuvitella että matkustaminen lentokoneella joka tippuu tuntuu paremmalta kuin selvitä hengissä noin läheltä hyvää saantia onnistumatta. Ehkä kohtalosi on että syliisi istahtaa mittarin ympäri ajettu lady.

Olisithan sä voinut duunailla alkulämpimiä siinä ja eiköhän se mopo olisi keulinut pian taas? Tai edes sujahtaa suihkuun ja koettaa sen jälkeen uutta nousua.

Osanottoni. Mutta hyvä puoli tässä on että sulla on siis naama ja supliikki kuosissa, vaikka luultavasti ytmin wingmannaus pelasti päivän

• Itärajan ätmi

Jos minulla olisi naama ja supliikki kunnossa olisinko ollut koko elämäni pillutta? Se että kerran sattuu ainutkertainen poikkeus (jonka kusen tietenkin) ei muuta sitä, poikkeus vain vahvistaa säännön

• mies.

Muistan ekan seksikertani kun jännitti mutta päätin että teen sen vaikka laukeisin naisen reisille. Onneksi pääsin ennen seksiä suihkuun joten poistin siellä pahimmat paineet ja kun pääsin naisen kanssa alasti sänkyyn niin jännitti kyllä mutta homma jotenkin hoitui. Panimme kolme kertaa ja loppujen lopuksi se oli hyvä kokemus.

• 10+6

Aika vaikea edes kuvitella tommoista tilannetta, itsellä ei ole ikinä ollut mitään erektiohäiriöitä ja olen vielä sinua vanhempikin.

• Ätminkäinen

Ei kannata tuosta murehtia. Itse en ole oikein murehtinut tuon poikuuden menettämisen suhteen, sillä halusin menettää sen juuri minulle itseäni sopivalle henkilölle. Olenkin tosi tyytyväinen kun sain niin tehdä. Olin silloin 26-vuotias. Ja arvatkaa mitä. Ei se niin hienoa ollutkaan kuin luulin. En päässyt toiseen ulottuvuuteen tai galaksiin vaan elämä jatkui ihan normaaliin tapaan.

• at-Creampie

Saitko laskea spermasi hänen sisäänsä?

• Ätminkäinen
        at-Creampie kirjoitti:

Saitko laskea spermasi hänen sisäänsä?

Ai minä vai? Eikös neitsyyden menettäminen vähän sitä tarkoita?

Minä jo vähän mietinkin etukäteen millainen ensikertani oikein mahtaisi olla, alkaisin varmaan vaan nauramaan kun kaikki menisi niin pieleen (minä kun en ole mitään seksivideoita katellut) Ja niinhän siinä sitten kävikin :D. Olimme molemmat ympäri kännissä kun lähdimme baarista ja kun olimme tytön kämpillä olin jo ihan tillin tallin. Sitten kun päästiin sisälle niin kuteet riisuttiinkin aika äkkiä, tosin vähän liiankin äkkiä ja kömpelöllä tavalla. Kun olimme sängyssä ja otin tytön farkut pois jalasta niin tämä alkoi samantien huohottamaan ja voihkimaan. Tajusin että tyttö feikkasi ja että koko homma oli jo mennyt läskiksi joten aloin vain nauramaan yhtä kurkkua. Pian tyttökin tarttui tähän ja nauroimme molemmat vedet silmissä että ei kyllä pahemmin voinut homma sitten enää mennä. Aloimme sitten nukkumaan ja yöaikaan tytön halut heräsivät jälleen. Ja tällä kertaa onnistuimme paremmalla tavalla. ;)

• at-Creampie
        Ätminkäinen kirjoitti:

Ai minä vai? Eikös neitsyyden menettäminen vähän sitä tarkoita?

Minä jo vähän mietinkin etukäteen millainen ensikertani oikein mahtaisi olla, alkaisin varmaan vaan nauramaan kun kaikki menisi niin pieleen (minä kun en ole mitään seksivideoita katellut) Ja niinhän siinä sitten kävikin :D. Olimme molemmat ympäri kännissä kun lähdimme baarista ja kun olimme tytön kämpillä olin jo ihan tillin tallin. Sitten kun päästiin sisälle niin kuteet riisuttiinkin aika äkkiä, tosin vähän liiankin äkkiä ja kömpelöllä tavalla. Kun olimme sängyssä ja otin tytön farkut pois jalasta niin tämä alkoi samantien huohottamaan ja voihkimaan. Tajusin että tyttö feikkasi ja että koko homma oli jo mennyt läskiksi joten aloin vain nauramaan yhtä kurkkua. Pian tyttökin tarttui tähän ja nauroimme molemmat vedet silmissä että ei kyllä pahemmin voinut homma sitten enää mennä. Aloimme sitten nukkumaan ja yöaikaan tytön halut heräsivät jälleen. Ja tällä kertaa onnistuimme paremmalla tavalla. ;)

No kai neitsyyden menettäminen voi onnistua kortsuunkin ampumalla, tai vaikka lakanoille niin kauan kun pillua on saatu. Miksi olet Ätminkäinen vaikka olet saanut naista?

• Ätminkäinen
        at-Creampie kirjoitti:

No kai neitsyyden menettäminen voi onnistua kortsuunkin ampumalla, tai vaikka lakanoille niin kauan kun pillua on saatu. Miksi olet Ätminkäinen vaikka olet saanut naista?

No kunhan vain kirjoitin sen, kuulostaa minusta niin huvittavalta vrt. menninkäinen & ätminkäinen. En oikein usko näihin ätminkäis-ytminkäisjuttuihin. Ihan hölmöjen hommaa minusta. Parempi ottaa vaan huumorilla nämä seksiasiatkin. Ei nämä niin vakavia asioita ole (paitsi ehkä Isä Timpan mielestä). ;)

• at-Creampie
        Ätminkäinen kirjoitti:

No kunhan vain kirjoitin sen, kuulostaa minusta niin huvittavalta vrt. menninkäinen & ätminkäinen. En oikein usko näihin ätminkäis-ytminkäisjuttuihin. Ihan hölmöjen hommaa minusta. Parempi ottaa vaan huumorilla nämä seksiasiatkin. Ei nämä niin vakavia asioita ole (paitsi ehkä Isä Timpan mielestä). ;)

Minusta MA-teoriassa ei ole mitään uskomista, se on todistettu fakta.

• Ätminkäinen
        at-Creampie kirjoitti:

Minusta MA-teoriassa ei ole mitään uskomista, se on todistettu fakta.

Nämä teoriat ovat vaan omanpään juttuja. En ole niistä välittänyt. Jos se on teidän mielestä fakta niin sama se. Ja joo, olen lukenut Laasasen teoriat aiheesta.

Joskus on vaan parempi kun ei mieti asioita liikaa vaan menee vain eteenpäin turhia ajattelematta.

• Äätäminaikuinen
        Ätminkäinen kirjoitti:

Nämä teoriat ovat vaan omanpään juttuja. En ole niistä välittänyt. Jos se on teidän mielestä fakta niin sama se. Ja joo, olen lukenut Laasasen teoriat aiheesta.

Joskus on vaan parempi kun ei mieti asioita liikaa vaan menee vain eteenpäin turhia ajattelematta.

Ei sitä tarvitse sen kummemmin miettiä, fakta se on silti vaikkei sille uhraisi ajatustakaan, kunhan sen tiedostaa

• Naisasialooseri.
        Äätäminaikuinen kirjoitti:

Ei sitä tarvitse sen kummemmin miettiä, fakta se on silti vaikkei sille uhraisi ajatustakaan, kunhan sen tiedostaa

Aivan. MAT on tosi kuin vesi, eri asia sitten myöntääkö sitä itselleen.

• mokasit

Nyt heti meet etsii sen naisen ja sanot että hoidetaan homma loppuun.

• hyvää settiä!

Tää on tietysti provo, mutta sellaisena mainio avaus!

• Itärajan ätmi

Anteeks vain, mutta mikään provo tämä ei ole vaan kertomus viime lauantai yöni tapahtumista.. Melkein kyllä toivon että tämä ollut vain fiktiota

• hyvää settiä!

Tarina oli uskottava siihen asti, kun nainen oli rintaliivisillään. Senkin vielä uskoin, mutta en enää sitä, että joku poistuisi oaikalta siinä vaiheessa.

Jos pelivälineet eivät tee yhteistyötä, niin minulla on tapana vetäytyä pikapalaveriin yksikseni kylpyhuoneeseen. Sen jälkeen voi rauhassa tehdä mielikuvaharjoitteet ja "irtautua" tilanteesta, ja saada pelivälineet yhteistyöhön.

Sen jälkeen kävelet kylppäristä peitsi tanassa suoraan naisen luo ja viet terveisin pohjalle asti. Nainen on taatusti kosteana odotettuaan sinua tovin.

• Itärajan ätmi
        hyvää settiä! kirjoitti:

Tarina oli uskottava siihen asti, kun nainen oli rintaliivisillään. Senkin vielä uskoin, mutta en enää sitä, että joku poistuisi oaikalta siinä vaiheessa.

Jos pelivälineet eivät tee yhteistyötä, niin minulla on tapana vetäytyä pikapalaveriin yksikseni kylpyhuoneeseen. Sen jälkeen voi rauhassa tehdä mielikuvaharjoitteet ja "irtautua" tilanteesta, ja saada pelivälineet yhteistyöhön.

Sen jälkeen kävelet kylppäristä peitsi tanassa suoraan naisen luo ja viet terveisin pohjalle asti. Nainen on taatusti kosteana odotettuaan sinua tovin.

Josset tahdo uskoa älä usko, sinulla voi olla tapana vetäytyä kylppäriin palaveriisi mutta minä en ole koskaan aikaisemmin ollut tuossa tilanteessa ja menin niin paniikkiin häpeässäni etten halunnut jäädä paikalle selittelemään, et ehkä ymmärrä mutta kaikilla ei ole YT-miehen itseluottamusta

• ota vain vinkkini
        Itärajan ätmi kirjoitti:

Josset tahdo uskoa älä usko, sinulla voi olla tapana vetäytyä kylppäriin palaveriisi mutta minä en ole koskaan aikaisemmin ollut tuossa tilanteessa ja menin niin paniikkiin häpeässäni etten halunnut jäädä paikalle selittelemään, et ehkä ymmärrä mutta kaikilla ei ole YT-miehen itseluottamusta

Muista ensi kerralla ottaa AIKALISÄ, vetäytyä tilanteesta, koota itsesi kylppärissä, ja palata 5 minuuttia myöhemmin peitsi tanassa areenalle!!!!!

Tietysti uskon nyt tarinasi, kun sen totuudenmuakisuuden vahvistat.

• katkua nokkaan

Seuraavalla kerralla älä ainakaan paljasta, että hatuttaa, kun heppi ei tojikaan, vaan, kuten nimim. nainen neuvoon ohje miehen ymmärrettäväksi muutettuna, hivuta vaikka nokkasi sinne tuheroon ja raplaa sillä. Tuheron raikkaat intiimiaromit nopsaan tuppaavat heijarisi kylkiä pakottavaan seisokkiin.

• .....

Eiksen pitäny mennä niin, että ytmi ajattelee vaan pimperon saamista ja ätmit kunnollisina tahtovat tarjota jotain syvällisempää naisille? Palstan juttujen perusteella alan kallistua kyllä sille kannalle, että juttu on päinvastoin. Tämäkin aloitus vahvisti sen taas.

• ätmi-sinkku

Jos muna veltostuu niin pitää mennä lääkärille. Mieluiten nais lääkärille.

• ota aikalisä

Tai ottaa aikalisä.

• Just joo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      146
      4896
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      18
      3527
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      158
      3347
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      32
      2808
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      94
      2560
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1853
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      8
      1468
    8. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1462
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      136
      1389
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe