Tulisiko soittaa sille kolmannelle pyörälle ?

Harkinnassa !

Vaimo lähdössä ja eroamassa. Salasuhde ollut takana 4 kuukautta, joka paljastui sattumalta. Tekisi mieli soittaa tällä kolmoselle eli toiselle miehelle tajuaako hän, että hän on kiilannut parisuhteen väliin ja hajottamassa perhettä, jonka elämä on sujunut ennen tämän suhteen alkua kohtuullisen hyvin. Miehen nunero on minulla tiedossa ? Mitä tekisitte ? Onko hyötyä vai pahentaako vain tilannetta ?

45

1094

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä soita

Toinen mies ei teidän perhettä hajota, vaan vaimosi. Uskon, että mies tietää, mihin on lähtemässä mukaan. Vaimosi on hänet päästänyt teidän elämäänne, tuskin on väkisin siihen tunkenut. Vaimosi ei ole pitänyt teidän suhdetta hyvänä eikä parantamisen arvoisena.
      Sinuna antaisin toisen miehen olla ihan rauhassa ja keskittyisin siihen, mitä vaimosi haluaa ja yrittäisin saada selville, miksi hän sua petti.

• mimmu*

"Toinen mies ei teidän perhettä hajota, vaan vaimosi."

No ei ihan noinkaan. Pettämiseen tarvitaan kaksi. Pettäjä on sillä hetkellä heikko ja luuseri, itsekäs ja vastuuton, tämä on tietenkin kaikille selvä.

Mutta meillä kaikilla on elämässä vaikeita hetkiä - niitä vastamäkiä, jolloin olemme heikoimmillamme. Niiden voittaminen ja ylittäminen on osa elämän taitoaa. Ne kaikkein raskaimmat hetket ovat kuitekin niitä, jolloin voi tuntua helpommalta mennä siitä, mistä aita on matalin. Tähän tarvitaan vain liehakaoiva ja imarteleva mies.

" Vaimosi on hänet päästänyt teidän elämäänne, tuskin on väkisin siihen tunkenut."

Näin varmasti usemmiten. Mutta kyllä on nähty myös väkisin väliin tukijoita. Nämä esittävät ja näyttelevät maailman ihaninta ja ymmärtäväisintä ihmistä ja osaavat iskeä heikkoon kohtaan. Jatkuva painostus päällä, huomionosoituksia ja ja kaiken sen ruokkimista, joka sillä hetkelä "uhria" vaivaa.

Sama kääntäen: jos ei olei kakkosia, ei olisi pettämistäkään.

• kokemusta on
        mimmu* kirjoitti:

"Toinen mies ei teidän perhettä hajota, vaan vaimosi."

No ei ihan noinkaan. Pettämiseen tarvitaan kaksi. Pettäjä on sillä hetkellä heikko ja luuseri, itsekäs ja vastuuton, tämä on tietenkin kaikille selvä.

Mutta meillä kaikilla on elämässä vaikeita hetkiä - niitä vastamäkiä, jolloin olemme heikoimmillamme. Niiden voittaminen ja ylittäminen on osa elämän taitoaa. Ne kaikkein raskaimmat hetket ovat kuitekin niitä, jolloin voi tuntua helpommalta mennä siitä, mistä aita on matalin. Tähän tarvitaan vain liehakaoiva ja imarteleva mies.

" Vaimosi on hänet päästänyt teidän elämäänne, tuskin on väkisin siihen tunkenut."

Näin varmasti usemmiten. Mutta kyllä on nähty myös väkisin väliin tukijoita. Nämä esittävät ja näyttelevät maailman ihaninta ja ymmärtäväisintä ihmistä ja osaavat iskeä heikkoon kohtaan. Jatkuva painostus päällä, huomionosoituksia ja ja kaiken sen ruokkimista, joka sillä hetkelä "uhria" vaivaa.

Sama kääntäen: jos ei olei kakkosia, ei olisi pettämistäkään.

Voi mimmu parkaa, oot ihan hakoteillä.
        Ei sitä heikkoa kohtaa ole jos suhde on vahva.

• Kukaan ei petä yksin
        kokemusta on kirjoitti:

Voi mimmu parkaa, oot ihan hakoteillä.
        Ei sitä heikkoa kohtaa ole jos suhde on vahva.

Niin moni suhde kuormittuu pikkulapsiaikaan. Hyvässäkin suhteessa voi olla särö, ja siihen kakkonen tunkee itsensä.

Pettäjä on syyllinen, mutta tarvitsee "rikos"kumppanin.

• ei yksin mutta
        Kukaan ei petä yksin kirjoitti:

Niin moni suhde kuormittuu pikkulapsiaikaan. Hyvässäkin suhteessa voi olla särö, ja siihen kakkonen tunkee itsensä.

Pettäjä on syyllinen, mutta tarvitsee "rikos"kumppanin.

jaa et oikein särö kyllä siinä on pakko olla isompi aukko josta menee ensin
        koko suhteen arvostus pesuveden mukana ulos ja tilalle tulee muuta

kukaan ei petä yksin, eikä myöskään jos suhde on ollut HYVÄ

• Itse jo oppinut
        ei yksin mutta kirjoitti:

jaa et oikein särö kyllä siinä on pakko olla isompi aukko josta menee ensin
        koko suhteen arvostus pesuveden mukana ulos ja tilalle tulee muuta

kukaan ei petä yksin, eikä myöskään jos suhde on ollut HYVÄ

Kakkonen tarjoaa pakoreitin arjesta.

Oma puoliso on tuttu ja vähän tylsä, arki raskasta. Yhteistä puhuttavaa ei ole. Vielä ehkä oma ikäkriisi päällä.

Sitten tulee kakkonen, joka on kaikkea muuta: jännittävä, kiinnostuneen oloinen, kiehtova.

Ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei lähde pettämisen tielle, vaan miettii mitä oikeasti haluaa. Eron vai pitää kiinni suhteestaan ja parantaa sitä.

Mutta jos vähän on hukassa eikä tiedä mitä haluaa, niin petoskumppani tulee "hyvään saumaan". Ei tarvitse irtautua vanhasta, vaan saa sen rinnalle jotain uutta ja jännittävää.

• liitosta kiinni
        Itse jo oppinut kirjoitti:

Kakkonen tarjoaa pakoreitin arjesta.

Oma puoliso on tuttu ja vähän tylsä, arki raskasta. Yhteistä puhuttavaa ei ole. Vielä ehkä oma ikäkriisi päällä.

Sitten tulee kakkonen, joka on kaikkea muuta: jännittävä, kiinnostuneen oloinen, kiehtova.

Ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei lähde pettämisen tielle, vaan miettii mitä oikeasti haluaa. Eron vai pitää kiinni suhteestaan ja parantaa sitä.

Mutta jos vähän on hukassa eikä tiedä mitä haluaa, niin petoskumppani tulee "hyvään saumaan". Ei tarvitse irtautua vanhasta, vaan saa sen rinnalle jotain uutta ja jännittävää.

Jokainen meistä on aina toisinaan tienristeyksessä ja kasvun paikassa, mutta jos suhde on hyvä ja onnellinen, ei sitä joka kasvun paikassa lähde sivusuhteeseen.

• opoiuioiui

soita ja kokeile kepillä jäätä

• Ilmoita

Suosittelen soittamaan. Rehellistä vai valheellista elämää? Jollei asiasta ilmoita ja sitä saa käytyä läpi, asia tulee vaivaamaan mieltä pitkän ajan.

• N43

Itsestäsi teet pellen jos soitat, vaimosi se väärin tässä tehnyt

• niin no

Ei kukaan tee itsestään pelleä, ellei ulosanti ole sellaista. Ehkä kakkosmies haluaa pelkkää seksiä vaimosta. Vai aikovatko yhteen?

• ohhoh....

Miten niin pellen?

Ei kai se ihmisestä pelleä teeä, että puhuu toisten ihmisten kanssa...?

• nainen miettii

Vaimo hajottaa ainoastaan, ei se toinen mies. Se on vaimon päätös, ehkä ei halua olla kanssasi? Ikävää. Mutta toki voit soittaa miehelle, älä häntä syytä. Voit puhua, kysyä ja hän kysyy. Mitä asiallisempi, rauhallisempi olet, sitä enemmän hän voi olla sun puolella. Mitä nalkuttavampi olet, sitä nopeammin luuri menee siellä päässä kiinni. Kerro miten kävi. Mitä vaimo nyt haluaa ja sinä.

• kokeile onnea

nainen miettii on täysin oikeassa. Minä kyllä kanssa soittaisin. esittäisin asian mahdollisimman rauhallisesti ja asiallisesti ja ennen kaikkea painottaisin, miltä minusta tuntuu, ja kysyisin, mitä tämä toinen ajattelee. Sen lisäksi saisit ehkä tietoa lisää, mutta vain jos on asiallinen. syyttelyt, haukkumiset jne. niin silloin kannattaa jättää koko puhelu väliin. jos pystyt pitämään ajatukset ja tunteet kasassa, niin anna mennä vain. mitä siinä voi hävitä, et mitään.

• Sääli on sairautta

No minä soitin naiselle, jonka kanssa miehellä oli suhde. Muutaman kerran jopa. Voi ressukkaa, tuli niin voimaantunut olo koko sotkusta. Eihän se mies ollut perhettään jättämässä vaan helppoa hupia itselleen haki.
      Perhehän siinä rikkoontui ja voi elämä minkälaisen ihmisen vuoksi. Ja todellakin mies se meidän perheen rikkoi, mutta olisi nyt vähän kauemmas kantoisen valinnan tehnyt.

• yksi vaihtoehto

tää on muuten itseään helpottava keino. itse sain "kasattua" itteni sen verran että pystyin soittamaan asiallisen puhelun sille toiselle naiselle.. helpotti. sain selville että ei se mies ainakaan "silkkaa teetä ja sympatiaa" naisen matkaan lähtenyt 8)

mä keräsin rohkeutta ja mietin puhelua kauan, mutta tiesin että itseni kannalta oli parempi soittaa. kun se päivä koitti että tiesin että mihinkään itkuun ja mateluun en sorru soitin. taisi olla naiselle yllätys että asiallinen puhelu oli vastassa, luuli varmaan sättimis, uikutus jne puheluksi kun vastassa. mitä mä lisää voitonriemua olisin hänelle antanut, sillä asenteella se puhelu meinaan alkoi kun tajusi kuka on soittaja.

• Soita ihmeessä

Soita ihmeessä ja pysy rauhallisena, saat jonkinlaisen kuvan tästä kakkosesta.
      Voi olla että tuo kakkonen huomaa suuren virheensä ja lopettaa suhteilun naisen kanssa, kun saa oikeampaa tietoa kuin on vaimoltasi saanut.

Kukaan ei valahtele enempää kuin uskoton puoliso, ne jutut pitäisi todella laukoa ulos tuolle toiselle, joten ehkä siinä valaistuu, että valheelle perustuu aika moni asia.

Eihän tuo puhelu ehkä eroanne saa väistymään, mutta saisi sentään loppumaan tuo suhteen, joutuisi pettäjä edes jonkinlaisen tilinteon laatimaan teoistaan.
      Toivon, että jäisi lapsille aikaa enemmän ja parempaa aikaa.

• Aloittaja...

No tuli sitten soitettua. Eipä ollut niitä maailman mukavimpia keskustelunaiheita. En lähtenyt syyttämään enkä uhkailemaan tätä kolmosta vaan erittäin asialinjalla mentiin. Itse asiassa soiton jälkeen tuli aika huojentunut olo. Kolmonen tietää nyt kuka olen ja hän tietää myös miltä tilanne minun ja muun perheen osalta tuntuu ( pois lukien vaimo, joka tätä soppaa on lähtenyt keittämään ). Katsotaan mikä on vaimon reaktio, kun ja jos saa kuulla tästä puhelusta.

• huh huijakkaa

Eikö sun vaimollasi ollut pokkaa edes kertoa miehelle olevansa naimisissa?

• Aloittaja......
        huh huijakkaa kirjoitti:

Eikö sun vaimollasi ollut pokkaa edes kertoa miehelle olevansa naimisissa?

Siihen en osaa ottaa kantaa miten ja missä tämä suhdepeli heidän välillä on lähtenyt alkuunsa ja mitä aloitustilanteessa on viestitty. Kyllä tämä mies on tiennyt ptikään, että vaimoni on varattu ja hänelle on perhe. Tiedän, että vaimoni on huikentelevainen pienessä sievässä, eli jos sopiva mies osuu kohdalle, joka kiinnostaa ja henkinen maaperä on sillä hetkellä otollinen niin vaimo on kyllä vietävissä. Joskus kymmenkunta vuotta sitten näin kun kesäjuhlissa maistissa vaimoni suuteli toista miestä ja ne eivät olleet mitään kevytpusuja. Nyt kyseessä oleva mies on eronnut muutamia vuosia sitten.

• kohtuus ei riitä?
        Aloittaja...... kirjoitti:

Siihen en osaa ottaa kantaa miten ja missä tämä suhdepeli heidän välillä on lähtenyt alkuunsa ja mitä aloitustilanteessa on viestitty. Kyllä tämä mies on tiennyt ptikään, että vaimoni on varattu ja hänelle on perhe. Tiedän, että vaimoni on huikentelevainen pienessä sievässä, eli jos sopiva mies osuu kohdalle, joka kiinnostaa ja henkinen maaperä on sillä hetkellä otollinen niin vaimo on kyllä vietävissä. Joskus kymmenkunta vuotta sitten näin kun kesäjuhlissa maistissa vaimoni suuteli toista miestä ja ne eivät olleet mitään kevytpusuja. Nyt kyseessä oleva mies on eronnut muutamia vuosia sitten.

jonka elämä on sujunut ennen tämän suhteen alkua kohtuullisen hyvin

no on se varmaan TOIMINUT ja vielä kohtuullisen hyvin
        muuten ei muija olis muita huomannutkaan

RAKASTAA = EI EROTA = EI KOSKAAN = EI MISSÄÄN VAIHEESSA

• maaliskuu hupenee

Itse en soittaisi vastaavassa tilanteessa kolmoselle.

Mitä se hyödyttää enää siinä kohtaa. Jos haluaa että pettäjän kanssa suhde jatkuu niin kyllä sitä työsarkaa riittää sen "oman" kumppanin kanssa.

Miksi kolmosta pitäisi jotenkin petetyn valistaa tuossa tilanteessa. Se on ihan eri juttu, jos kaikki osapuolet istuisivat saman pöydän ääreen. Sellaista istuntoa ei kyllä ihan helpolla järjestetä.

Jos ei oma kumppani ei omasta halustaan laita välejä poikki kolmannen kanssa, ei siihen pysty vaikuttamaan petettykään. Sitä paitsi ei täysikasvuista ihmistä voi paimentaa, komentaa käyttäytymään kuten pyytäjä haluaisi. Mitä järkeä siinä olisikaan. Omasta halusta, vapaaehtoisesti näitä asioita pitää selvittää.

• antakee armoa

Aika epätoivoiselta viimeiseltä oljenkorrelta tuntuu tuo soitto kolmoselle.
        Siinä kyllä näyttää kuinka huonossa jamassa suhde on ja tulisi kyllä mieleen onko soittaja valmis nielemään viimeisetkin ylpeyden rippeet kun alentuu soittamaan, varsinkaan jos ei edes tunne tuota kolmosta.
        Rivien välistä voisi kuulla "jätä puolisoni minulle saat kyllä itse jotain muuta tilalle, kun taas minä en muuhun kykene"

• iytyitf

"Itse en soittaisi vastaavassa tilanteessa kolmoselle."

Miksi? Miksi ihmiset eivät voi soitella toisilleen?

"Mitä se hyödyttää enää siinä kohtaa. "

Onko siitä sitten jotain haittaa? No, mitä ylipäätään hyödyttää puhua kenekään kanssa? Ei kannata puhua oman puolison kanssa - ei ainakaan, jos on jotain, mikä vaivaa - niinkö? Tuolla logiikalla niitä ongelmia nimen omaan tulee.

Puhuminen hyödyttää AINA!

• Ei aina
        iytyitf kirjoitti:

Onko siitä sitten jotain haittaa? No, mitä ylipäätään hyödyttää puhua kenekään kanssa? Ei kannata puhua oman puolison kanssa - ei ainakaan, jos on jotain, mikä vaivaa - niinkö? Tuolla logiikalla niitä ongelmia nimen omaan tulee.

Oletko nyt ihan varma, että "aina"? Toisillehan se voi tuntua kuin "kääntäisi puukkoa haavassa"

• maaliskuu hupenee
        iytyitf kirjoitti:

Mutta miksi puhua sen kolmannen kanssa. Ei kai suhdetta hänen kanssaan rakenneta vaan sen "oman" pettäjän kanssa.

Ja jos oman puolison kanssa osataan puhua ehkä silloin ei tarvitse pestä uskottomuudesta johtuvia jälkipyykkejäkään.
        Puhumisella ja puhumisen kohteella on eroa, niinkö?

• Sääli on sairautta

Ei minulla ainakaan ollut tarkoitus mieheni suhdetta tähän kakkoseen lopettaa tai mitenkään kakkosta sen kummemmin valistaa. Minulla oli siinä kohtaa todella suuri tiedonjano, pettäjän "totuus" asioiden kulusta ja halusin kuulla kakkosen version.
      Jonkinmoinen oma totuus oli pakko saada koottua, jotta pääsin asiaa kunnolla käsittelemään.
      Ennen puhelua pelotti mitä niin ihmeellistä ja hienoa mies oli löytänyt,, mutta puhelun edetessä tuli selväksi jotain ihan muuta.

• soittaisin

Soittaisin ehdottomasti! En siksi, että haluaisin haukkua tai syytellä kolmosta, en siksi, että haluaisin nolata aviopuolisoa (tulee joka tapauksessa nolatuksi, valitettavasti), MUTTA vain siksi, että helpottaisin omaa oloani sillä, että saisin edes kuulla äänen, ja minkälainen ihminen luurin toisessa päässä on. Saisin ehkä jotakin sellaista tietoa, jota ei pettäjältä heru jne. Ja kaikki tämä ihan ITSEKKÄÄSTÄ syystä, jotta omat ajatukset saisivat jotain raameja, ja ennen kaikkea minun ainakin olisi helpompi alkaa käsittelemään asiaa. Ja tässä kohtaa en todellakaan ajattelisi muita kuin itseäni, ja ihan oikeututusti.

• Aloittaja.......

Näin juuri minä ajattelin asian, siksi soitin ja täytyy sanoa että helpotti. Tämän puhelun jälkeen asia tuli helpommin raamiteltavaksi, kuten edellä oleva kirjoitti. Keskustelu oli asiallinen, siinä ei haukuttu eikä syytetty ketään, todettiin vaan tapahtuneet asiat ja halusin kuulla tämän kolmosen näkemyksen asioihin.

• minä-.

Minä menin ja vedin turpaan sitä toista. Ei ole sen jälkeennäkynyt.

• popinpop

Ja oman puolison päätä silittelit että; hyvä juttu kun kävit nusasemassa niin sain toteuttaa ikiaikaisen unelmani ja vetää jotain turpaan!
        Sitten me puolison kanssa kilvan haukuttiin kakkosta ja käytiin sänkyyn, eiks je.

• ...................
        popinpop kirjoitti:

Ja oman puolison päätä silittelit että; hyvä juttu kun kävit nusasemassa niin sain toteuttaa ikiaikaisen unelmani ja vetää jotain turpaan!
        Sitten me puolison kanssa kilvan haukuttiin kakkosta ja käytiin sänkyyn, eiks je.

Mikäs popinpopilla pomppas.

• popinpopi
        ................... kirjoitti:

Mikäs popinpopilla pomppas.

Niin...?

• Parempi mieli

No, enpä soittelisi tuolle. Hyvähän se on, että joku jätteet pois nurkista vie! Eihän pettävä puoliso ole kuin käytettyä jätettä. Eli oikeastaan palveluksenhan se on sinulle tehnyt, kun tuosta luuskasta eroon pääsit.

• mikaela++

Soita vaan, jos se sinua helpottaa. Minäkin sain mieheni kiinni salasuhteesta ja soitin tällä toiselle naiselle, mutta hän ei halunnut keskutella kanssani, vaan löi aina luurin korvaani. En soittanut vihan vimmassa, vaan olisin halunnut saada lisää tietoa suhteen laadusta ja kestosta ym, koska mieheni ei suostunut mitään kertomaan, vaan kielsi kaiken loppuun saakka. Vielä tänäpäivänäkään en tiedä asioiden oikeaa laitaa, vaikka tosiasioiden kertominen olisi oliut aika pieni vaiva siihen nähden miten paljon pahaa mieltä minulle ja lapsille aiheuttivat.

• erilaiisa ihmisiä

On paljon kiinni siitä, millä mielellä ja tyylillä asian esittää. Kun kerroin omalle (silloiselle) miehelleni, että haluan erota ja että olen tavannut toisen, mies soitti tämän miehen vaimolle ja esitti asian juuri niin, että syyllinen olen tietenkin minä, mutta että onko vaimo tietoinen, mitä hänen miehensä tekee?! No, ei ollut, jonka seurauksena tämä vaimo soittikin minulle, ja haukkui minut pataluhaksi. Hänestä(kin) minä olin syyllinen, ei hänen miehensä (nyt ex-miehensä).

Mutta niin ne ihmiset ovat erilaisia ja ajattelevat omalla tavallaan.

• Omanarvontunto

Tarinasi opetus: Älä "tapaile" muita miehiä, jos elät parisuhteessa!

• erilaisia ihmisiä
        Omanarvontunto kirjoitti:

Tarinasi opetus: Älä "tapaile" muita miehiä, jos elät parisuhteessa!

Ehkä näin. Itse otin siitä opetukseksi, että ymmärrä erota ajoissa, jos elät epätyydyttävässä parisuhteessa!

• fbfxcnmgv,gvh
        erilaisia ihmisiä kirjoitti:

Ehkä näin. Itse otin siitä opetukseksi, että ymmärrä erota ajoissa, jos elät epätyydyttävässä parisuhteessa!

Olisi vieklä parempi jos ymmärtäisit, arinasi opetus: Älä mene muiden parisuhteiden väliin. Toivottavasti saat maistaa omaa lääkettäsi, jos et muuten ymmärrä asiaa.

• että kun korpeaa
        fbfxcnmgv,gvh kirjoitti:

Olisi vieklä parempi jos ymmärtäisit, arinasi opetus: Älä mene muiden parisuhteiden väliin. Toivottavasti saat maistaa omaa lääkettäsi, jos et muuten ymmärrä asiaa.

Voi hel**tti, mitä kaksinaismoralismia - juuri tätä tarkoitan: tällä palstalla kakkosnaiset ovat niitä vietteleviä pahiksia, jotka "menevät muiden parisuhteiden väliin", mutta kun mies tekee samoin, ei se ole hänen vikansa, vaan taas sen toisen naisen!

• kuin myös
        että kun korpeaa kirjoitti:

Voi hel**tti, mitä kaksinaismoralismia - juuri tätä tarkoitan: tällä palstalla kakkosnaiset ovat niitä vietteleviä pahiksia, jotka "menevät muiden parisuhteiden väliin", mutta kun mies tekee samoin, ei se ole hänen vikansa, vaan taas sen toisen naisen!

tätä kutsutaan siksi "oman pesän siivoamiseksi". meidän täydellinen perhe: minä minun ihana mies joka ei rappana kerennyt edes vikistä kun sitä vietiin ja meidän lapset.. kannattaisi vilkasta peiliin ja siihen mieheen. niin mä tein eikä näky ollut "kiva" eli en ole se jätetty / katkeroitunut kakkonen vaikka moisen kommentin laitan, vaan olen se petetty joka uskaltaa tunnustaa ettei ole täydellinen eikä ollut muuten se mieskään

• Kypsä rakkaus
        kuin myös kirjoitti:

tätä kutsutaan siksi "oman pesän siivoamiseksi". meidän täydellinen perhe: minä minun ihana mies joka ei rappana kerennyt edes vikistä kun sitä vietiin ja meidän lapset.. kannattaisi vilkasta peiliin ja siihen mieheen. niin mä tein eikä näky ollut "kiva" eli en ole se jätetty / katkeroitunut kakkonen vaikka moisen kommentin laitan, vaan olen se petetty joka uskaltaa tunnustaa ettei ole täydellinen eikä ollut muuten se mieskään

Kuka tunnustaa miehekseen tai exmiehekseen tuollaisen jonka on joku voinut ilman miehen tahtoa "viedä". "Mies itki ja konttasi jaloissani mutta kun se toinen vei..."

Olisin kyllä maailman surkein aikuinen jos minulla olisi ollut tuollainen omassa kodissani.

• Hohhoijaah

Puheluita menee senkin uskottoman puolison tietämättä. Joskus soitoista ei kerrota pettäjälle, moni asia kuitenkin selviää. Kotona ei asiat sujuneetkaan puolison huikentelevaisuuden vuoksi, vaikka hän muuta kertoi uudelle hoidolle.
      Parempi osapuoli onkin siellä kotona pitämässä taloudesta ja arjesta huolta sillä aikana kun ressukka ajatteli löytävänsä jotakin "parempaa". Kuka onkaan lopulta petetty?

• Mies 38v

En soittaisi tuolle kolmannelle osapuolelle, ei mitään järkeä. Sen sijaan soittaisin kyllä kunnan asuntotoimistoon (tms) ja hommaisin asunnon itselleni ja lapsille, soittaisin lastenvalvojalle ajan jne. Tämän jälkeen muuttaisin lasten kanssa omaan asuntoon ja jättäisin pettäjän nauttimaan uudesta onnellisesta elämästään. MIKSI hemmetissä enää märehtisin noin epäluotettavan ämmän perään?!

• kerrankin asiaa

Mies 38v, kirjoitat niin asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe