Olen ollut pitkäaikaistyötön ja työkkäri on ahdistellut pajojen ja muiden aktiviointitoimien kautta, mutta olen pystynyt keplottelemaan irti keskimällä valheita ja väärentämällä todistuksia. Tiesin, että pian totuus paljastuu ja odottamani soitto tuli, johon en tietenkään vastannut, mutta posti toi pyynnön käydä välittömästi virkailijan puheilla. Sain vielä viikon lisäaikaa lääkärin kautta ja sitten menin toimistoon.
Virkailija oli jännittynen oloinen ja hieman hymyili. Sitten kertoi, että nämä minun toimittamissa todistuksisa on ongelmia, ne vaikuttavat väärennöksiltä. Tämä on asiakirjarikos jos en kerro mistä on kyse. Sanoin, että en kommentoi. Siihen virkailija, että karenssi on tiedossa ja päätös tulee pian postissa. Kysyin, että mihin? Virkailija ihmetteli ja sanoi, että "Eikö osoitteeni ole XXX..?". Sanoin, että oli, mutta ei ole enää. Näetkö tämän repun, joka mulla on matkassa. Avasin reppua ja näytin viidenkympin ja satasen nippuja käteistä.
Olen myynyt kaikki omaisuuteni ja nostanut kaikki mahdolliset vipit ja lainat, jotka vain sain ja muuttanut ne käteiseksi. Sanoin, että lähden nyt maailmalle lähes sadan tonnin kanssa, enkä palaa takaisin. Täällä minua olisi odottanut pakkotyöllistyminen orjapalkalla ja lähiöyksiö. En ala maksamaan sinunlaistesi loisten elämää ja pätemistä. Se on hyvästi ja loppuelämää sinulle!
Voin sanoa, että jos työkkärinämmän naaman voisi ikuistaa, niin siitä tulisi nettihitti!
Sain viimeisen sanan työkkärissä
28
771
Vastaukset
- Näin se on
Jos tämä kirjoitus on totta niin olet tehnyt niin ison rikoksen/huijauksen, että poliisi tulee etsimään sut vielä jossain vaiheessa käsiinsä.
Et ole internetissä anonyymi vaan sut voidaan jäljittää esim. teletunnisteiden avulla. Operaattorit eivät kuitenkaan saa luovuttaa teletunnisteita edes poliisille ilman erittäin pätevää syytä mutta tässä on kyseessä niin iso huijaus, että operaattori saa luovuttaa ne poliisille.
Tuskin kuitenkaan olet niin tyhmä, että yrität tehdä noin surkeaa huijausyritystä (josta siis jää 100% varmuudella kiinni) ja että kerrot siitä vieläpä internetissä (josta sun identiteetti voidaan helpohkosti saada selville). Luulenkin, että todellisuudessa juot kaverisi luona keskenkäynyttä kiljua.- Tor anyone?
Jos osaa yhtään jälkiään peittää, niin ei poliisilla ole mitään mahdollisuuksia jälittää viestiä. Pätee aivan erityisesti Suomen poliisiin
- IkiTyötön
Mitä ja mistä sä ilmiannat minut poliisille? Onko sinua vastaan rikottu? Kyllä ne asianomaiset sitten ottavat yhteyttä, kun en vastaa kyselyihin, mutta siinä menee pitkään. Meinaatko, että Suomen poliisi lähettää sitten Penan ja Kososen hakemaan mut Pattajan internetkahvilasta muutaman kymppitonnin vuoksi :)
Never coming back - Realisti 4
En ole aloittaja mutta:
Epäillään asiakirjarikoksesta ja osoite tuntematon.
Nettikahvilasta kirjoittelee Witopian kautta niin siinähän haeskelet. Esimerkiksi oma IP näyttää että olen keskellä puolalaista kansallispuistoa. Arvaa olenko edes Puolassa...
Hiukan sinisilmäinen ajattelutapa kenties? - pummiharmonia
Tor anyone? kirjoitti:
Jos osaa yhtään jälkiään peittää, niin ei poliisilla ole mitään mahdollisuuksia jälittää viestiä. Pätee aivan erityisesti Suomen poliisiin
Turhaa te torriin luotatte, nsa purki sen aikoja sitten, mistä kuvittelette ettei sama tieto taito ole levinnyt muualle missä ei suvaita anonyymeja.
- just joo
pummiharmonia kirjoitti:
Turhaa te torriin luotatte, nsa purki sen aikoja sitten, mistä kuvittelette ettei sama tieto taito ole levinnyt muualle missä ei suvaita anonyymeja.
NSA:ta tosiaan kiinnostaakin jahdata jotain suomalaista lainahuijaria.
- 167-176
@Näin se on
Kateellisen paskhaisen uhoa kun ei itse uskalla tehdä noin.
Onnittelut aloittajalle rohkean ja oma-aloitteisen elämänhallinnan omiin käsiin ottamisesta. Nostaisin hattua jos se olisi nyt päässä. - Työtönfemakko
Kohtalo toveri täällä. Työkkärin kirjoilla olen ollu 18vuotiaasta asti karenssilistoilla ja karenssi jatkuu vieläkin 25v iällä. Sossu evää päätökset yms, uhkaillaan silti karensseilla yms. "pelon ilmapiirillä täällä pidetään järjestystä yllä" ja se osuu kyllä tämän ilmiantajan henkilöprofiiliin hyvin. Muutto kesän jälkeen pois täältä junttilasta, järjestelmä ei käytä minua hyväksi, vaan minä järjestelmää!
- tuleva orja.
Ei se satatonnia koko elämää kestä. Kohta oot jo kotona kun maitojuna tuo ja oot meidän kanssa orjahommissa jossain pajalla.
- IkiTyötön
Satatonnia on valtava omaisuus kaukoidässä. Kuukauden elää herroiksi 300 eurolla, mukaanlukien majoitus. Pakolliset menot 4-5k vuodessa. Jos saan jotain pientä työtä sivussa, niin satatonnia voi hyvinkin riittää.
- mk34141
IkiTyötön kirjoitti:
Satatonnia on valtava omaisuus kaukoidässä. Kuukauden elää herroiksi 300 eurolla, mukaanlukien majoitus. Pakolliset menot 4-5k vuodessa. Jos saan jotain pientä työtä sivussa, niin satatonnia voi hyvinkin riittää.
Kerrankin positiivinen viesti täällä. Minä olen myös työtön, joka onnistui kasaamaan samansuuruisen summan, en ole vielä päättänyt mitä tekisi.
- fghg
IkiTyötön kirjoitti:
samat on menot siis ku suomessa nyt.
- arvonsa tuntija
mk34141 kirjoitti:
Kerrankin positiivinen viesti täällä. Minä olen myös työtön, joka onnistui kasaamaan samansuuruisen summan, en ole vielä päättänyt mitä tekisi.
me muut sen täällä maassa hoidamme....hmmmm
- IkiTyötön
fghg kirjoitti:
samat on menot siis ku suomessa nyt.
Samat menot kuin Suomessa, mutta elintaso satakertaa parempi. Joka päivä ulkona syömässä, viihdettä ja iltaohjelmaa jne.
Ps. ihan ok ilmat :)
- Eipä onnaa
Mites meinasit päästä maasta tuon rahatukkosi kanssa? Lentokentillä valvotaan suuria käteismääriä ja niiden alkuperä ja käyttötarkoitus pitää pystyä todistamaan jos mielii saada rahat mukaansa.
- Hmmph2
Juu, paperi näkyy hienosti matkalaukkujen läpivalaisussa.
Tai ehkä ei. - nimimerkki9
Hmmph2 kirjoitti:
Tai ehkä ei.On olemassa koiria jotka on koulutettu haistamaan raha.
- IkiTyötön
nimimerkki9 kirjoitti:
On olemassa koiria jotka on koulutettu haistamaan raha.
En viitsi ihan kaikkea paljastaa, mutta siirryin euroopan sisällä laivalla ja maitse. Olin aikaisemmin jo kuullut "palvelusta", jossa 20% vastaan saa rajattomasti käteistä joko EU-alueen ulkopuolelle tai suoraan pankkiin haluamallaan nimellä. Tilille annetaan myös ottokortti, jolloin ei tarvitse asioida pankissa, sen kun nostaa vain tarvittaessa. En tietenkään riskeeraanut koko summaa tälläiseen toimintoon, vaan suurinosa rahoista on ns. varmassa jemmassa. Periaatteessa tulee halvemmaksi varata jo ajoissa esim. lentolipput ja hakea rahoja pienessä 5-10k euron erissä, kuin antaa rikollisten hoitaa rahojen siirto. Maastokätköt, kaukaiset sukulaiset ja luottoystävät - keinoja kyllä riittää. Pääasia, ettei maksa enää penniäkään veroja tai laskujaan Suomessa.
- gjhghjtyudghdgh
IkiTyötön kirjoitti:
En viitsi ihan kaikkea paljastaa, mutta siirryin euroopan sisällä laivalla ja maitse. Olin aikaisemmin jo kuullut "palvelusta", jossa 20% vastaan saa rajattomasti käteistä joko EU-alueen ulkopuolelle tai suoraan pankkiin haluamallaan nimellä. Tilille annetaan myös ottokortti, jolloin ei tarvitse asioida pankissa, sen kun nostaa vain tarvittaessa. En tietenkään riskeeraanut koko summaa tälläiseen toimintoon, vaan suurinosa rahoista on ns. varmassa jemmassa. Periaatteessa tulee halvemmaksi varata jo ajoissa esim. lentolipput ja hakea rahoja pienessä 5-10k euron erissä, kuin antaa rikollisten hoitaa rahojen siirto. Maastokätköt, kaukaiset sukulaiset ja luottoystävät - keinoja kyllä riittää. Pääasia, ettei maksa enää penniäkään veroja tai laskujaan Suomessa.
Älä nyt ainakaan maksa 20% sinulle laillisesti kuuluvien rahojen siirrosta. Ei ole mikään rikos ottaa lainaa jota et maksa takaisin. Enpä tajua miksi et olisi voinut lähettää rahoja suoraan kohdemaahasi oikealla nimelläsi.
- ytrueiwp
Hmmph2 kirjoitti:
Tai ehkä ei.Kyllä se itseasiassa näkyy selvästi.
- Höpsistärallaa
Ja on olemassa ihmisiä jotka haistavat tällaiset höpönlöpön-jutut kaukaa.
- RKRL
Kerro vähän tarkemmin elämästäsi nyt ja olosuhteistasi josta lähdit liikkeelle. Tarina on hyvä!
- fyi
Hyvä tarina jollaisia netti on täynnä. Muutamia on jopa etsitty kolmen viiden vuoden päästä ja yleensä sen pidemmälle ei sitten ole elämä kantanut. Hyvää loppuelämää!
- Tuhma poika!
Hyi tuhmaa. Tuus nyt äkkiä takaisin niinkuin aina ennenkin. Oikea satusetä. Aamulla taas kouluun ja oot kuin muutkin toivottomat uneksijat. Perhe- ja ystäväpiirisi työtävieroksuva asenne ei sovi kaltaisellesi sanasepolle!
- näin on tosi
Kiusa se on pienikin kiusa.
- huoh..
Monella on vintti pimeänä, kun ei järjenvalo riitä toteamaan että veronmaksajathan ne muodostavat yhteiskunnan.
- pummiharmonia
Turha stressata, tehkää niinkun minä jos ei kiinnosta, kieltäytykää kaikesta ja ottakaa kerran vuotee 2kk miinusta, koska tota miinustahan ei voi laillisesti ylläpitää kuhan pidät työhaun voimassa ja käyt piereskelemässä missä ikinä millonkin o aikoja tätien kanssa, voihan nämä käytännöt vähän riippua missä asuu ja minkä laise ruttu naaman saat itelles soppalasta. ^_^
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648