Mikä on se asia, jota ATM naisissa pelkää? On selvää, että jos ATM kuvittelee itseään tilanteeseen, jossa olisi kahden kesken naisen kanssa ja pitäisi aloittaa "hommat", niin jokin siinä tilanteessa pelottaa. Jopa niin paljon, ettei ATM oikeasti edes halua siihen tilanteeseen. Mutta samaan aikaan ATM harmittelee joka päivä, kun ei ole naisseuraa.
Mitä ATM oikeasti pelkää naisissa?
Miksi ja mitä ATM pelkää?
39
287
Vastaukset
- ..............
Ujo?
- nöösi_poika
Miten ujot naiset kuitenkin uskaltavat harrastaa seksiä?
Väitän siis, että ATM on jotenkin enemmän kuin ujo. Mitä se on? Ja miksi? - pertsu
nöösi_poika kirjoitti:
Miten ujot naiset kuitenkin uskaltavat harrastaa seksiä?
Väitän siis, että ATM on jotenkin enemmän kuin ujo. Mitä se on? Ja miksi?Ujon naisen ei tarvitse olla seksin harrastamisessa primus motor. ATM:n pitäisi olla heti ensi yrittämällä itsevarma ja tietää mitä tekee, vaikka ei käytännössä tiedä miten toimia. Siinä ompi pieni ristiriita.
- nöösi_poika
pertsu kirjoitti:
Ujon naisen ei tarvitse olla seksin harrastamisessa primus motor. ATM:n pitäisi olla heti ensi yrittämällä itsevarma ja tietää mitä tekee, vaikka ei käytännössä tiedä miten toimia. Siinä ompi pieni ristiriita.
Tuottaa vähän suorituspaineita AT-miehelle, jolla on kokemusta NOLLA.
- lissu8182
Ehkä ne on homoja?
- nöösi_poika
Katsovat heteroaikuisviihdettä ja tumputtavat 5-7 kertaa viikossa.
Eivät vaikuta homppeleilta, mutta silti pelkäävät naisia.
Miksi? - reikäpolitiikkaa
Idiootti. Jos mies on homoseksuaali, hän varmasti pyrkii etsimään kumppanin. Homot eivät ole yleensä huono itsetuntoisia mikä atmille on yleistä.
- 6+23
reikäpolitiikkaa kirjoitti:
Idiootti. Jos mies on homoseksuaali, hän varmasti pyrkii etsimään kumppanin. Homot eivät ole yleensä huono itsetuntoisia mikä atmille on yleistä.
asia on juuri noin.
- Lämmin keittolounas
nöösi_poika kirjoitti:
Katsovat heteroaikuisviihdettä ja tumputtavat 5-7 kertaa viikossa.
Eivät vaikuta homppeleilta, mutta silti pelkäävät naisia.
Miksi?5-7 kertaa? Jotkut ätmit siis malttavat pyhittää lepopäivän tai jopa viettää vapaan viikonlopun.
- nöösi_poika
Lämmin keittolounas kirjoitti:
5-7 kertaa? Jotkut ätmit siis malttavat pyhittää lepopäivän tai jopa viettää vapaan viikonlopun.
Tullut jo niin vanhaksi, ettei jaksa joka päivä. Kyllä joka viikko väkisinkin jää 1 tai 2 välipäivää.
- ????
Epäonnistumista? Torjutuksi tai hylätyksi tulemista?
(Parempi siis uskotella, että naiset ovat lutkia ja muuta kaikkea kamalaa sekä arvotonta. Ei minuakaan minkään arvottoman menettäminen haittaa. Toisaalta en käytä selviytymiskeinona arvonviemistä.)- nöösi_poika
"Epäonnistumista? Torjutuksi tai hylätyksi tulemista?"
Ehkä. En vain tajua, miten sitä voi pelätä niin paljon.
Itse toivon huomioita naisilta, mutta kun joskus harvoin tapahtuu niin, että nainen vaikuttaa kiinnostuneelta, niin minua ei kiinnosta enää yhtään! Sillä hetkellä haluan elää yksin ja olla sinkku.
En voi edes kuvitella treffeille lähtemistä. Sehän sattaisi johtaa toisiin treffeihin. Siitä voisi seurata kolmas tapaaminen, ja sen jälkeisen tapaamisen jälkeen voisi löytää itsensä, hmm, tositoimista.
Pelottaa niin paljon, että en halua edes kahville lähteä.
Mutta samaan aikaan toivon, että minulla olisi tyttöystävä. Mutta toisaalta olen tyytyväinen, että ei ole tyttöystävää. - zzzz-zzz
nöösi_poika kirjoitti:
"Epäonnistumista? Torjutuksi tai hylätyksi tulemista?"
Ehkä. En vain tajua, miten sitä voi pelätä niin paljon.
Itse toivon huomioita naisilta, mutta kun joskus harvoin tapahtuu niin, että nainen vaikuttaa kiinnostuneelta, niin minua ei kiinnosta enää yhtään! Sillä hetkellä haluan elää yksin ja olla sinkku.
En voi edes kuvitella treffeille lähtemistä. Sehän sattaisi johtaa toisiin treffeihin. Siitä voisi seurata kolmas tapaaminen, ja sen jälkeisen tapaamisen jälkeen voisi löytää itsensä, hmm, tositoimista.
Pelottaa niin paljon, että en halua edes kahville lähteä.
Mutta samaan aikaan toivon, että minulla olisi tyttöystävä. Mutta toisaalta olen tyytyväinen, että ei ole tyttöystävää.Aika monille naisille voi kertoa tuollaisista fiiliksistä. Sit edetä sen mukaan, mikä tuntuu hyvältä. Tositoimia ei tarvitse alkaa suorittamaan, vaan antaa sen tapahtua, kun siltä tuntuu.
- nöösi_poika
zzzz-zzz kirjoitti:
Aika monille naisille voi kertoa tuollaisista fiiliksistä. Sit edetä sen mukaan, mikä tuntuu hyvältä. Tositoimia ei tarvitse alkaa suorittamaan, vaan antaa sen tapahtua, kun siltä tuntuu.
"Aika monille naisille voi kertoa tuollaisista fiiliksistä."
Joo, niin voi. Ensin ne nauravat selän takana, sitten kertovat kavereilleen ja viimeistään seuraavalla viikolla jättävät. Lopputulos on siis huonompi kuin tämä tilanne, että olen vain yksin ja kukaan ei koskaan saa tietää eikä jätä minua heti. - ...
nöösi_poika kirjoitti:
"Aika monille naisille voi kertoa tuollaisista fiiliksistä."
Joo, niin voi. Ensin ne nauravat selän takana, sitten kertovat kavereilleen ja viimeistään seuraavalla viikolla jättävät. Lopputulos on siis huonompi kuin tämä tilanne, että olen vain yksin ja kukaan ei koskaan saa tietää eikä jätä minua heti.Minkä ikäset naiset (tytöt?) noin tekee? Ei vaikuta kauhean kypsältä :-/
- Mällit inhottaa
Yleensä kun olen naisen seurassa, alan heti ajatella kuinka monen nussijamiehen mällit tuonkin pillussa lilluu, ja se pilaa tunnelman täydellisesti (=lerpahtaa).
Naisen pitäisi olla koskematon neitsyt, niin ettei ex-nussijoiden muisto varjostaisi puhdasta ja viatonta teinirakkauttamme.- nöösi_poika
Minulla ei ole tuollaisia ajatuksia ollenkaan. Yksinkertaisesti, pelkään naisia.
Minut nolattiin pahasti joskus 16-17-vuotiaana. En tiedä pääsenkö siitä koskaan yli. - ghjkk
nöösi_poika kirjoitti:
Minulla ei ole tuollaisia ajatuksia ollenkaan. Yksinkertaisesti, pelkään naisia.
Minut nolattiin pahasti joskus 16-17-vuotiaana. En tiedä pääsenkö siitä koskaan yli.Mitä silloin tapahtui? Ei tarvitse tunnistettavan yksityiskohtaisesti kertoa, mutta pääpiirteittäin.
- nöösi_poika
ghjkk kirjoitti:
Mitä silloin tapahtui? Ei tarvitse tunnistettavan yksityiskohtaisesti kertoa, mutta pääpiirteittäin.
Minut saatettiin naurunalaiseksi ikäisteni edessä. Verrattain intiimillä hetkellä. Porukassa oli yli 10 henkeä. Kaikki nauroivat. Ahdistun vieläkin kun mietin sitä.
Naurunalaiseksi minut saattoi ikäiseni tyttö. Koko jutun idea oli se, että tyttö aiheutti minun täydellisen nöyryytyksen. Hän tiesi mitä tuli tapahtumaan.
En ole vielä päässyt siitä yli. Ehkä joskus pääsen siitä yli, mutta en milloinkaan pysty sitä unohtamaan. - nainen suosittelee
nöösi_poika kirjoitti:
Minut saatettiin naurunalaiseksi ikäisteni edessä. Verrattain intiimillä hetkellä. Porukassa oli yli 10 henkeä. Kaikki nauroivat. Ahdistun vieläkin kun mietin sitä.
Naurunalaiseksi minut saattoi ikäiseni tyttö. Koko jutun idea oli se, että tyttö aiheutti minun täydellisen nöyryytyksen. Hän tiesi mitä tuli tapahtumaan.
En ole vielä päässyt siitä yli. Ehkä joskus pääsen siitä yli, mutta en milloinkaan pysty sitä unohtamaan.Oletko miettinyt jos vaikka kävisit juttelemassa asiasta jollekin.
Itse olin koulukiusattu yläasteella ja sen vuoksi sairastin bulimiankin. En pystynyt luomaan normaalia suhdetta mieheen, koska kuvittelin etten kelpaa.
Otin yhteyttä terveyskeskukseen ja pääsin juttelemaan ammattitaitoisen ihmisen kanssa. Muutama kuukausi siinä meni kun kävin siellä juttelemassa ja nyt tuntuu huomattavasti paremmalta. Olen itseeni tyytyväinen.
Se koko homma on maksutonta ja siellä on todella ammattitaitoiset ihmiset juttelemassa. Yksi tapaaminen kestää noin tunnin ja olo on kuin hakattu sen jälkeen mutta päässä tapahtuu ihmeitä. Ekan kerran jälkeen ajattelin, että onpas kauheaa käydä niitä juttuja läpi. Mutta päätin etten luovuta, en enää halunnut elää niin.
Mielestäni kannattaa kokeilla, ei siinä mitään häviä - 20+1
nainen suosittelee kirjoitti:
Oletko miettinyt jos vaikka kävisit juttelemassa asiasta jollekin.
Itse olin koulukiusattu yläasteella ja sen vuoksi sairastin bulimiankin. En pystynyt luomaan normaalia suhdetta mieheen, koska kuvittelin etten kelpaa.
Otin yhteyttä terveyskeskukseen ja pääsin juttelemaan ammattitaitoisen ihmisen kanssa. Muutama kuukausi siinä meni kun kävin siellä juttelemassa ja nyt tuntuu huomattavasti paremmalta. Olen itseeni tyytyväinen.
Se koko homma on maksutonta ja siellä on todella ammattitaitoiset ihmiset juttelemassa. Yksi tapaaminen kestää noin tunnin ja olo on kuin hakattu sen jälkeen mutta päässä tapahtuu ihmeitä. Ekan kerran jälkeen ajattelin, että onpas kauheaa käydä niitä juttuja läpi. Mutta päätin etten luovuta, en enää halunnut elää niin.
Mielestäni kannattaa kokeilla, ei siinä mitään häviäMinä kirjoitin kiusaajalleni kirjeen. Uskon, että lähettämättömänäkin se oisi itseäni jeesannut, mutta lähetinkin sen kiusaajalleni, joka isona, karskina joukonjohtajana fyysisesti (henkisen lisäksi) pahoinpiteli minua yläasteen ajan. Yleensä ne taustajoukot nauroi siinä taustalla tuon körilään kiduttaessa minua.
Nuo kokemukset johti siihen, että koulut jäi omalta osaltani sitten siihen peruskouluun. Hyvä, kun selvisin siitäkin hengissä. Myöhemmin menin terapiaan minäkin ja pääsin taas elämään kiinni. Terapia oli tosiaan rankkaa, kun niitä kokemuksia käytiin läpi. Itselleni tuli esim. fyysisiä oireita, kun niitä pahoinpitelyitä kävin läpi. Oisko syy jossain kehomuistissa tms. Suosittelen silti psykoterapiaa, vaikka en itse usko ihan ehjäksi tulleen siellä tai tulevani koskaan. Pärjään kuitenkin, eikä nuo kiusaamiskokemukset vaikuta elämiseeni juurikaan. - nöösi_poika
20+1 kirjoitti:
Minä kirjoitin kiusaajalleni kirjeen. Uskon, että lähettämättömänäkin se oisi itseäni jeesannut, mutta lähetinkin sen kiusaajalleni, joka isona, karskina joukonjohtajana fyysisesti (henkisen lisäksi) pahoinpiteli minua yläasteen ajan. Yleensä ne taustajoukot nauroi siinä taustalla tuon körilään kiduttaessa minua.
Nuo kokemukset johti siihen, että koulut jäi omalta osaltani sitten siihen peruskouluun. Hyvä, kun selvisin siitäkin hengissä. Myöhemmin menin terapiaan minäkin ja pääsin taas elämään kiinni. Terapia oli tosiaan rankkaa, kun niitä kokemuksia käytiin läpi. Itselleni tuli esim. fyysisiä oireita, kun niitä pahoinpitelyitä kävin läpi. Oisko syy jossain kehomuistissa tms. Suosittelen silti psykoterapiaa, vaikka en itse usko ihan ehjäksi tulleen siellä tai tulevani koskaan. Pärjään kuitenkin, eikä nuo kiusaamiskokemukset vaikuta elämiseeni juurikaan.Kiusaaminen loppu yleensä lukiossa, koska ne tyypit jotka yleensä eniten kiusaavat yläasteella menevät ammattikouluun. Näin ainakin kymmenisen vuotta sitten tapahtui.
Sikäli sääli, jos et mennyt lukioon sen takia, että peruskoulussa kiusattiin. Todella harmi. - nöösi_poika
nainen suosittelee kirjoitti:
Oletko miettinyt jos vaikka kävisit juttelemassa asiasta jollekin.
Mielestäni kannattaa kokeilla, ei siinä mitään häviä"Oletko miettinyt jos vaikka kävisit juttelemassa asiasta jollekin."
En ole. - nainen suosittelee
nöösi_poika kirjoitti:
"Oletko miettinyt jos vaikka kävisit juttelemassa asiasta jollekin."
En ole.No kandeisko?
Vai oletko tyytyväinen elämääsi noin?
Omin avuin tuosta ei pääse yli. Eikä aika kultaa muistoja tässä asiassa...
- Elä pelossa
ATM pelkää kaltaisteni YTM:ien nyrkiniskuja.
Varo baarissa, voi vaikka sivaltaa.- vahva ATM
olen varmasti sinua isompi ja vahvempi. En pelkää tapella paskojen kanssa. Toki en usko, että tulisit minua lyömäänkään, kun pelkäisit selkäsaunaa
- jugguy tt56t6t8tg
nainen vetää puhelimen esille ja soittaa poliisille
- 350ghf89
Järjestetäänkö tänä kesänä mitään eheytymisleirejä, joilla ätminkäiset pääsisivät eroon homoudestaan?
- nöösi_poika
Ei ole mitään homoutta, usko jo.
- Trau Matized
No, itsellähän on takana aika rankka masennusjakso joka tuli siitä kun naiset pitivät minua iljettävänä hyypiönä enkä kelvannut kenellekään. Nyt vaikka vientiä olisi vanhemmalla iällä niin tuo trauma se vaan edelleen jarruttelee ja estää minua saamasta minkäänlaista naiskokemusta. No, näillä mennään.
- mies 28v
ATM:n elämähän perustuu vastuunkanto kyvyyttömyytteen.On sitten kysy rahasta, menestyksestä, naisista tai elämästä ylipäätään, syyllinen löydetään äidistä, isästä,veljestä, sisko puolesta, koirasta tai vaikka naapurin mummosta.Mutta, se syyllinen ja "esteen aiheuttaja " löytyy ihan aina jostain muualta kuin itsestään..Tämän jälkeen ATM toteaa vain että näin ja niin kävi eikä ikinä ole toipunut.
Joten, mokomaa luokitusta käyttävät ovat vain siis yksikertaisesti vastuunkanto kyvyttömiä.Toisaalta, jos jotain hyvää, niiin tyhmyys ei pääse ainakaan periytymään eteenpäin, jos ei pääse lähellekkään naisia, puhumattakaan ihan hommiin asti.- dsvgdsg
Se on hyvä asia että yhdys sana taidottomuus pääsee jatkumaan näissä suurissa vastuun kantajissa ja naisten kaatajissa jotka poksuttelevat äpärää maailmaan kuin viimeistä päivää.
- mies 28v
dsvgdsg kirjoitti:
Se on hyvä asia että yhdys sana taidottomuus pääsee jatkumaan näissä suurissa vastuun kantajissa ja naisten kaatajissa jotka poksuttelevat äpärää maailmaan kuin viimeistä päivää.
mmmh.. yhdys sana = yhdyssana, vastuu kantajissa = vastuukantajissa, naisten kaatajissa = naistenkaatajissa
- ätmi-sinkku
En pelkää naisia, naiset pelkää minua.
- Anal9
0-kokemuksinen. elämäänsä rutinoitunut AT-mies on saattanut lukemattomia kertoja vain kuvitella itseään siihen tilanteeseen ja kun fiktio muuttuukin yhtäkkiä faktaksi niin kavahtaahan sitä kuka vaan. Uuden ja tuntemattoman pelko?
Kyseessähän on sama tilanne kuin teinipojilla jotka virittelevät ensikontaktejaan vastakkaiseen sukupuoleen mopojensa ohella raitilla. Joissain tapauksissa sama tilanne kuin tarhaikäisellä ja ensireaktion hakeminen siihen koko ajan härnäävään likkaan. Kyseessähän on myös aika pelottavat ja ympäröivää maailmaa määrittävät voimat jotka ehkä fiksu AT-poika jo tuolloin aisti ja jotka sittemmin sitä seuraamalla ovat saaneet vahvistuksensa.
Ja heitäkö ei sitten pelottanut tai ainakin jännitänyt halujensa, ja sitä seuraavien (subsequent) tunteidensa, paljastaminen? Tietysti fiksu AT-mies on jo aikuinen ja tietää miten sivistynyt maailma toimii ja miten siinä tullaan toimeen mutta se viidakko-osa siitä on yhä mysteeri. Viidakoissa kun tuppaa olemaan kaikkea pelottavaa ja AT-mieskään ei ole enää nuori Korak.
Fiksu AT-mies harmitteleekin juuri sitä ettei ole naisseuraa kotosalla jossa itsekin viihty ja missä voisi kaikessa rauhassa tutustua sekä viritellä 'Jopoa keulimaan'. Tai ainakin niin haaveillen ja ymmärtäen että naiset pahimmillaan saattavat olla arvaamattomia kuin trooppiset ja muut hirmumyrskyt jotka perinteisesti naisten mukaan nimetäänkin. Täytyisi lähteä 'metsälle missä myrskyää' tavoitellakseen 'kuuta taivaalta'. Ja viidakko sekä myrsky, potentiaalisesti fataali yhdistelmä jo seesteiselle, tasaiselle mielelle.
Jos AT-miehen päällimmäinen vaikeus ja "mörkö" on jo ensi-naisseuran saaminen, niin jokainen voi tietysti kuvitella miksi se itse "homma" pelottaa.
Myös, oivalsin nyt, AT-mies (0-kokemuksinen) on vuosien fantasioinnissaan ehdollistanut kokemuksen lähes täydellisyyteen ja pelkää ettei mahd. eteen tuleva sellainen yllä läheskään siihen mitä jo nuorena olisi pitänyt kokea. Kaikki kokeneet haikailevat ensikertaansa (fakta) mitä 0-mies ei ole vielä edes läpikäynyt syystä taikka toisesta.- nöösi_poika
"Myös, oivalsin nyt, AT-mies (0-kokemuksinen) on vuosien fantasioinnissaan ehdollistanut kokemuksen lähes täydellisyyteen ja pelkää ettei mahd. eteen tuleva sellainen yllä läheskään siihen mitä jo nuorena olisi pitänyt kokea."
Moni AT-mies saattaa olla jossain asioissa perfektionisti.
Onhan siinä paineita, kun eka kerta naisen kanssa pitäisi olla kuin kunnarin lyönti pesäpalloilijalle...
- sfbbsfbsf
Jännä huomata kuinka ytmit ja ytnit haukkuvat atmeja, syytellen heitä vaikka miksi ja väittäen ettei ole olemassa mitään tasoja.
Virsi kuulostaa täsmälleen samanlaiselta kuin rikkaat jotka väittävät että kaikista voi tulla rikkaita ja jotka olettavat että köyhillä on samat mahdollisuudet kuin heillä itsellään.
Yleensä aina kun kouluissa on puitu koulukiusaamista ja tekoja, kaikki kiusaajat ja hännystelijät väittävät ettei kiusaamista ole tapahtunut.
Kiusaajat väittävät tietenkin siksi etteivät jäisi kiinni, mutta hännystelijät siksi etteivät ymmärrä kiusaajan asemaa ja tunteita. Se johtuu siitä että vain hyvin harvoin kiusaaminen on suoranaista todistettavaa väkivaltaa. Siksi he olettavat että kiusaaminen on vain "kevyttä kenttävittuilua." Kevyt kenttävittuilu tapahtuu ystävien kesken, ja nimenomaan se erottaa kiusaamisen.
Hännystelijät eivät siksi kykene ymmärtämään tai näkemään kiusaamista, koska heihin kohdistuva "kiusaaminen" on nimenomaan sitä ystävällistä lajia, ei alistamista.
Jos tätä nyt vertaa henkilön seksuaaliseen kiinnostavuuteen, varsinkin naiset, väittävät ettei ole olemassa atmeja.
Tietenkin he väittävät näin koska eivät he edes näe sellaisia miehiä jotka eivät kiinnosta heitä itseään seksuaalisessa mielessä.
Naiset kykenevät näkemään ainoastaan miehiä jotka ovat kiinnostavia. Osa miehistä kiinnostaa heitä seksuaalisesti, osa miehistä on heille vain "ystäviä" tai kuten "veljiä", ja osa heidän tuntemistaan miehistä on noiden läheisempien miesten ystäviä jotka eivät kiinnosta heitä pätkääkään. Kaikki muut miehet työpaikalla tai muussa heidän lähiympäristössään on heille pelkkää ilmaa jota he eivät yksinkertaisesti havaitse.
Jos laitetaan miehiä riviin seisomaan ja naisen täytyisi valita heistä ne joihin hän ei koskisi pitkällä tikullakaan, naiselle ei jäisi rivistä kuin muutama mies joita hän kutsuisi miehiksi. Loput miespuoliset henkilöt olisivat vain "ystäviä", "veljiä" tai nainen suhtautuisi heihin välinpitämättömästi.
Toisinsanoen naiselle on olemassa vain kourallinen Miehiä, muilla on ehkä kivekset jalkojen välissä mutta käytännössä naisen elämässä he eivät ole mitään.
Tästä tehtiin ihan pieni epävirallinen koekin menneinä vuosina.
Naiset kouluttautuivat kurssiohjaajiksi ja heillä oli oppilaina pelkästään miehiä.
Miehillä oli kaikilla samat tiedot aiheesta, he kaikki olivat hyvin pukeutuneita ja hyvin käyttäytyviä ja naisten tehtävänä oli arvioida heidät tuntien jälkeen oppijoina.
Kurssiohjaajat väittivät väistämättä parisuhteessa elävät ja varsinkin lapsia hankkineet miehet olivat osaavampia ja oppivaisempia kuin ne miehet jotka elivät sinkkuina.
Eli vaikka naiset eivät tienneet miesten taustoista mitään, ne miehet joilla oli parisuhde, ja joilla oli ollut takanaan parisuhteita, sekä ne miehet joilla oli omia lapsia, olivat naisten mielestä kiinnostavampia kuin ne miehet jotka olivat siihen mennessä eläneet käytännössä yksinään.- nöösi_poika
Mielenkiintoista näkökulmaa aiheeseen.
- nöösi_poika
Kesä lähestyy ja naisten vaatteet vähenevät.
Nyt pitäisi olla pokkaa tehdä aloitteita.
Mitä tehdä kun pupu on pöksyissä? Ei vaan pysty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?512366Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411153Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755075Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963524Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss453056Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082779Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132148Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935