3.5 tähteä.
Hyvää musaa.
Ressu Redford-Ressu Redford
2
129
Vastaukset
- Yksin kotona
Hei! Lainasin tässä kirjastosta 30 suosikkia. Kuuntelen sitä tässä samalla ja täytyy sanoa, että olen ihan fiiliksissä! Hämmästyttävää miten siitä on parikymmentä vuotta aikaa kun 90-luvulla kuunteli näitä biisejä, ja osaa biisit yhä aika hyvin ulkoa :) Mulla taitaa olla Ressun soolotuotannosta kaikki albumit, neljä. Kolme 90-luvulta, ja yksi 2000-luvun alusta. Se neljäs jäi oudon vähälle huomiolle. 90-luvun levythän tunnetusti möi tosi hyvin, Ressulle tuli kultaa ja platinaa. Eli kovaa meni 90-luku. Taitaa edelleen keikkailla ahkerasti, mutta duona Neon 2-tyypin kanssa.
Mutta noista 90-luvun biiseistä: ei voi kuin ihailla Ressun melodiatajua, ja tekstityksiä. Ne tekstit on tietty tosi, tosiromanttisia, jonkun mielestä siirappisia; mutta niissä on jotain kiehtovaa ja "Ressumaista". Erottuu kyllä edukseen muista "iskelmäartisteista". Vai onko enenmmän poppia. Ja coveritkin on onnistuneita. Rumbassa oli tietty helppo halveksia näitä biisejä aikoinaan, mutta ei kai ne biisit varsinaisesti rock-yleisölle ollutkaan "suunnattuja". Näitä Ressun biisejä kuunnellessa ymmärtää, miten paljosta meikäläinen onkaan jäänyt elämässä paitsi... :( ONkohan Ressun kynä ruostunut, vai tuleeko uusia hittejä, jää nähtäväksi.- MrJuha82valopää
Ressu osaa.
Osaa monet muutki Suomessa.
Suomi on kovin musiikkimaa mun mielestän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869