Miksi Petteri Avilia on YTM?

Ihmettelijä

Petteri Avilia kertoo uusimmassa Seiskassa (joo, on todellinen laatulehti), että naiset lähettävät kiihkeitäkin seksitarjouksia.

Lihaksikas, tatuoitu, perheenisä, Hunks-tanssija, jne.

Naiset ovat JATKUVASTI PERÄSSÄ. Eli jälleen yksi hyvä syy, minkä takia tavallisten miesten kannattaisi pysyä niistä naisista erossa ja antaa niiden OIKEASTI VIEHÄTTÄVIEN miesten hoitaa ne hommat.

Koska naiset eivät tavallisten miesten perässä juokse tuolla tavalla, niin eikö se jo kerro ihan riittävästi siitä, etteivät ne tavalliset miehet ole noin haluttavia, seksikkäitä ja viehättäviä?

En vain jaksa ymmärtää sitä, että miksi tavallisetkin miehet jaksavat olla naisten perässä, vaikka koko ajan voi omin silminkin nähdä, omin korvin kuulla ja ihan omin aivoin kokea ja huomata, että naiset EIVÄT OLE tuolla tavalla niiden tavallisten miesten perään.

Itse olen 25-vuotias täysin kokematon mies naisten keskuudessa, enkä todellakaan haluaisi yhtään kokemusta. Kun itsekin kerran tajuan, että tavallisella miehellä vain ei ole tuollaista vientiä, niin minkä hevon vitun takia sitten pitää yrittää änkeä apajille?

Eivätkö ne tavalliset miehet ja ATM:t tajua, että he eivät vain yksinkertaisesti viehätä niitä naisia vai miksi pitää jatkaa tuollaista? Eivätkö he oikeasti ymmärrä, että niiden naisten AITO JA OIKEA MIELENKIINTO kohdistuu niihin OIKEASTI VIEHÄTTÄVIIN JA SEKSIKKÄISIIN miehiin?

Jos kerran naiset ihan vapaaehtoisesti ovat tuollaisten miesten perässä, tekevät jatkuvia seksiehdotuksia, jne. niin minkä vitun takia sitä sitten pitää väkisin vängätä mukaan, vaikka tajuaa, ettei sitä vientiä ole? Eivätkö miehet nykyään ymmärrä, että ne naiset KELPUUTTAVAT jonkun perinteisen miehen, kun eivät parempaakaan saa?

Itse olen aina pysynyt ja hyvin kaukana naisista. Ymmärrän rehellisesti sen, ettei minulla ole niitä avuja, jotka tekevät minusta LUONTAISESTI NIIN SEKSIKKÄÄN JA VIEHÄTTÄVÄN miehen, että naiset tekevät aloitteita, tekevät seksiehdotuksia, jne. Kun kerran itsekin tajuan, mikä on homman nimi, niin ei todellakaan tarvitse ottaa mitään kontaktia naisiin. Kun tietää, ettei ole sitä tasoa, mitä naiset KAIKISTA ENITEN haluavat, niin se homma on siinä.

Mutta kun ne ATM:tkin jaksavat valittaa ja ihmetellä, että MIKSI eivät kelpaa. Miksi vain ei myöntäisi sitä, ettei ole kiinnostava, seksikäs, haluttava, kiihoittava, puoleensavetävä, jne? Miksi vain ei voisi myöntää itselleen, että ei todellakaan ole MITÄÄN, mitä naiset haluavat?

20

3307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhia ihmettelet

Eihän noita Pettereitä riitä joka naiselle ja kyseistä herraakin vain yhdelle naiselle kun naimisissa ilmeisesti on. Ja eiköhän se ole aika pieni osa naisista, jotka noita seksitarjouksia hänelle lähettävät.

Tiedän irl tuon hra Avilian ja täytyy sanoa, että siinä on hyvännäköinen mies. On myös todella mukavan oloinen mitä jutellut hänen kanssaan. En siis yhtään ihmettele jos jotkut naiset hänen peräänsä kuolaavat.

Jos et olisi Petteristä ikinä mitään kuullut, keksisit silti tekosyitä miksei sun kannattaisi lähestyä naisia. Niin olet tehnyt näillä palstoilla aiemmin, tunnistin "käsialasi". Aika huonossa jamassa taitaa olla itsetuntosi. Toivottavasti saat sen kuitenkin kuntoon!

• Joku vaan

"Eihän noita Pettereitä riitä joka naiselle ja kyseistä herraakin vain yhdelle naiselle kun naimisissa ilmeisesti on. Ja eiköhän se ole aika pieni osa naisista, jotka noita seksitarjouksia hänelle lähettävät."

Ihmettelen aina, että mitä väliä sillä on minkään kanssa, että riittääkö tuollaisia miehiä kaikille? Siis mitä väliä sillä on? Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan se, että MINKÄLAISIIN MIEHIIN SE NAISTEN KIINNOSTUS KOHDISTUU. Ja se kiinnostus kun kohdistuu juuri niihin HARVINAISEN VIEHÄTTÄVIIN JA KOMEISIIN miehiin, niin se vain menee. Kaikista viehättävimmät miehet ovat juuri niitä, jotka viehättävät naisia KAIKISTA ENITEN.

Joten minulle riittää vain jo se pelkkä kiinnostus, ei minua kiinnosta pätkän vertaa se, että riittääkö tuollaisia miehiä kaikille naisille. Jos naiset kerran kiinnostuvat tuollaisista miehistä, mutta minä en saa TODELLAKAAN MISSÄÄN MUODOSSA SAMANLAISTA kohtelua naisilta, niin minulle riittää jo pelkästään se. Ei sillä ole mitään hevon vitun väliä, saavatko kaikki naiset tuollaisia miehiä, mutta

KUN NE NAISET HALUAVAT, KUN KUITENKIN NE NAISET HALUAVAT, VAIKKEIVÄT NIITÄ MIEHIÄ SAISIKAAN!!!!!!!!!!

Sa halu on se olennainen, kun se naisten halu kohdistuu niihin VIEHÄTTÄVIMPIIN miehiin, niin minulle on se ja sama, saavatko ne kaikki naiset tuollaisia miehiä. Kun kuitenkin tiedän, että siinä parisuhteessa se minunkin naiseni HALUAISI, mutta sitten tyytyy minuun, kun ei saa.

Naisten SEKSUAALINEN VIETTI JA HALU kohdistuu aivan muunlaisiin miehiin kuin minä olen itse henkilökohtaisesti miehenä. Ei minua jaksa kiinnostaa millään muotoa todellakaan missään muodossa, että saako joku nainen tuollaisen miehen vai ei, kun kuitenkin NAISTEN VAPAASTI VALITESSA tuollaiset miehet menisivät heti. Ei minua kiinnosta, saavatko kaikki naiset tuollaisia miehiä, kun kuitenkin naiset haluavat niitä KAIKISTA VIEHÄTTÄVIMPIÄ miehiä.

On vain pelkkä säälittävä tekosyy väittää, että "eivät kaikki naiset saa tuollaisia miehiä, ei tuollaisia miehiä riitä kaikille naisille". Siis MITÄ VITUN VÄLIÄ sillä on, riittääkö tuollaisia miehiä kaikille. Jos riittäisi, niin totta hevon saatanan vitussa ne naiset ottaisivat kiljuen tuollaisia miehiä. Älä viitsi edes väittää yhtään mitään muuta!!!!

Jos kerran tajuan ja tiedän sen itsekin niin selkeästi, että KAIKISTA VIEHÄTTÄVIMPIÄ MIEHIÄ MAAILMASSA halutaan naisten toimesta KAIKISTA ENITEN, niin minkä takia minä haluaisin tunkea nokkaani siihen? Ei sillä ole mitään väliä, saavatko kaikki naiset tuollaisia miehiä vai ei, mutta kun SE PELKKÄ HALU on tässä se olennainen. Haluavatko naiset vai ei.

Mitä hienoa on siinä, että minut miehenä KELPUUTETAAN, kun niitä parhaimpia miehiä ei saada? Mitä vitun hienoa on siinä, että se nainen haluaa aivan muunlaisia miehiä, mutta kun sellaista ei hänelle riitä, niin hän TYYTYY minuun? Mitä vitun hienoa siinä on, mikä sellaisessa aisankannattamisessa niin kiehtoo?

• Joku vaan

"Jos et olisi Petteristä ikinä mitään kuullut, keksisit silti tekosyitä miksei sun kannattaisi lähestyä naisia."

Tiedät itsekin varsin hyvin, että maailmassa on paljon Petterin tasoisia miehiä ja viehättävimpiäkin. Tiedän sen itsekin varsin hyvin. Ei se ongelma ole mikään yksittäinen Petteri, vaan KAIKKI MAAILMAN VIEHÄTTÄVIMMÄT MIEHET. Siinä se pointti on. Koska naiset haluavat tällaisia miehiä KAIKISTA ENITEN, niin minkä ihmeen takia minä haluaisin olla sellaisessa mukana?

Tuollaisissa miehissä on aivan riittävästi syytä olla tutustumatta yhteenkään naiseen. Koska jos kerran naiset eivät minua kohtaan tunne samalla tavalla, niin miksi minä haluaisin olla sellaisessa mukana? Miksi minä haluaisin harrastaa seksiä naisen kanssa, joka haluaisi sitä samaa aivan muunlaisen miehen kanssa? Miksi minä haluaisin olla mies, johon TYYDYTÄÄN PAREMMAN PUUTTEESSA? Miksi minä haluaisin olla joku vitun saatanan aisankannattaja? Miksi minä haluaisin olla suhteessa, jossa nainen HALUAISI olla aivan muunlaisen miehen kanssa?

Ja edelleen, naiset eivät minuun suhtaudu samalla lailla kuin tuohon mieheen. Naiset eivät ajattele minusta samalla tavalla SEKSUAALISESTI kuin tuosta miehestä. Minä EN OLE SAMANLAINEN JA SAMANTASOINEN kuin tuo mies. Joten miksi vitussa minä haluaisin kilpailla niistä naisista, jos en voi kuin hävitä 100000000000000000000000000000000000000000000000000000-0?

Miksi minä haluaisin olla yhdenkään naisen kanssa yhtään missään, jos kerran niiden naisten mielenkiinto kohdistuu niihin MAAILMAN VIEHÄTTÄVIMPIIN miehiin? Miksi minä haluaisin olla naisten kanssa missään seksuaalisissa tekemisissä, jos kerran minua ei haluta SEKSUAALISESTI SAMALLA TAVALLA kuin niitä kaikista haluttavimpiakin miehiä? Miksi minä haluaisin olla joku saatanan välikappale, kun naiset eivät PAREMPAAKAAN SAA?

Ja turhaa sinun on puolustella, että "aika pieni osa naisista lähettää seksiehdotuksia." Mitä vitun väliä, siis MITÄ VÄLIÄ? Ei sillä ole mitään väliä, kuinka pieni osa naisista niitä lähettää, koska

1. Minä en saa yhtäkään
        2. LÄHESKÄÄN KAIKKI, jotka haluaisivat tuon miehen, eivät niitä lähetä.

Joten sinun on turhaa puolustella yhtään millään. Kun en kerran ole tuollainen mies, niin minkä vitun takia minä haluaisin yhtään mitään yhdenkään naisen kanssa? Miksi minä haluaisin kusettaa itseäni? Jos kerran olen jo pitkään tajunnut, mikä on homman nimi, niin miksi helvetissä yhtäkkiä haluaisin alkaa kusettamaan itseäni? En ymmärrä.

Ja kaikki mahdolliset syyt ovat hyviä pysytellä naisista erossa. Jos kerran tajuaa, että mistä on kyse, niin kaikki syyt ovat yhtä hyviä, kunhan vain lopputulos on sama.

• Naisasialooseri.
        Joku vaan kirjoitti:

"Jos et olisi Petteristä ikinä mitään kuullut, keksisit silti tekosyitä miksei sun kannattaisi lähestyä naisia."

Tiedät itsekin varsin hyvin, että maailmassa on paljon Petterin tasoisia miehiä ja viehättävimpiäkin. Tiedän sen itsekin varsin hyvin. Ei se ongelma ole mikään yksittäinen Petteri, vaan KAIKKI MAAILMAN VIEHÄTTÄVIMMÄT MIEHET. Siinä se pointti on. Koska naiset haluavat tällaisia miehiä KAIKISTA ENITEN, niin minkä ihmeen takia minä haluaisin olla sellaisessa mukana?

Tuollaisissa miehissä on aivan riittävästi syytä olla tutustumatta yhteenkään naiseen. Koska jos kerran naiset eivät minua kohtaan tunne samalla tavalla, niin miksi minä haluaisin olla sellaisessa mukana? Miksi minä haluaisin harrastaa seksiä naisen kanssa, joka haluaisi sitä samaa aivan muunlaisen miehen kanssa? Miksi minä haluaisin olla mies, johon TYYDYTÄÄN PAREMMAN PUUTTEESSA? Miksi minä haluaisin olla joku vitun saatanan aisankannattaja? Miksi minä haluaisin olla suhteessa, jossa nainen HALUAISI olla aivan muunlaisen miehen kanssa?

Ja edelleen, naiset eivät minuun suhtaudu samalla lailla kuin tuohon mieheen. Naiset eivät ajattele minusta samalla tavalla SEKSUAALISESTI kuin tuosta miehestä. Minä EN OLE SAMANLAINEN JA SAMANTASOINEN kuin tuo mies. Joten miksi vitussa minä haluaisin kilpailla niistä naisista, jos en voi kuin hävitä 100000000000000000000000000000000000000000000000000000-0?

Miksi minä haluaisin olla yhdenkään naisen kanssa yhtään missään, jos kerran niiden naisten mielenkiinto kohdistuu niihin MAAILMAN VIEHÄTTÄVIMPIIN miehiin? Miksi minä haluaisin olla naisten kanssa missään seksuaalisissa tekemisissä, jos kerran minua ei haluta SEKSUAALISESTI SAMALLA TAVALLA kuin niitä kaikista haluttavimpiakin miehiä? Miksi minä haluaisin olla joku saatanan välikappale, kun naiset eivät PAREMPAAKAAN SAA?

Ja turhaa sinun on puolustella, että "aika pieni osa naisista lähettää seksiehdotuksia." Mitä vitun väliä, siis MITÄ VÄLIÄ? Ei sillä ole mitään väliä, kuinka pieni osa naisista niitä lähettää, koska

1. Minä en saa yhtäkään
        2. LÄHESKÄÄN KAIKKI, jotka haluaisivat tuon miehen, eivät niitä lähetä.

Joten sinun on turhaa puolustella yhtään millään. Kun en kerran ole tuollainen mies, niin minkä vitun takia minä haluaisin yhtään mitään yhdenkään naisen kanssa? Miksi minä haluaisin kusettaa itseäni? Jos kerran olen jo pitkään tajunnut, mikä on homman nimi, niin miksi helvetissä yhtäkkiä haluaisin alkaa kusettamaan itseäni? En ymmärrä.

Ja kaikki mahdolliset syyt ovat hyviä pysytellä naisista erossa. Jos kerran tajuaa, että mistä on kyse, niin kaikki syyt ovat yhtä hyviä, kunhan vain lopputulos on sama.

Ymmärrän pointtisi täydellisesti. Olet ihan oikeassa. Miksi joku haluaisi olla sellainen johon tyydytään kun ei parempaakaan saada ja sitten jos satutaankin saamaan niin laitetaan entinen heti vaihtoon?

Sitä joko ollaan naisia viehättäviä miehiä tai ei olla. Erittäin yksinkertainen asia.

En ymmärrä kavereitani, jotka vonkaavat pillua naisilta ja sitä välillä saavatkin kun kuitenkin se nainen haluaisi siihen panemaan 1000 kertaa mielummin nuoren Sean Conneryn kuin jonkun noista vonkamieheistä, jotka sitten niin ylpeänä esittävät kovaakin naistenmiestä kun joku heidät joskus panoksi kelpuuttaa.

• 4373734
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Ymmärrän pointtisi täydellisesti. Olet ihan oikeassa. Miksi joku haluaisi olla sellainen johon tyydytään kun ei parempaakaan saada ja sitten jos satutaankin saamaan niin laitetaan entinen heti vaihtoon?

Sitä joko ollaan naisia viehättäviä miehiä tai ei olla. Erittäin yksinkertainen asia.

En ymmärrä kavereitani, jotka vonkaavat pillua naisilta ja sitä välillä saavatkin kun kuitenkin se nainen haluaisi siihen panemaan 1000 kertaa mielummin nuoren Sean Conneryn kuin jonkun noista vonkamieheistä, jotka sitten niin ylpeänä esittävät kovaakin naistenmiestä kun joku heidät joskus panoksi kelpuuttaa.

Kyllä ne miehetkin joutuvat "kelpuuttamaan". Ite en todellakaan saa sellaisia naisia, jotka ovat kaikista hoteimpia. Mutta kyllä noita vähemmän hottejakin panee mielellään ja aivan riittävän hotteja ovat hekin.

Vähemmän hotin naisen tapauksessa ei tarvitse pelätä, että sitä koko aikaa miehet yrittäisivät kun itse en ole näkemässä. En tartte mitään mallia, hyvältä se seksi tuntuu tavisnaisen kanssakin.

• ainasamanikkionglema

Voi olla, että sinäkin himoitsisit jotain erittäin hyvän näköistä muidua, vaikka olisitkin parisuhteessa jonkun toisen naisen kanssa? Se on ihan luonnollista suurin osa parisuhteessa olevista kuolaa muiden perään. Mutta ei se tarkoita, että he pettäisivät jos tulisi sellainen tilanne. Ei fantasioimisessa ole mitään väärää.

Sulla on jotenkin tosi jyrkkä ja erikoinen katsantokanta asiaan. Aiotko nyt olla sitten yksin poikuus tallessa koko loppuikäsi?

• Joku vaan

"Voi olla, että sinäkin himoitsisit jotain erittäin hyvän näköistä muidua, vaikka olisitkin parisuhteessa jonkun toisen naisen kanssa? Se on ihan luonnollista suurin osa parisuhteessa olevista kuolaa muiden perään. Mutta ei se tarkoita, että he pettäisivät jos tulisi sellainen tilanne. Ei fantasioimisessa ole mitään väärää."

Se, että pettääkö vai eikö petä, on aivan samantekevää minulle. Tässäkin vain ja ainoastaan se HALU ratkaisee. Millään muulla ei ole mitään väliä. Tietysti itse teko on varmasti pahempi, mutta minulle se halu ja teko ovat SAMAT ASIAT. Teon voi estää monella tapaa, mutta halu kertoo aina ihmisestä jotakin. Ja se on minulle se oleellisin pointti, teko on aivan yhtä paha asia minulle.

Fantasioinnissa ei ole mitään väärää, mutta kun se oma nainen ei tunne minua kohtaan SAMALLA TAVALLA. Siinähän onkin se koko homman nimi. Kun minä en olekaan SE HALUN JA VIETIN kohde. Pointti piilee siinä.

Ja jos et tiedä, niin suurin osa parisuhteista ja avioliitoista perustuu TYYTYMISEEN. Nainen haluaisi jonkun aivan muunlaisen miehen, mutta kun se naisen oma taso ei riitä, niin sitten pitää TYYTYÄ johonkin toiseen. Miksi minä haluaisin sellaista, mikä ihme minua sellaiseen toimintaan vetää? Mikä ihmeen halu minulla on olla aisankannattaja.

Siitä on kyse. Ihminen haluaisi olla jonkun toisen kumppanin kanssa, mutta kun ei sitä saa, niin hän KELPUUTTAA jonkun, kenet saa. Hän TYYTYY siihen, mitä saa, jottei tarvitse olla yksi. Hän kiinnostuu muista miehistä, vaikka hänellä olisikin joku kumppani.

Jos et tajua, niin totta vitussa myöskin varatut naiset käyvät kuumana tuohon Perttiin ja moni varattu menisi sänkyyn, koska kyseessä on TÄYSI HARVINAISUUS. Toki moni voi ajatella, ettei vaaranna suhdetta, mutta silloinkin naisella on HALU JA VIETTI siihen, joten se riittää minulle. Hän haaveilee siitä miehestä MINUA ENEMMÄN, hän haluaa sitä miestä MINUA ENEMMÄN, hänen seksuaalinen viettinsä ja halunsa kohdistuu VITUSTI PALJON ENEMMÄN siihen mieheen kuin minuun, jne.

Sehän on automaattisesti vitun selvä asia, koska kyseessä on HARVINAISUUS!!!!!! Yritä sinäkin nyt ymmärtää, TÄYSI HARVINAISUUS!!!!! Ulkonäköä, statusta, luonnetta, persoonaa, seksikkyyttä, jne. löytyy. En minä ole tuollainen mies, joten totta vitussa naisten mielenkiinto kohdistuu tuollaiseen mieheen MINUA ENEMMÄN. Sehän on selvä asia, joten yritä sinäkin jo pikkuhiljaa ymmärtää asia.

Aivan se ja sama, pettäisikö minun naiseni ikinä, ei sillä ole mitään vitunkaan väliä. Väliä on vain ja ainoastaan sillä, että sen naisen KAIKISTA SUURIN MIELENKIINTO kohdistuu niihin KAIKISTA VIEHÄTTÄVIMPIIN miehiin. Aivana se ja sama, pettääkö, kunhan VAIN HALUAA JA VIEHÄTTYY.

• Joku vaan

Ei minua kiinnosta ihan oikeasti olla mikään saatanan välikappale tai mies, johon TYYDYTÄÄN ja joka KELPUUTETAAN. Kyllä minä tajuan ihan itsekin miehenä, minkälainen olen, miten naiset minuun suhtautuvat, miten seksikäs, puoleensavetävä, kiinnostava ja kiihoittava olen. Ei sitä tarvitse minulle erikseen selittää, minä tajuan sen kyllä ihan itsekin.

Tajuan ihan sen, ETTEN MILLÄÄN MUOTOA IKINÄ MISSÄÄN MUODOSSA TODELLAKAAN kuulu tuollaisiin miehiin. Joten miksi ihmeessä minä haluaisin yhtään mitään naisten kanssa? Mikä sairas halu on sellainen, jossa haluan mennä sänkyyn naisen kanssa, joka haaveilee aivan erilaisista miehistä kuin minä? Miksi hevon vitussa haluaisin harrastaa seksiä naisen kanssa, joka TUHAT KERTAA MIELUUMMIN tekisi sitä tuollaisen miehen kanssa?

Miksi ihmeessä minä haluaisin tehdä niin? Jos väität, että itsetuntoni on huono, niin jos kerran tuollaiseen suostun, niin missä on ITSEARVOSTUKSENI? Mikä on itsearvostukseni taso, jos kerran ihan vapaaehtoisesti suostun siihen, että nainen vain KELPUUTTAA minut sänkyynsä, vaikka kuitenkin haaveilee tuollaisista miehistä? Missä on itsearvostukseni, jos olen parisuhteessa naisen kanssa, joka TUHANSIA KERTOJA ENEMMÄN haluaisi sitä samaa jonkun muun miehen kanssa? Eihän minulla silloin olisi minkäänlaista itsearvostusta, jos antaisin itselleni tehdä noin.

Miksi antaisin minua kohdeltavan niin? Miksi antaisin naisten käyttäytyä minua kohtaan niin? Missä olisi minun itsearvostukseni?

Todella mieluusti säilytän poikuuteni, koska mitä vitun väliä sillä on? Jos kerran naiset eivät minusta ole edelleenkään SAMALLA TAVALLA KIINNOSTUNEITA, niin ketä vittua kiinnostaa, säilytänkö poikuuteni vai en? Jos tuollainen Petterin tasoinen mies säilyttäisi poikuutensa, niin totta kai se vaikuttaisi naisiin. Totta kai naiset haluaisivat häntä AIVAN VITUN SUURELLA JOUKOLLA, mutta koska en minä ole miehenä tuota tasoa, niin ketä naista tuollainen kiinnostaa?

Jos menen sänkyyn jonkun naisen kanssa, niin hän haluaa aivan muunlaisia miehiä, koska en minä kuulu niihin KAIKISTA KIINNOSTAVIMPIIN miehiin. Naiset ovat kiinnostuneita TUOLLAISISTA MIEHISTÄ, ei siitä, onko minulla poikuus tallella vai ei. Mitä hienoa on menettää poikuus jollekin naiselle, ketä ei minusta kiinnostu seksuaalisesti YHTÄ PALJON?

Miksi minä haluaisin menettää jotain arvokasta itsestäni jollekin saatanan KELPUUTTAJALLE JA TYYTYJÄLLE? Poikuus voi olla se ainoa omanarvontuntoa ylläpitävä asia. Miksi minä haluaisin menettää sen jollekin, joka vain KELPUUTTAA minut, joka vain TYYTYY minuun?

Jos kerran en ole naisille tuollaista, niin miksi ihmeessä minun pitäisi päästä myöskään poikuudestani? Minulle se on osoitus siitä omanarvontunnosta, etten suostu tuollaiseen hevonpaskaan. Etten suostu siihen, että minua käytetään tuolla tavalla, että minua ei voi kohdella noin.

Ja jos kerran minäkin tekisin niitä naisia kohtaan noin, niin eikö siinä ole toinen ihan yhtä hyvä syy jättää naiset kokonaan pois? Eihän se sille naisellekaan ole todellakaan mikään hieno asia, että minä menen hänen kanssaan sänkyyn, mutta en kiihoitu hänestä paljoakaan. Eikö sekin sitten mene täysin hyväksikäytön puolelle?

Ja eihän tässä koko jutussa ole yhtään mitään järkeä, ei niin mitään. Nainen haluaa muita miehiä ja minä haluan toisia naisia, tasapuolisesti paskaa kaikille. Ja parisuhteet ovat muutenkin niin pelkkää turhaa paskaa, mitä olen lukemattomia suhteita nähnyt. Niin oksettavaa touhua kuin olla ja voi.

En ikinä, EN SIIS IKINÄ ole halunnut minkäänlaista parisuhdetta. Haluaisin nimenomaan PALJON KAUNIITA NAISIA sänkyyni. Paljon seksisuhteita, yhden illan juttuja, jne. Mutta kun tajuaa ihan se kokonaistilanteen. Kun tajuaa, ettei vain ole mahdollisuuksia siihen, kun tajuaa, ettei se ole mahdollista omassa elämässä KOSKAAN IKINÄ MILLOINKAAN MITENKÄÄN MISSÄÄN MUODOSSA TODELLAKAAN.

• ainasamanikkionglema
        Joku vaan kirjoitti:

Ei minua kiinnosta ihan oikeasti olla mikään saatanan välikappale tai mies, johon TYYDYTÄÄN ja joka KELPUUTETAAN. Kyllä minä tajuan ihan itsekin miehenä, minkälainen olen, miten naiset minuun suhtautuvat, miten seksikäs, puoleensavetävä, kiinnostava ja kiihoittava olen. Ei sitä tarvitse minulle erikseen selittää, minä tajuan sen kyllä ihan itsekin.

Tajuan ihan sen, ETTEN MILLÄÄN MUOTOA IKINÄ MISSÄÄN MUODOSSA TODELLAKAAN kuulu tuollaisiin miehiin. Joten miksi ihmeessä minä haluaisin yhtään mitään naisten kanssa? Mikä sairas halu on sellainen, jossa haluan mennä sänkyyn naisen kanssa, joka haaveilee aivan erilaisista miehistä kuin minä? Miksi hevon vitussa haluaisin harrastaa seksiä naisen kanssa, joka TUHAT KERTAA MIELUUMMIN tekisi sitä tuollaisen miehen kanssa?

Miksi ihmeessä minä haluaisin tehdä niin? Jos väität, että itsetuntoni on huono, niin jos kerran tuollaiseen suostun, niin missä on ITSEARVOSTUKSENI? Mikä on itsearvostukseni taso, jos kerran ihan vapaaehtoisesti suostun siihen, että nainen vain KELPUUTTAA minut sänkyynsä, vaikka kuitenkin haaveilee tuollaisista miehistä? Missä on itsearvostukseni, jos olen parisuhteessa naisen kanssa, joka TUHANSIA KERTOJA ENEMMÄN haluaisi sitä samaa jonkun muun miehen kanssa? Eihän minulla silloin olisi minkäänlaista itsearvostusta, jos antaisin itselleni tehdä noin.

Miksi antaisin minua kohdeltavan niin? Miksi antaisin naisten käyttäytyä minua kohtaan niin? Missä olisi minun itsearvostukseni?

Todella mieluusti säilytän poikuuteni, koska mitä vitun väliä sillä on? Jos kerran naiset eivät minusta ole edelleenkään SAMALLA TAVALLA KIINNOSTUNEITA, niin ketä vittua kiinnostaa, säilytänkö poikuuteni vai en? Jos tuollainen Petterin tasoinen mies säilyttäisi poikuutensa, niin totta kai se vaikuttaisi naisiin. Totta kai naiset haluaisivat häntä AIVAN VITUN SUURELLA JOUKOLLA, mutta koska en minä ole miehenä tuota tasoa, niin ketä naista tuollainen kiinnostaa?

Jos menen sänkyyn jonkun naisen kanssa, niin hän haluaa aivan muunlaisia miehiä, koska en minä kuulu niihin KAIKISTA KIINNOSTAVIMPIIN miehiin. Naiset ovat kiinnostuneita TUOLLAISISTA MIEHISTÄ, ei siitä, onko minulla poikuus tallella vai ei. Mitä hienoa on menettää poikuus jollekin naiselle, ketä ei minusta kiinnostu seksuaalisesti YHTÄ PALJON?

Miksi minä haluaisin menettää jotain arvokasta itsestäni jollekin saatanan KELPUUTTAJALLE JA TYYTYJÄLLE? Poikuus voi olla se ainoa omanarvontuntoa ylläpitävä asia. Miksi minä haluaisin menettää sen jollekin, joka vain KELPUUTTAA minut, joka vain TYYTYY minuun?

Jos kerran en ole naisille tuollaista, niin miksi ihmeessä minun pitäisi päästä myöskään poikuudestani? Minulle se on osoitus siitä omanarvontunnosta, etten suostu tuollaiseen hevonpaskaan. Etten suostu siihen, että minua käytetään tuolla tavalla, että minua ei voi kohdella noin.

Ja jos kerran minäkin tekisin niitä naisia kohtaan noin, niin eikö siinä ole toinen ihan yhtä hyvä syy jättää naiset kokonaan pois? Eihän se sille naisellekaan ole todellakaan mikään hieno asia, että minä menen hänen kanssaan sänkyyn, mutta en kiihoitu hänestä paljoakaan. Eikö sekin sitten mene täysin hyväksikäytön puolelle?

Ja eihän tässä koko jutussa ole yhtään mitään järkeä, ei niin mitään. Nainen haluaa muita miehiä ja minä haluan toisia naisia, tasapuolisesti paskaa kaikille. Ja parisuhteet ovat muutenkin niin pelkkää turhaa paskaa, mitä olen lukemattomia suhteita nähnyt. Niin oksettavaa touhua kuin olla ja voi.

En ikinä, EN SIIS IKINÄ ole halunnut minkäänlaista parisuhdetta. Haluaisin nimenomaan PALJON KAUNIITA NAISIA sänkyyni. Paljon seksisuhteita, yhden illan juttuja, jne. Mutta kun tajuaa ihan se kokonaistilanteen. Kun tajuaa, ettei vain ole mahdollisuuksia siihen, kun tajuaa, ettei se ole mahdollista omassa elämässä KOSKAAN IKINÄ MILLOINKAAN MITENKÄÄN MISSÄÄN MUODOSSA TODELLAKAAN.

Mitä sä sitten haluat tältä, että vuodatat tänne aiheesta pitkän kaavan mukaan? Jos olet kerran noin päättänyt, miksi käyttää aikaa ja energiaa tänne kirjoittamiseen?

En usko, että on olemassa naista, jolle sä olisit ylivoimaisesti ykkönen. Sua saatuaan nainen ei edes vilkaisisi muihin tai ihailisi Hunks-tanssijoita tms. Ei sellaista naista ole kenellekään miehelle. Mies voi kyllä yrittää kahlita naisen islam-tyyliin, mutta se on toinen juttu.

Oletkohan sä tuon varsin erikoisen asenteesi kanssa sitten oikeassa ja muut maailman ihmiset väärässä...

• 5g398

LOL ei vittu tota Joku vaan puheripulia

• Pikkupäästäinen

Ei kaikilla naisilla ole samanlainen miesihanne. On paljon meitä, jotka emme syty tatuoinneista tai isoista lihaksista. Varmasti jossain on joku tyttö, jonka mielestä juuri sinun ominaisuutesi tai niiden yhdistelmä on kaikkein haluttavin.

• Joku vaan

"Ei kaikilla naisilla ole samanlainen miesihanne. On paljon meitä, jotka emme syty tatuoinneista tai isoista lihaksista. Varmasti jossain on joku tyttö, jonka mielestä juuri sinun ominaisuutesi tai niiden yhdistelmä on kaikkein haluttavin."

En tiedä, ymmärsitkö pointtiani, mutta kun minua ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään YKSITTÄISEN naisen mielipide, vaan sen YLIVOIMAISESTI SUURIMMAN OSAN naisista mielipide ja miesmaku.

Ymmärrätkö, mitä tarkoitan? Jos vaikka 90 prosenttia naisista on kiinnostunut jostakin tietystä miehestä, niin silloin 10 prosenttia ei ole kiinnostunut. Silloinhan 9 naista 10:stä on kiinnostunut, eli YLIVOIMAISESTI SUURIN OSA naisista.

Ei minua kiinnosta sen yhden yksittäisen naisen mielipiteet, koska vaikka hän olisikin minun mielestä kiinnostava, niin silti MINUN OMAT HAAVEENI JA UNELMANI eivät voi ikinä toteutua, ymmärrätkö? Koska jos se joku yksittäinen nainen on minusta kiinnostunut, niin se ei kerro minun SEKSUAALISESTA VETOVOIMASTA vitunkaan vertaa. Ei se kerro, minkälainen olen YLIVOIMAISESTI SUURIMMAN OSAN naisista mieleen.

Siinä on se pointti. En minä ole silloin mies, joka SAA VALITA NAISENSA. En minä ole silloin mies, joka saa JATKUVASTI aloiteita naisilta. En minä ole mies, joka voi valita PARHAAT NAISET AINA PÄÄLTÄ. En minä ole silloin mies, joka voi valita naisseuransa. En minä silloin ole mies, jolla on mahdollisuuksia LUKEMATTOMIEN JA TAAS KERRAN LUKEMATTOMIEN KAUNIIDEN NAISTEN SAANTIIN. Yritä sinä ymmärtää tämä.

Yhden yksittäisen naisen mielipiteet ovat aivan vitun se ja sama minulle, koska ne eivät mahdollista MINUN HAAVEIDENI JA UNELMIENI toteutumista. Se ei silloin kerro minun seksuaalisesta vetovoimasta YLIVOIMAISESTI SUURIMMAN OSAN NAISISTA keskuudessa yhtään mitään.

Eivät kaikki naiset sytykään tatuoinneista, eikä kukaan ole tässä niin väittänytkään. Mutta kun katsotaan niitä MAAILMAN VIEHÄTTÄVIMPIÄ JA SEKSIKKÄIMPIÄ miehiä, niin heillä vain sitä ulkonäköä, karismaa, fiksuutta, sänkytaitoja, jne. on. Niin se vain menee ja VAIN JA AINOASTAAN SILLÄ ON MERKITYSTÄ!!!!!! Ei millään muulla.

Tietynlaiset miehet viehättävät naisia KAIKISTA ENITEN, siis toistan, jos joku ei vielä ymmärtänyt KAIKISTA, KAIKISTA, KAIKISTA, KAIKISTA, KAIKISTA ENITEN. Niin se menee, halusi tai ei.

• Joku vaan

"Kyllä ne miehetkin joutuvat "kelpuuttamaan". Ite en todellakaan saa sellaisia naisia, jotka ovat kaikista hoteimpia. Mutta kyllä noita vähemmän hottejakin panee mielellään ja aivan riittävän hotteja ovat hekin."

Ei se pointti ole todellakaan pelkästään se, että saisi niitä hoteimpia naisia. Ei siitä ole kyse. Vaan siitä MIEHEN KOKONAISVALTAISESTA SEKSIKKYYDESTÄ naisten keskuudessa ja silmissä. Siinä kuinka paljon ihailua naisilta saa. Siitä, KUINKA PALJON NAISET MINUA HALUAVAT. Siitä kuinka paljon naiset tekevät aloitteita. Siitä kuinka paljon valinnanvaraa minulla on naisten suhteen. Siitä kuinka viehättävä minä olen kaikkiin muihin miehiin nähden. Siitä kuinka paljon naiset tekevät minulle seksiehdotuksia.

"Varmasti jossain on joku tyttö, jonka mielestä juuri sinun ominaisuutesi tai niiden yhdistelmä on kaikkein haluttavin."

Mutta vittuakos se minua kiinnostaa millään lailla missään muodossa, koska ensinnäkin

1. Se nainen ei ole todellakaan tavannut KAIKKIA MAAILMAN MIEHIÄ, joten hän ei voi tuollaista minulle sanoa ikinä. Jos hän sanoisi, niin kusettaisi päin naamaa. Ja minä en pidä todellakaan siitä, että sanotaan TOISEN MIELIKSI jotain hevon vitun saatanan paskaa. Siinä ei ole mitään järkeä.

2. Se on VAIN YKSITTÄINEN NAINEN, ei kokonainen naisväestö, joka on minusta kiinnostunut. Se ei kerro minun SEKSUAALISESTA VETOVOIMASTA yhtään mitään, jos joku yksittäinen nainen on vähän kiinnostunut. Se on pelkkää hevon paskaa.

3. Sellainen nainen olisi kaikkea muuta kuin mikään viehättävä. Olen kyllä nähnyt naisia, joita on tasoisellani miehellä. Taso on KAIKIN PUOLIN LUOTAANTYÖNTÄVÄ. Minun kiinnostukseni ei kohdistu ylipainoisiin, rumiin ja haiseviin naisiin. Näin se vain menee.

• Joku vaan

"Oletkohan sä tuon varsin erikoisen asenteesi kanssa sitten oikeassa ja muut maailman ihmiset väärässä..."

Voihan se olla, että hirveästi eivät muut miehet näin ajattele, mutta eipähän sitten minun ainakaan tarvitse kärsiä niistä seurauksista. En siis ole ainakaan minä, joka tulen kusetetuksi.

"Vähemmän hotin naisen tapauksessa ei tarvitse pelätä, että sitä koko aikaa miehet yrittäisivät kun itse en ole näkemässä."

Sanoo mies, joka ei itse ole niin viehättävä. Pointti siis tässä on, että jos tuota Petterin vaimoa tulee joku mies iskemään, niin Petteri itse on sen verran seksikäs ja haluttava, että kovin moni mies ei hänen tasolleen yllä. Tavismies voikin olla varpaillaan koko ajan, kun kerran niitä viehättävämpiä miehiä on vaikka kuinka ja paljon.

Jos siis muut miehet yrittäisivät iskeä minun naistani, niin tietäisin, että se oma nainen ei heistä kiinnostuisi, koska itse olen juuri sitä parempaa tasoa. Jos kerran ulkonäkö, luonne, karisma, kalun koko, sänkytaidot, persoona, seksikäs puheääni, jne. on sitä tasoa, että suurin osa miehistä on kaukana siitä, niin eihän minun silloin tarvitisi mitään pelätä. Ei se oma nainen silloin niitä muita miehiä haluaisi, kun kerran omalta mieheltä saa sen kaiken, silmäkarkkia myöten.

Tuo sinun juttusi siis koski täysin sitä tavismiehenä olemista. Jos esim. seurustelisin jonkun naisen kanssa ja tuo Petteri (tai kuka tahansa muu ERITTÄIN, ERITTÄIN, ERITTÄIN viehättävä mies tulisi paikalle), niin naiseni haluaisi häntä tietenkin. Silloin se kostautuu minulle ja minä siitä kärsisin. Mutta jos minä itse olisin ERITTÄIN, ERITTÄIN, ERITTÄIN, ERITTÄIN, ERITTÄIN viehättävä ja seksikäs mies, siis HARVINAISEN SEKSIKÄS JA VIEHÄTTÄVÄ mies, niin eipä paljoa naistani kiinnostaisi minunlaiseni mies, joka yrittää iskeä.

Huomaa siis miesten taso ihan ylipäätään. Jos mies kerran on TÄYSIN HUIPPUTASOA, niin ei niiden tavismiesten iskuyritykset kiinnosta vittuakaan. Kun niillä kerran ei sille naiselleni ole mitä tarjota ja sen kaiken pystyn tarjoamaan minä, niin mitä vitun huolta siinä on?

"En usko, että on olemassa naista, jolle sä olisit ylivoimaisesti ykkönen. Sua saatuaan nainen ei edes vilkaisisi muihin tai ihailisi Hunks-tanssijoita tms. Ei sellaista naista ole kenellekään miehelle. Mies voi kyllä yrittää kahlita naisen islam-tyyliin, mutta se on toinen juttu."

Ei varmasti olekaan, mutta tämä ei ollutkaan se pointti. Pointti tässä onkin se, että jos kuuluisin siihen miesten KAIKKEIN HALUTUIMPAAN PARHAIMMISTOON, niin eipä paljoa parempaa naisille olisi tarjollakaan miesten taholta, ymmärrätkö? Ymmärrätkö siis tämän eron? Jos kerran olen MIESTEN EHDOTONTA PARHAIMMISTOA, niin vaikka jollekin yksittäiselle naiselle löytyisikin joku parempi mies, niin silti minä olen miesten joukossa EHDOTONTA PARHAIMMISTOA ja naisten mielenkiinto, viehätys, kiinnostus, halut ja vietti sen mukaisia.

Ja toisekseen, kuten tuossa aiemmin jo kerroin, niin MINUA EI KIINNOSTA MIKÄÄN PARISUHDE!!!!!!

MINUA EI KIINNOSTA MIKÄÄN PARISUHDE!!!!!!

Mistä vitusta olette repineet tuon parisuhteen, kun minua ei kiinnosta se HEVON VITTUAKAAN!!!!!! Minua kiinnostaa ainoastaan seksi, seksisuhteet ja yhden illan jutut LUKEMATTOMIEN VIEHÄTTÄVIEN JA KIINNOSTAVIEN naisten kanssa. Mikä tässä on niin vaikeaa teidän tajuta, EI KIINNOSTA PARISUHDE VITTUAKAAN!!!!!!!!

Minä haluan ainoastaan seksiä, seksisuhteita ja yhden illan juttuja LUKEMATTOMIEN kiinnostavien ja seksikkäiden naisten kanssa. Minä haluan saada JATKUVASTI ihailua naisilta. Minä haluan saada JATKUVASTI seksuaalisia aloitteita naisilta. Minä haluan saada JATKUVASTI seksiehdotuksia naisilta, jne.

Parisuhde ei kuulu millään muotoa siihen, mitä MINÄ HALUAN JA MISTÄ MINÄ UNELMOIN JA HAAVEILEN!!!!!! En halua parisuhdetta MISSÄÄN MUODOSSA, minua eivät kiinnosta MITKÄÄN parisuhteeseen liittyvät asiat MILLÄÄN MUOTOA TODELLAKAAN!!!!!

Minä haluan olla kuten MIESTEN EHDOTON PARHAIMMISTOKIN. Se on se, mitä minä haluan, parisuhteet eivät kiinnosta minua HEVON SAATANAN VITTUAKAAN, miksi ette voi vain tajuta sitä? Miksi ette voi vain tajuta ja ymmärtää, etten halua TODELLAKAAN MINKÄÄNLAISTA parisuhdetta MISSÄÄN MUODOSSA!!!!!!!

• S. Alkkari

Petteri Avilia: PANISIN

• jytyjtjtyjtyjtyj

Mutta ei koskaan saisi tuota tatuoitua pazkaa omaksesi, koska kaikki muutkin naiset panisi sitä.

Tajuaako naiset edes tätä?

• nainen51
        jytyjtjtyjtyjtyj kirjoitti:

Mutta ei koskaan saisi tuota tatuoitua pazkaa omaksesi, koska kaikki muutkin naiset panisi sitä.

Tajuaako naiset edes tätä?

No ei ole kyllä komee mies

• Joku vaan

"Mutta ei koskaan saisi tuota tatuoitua pazkaa omaksesi, koska kaikki muutkin naiset panisi sitä.

Tajuaako naiset edes tätä?"

Aivan varmasti tajuaa, mutta se ei kiinnosta minua lainkaan. Ei minua kiinnosta todellakaan missään muodossa se, etteivät ne naiset saisi tuota miestä suhteeseen. Koska jos he kuitenkin HALUAVAT, jos heidän LUONTAINEN SEKSUAALINEN VIETTINSÄ JA HALUNSA kohdistuvat tuohon/tuollaisiin miehiin, niin silloin ei ole minulle mitään väliä sillä, että saavatko ne naiset tuota miestä itselleen. Ei sillä ole minulle mitään väliä, vaan sillä HALULLA.

Moni mies siis lohduttaa itseään sillä, että koska tuollainen mies ei voi saada jokaista naista itselleen, niin silloin minullakin on mahdollisuuteni. Joo on toki mahdollisuudet saada joku nainen, mutta se mies ei tajua sitä, että jos naiset saisivat TÄYSIN VAPAASTI VALITA, niin naiset eivät huolisi vaikkapa minun kaltaistani miestä. Ei sillä ole mitään väliä, saavatko kaikki halukkaat naiset tuota miestä, vaan se HALU, SE VIETTI, SE SEKSUAALINEN HIMO tuota miestä kohtaan ratkaisee sen.

Koska jos minä esim. saisin jonkun naisen, niin mitä vitun hienoa siinä on, jos se nainen kerran haaveilee ja haluaa tuollaisia miehiä? Mitä hienoa siinä oikein on, mitä minä itse henkilökohtaisesti siitä hyödyn?

Minä tajuan silloin, että KELPAAN jollekin naiselle, kun ei parempaakaan saa. Mitä vitun hienoa siinä oikein on? Miehet vain eivät ikinä ajattele sitä tällä tavalla, vaan suostuvat siihen, että heihin ainoastaan TYYDYTÄÄN.

Miehet ajattelevat siis aina niin, että kun kerran niitä laadukkaita miehiä ei riitä joka naiselle, niin silloin minullakin on mahdollisuuteni. Eli minä ajattelisin niin, että kun kerran niitä komeimpia, karismaattisimpia, seksikkäimpiä ja haluttavavimpia miehiä ei riitä joka naiselle, niin silloin minullakin on mahdollisuuteni. Ajattelisin, että kun kerran joka naiselle ei riitä niitä miehiä, JOISTA NAISET KAIKISTA ENITEN haaveilevat, niin minullakin on mahdollisuuteni.

Mutta silloin minä juurikin vain kusetan itseäni. Minulta jää silloin tajuamatta se, että minä miehenä EN TODELLAKAAN KELPAISI sille naiselle, jos hän saisi täysin vapaasti valita. Minulta jäisi tajuamatta se tosiseikka, että minä KELPAAN vain, koska se minun naiseni ei saa mistään PAREMPAAKAAN. Ymmärrätä varmasti, mitä minä tarkoitan?

Minä jäisin täysin paitsioon naisten valinnassa, jos niitä parhaimpia miehiä riittäisi joka naiselle. Koska ne naiset haaveilevat niistä PARHAIMMISTA MIEHISTÄ, niin minä en todellakaan olisi yhdenkään naisen haluama mies. Minulta jäisi huomaamatta se, että eivät naiset ole minusta itsestäni kiinnostuneita, vaan niistä KAIKISTA PARHAIMMISTA miehistä.

Juuri sen takia minä pysyttelen naisista kokonaan erossa. Jos kerran tilanne on tämä, naiset haluavat niitä PARHAIMPIA miehiä, mutta TYYTYVÄT sitten niihin muunlaisiin, kun eivät parempaakaan saa, niin mitä vitun järkeä on olla tuollaisessa tilanteessa? Miksi minä haluaisin kusettaa itseäni? Minä saan jonkun naisen vain sen takia, että kukaan PAREMPI MIES ei sitä naista halua. Se nainen haaveilee joistakin aivan muunlaisista miehistä kuin minä itse olen, mutta TYYTYY PAREMMAN PUUTTEESSA minuun.

Miten vitussa joku mies voi olla tuollaisessa tilanteessa onnellinen? Miten joku mies voi tuollaisessa suhteessa olla, miksi joku mies haluaa yhä tänäkin päivänä suostua tuollaiseen aisankannattamiseen? Koska jos kerran ne naiset haluavat niitä PARHAIMPIA MIEHIÄ, niin silloinhan ne miehet, joihin he JOUTUVAT TYYTYMÄÄN ovat niitä aisankannattia. He KELPAAVAT, koska naiset eivät saa parempaakaan. Miksi minä miehenä haluaisin ryhtyä tuollaiseen? Miksi minä haluaisin olla aisankannattaja?

Ei sillä ole siis mitään väliä, saavatko kaikki naiset tuollaisia miehiä, kun he kuitenkin KOKO AJAN HALUAVAT niitä miehiä. Kun kerran heidän SEKSUAALINEN VIETTINSÄ JA HALUNSA kohdistuu niihin miehiin, niin mitä vitun järkeä on silloin suostua miehenä tuollaiseen?

• Joku vaan

Minä ainakin miehenä tajuan ihan tasan ja tarkkaan, mistä on kyse. Tajuan, että tuollaiset miehet vetoavat naisiin ja minä en ole sellainen. Tiedän ihan ja vitun tarkkaan sen, että naiset TYYTYVÄT sitten niihin muihin miehiin, kun eivät tuollaisia miehiä saa. Miehet siinä tekevät itsensä pelleiksi ja naurunalaisiksi. Miehet siinä ovat niitä säälittäviä pellejä, koska eivät ymmärrä, että ne naiset haaveilevat niistä PARHAIMMISTA miehistä. Miehet eivät ymmärrä, että naisten mielenkiinto ei kohdistukaan heihin, vaan niihin PAREMPIIN miehiin. Miehet eivät ymmärrä, että EIVÄT NAISET HEITÄ HALUA, vaan jos saisivat täysin vapaasti valita, niin he valitsisivat niitä KAIKISTA PARHAIMPIA miehiä.

Itse en ainakaan haluaisi millään muotoa tehdä itsestäni tuollaista pelleä. Jos kerran tajuan, että PARHAIMMAT MIEHET viehättävät naisia KAIKISTA VITUN ENITEN, niin minä tajuan, että jään niille miehille VITUSTI MYÖSKIN HÄVIÖLLE. Koska sen oman naiseni mielenkiinto ei kohdistu minuun vaan niihin PARHAIMPIIN MIEHIIN, niin silloin tajuan, että olen hävinnyt jutun 10000000000000000000000000000000000000000-0 ja jään kokonaan pois naiskuvioista.

Ei minua kiinnosta vittujakaan olla mikään aisankannattaja, joka KELPUUTETAAN vain sen takia, ettei niitä parempia miehiä riitä kuin kouralliselle naisia. Miksi haluaisin tehdä itsestäni vitun säälittävän pellen, joka on naisen kanssa, joka TYYTYY minuun paremman puutteessa? Miltä tuntuu olla mies, jonka taso ei riitä NIIDEN PARHAIMPIEN MIESTEN tasolle, joista naiset haaveilevat KAIKISTA ENITEN? Jos kerran ymmärrän, miten homma toimii, niin minkä takia minä sitten haluaisin olla naisten kanssa missään tekemisissä ikinä? Kun tajuan, ettei se taso riitä, niin miksi vitussa minä haluaisin mitään seksuaalista naisten kanssa?

Miksi minä haluaisin miehenä alistua siihen, että naiset haaveilevat niistä PARHAIMMISTA MIEHISTÄ, mutta minä sitten vain KELPAAN jollekin, kun ei parempaakaan saa? Missä olisi minun itsekunnioitukseni itseäni kohtaan? MIksi tuossa olisi minun itseni kannalta mitään vitunkaan hienoa?

Miltä se minusta miehenä tuntuisi, kun nainen ei kiihoittuisi minusta kuten hän kiihoittuisi NIISTÄ PARHAIMMISTA MIEHISTÄ?
        Miltä se minusta tuntuisi miehenä, kun se nainen ei viehättyisi minusta kuten niistä PARHAIMMISTA MIEHISTÄ?
        Miltä se minusta miehenä tuntuisi, kun se nainen ei haluaisi minun kanssani seksiä, kuten niiden PARHAIMPIEN MIESTEN kanssa?
        Miltä se minusta miehenä tuntuisi, kun se nainen ei haaveilisi minusta, kuten niistä PARHAIMMISTA MIEHISTÄ?
        Miltä se minusta miehenä tuntuisi, kun nainen ei pitäisi minua yhtä haluttavana, komeana, karismaattisena, isokaluisena, miehekkäänä, seksikkäänä, seksikäsäänisenä, miellyttävänä persoonana, kuin niitä PARHAIMPIA MIEHIÄ?

Miltä se tuntuisi minusta miehenä? Miltä se tuntuisi, kun koko ajan tajuaisit, että nainen haluaisi olla parisuhteessa paljon mielluummin jonkun ERITTÄIN VIEHÄTTÄVÄN JA SEKSIKKÄÄN MIEHEN kanssa, mutta TYYTYY sitten minuun, kun ei parempaakaan saa? Miltä se tuntuisi miehenä jäädä KOKO AJAN JA JATKUVASTI niiden parhaimpien miesten haluttavuuden varjoon? Miltä se tuntuisi minusta miehenä, kun nainen haluaisi sitä seksiä PALJON VITUN MIELUUMMIN jonkun TODELLA VIEHÄTTÄVÄN miehen kanssa?

Miltä se tuntuisi minusta miehenä, kun en kykenisi herättämään naisessani MITÄÄN NIITÄ SEKSUAALISIA VIETTEJÄ kuin ne parhaimmat miehet kykenevät tekemään?

Näitä asioita kun miettii, niin ei todellakaan ole ainakaan itselläni mitään mieltä olla minkäänlaisessa seksuaalisessa kontaktissa naisten kanssa. JOs työasiat hoidan, niin selvä. Mutta muuten EHDOTON EI, todellinen EHDOTON EI!!!!!!

• Joku vaan
        Joku vaan kirjoitti:

Minä ainakin miehenä tajuan ihan tasan ja tarkkaan, mistä on kyse. Tajuan, että tuollaiset miehet vetoavat naisiin ja minä en ole sellainen. Tiedän ihan ja vitun tarkkaan sen, että naiset TYYTYVÄT sitten niihin muihin miehiin, kun eivät tuollaisia miehiä saa. Miehet siinä tekevät itsensä pelleiksi ja naurunalaisiksi. Miehet siinä ovat niitä säälittäviä pellejä, koska eivät ymmärrä, että ne naiset haaveilevat niistä PARHAIMMISTA miehistä. Miehet eivät ymmärrä, että naisten mielenkiinto ei kohdistukaan heihin, vaan niihin PAREMPIIN miehiin. Miehet eivät ymmärrä, että EIVÄT NAISET HEITÄ HALUA, vaan jos saisivat täysin vapaasti valita, niin he valitsisivat niitä KAIKISTA PARHAIMPIA miehiä.

Itse en ainakaan haluaisi millään muotoa tehdä itsestäni tuollaista pelleä. Jos kerran tajuan, että PARHAIMMAT MIEHET viehättävät naisia KAIKISTA VITUN ENITEN, niin minä tajuan, että jään niille miehille VITUSTI MYÖSKIN HÄVIÖLLE. Koska sen oman naiseni mielenkiinto ei kohdistu minuun vaan niihin PARHAIMPIIN MIEHIIN, niin silloin tajuan, että olen hävinnyt jutun 10000000000000000000000000000000000000000-0 ja jään kokonaan pois naiskuvioista.

Ei minua kiinnosta vittujakaan olla mikään aisankannattaja, joka KELPUUTETAAN vain sen takia, ettei niitä parempia miehiä riitä kuin kouralliselle naisia. Miksi haluaisin tehdä itsestäni vitun säälittävän pellen, joka on naisen kanssa, joka TYYTYY minuun paremman puutteessa? Miltä tuntuu olla mies, jonka taso ei riitä NIIDEN PARHAIMPIEN MIESTEN tasolle, joista naiset haaveilevat KAIKISTA ENITEN? Jos kerran ymmärrän, miten homma toimii, niin minkä takia minä sitten haluaisin olla naisten kanssa missään tekemisissä ikinä? Kun tajuan, ettei se taso riitä, niin miksi vitussa minä haluaisin mitään seksuaalista naisten kanssa?

Miksi minä haluaisin miehenä alistua siihen, että naiset haaveilevat niistä PARHAIMMISTA MIEHISTÄ, mutta minä sitten vain KELPAAN jollekin, kun ei parempaakaan saa? Missä olisi minun itsekunnioitukseni itseäni kohtaan? MIksi tuossa olisi minun itseni kannalta mitään vitunkaan hienoa?

Miltä se minusta miehenä tuntuisi, kun nainen ei kiihoittuisi minusta kuten hän kiihoittuisi NIISTÄ PARHAIMMISTA MIEHISTÄ?
        Miltä se minusta tuntuisi miehenä, kun se nainen ei viehättyisi minusta kuten niistä PARHAIMMISTA MIEHISTÄ?
        Miltä se minusta miehenä tuntuisi, kun se nainen ei haluaisi minun kanssani seksiä, kuten niiden PARHAIMPIEN MIESTEN kanssa?
        Miltä se minusta miehenä tuntuisi, kun se nainen ei haaveilisi minusta, kuten niistä PARHAIMMISTA MIEHISTÄ?
        Miltä se minusta miehenä tuntuisi, kun nainen ei pitäisi minua yhtä haluttavana, komeana, karismaattisena, isokaluisena, miehekkäänä, seksikkäänä, seksikäsäänisenä, miellyttävänä persoonana, kuin niitä PARHAIMPIA MIEHIÄ?

Miltä se tuntuisi minusta miehenä? Miltä se tuntuisi, kun koko ajan tajuaisit, että nainen haluaisi olla parisuhteessa paljon mielluummin jonkun ERITTÄIN VIEHÄTTÄVÄN JA SEKSIKKÄÄN MIEHEN kanssa, mutta TYYTYY sitten minuun, kun ei parempaakaan saa? Miltä se tuntuisi miehenä jäädä KOKO AJAN JA JATKUVASTI niiden parhaimpien miesten haluttavuuden varjoon? Miltä se tuntuisi minusta miehenä, kun nainen haluaisi sitä seksiä PALJON VITUN MIELUUMMIN jonkun TODELLA VIEHÄTTÄVÄN miehen kanssa?

Miltä se tuntuisi minusta miehenä, kun en kykenisi herättämään naisessani MITÄÄN NIITÄ SEKSUAALISIA VIETTEJÄ kuin ne parhaimmat miehet kykenevät tekemään?

Näitä asioita kun miettii, niin ei todellakaan ole ainakaan itselläni mitään mieltä olla minkäänlaisessa seksuaalisessa kontaktissa naisten kanssa. JOs työasiat hoidan, niin selvä. Mutta muuten EHDOTON EI, todellinen EHDOTON EI!!!!!!

"No ei ole kyllä komee mies"

Ei varmasti kuulukaan siihen HALUTUIMPAAN MIESRYHMÄÄN, mutta joka tapauksessa niitäkin miehiä on, jotka ovat seksuaalisessa viehättävyydessä MUIDEN MIESTEN YLÄPUOLELLA.

Niitä tarkoitan, ei tarvitse olla mikään Petteri, riittää, että on HARVINAISEN, POIKKEUKSELLISEN JA ÄÄRIMMÄISEN haluttava ja seksikäs mies. Niitä on maailmassa kourallinen eli häviävän pieni murto-osa miehistä. Heitä halutaan ENEMMÄN KUIN MUITA ja se on se pääasia itselleni. Muulla ei ole mitään väliä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      134
      10647
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5120
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      44
      2322
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      107
      2135
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      29
      2043
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1641
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1472
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1154
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      34
      1113
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      1007
    Aihe