Ei ATM-iehissä ole mitään vikaa oikeasti!

laura28

Ainakaan kaikissa mitä oon tavannut!

22

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi-sinkku

Mennäänkö treffeille mun luokse?

• Janne.

mikä v*ttu on atmi?

• dfbddbdb

Ei olekaan. Monet ymmärtävät atmiuden väärin ja ajattelevat atmien olevan jotain mielisairaita, tai muuten vain sairaita yksilöitä.

Totuus on kuitenkin aivan toinen.

Eläinmaailmassa se jolla on voimakkaimmin feromoneja vie vastakkaisen sukupuolen kaikki yksilöt. Ne joilla ei ole feromoneja eivät vie mitään koska hajujen maailmassa he ovat kuin heitä ei ole olemassa.

Ihmisiä vie myöskin hajut vaikka sitä ei uskoisi. Siitä syystä meillä on näennäisesti epäsopivia pareja olemassa. Esimerkiksi kukaan ei uskoisi että läski tai ruma mies saisi naista. Kyse ei ole kuitenkaan rumuudesta vaan nimenomaan siitä viehättyykö naiset siitä miehestä ja siihen vaaditaan feromoneja. Naiset kyllä viehtyvät ulkonäköön, mutta se koskee pelkkää seksiä, ei parisuhdetta. Feromoneja vaaditaan parisuhteen muodostumiselle ja siksi rumat mutta täynnä feromoneja vellovat hirvityksektin saavat naista.

Tosin, palstan väärinymmärtäjille vielä selvennyksenä että tämä ei tarkoita sitä että 100% rumista olisi täynnä feromoneja joita naisten haistella. Feromonien tuotanto on yhteydessä perimään, eli hyviin geeneihin. Yleensä hyvät geenit omaavat ovat komeita.

Siksi ne henkilöt joilla on vähäinen feromonien tuotanto päätyvät joko ystäväalueelle tai pelkälle tuttuus alueelle. Sieltä ei sosiaalisia tikkaita nousta vaikka lukisi millaisia oppaita tahansa koska naisen täytyy viehättyä miehestä seksuaalisesti.

• 19+17

No sittenhän asia on helposti korjattavissa kun erilaisten seksiliikkeiden tuotevalikoimista löytyy feromoneja. Sieltä sitten vain ostamaan heti muutama putkilollinen. Voisi ainakin kokeilla että alkaako sen jälkeen naisia pörräämään kuin ampiaisia hunajapurkin ympärillä.

• 19+17
        19+17 kirjoitti:

No sittenhän asia on helposti korjattavissa kun erilaisten seksiliikkeiden tuotevalikoimista löytyy feromoneja. Sieltä sitten vain ostamaan heti muutama putkilollinen. Voisi ainakin kokeilla että alkaako sen jälkeen naisia pörräämään kuin ampiaisia hunajapurkin ympärillä.

Vaikea tosin uskoa että naisettomuus olisi korjattavissa jollain kaupasta ostettujen feromonien avulla.

• janne.

"Esimerkiksi kukaan ei uskoisi että läski tai ruma mies saisi naista. Kyse ei ole kuitenkaan rumuudesta vaan nimenomaan siitä viehättyykö naiset siitä miehestä ja siihen vaaditaan feromoneja. Naiset kyllä viehtyvät ulkonäköön, mutta se koskee pelkkää seksiä, ei parisuhdetta. Feromoneja vaaditaan parisuhteen muodostumiselle ja siksi rumat mutta täynnä feromoneja vellovat hirvityksektin saavat naista."

Pitäisikö naisen sitten valita laiha hintelä ja pienilihaksinen mies ? Eihän sellainen edes ole mies, ainakaan miesten asennekulttuurissa vai mitä?
      Se että sanot lihavia rumiksi, niin heitä on moneen eri kokoon. Kaikki ei ole pelkkiä palloja. Mahaa saa olla ja kokoa mutta myös pitää olla komea kuten itse olen. Karski luonne ja häpeämättömyys viehättää naisia.

Kaikenlainen joutava p*skanpuhe kuten juuri tuo lässytyksesi kuin suoraan hinarin suusta, lukiohöpinää ja keräät huomiota kun mussutat kirjakieltä jne.
      on täyttä p*skaa.

• dfbddbdb

Trollaa paremmin.

• pallomereenleikki

Miehiäkin on pieniä ja kevytrakenteisia. Ei heillä tietty ole velvollisuuksiakaan jos ei oikeuksiakaan. Mahdat olla sairas pallo

• pallomereenleikki

Miehiäkin on pieniä ja kevytrakenteisia. Ei heillä tietty ole velvollisuuksiakaan jos ei oikeuksiakaan. Mahdat olla sairas pallo

• 30+ M

Itse olen muuten ihan kunnollinen, mutta olen köyhä ja naiset haluaa miehen jolla on edes jonkun asteen tulot. Toki pelkkään seksiin kelpaisin satunnaisesti.

• Onkohan ap. mies eli trolli?

• From ATM to YTM

Käsittääkseni dfbddbdb:n teoria on väärä, ainakin osittain. Totta kai ulkonäkö viittaa hyviin tai huonoihin geeneihin, mutta hajun perusteella tunnistettavassa geneettisessä yhteensopivuudessa taitaa lähinnä olla kyse siitä ettei kahdella ihmisellä olisi liian samanlaisia geenejä. Näin siksi koska ennen kun elettiin hyvin pienissä yhteisöissä, sisäsiittoisuus oli iso riski.

• cgfjfuuy

Evoluutiolla ei ole koskaan ollut mitään tarkoitusta tai suuntaan. Evoluutio on ollut vain heikkouden karsimista ympäristötekijöiden vaikutuksesta.

Siksi tuollainen väite että sisäsiittoisuutta muka tarkoituksella pyrittäisiin estämään hajuilla on ihan puuta heinää.

Liiallinen sisäsiittoisuuden estäminen olisi ollut jo itsessään riskitekijä selviytymisen kannalta kun populaatio on jostain syystä huvennut liian vähäiseksi. Siksi meillä ei ole mitään aversiota sisäsiittoisuutta kohtaan, ja sen juuret ovatkin kulttuuriset, eivät biologiset. Edes Westermarck ei väittänyt että aversio olisi sisäsyntyistä tai biologista, vaan kulttuurin synnyttämää.

• höpsis...
        cgfjfuuy kirjoitti:

Evoluutiolla ei ole koskaan ollut mitään tarkoitusta tai suuntaan. Evoluutio on ollut vain heikkouden karsimista ympäristötekijöiden vaikutuksesta.

Siksi tuollainen väite että sisäsiittoisuutta muka tarkoituksella pyrittäisiin estämään hajuilla on ihan puuta heinää.

Liiallinen sisäsiittoisuuden estäminen olisi ollut jo itsessään riskitekijä selviytymisen kannalta kun populaatio on jostain syystä huvennut liian vähäiseksi. Siksi meillä ei ole mitään aversiota sisäsiittoisuutta kohtaan, ja sen juuret ovatkin kulttuuriset, eivät biologiset. Edes Westermarck ei väittänyt että aversio olisi sisäsyntyistä tai biologista, vaan kulttuurin synnyttämää.

Westermarck kyllä väitti, että kyseessä on evoluution tuottama biologinen vaisto.

• siis...
        höpsis... kirjoitti:

Westermarck kyllä väitti, että kyseessä on evoluution tuottama biologinen vaisto.

Biologisen evoluution tuottama vaisto

• cgfjfuuy
        höpsis... kirjoitti:

Älä nyt viitsi jauhaa paskaa.

Hänen tutkittuaan asiaa esim. kibbutseissa, hän nimenomaan väitti että kyse on kulttuurisesta ilmiöstä, eli kasvatuksen tuloksesta, ei biologisesta tekijästä.

Jos kyse olisi biologisesta tekijästä, eli perimässä olevassa syötetystä vaistosta meillä ei edes olisi sellaisia ilmiöitä kuten insesti, tai GSA.

Lisäksi Westermarck huomasi että kyseinen kasvatuksellinen ilmiö koskee myös, huom MYÖS, niitä ihmisiä jotka eivät ole sukua mutta ovat kasvaneet yhdessä.

• ätmi-sinkku

Mikset sitten anna meille tai minulle vähän lovea?

• Laiha ja ruma

Itseluottamus on miehisten kyvyssä saada naisia tärkeämmässä roolissa kuin ulkoiset seikat. Sitten tulee keskustelukyky. Ilman itseluottamusta ja keskustelukykyä myös saa naisen, mutta se on hankalamaa. Jos on älyttömän komea mies, mutta ujo ja arka, niin varmaan naiset vievät kotiinsa, mutta valtaosa meistä ei ole tälläisiä.

Tietenkin rumalla ja hintelällä miehellä on harvoin kova itseluottamus, mutta tästä syystä sitä pitäisi lähteä kasvattamaan jo nuoresta pitäen. Urheilua voi harrastaa, vaikka ei olisi lahjakas tai hyvä niissä ja se kasvattaa itseluottamusta ja mielialaa. Tuhoisinta on varmaan nettinotkuminen ja pelaaminen. Sosiaaliset suhteet ja taidot kärsivät ja kunto rapistuu.

Itseluottamusta opitaan muiden ihmisten, eteenkin naisten seurassa. Näihin tilanteisiin voi heti teini-iästä lähtien hakeutua. Itseluottamus lähtee pienistä eleistä, joilla mies osoittaa ottavansa paikkansa huoneessa ilman häpeää. Mies katsoo naista enemmän seksuaalisena kohteena, mutta nainen katsoo miestä kokonaisuutena ja näkee paremmin miehen "auran", jota itseluottamus henkii.

Ainakin yksi parhaimmista ja helpoista tavoista nostaa itseluottamusta on kaupungille lähtiessä pukeutua vähän tavanomaista siistimmin ja puhtaisiin vaatteisiin. Tälläiset pikkujutut saavat selän suoristumaan ja pituuden kasvamaan.

• Joku vaan

Itseluottamus on varmasti todella tärkeä ja sosiaalisuus myös. Nämähän vaikuttavat aina omalla tavallaan.

Jos ajatellaan, niin niitä viehättäviä piirteitä on aina kahdenlaisia, fyysisiä ja henkisiä, sisäisiä ja ulkoisia. Kun aina ajatellaan, että miehen sisäinen luonne ratkaisee, persoona on tärkeintä, jne. niin ei kuitenkaan ikinä oteta huomioon, että miehen ulkonäkökin herättää naisissa seksuaalisia haluja ja himoja.

Eli kun nainen näkee komean ja hyväkroppaisen miehen, niin se kiinnostaa naista, koska silloin ainoa positiivinen asia, minkä hän miehestä voi nähdä, on juurikin se ulkonäkö. Sehän antaa naiselle sen ensimmäisen signaalin mielenkiintoisesta miehestä. Ja kun ajatellaan niitä miehiä, jotka saavat JATKUVASTI tuntemattomiltakin naisilta aloitteita ja joiden ympärillä pyörii naisia enemmän kuin muille jakaa, niin kyllä sellainen mies vain on aina komea, pitkä, hyväkroppainen ja siististi pukeutunut.

Miehen komeus on siis AINA POSITIIVINEN asia. Voi toki olla, että naisen mielenkiinto ei syty sitten lopullisesti, jos mies on täysi taukki, mutta kuitenkin se ulkonäkö on tehnyt jo sen vaikutuksensa.

On täysin turhaa väittää, etteikö ulkonäöllä olisi muka vaikutusta. Miehet yrittävät sillä kertoa itselleen, että kyllä hekin rumuudesta huolimatta kelpaavat ja naiset välttelevät komeudesta ja ulkonäöstä puhumista, etteivät vaikuttaisi pinnallisilta. Mutta yhtä kaikki, jokainenhan voi kuitenkin aina itsekin omin silmin todeta naisten reaktioita komeita ja hyväkroppaisia miehiä kohtaan. Jos tuollainen tulee naisten keskuuteen, niin naisten silmistä, eleistä, tavoista käyttäytyä, jne. voi jo pitkälle nähdä naisten kiinnostuksen.

Hyvä ulkonäkö siis on AINA TÄRKEÄ JA MERKITTÄVÄ OSA SEKSUAALISTA VETOVOIMAA miehellä. Sitä vain aina yritetään todistella kaikkea muuta, vaikka kuitenkin sitten naisten suhtautuminen niihin komeihin ja hyväkroppaisiin miehiin onkin ihan päinvastaista mitä yritetään todistella.

Kun fiksu, tyylikkäästi pukeutunut ja asiansa osaava ja kertova, sosiaalinen mies pitää vaikka luentoa, jossa on paikalla naisia, niin kyllä naisetkin kiinnostuvat tietyllä tavalla. Mutta entäpä, kun se fiksu ja sosiaalinen, keskustelutaitoinen mies onkin pitkä, komeakasvoinen, tyylikkäästi pukeutuva, jne? Johan ovat naiset sulaa vahaa ja veteliä. Mistä tämä tämmöinen sitten oikein voi johtua? Miksi naiset sitten oikein joukolla kehuvat, että "olipas harvinaisen fiksu mies. JA VIELÄ KAIKEN LISÄKSI KOMEAKIN!!!!!!!"

Koska se miehen ulkonäkö nostaa sen miehen seksuaalista vetovoimaa merkittävästi, kunhan vain ne itseluottamukset, sosiaalisuudet, fiksuudet, tyylikkäät pukeutumiset, jne. ovat kunnossa. Niin se vain menee, mies saa runsaasti ja loputtomasti lisäpisteitä ulkonäöstään, jos ne muut asiat ovat kunnossa.

Mies 1. Tyylikkäästi pukeutuva, hyvä itseluottamus, keskustelutaitoinen ja sosiaalinen, fiksu, keskimittainen, kimeä-ääninen, jne.

Mies 2. Pitkä, komeakasvoinen, tyylikkäästi pukeutunut, hyvä itseluottamus, keskustelutaitoinen, fiksu, matala ja seksikäsääninen, jne.

Fakta vain on se, että vaikka tuolla ensimmäisellä miehellä on ihan yhtä lailla fiksua sanottavaa, ihan yhtä lailla keskustelutaitoja, ihan yhtä lailla tyylikästä vaatetta, jne. niin silti tuo toinen mies vain VIEHÄTTÄÄ NAISIA PALJON ENEMMÄN, koska hänen ulkoiset tekijänsä ja seksikäs äänensä nostavat hänen seksuaalista vetovoimaansa naisten silmissä.

Komea ja hyväkroppainen mies voi olla myös täysi taukki, jolloin kiinnostus häntä kohtaan on myöskin rajoittunutta. Mutta aivan yhtä lailla naisten kiinnostus rumaa tai tavallisen näköistä, fiksua ja sosiaalista miestä kohtaan on rajallista, koska hän ei pysty viehättämään niillä ulkoisilla avuillaan.

Näin se vain menee, halusi tai ei. Miellyttävällä ja hyväitsetuntoisella ja sosiaalisella miehellä se ulkonäkö nostaa AINA JA AINA IKUISESTI sitä miehen seksuaalista vetovoimaa.

• Joku vaan

Asiasta kun on tehty tutkimuksiakin paljon. Ulkoiset tekijät vaikuttavat AINA JA IKUISESTI meidän viehättävyyteemme. Yksin se ei pelasta ketään, mutta YHDESSÄ NIIDEN HENKISTEN TEKIJÖIDEN kanssa se nostaa sitä seksuaalista vetovoimaa.

En tarkoita tällä, etteikö hyvällä itsetunnolla varustettu, sosiaalinen, keskustelutaitoinen, tyylikkäästi pukeutunut mies muka kiinnostaisi naisia. Ei siitä ole kyse. Kyllä varmasti ainakin joku kiinnostuu. Mutta kun fakta vain on se, että komeat kasvot, pitkä ruumiinpituus, hyvä kroppa, seksikäs ääni, iso kalu, jne. kaikki NOSTAVAT SITÄ MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Yhdessä niiden henkisten ja sisäisten piirteiden KANSSA ne muodostavat miehen, joka kiinnostaa huomattavasti suurinta osaa naisista.

"Ainakin yksi parhaimmista ja helpoista tavoista nostaa itseluottamusta on kaupungille lähtiessä pukeutua vähän tavanomaista siistimmin ja puhtaisiin vaatteisiin. Tälläiset pikkujutut saavat selän suoristumaan ja pituuden kasvamaan."

Totta, mutta et ota huomioon lainkaan sitä, että toki jokainen mies voi pukeutua omaan tyyliinsä tyylikkäästi. Mutta fakta kuitenkin on se, että tuon tyylikkään pukeutumisen LISÄKSI ne komeat kasvot, pitkä ruumiin pituus ihan konkreettisestikin, harteikkuus, jne. NOSTAVAT SITÄ MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Esim. minä laitan aina tyylikkäät vaatteet, kun lähden juhlimaan, mutta koska minulla ei ole komeita kasvoja, pitkää ruumiinpituutta, harteikkuutta tarpeeksi, vaikka olen käynyt salilla 6 vuotta putkeen, jne. niin minun viehättämiseni on ERITTÄIN RAJALLISTA.

Ne tyylikkäät vaatteet kun eivät kuitenkaan täydellisesti korvaa niitä kaikkia muita puutteita, mitä minulla on. Minulla siis ei ole niitä kaikkia muita avuja lainkaan.

Mies 1. Pitkä ruumiinpituus, harteikas ja lihaksikas, SYNNYNNÄISESTI saatu sopiva vartalotyyppi, miesmallin komeat kasvot, viehättävät silmät, tyylikkäät vaatteet.

Mies 2. Lyhyt ruumiinpituus, ei sopivaa vartalotyyppiä, jollainen on vaikkapa juuri miesmalleilla, rumat kasvot, tyylikkäät vaatteet.

Fakta vain on se, että tuolla ensimmäisellä miehellä on jo niin suuri etumatka minuun nähden, että minun omat tyylikkäät vaatteeni eivät tuo minulle mitään lisäarvoa. Hänellä on myös niitä vaatteita, mutta minulta puuttuvat ne kaikki muut fyysiset piirteet. Ja totta kai tuollaisella miehellä on myöskin sitä itseluottamusta ja naisten käsittelytaitoa, koska hänelle tehdään aloitteita jatkuvasti naisten toimesta.

23

• Joku vaan
        Joku vaan kirjoitti:

Asiasta kun on tehty tutkimuksiakin paljon. Ulkoiset tekijät vaikuttavat AINA JA IKUISESTI meidän viehättävyyteemme. Yksin se ei pelasta ketään, mutta YHDESSÄ NIIDEN HENKISTEN TEKIJÖIDEN kanssa se nostaa sitä seksuaalista vetovoimaa.

En tarkoita tällä, etteikö hyvällä itsetunnolla varustettu, sosiaalinen, keskustelutaitoinen, tyylikkäästi pukeutunut mies muka kiinnostaisi naisia. Ei siitä ole kyse. Kyllä varmasti ainakin joku kiinnostuu. Mutta kun fakta vain on se, että komeat kasvot, pitkä ruumiinpituus, hyvä kroppa, seksikäs ääni, iso kalu, jne. kaikki NOSTAVAT SITÄ MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Yhdessä niiden henkisten ja sisäisten piirteiden KANSSA ne muodostavat miehen, joka kiinnostaa huomattavasti suurinta osaa naisista.

"Ainakin yksi parhaimmista ja helpoista tavoista nostaa itseluottamusta on kaupungille lähtiessä pukeutua vähän tavanomaista siistimmin ja puhtaisiin vaatteisiin. Tälläiset pikkujutut saavat selän suoristumaan ja pituuden kasvamaan."

Totta, mutta et ota huomioon lainkaan sitä, että toki jokainen mies voi pukeutua omaan tyyliinsä tyylikkäästi. Mutta fakta kuitenkin on se, että tuon tyylikkään pukeutumisen LISÄKSI ne komeat kasvot, pitkä ruumiin pituus ihan konkreettisestikin, harteikkuus, jne. NOSTAVAT SITÄ MIEHEN SEKSUAALISTA VETOVOIMAA. Esim. minä laitan aina tyylikkäät vaatteet, kun lähden juhlimaan, mutta koska minulla ei ole komeita kasvoja, pitkää ruumiinpituutta, harteikkuutta tarpeeksi, vaikka olen käynyt salilla 6 vuotta putkeen, jne. niin minun viehättämiseni on ERITTÄIN RAJALLISTA.

Ne tyylikkäät vaatteet kun eivät kuitenkaan täydellisesti korvaa niitä kaikkia muita puutteita, mitä minulla on. Minulla siis ei ole niitä kaikkia muita avuja lainkaan.

Mies 1. Pitkä ruumiinpituus, harteikas ja lihaksikas, SYNNYNNÄISESTI saatu sopiva vartalotyyppi, miesmallin komeat kasvot, viehättävät silmät, tyylikkäät vaatteet.

Mies 2. Lyhyt ruumiinpituus, ei sopivaa vartalotyyppiä, jollainen on vaikkapa juuri miesmalleilla, rumat kasvot, tyylikkäät vaatteet.

Fakta vain on se, että tuolla ensimmäisellä miehellä on jo niin suuri etumatka minuun nähden, että minun omat tyylikkäät vaatteeni eivät tuo minulle mitään lisäarvoa. Hänellä on myös niitä vaatteita, mutta minulta puuttuvat ne kaikki muut fyysiset piirteet. Ja totta kai tuollaisella miehellä on myöskin sitä itseluottamusta ja naisten käsittelytaitoa, koska hänelle tehdään aloitteita jatkuvasti naisten toimesta.

23

"Tietenkin rumalla ja hintelällä miehellä on harvoin kova itseluottamus, mutta tästä syystä sitä pitäisi lähteä kasvattamaan jo nuoresta pitäen. Urheilua voi harrastaa, vaikka ei olisi lahjakas tai hyvä niissä ja se kasvattaa itseluottamusta ja mielialaa. Tuhoisinta on varmaan nettinotkuminen ja pelaaminen. Sosiaaliset suhteet ja taidot kärsivät ja kunto rapistuu."

Urheilua ja liikuntaa olen harrastunut pienestä pitäen, kyllä. Rullalautailusta, lumilautailusta kamppailu-urheiluun, sieltä sitten salibandyyn ja kuntosaliin, ja nykyisin pelaan ja valmennan jalkapalloa sekä käyn kolmesti viikossa kuntosalilla. Mutta onko tuo tuonut sitten yhtään mitään lisäarvoa mihinkään?

Aina voi toki urheilla ja pukeutua tyylikkäästi, mutta jos ne KAIKKI MUUT AVUT JA PIIRTEET ovat heikkoja, niin ne kumoavat toisensa. Tyylikkäät vaatteet treenattu vartalo YHDISTETTYNÄ rumiin kasvoihin, lyhyeen ruumiinpituuteen, pieneen kaluun, jne. Fakta vain on se, että nuo heikkoudet vain häivyttävät nuo hyvät piirteet. Eivät tule naiset JOUKOLLA TEKEMÄÄN ALOITTEITA.

Tyylikkäät vaatteet ovat ihan erilaisia komearaamisen, miesmallin näköisen miehen päällä kuin tavallisen pulliaisen. Se miesmallin näköinen mies kun saa sen edun siitä kaikesta muusta ulkonäöstä. Samoin kuin miehellä voi olla hyväitseluottamus, hyvät keskustelutaidot, olla sosiaalinen, jne. mutta sitten juurikin ne ulkoisten piirteiden puutteet vain rajaavat sitä naistensaantia. Voi toki saada joitakin naisia, mutta ne naiset kiinnostuisivat PALJON ENEMMÄN ja niitä naisia olisi PALJON ENEMMÄN, jos olisi myöskin sitä ulkonäköä.

"Itseluottamusta opitaan muiden ihmisten, eteenkin naisten seurassa."

Öö, itse olen naisvaltaisella alalla töissä, koululla. Töissä on n. 100 naista töissä, 50-60 niistä on nuoria naisia. Mutta onko tämä tuonut mitään lisäarvoa sitten tähän? Heidän kanssaan olen siis JOKA PÄIVÄ KOKO AJAN tekemisissä, mutta jos naiset eivät kiinnostu, niin ei siitä ole yhtään mitään hyötyä. Muistakaa, että ne heikot piirteet vain kumoavat ne hyvät. Positiivista seikoista, kuten tyylikkäistä vaatteista, itseluottamuksesta, urheilullisuudesta, jne. vain ei ole niin paljoa hyötyä, jos ne kaikki heikkoudet komuavat sen vaikutuksen. Jos minulla olisi KAIKEN LISÄKSI vielä komeat kasvot, pitkä ruumiin pituus, viehättävät silmät, kunnolla harteikkuutta, seksikästä ja naisia viehättävää puheääntä, niin saisin hätistellä naisia jatkuvasti ympäriltäni.

Nyt niin ei kuitenkaan käy, koska ne heikkoudet kumoavat niiden vahvuuksien vaikutuksen. Sen takia tavalliset miehet ovatkin tavallisia, koska vaikka heillä olisi niitä henkisiä vahvuuksia, sosiaalisuutta, itseluottamusta, jne. niin sitten ne ulkoiset puutteet aiheuttavat sen, että naiset eivät juokse jatkuvasti perässä. Monesti juurikin niiden tavallisten kaduntallaajien ulkonäkö on vain tavallinen ja naisten kiinnostus sen mukainen silloin.

Jos katsette ihan huviksenne niitä miehiä, joita naiset PIIRITTÄVÄT JATKUVASTI, ovat koko ajan perässä, keillä on KAIKISTA SUURIN VIENTI, niin heillä on molempia, sekä henkistä että fyysistä seksikkyyttä, sekä ulkoista että sisäistä. Molempia tarvitaan luomaan sitä kumpaakin seksikkyyttä. Molemmat luovat sen omanlaisen vaikutuksen.

Tuollaisen miehen ja tavallisen miehen ero on siis kouriintuntuva. Ei tavallinen mies ikinä pääse tuollaiseen, vaikka olisi millainen itseluottamus ja tyylikkäät vaatteet. Eivät vain ne mahdollisuudet ole lähelläkään samanlaiset.

Tämäkin on minulla jo KOLMAS PERÄTTÄINEN NAISVALTAINEN työpaikka, joissa ylivoimainen enemmistö on ollut naisia. Kolmessa eri koulussa olen ollut töissä ja tehnyt työporukan kanssa vaikka ja mitä, ollut pikkujouluissa, risteilyillä, juhlissa, jne. Liikuntaa harrastan, pukeudun tyylikkäästi, jne. Mutta siltikään minun perässäni ei juokse naisia samalla tavalla kuin niiden halutuimpien miesten perässä. En minä saa missään ravintoloissa jatkuvasti kauniiden naisten aloitteita, koska yksinkertaisesti minulla ei ole minkäänlaisia resursseja siihen. Eivät naiset minua katsele ihailevasti kuntosaleilla, kuten niiden komeimpien miesten perään. Ei minua naiset kohtele kuin niitä halutuimpia miehiä, joilla on ulkonäkö, itseluottamus, puheääni, karisma, seksikkyys, jne. kunnossa.

En minä ole miehenä yhtään mitään tuollaista, vaikka minulla olisi minkälainen itsetunto, koska niillä halutuimmillakin miehillä on itseluottamusta NIIDEN KAIKKIEN MUIDEN VIEHÄTTÄVIEN PIIRTEIDEN LISÄKSI. Ei minulla vain yksinkertaisesti ole sellaisia.

Eivät naiset suhtaudu minuun kuin ERITTÄIN KOMEAAN, tyylikkääseen, pitkään, seksikkääseen, hyväitsetuntoiseen, seksikäsääniseen, sosiaaliseen, haluttavaan, karismaattiseen, jne. mieheen. Vaikka minulla olisikin itseluottamusta, niin minulta jäisivät puuttumaan silloin nuo kaikki muut piirteet. Eivät naiset silloin minuun suhtautuisi samalla tavalla.

MITÄ ENEMMÄN MIEHELLÄ ON SEKSIKKÄITÄ JA NAISIA VIEHÄTTÄVIÄ PIIRTEITÄ, NIIN SITÄ ENEMMÄN NAISET OVAT HÄNESTÄ KIINNOSTUNEITA!!!!!!!!!!!!!!

• Joku vaan
        Joku vaan kirjoitti:

"Tietenkin rumalla ja hintelällä miehellä on harvoin kova itseluottamus, mutta tästä syystä sitä pitäisi lähteä kasvattamaan jo nuoresta pitäen. Urheilua voi harrastaa, vaikka ei olisi lahjakas tai hyvä niissä ja se kasvattaa itseluottamusta ja mielialaa. Tuhoisinta on varmaan nettinotkuminen ja pelaaminen. Sosiaaliset suhteet ja taidot kärsivät ja kunto rapistuu."

Urheilua ja liikuntaa olen harrastunut pienestä pitäen, kyllä. Rullalautailusta, lumilautailusta kamppailu-urheiluun, sieltä sitten salibandyyn ja kuntosaliin, ja nykyisin pelaan ja valmennan jalkapalloa sekä käyn kolmesti viikossa kuntosalilla. Mutta onko tuo tuonut sitten yhtään mitään lisäarvoa mihinkään?

Aina voi toki urheilla ja pukeutua tyylikkäästi, mutta jos ne KAIKKI MUUT AVUT JA PIIRTEET ovat heikkoja, niin ne kumoavat toisensa. Tyylikkäät vaatteet treenattu vartalo YHDISTETTYNÄ rumiin kasvoihin, lyhyeen ruumiinpituuteen, pieneen kaluun, jne. Fakta vain on se, että nuo heikkoudet vain häivyttävät nuo hyvät piirteet. Eivät tule naiset JOUKOLLA TEKEMÄÄN ALOITTEITA.

Tyylikkäät vaatteet ovat ihan erilaisia komearaamisen, miesmallin näköisen miehen päällä kuin tavallisen pulliaisen. Se miesmallin näköinen mies kun saa sen edun siitä kaikesta muusta ulkonäöstä. Samoin kuin miehellä voi olla hyväitseluottamus, hyvät keskustelutaidot, olla sosiaalinen, jne. mutta sitten juurikin ne ulkoisten piirteiden puutteet vain rajaavat sitä naistensaantia. Voi toki saada joitakin naisia, mutta ne naiset kiinnostuisivat PALJON ENEMMÄN ja niitä naisia olisi PALJON ENEMMÄN, jos olisi myöskin sitä ulkonäköä.

"Itseluottamusta opitaan muiden ihmisten, eteenkin naisten seurassa."

Öö, itse olen naisvaltaisella alalla töissä, koululla. Töissä on n. 100 naista töissä, 50-60 niistä on nuoria naisia. Mutta onko tämä tuonut mitään lisäarvoa sitten tähän? Heidän kanssaan olen siis JOKA PÄIVÄ KOKO AJAN tekemisissä, mutta jos naiset eivät kiinnostu, niin ei siitä ole yhtään mitään hyötyä. Muistakaa, että ne heikot piirteet vain kumoavat ne hyvät. Positiivista seikoista, kuten tyylikkäistä vaatteista, itseluottamuksesta, urheilullisuudesta, jne. vain ei ole niin paljoa hyötyä, jos ne kaikki heikkoudet komuavat sen vaikutuksen. Jos minulla olisi KAIKEN LISÄKSI vielä komeat kasvot, pitkä ruumiin pituus, viehättävät silmät, kunnolla harteikkuutta, seksikästä ja naisia viehättävää puheääntä, niin saisin hätistellä naisia jatkuvasti ympäriltäni.

Nyt niin ei kuitenkaan käy, koska ne heikkoudet kumoavat niiden vahvuuksien vaikutuksen. Sen takia tavalliset miehet ovatkin tavallisia, koska vaikka heillä olisi niitä henkisiä vahvuuksia, sosiaalisuutta, itseluottamusta, jne. niin sitten ne ulkoiset puutteet aiheuttavat sen, että naiset eivät juokse jatkuvasti perässä. Monesti juurikin niiden tavallisten kaduntallaajien ulkonäkö on vain tavallinen ja naisten kiinnostus sen mukainen silloin.

Jos katsette ihan huviksenne niitä miehiä, joita naiset PIIRITTÄVÄT JATKUVASTI, ovat koko ajan perässä, keillä on KAIKISTA SUURIN VIENTI, niin heillä on molempia, sekä henkistä että fyysistä seksikkyyttä, sekä ulkoista että sisäistä. Molempia tarvitaan luomaan sitä kumpaakin seksikkyyttä. Molemmat luovat sen omanlaisen vaikutuksen.

Tuollaisen miehen ja tavallisen miehen ero on siis kouriintuntuva. Ei tavallinen mies ikinä pääse tuollaiseen, vaikka olisi millainen itseluottamus ja tyylikkäät vaatteet. Eivät vain ne mahdollisuudet ole lähelläkään samanlaiset.

Tämäkin on minulla jo KOLMAS PERÄTTÄINEN NAISVALTAINEN työpaikka, joissa ylivoimainen enemmistö on ollut naisia. Kolmessa eri koulussa olen ollut töissä ja tehnyt työporukan kanssa vaikka ja mitä, ollut pikkujouluissa, risteilyillä, juhlissa, jne. Liikuntaa harrastan, pukeudun tyylikkäästi, jne. Mutta siltikään minun perässäni ei juokse naisia samalla tavalla kuin niiden halutuimpien miesten perässä. En minä saa missään ravintoloissa jatkuvasti kauniiden naisten aloitteita, koska yksinkertaisesti minulla ei ole minkäänlaisia resursseja siihen. Eivät naiset minua katsele ihailevasti kuntosaleilla, kuten niiden komeimpien miesten perään. Ei minua naiset kohtele kuin niitä halutuimpia miehiä, joilla on ulkonäkö, itseluottamus, puheääni, karisma, seksikkyys, jne. kunnossa.

En minä ole miehenä yhtään mitään tuollaista, vaikka minulla olisi minkälainen itsetunto, koska niillä halutuimmillakin miehillä on itseluottamusta NIIDEN KAIKKIEN MUIDEN VIEHÄTTÄVIEN PIIRTEIDEN LISÄKSI. Ei minulla vain yksinkertaisesti ole sellaisia.

Eivät naiset suhtaudu minuun kuin ERITTÄIN KOMEAAN, tyylikkääseen, pitkään, seksikkääseen, hyväitsetuntoiseen, seksikäsääniseen, sosiaaliseen, haluttavaan, karismaattiseen, jne. mieheen. Vaikka minulla olisikin itseluottamusta, niin minulta jäisivät puuttumaan silloin nuo kaikki muut piirteet. Eivät naiset silloin minuun suhtautuisi samalla tavalla.

MITÄ ENEMMÄN MIEHELLÄ ON SEKSIKKÄITÄ JA NAISIA VIEHÄTTÄVIÄ PIIRTEITÄ, NIIN SITÄ ENEMMÄN NAISET OVAT HÄNESTÄ KIINNOSTUNEITA!!!!!!!!!!!!!!

"Jos on älyttömän komea mies, mutta ujo ja arka, niin varmaan naiset vievät kotiinsa, mutta valtaosa meistä ei ole tälläisiä."

Jos on älyttömän komea mies, jolla on karismaa, sosiaalisuutta, isoa kalua, sänkytaitoja, harteikkuutta, pitkää ruumiin pituutta, matalaa ja naisia viehättävää seksikästä puheääntä, jne. niin tällainenhan mies pesee tuon ujon ja aran komean miehen 1000000000000000-0.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      266
      3338
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      80
      1448
    3. 66
      1213
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1049
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      48
      943
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      941
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      51
      932
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      787
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      772
    10. Olet hirviö

Eikä kukaan saa mua muuttamaan mieltäni.
      Ikävä
      113
      716
    Aihe