Olen yrittänyt tehdä tuttavuutta ystävyysmielessä nuorten naisten kanssa. Mutta pahoin pelkään että naiset ovat muuttuneet kylmiksi. Nykynainen on mielestäni suvaitsematon. Hän tekee tulkintoja miehestä. Hänellä on omat ahdasmieliset käsityksensä normaaliudesta, normaalista puheesta, normaaleista tunteista.
Yksittäinen virkekin voi lopettaa alkaneen tuttavuuden
Kertokaa miehet osunko oikeaan kohtaan. Ja naiset, onko olemassa vielä nuoria, empaattisia naisia. Naisia jotka eivät pidä miestä outona, esim ensivaikutelman takia, tai yksittäisen "hui kauhistus" kommentin takia tai jonkin helvetin epäolennaisen seikan kuten ensivaikutelmien puheen selkeyden takia. Naiset sulkevat miehen ulos niin köyhin perustein.
Mä en saa enää kirjoittaa tai puhua mistään. Olen yrittänyt miettiä itsekin että ei saa puhua ja kirjoittaa tietyllä tavalla, tietyistä asioista. Mutta sekään ei ole auttanut.
Tätä inhoan naisissa
14
469
Vastaukset
- Lähdetään tästä
Mistä olet kerännyt kokemuksesi muista kuin nykynaisista?
Yritä seuraavaksi vanhoja naisia.
- Go sissy go
Sähän oot sit samanlainen ämmä; teet omia tulkintoja vuorostas naisista.(Jotka eivät pidä paikkansa)
- nääh....
Ei nykyihminen ole sen kylmempi tai suvaitsemattomampi kuin ennenkään. Kyllä valtaosa ihmisistä ovat sellaisia olleet aina ja tulevat myös aina olemaan. Ole ihan vaan oma itsesi kun et oikein muutakaan voi olla, esittäminen tulee ilmi kuitenkin jossain vaiheessa.
- flyfreezone
Kuinka nuorten naisten kanssa? Nuorisomme on kovin pinnallisia, kumpikin sukupuoli. Itse täytän 36, no, olin nuorena pinnallinen, mutta se on jotain minkä myöhemmin ymmärtää tyhmyydeksi,(kai, sen jollain tasolla tiesi aina).
- ppppppppps
Vähän vaikea ottaa tuohon kantaa, kun en tiedä mikä on ollut se yksittäinen virke joka on lopettanut tuttavuuden.
- freeflyzone
Kumma juttu, että jotkut miehet samaistavat persoonallisuushäiriöisten piiteet naiseuden piirteiksi. Kyllä mä olen tuntenut hyvin monta juuri tuon kuvauksen kaltaista miestä, persoonallisuushäiriöiset ovat tuollaisia, mutta kyllä naisissa on muitakin. Joskus 80-90-luvuilla käytiin keskustelua miesten luonteenpiirteistä ja itseasiassa vain kuvattiin narsistin piirteitä, se oli varmasti monista miehistä ahdistavaa.
- freeflyzone
Voi hitto tämä meni väärään kekusteluun (viesti 2) tämä oli sille naiset on luonnostaan hulluja tyypille, katsotaan koska jaksan sen sinne pistää
- cuviyöoubipn
freeflyzone kirjoitti:
Voi hitto tämä meni väärään kekusteluun (viesti 2) tämä oli sille naiset on luonnostaan hulluja tyypille, katsotaan koska jaksan sen sinne pistää
todistit juuri että naiset on luonnostaan hulluja ja sekaisin, edes viestin kirjoittaminen ei onnistu sattumaan oikeaan juttuketjuun...
- freeflyzone
cuviyöoubipn kirjoitti:
todistit juuri että naiset on luonnostaan hulluja ja sekaisin, edes viestin kirjoittaminen ei onnistu sattumaan oikeaan juttuketjuun...
No höpö, höpö, ;) kirjoitin kekellä yötä. Jos haluaa ymmärtää naisista jotain, ei kannata vääristellä kaikkea näkemäänsä oman sovinisminsa todistamiseksi todeksi.
- öööhmitähäh
En osaa sanoa millaisiin naisiin sitten tutustut tai millainen olet luonteeltasi, mutta itse en kyllä ensivaikutelmaa tee kuin omassa pienessä päässäni, mutta aina olen antanut miehelle kuin naiselle mahdollisuuden tämän ensivaikutelman korjata. Joskus se korjaantuu, joskus ei. Hyvänä esimerkkinä työkaverini, jolla tämä "puhuva papupata, koko ajan äitimoodissa, ei ole kiinnostunut muista"- ensivaikutelma piti paikkaansa. Olen kohta kaksi vuotta naista katsonut samassa työpaikassa ja edelleen samat jutut: lapset lapset lapset, minäminä minä, hölöpötihölöpöti hölöpöti. Eikä loppua näy, vaikka miten suoraan sanoo "nyt suus kiinni, EI KIINNOSTA!"
Mutta toisena ääripäänä sitten eräs tuttavamies, joka on "hintelä nörtti." Uskoin, ettei meillä tulisi koskaan olemaan puhuttavaa keskenämme, koska minä harrastan urheilua ja ompelua, kun taas mies näytti harrastavan hengittämistä ja tietokonepelejä. Uskoin hänen puhuvan vain peleistä ja matemaattisista yhtälöistä, joista en ymmärrä tuon taivaallista.
Kuitenkin mies osoittautui paljon "tyhmemmäksi" mitä oletin. Meillä oli yhteinen leffamaku, hänkin harrasti urheilua ja nosti penkistä enemmän kuin kukaan tuttuni (!) ja nykyään juttelen hänen kanssaan päivittäin.
Öh mutta, yhteenvetona:
kaikki tekevät päätelmiä ensimmäisen vaikutuksen perusteella - jopa sinä. Osa vain antaa myös aikaa korjata tämän ensivaikutelman. Huonompaan tai parempaan. - Tässä yksi syy
Toisaalta miehet ruinaa heti seksiä ja on "iskemässä". Sit tulee semmonen varautunut olo kaikkia kohtaan, että mitä SÄ nyt olet vailla.. Aitoon pyyteettömään tutustumiseen ei kovin usein törmää ja jos on ystävällinen ja kiltti, helposti tuttavuudet/naapurit jää roikkumaan. Koko ajan pimputetaan ovikelloa ym. Tehdäkseni oman elämäni helpommaksi, en hirveesti halua tutustua uusiin ihmisiin. Ainakaan sellasiin, jotka tietää missä asun. Koiran kanssa joutuu juttusille jo niin paljon ja olemassaolevat pari hyvää ystävää riittää.
- outoa kuin mikä
vaikka on komea mukava ja kiltti yhden naisen mies joka arvostaa kotia ja on perhekeskeinen töissä käyvä wanhan ajan kunnon mies niin ei kelpaa
- freeflyzone
No jospa tapailisi niitä jotka ovat oman ikäisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1625011Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203611Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1623419Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382917Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1072679Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie282058Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191905Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky111789Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1551522Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111502