Miltä se oikein tuntuu?
En ole ikinä suudellut naista
26
390
Vastaukset
- rgergh
Kuin suussa luikertelisi nilviäinen.
Siis samalta kuin mies suutelee, oksettava kauhukokemus joka yhä aiheuttaa inhon puistatuksia vaikka tuosta on aikaa jo yli pari vuosikymmentä.
No niin, "ihan kiva". Nyt on paras lähteä vessaan, tuli hirveän oksettava olo.
- lottamari.
En tiedä, kun olen suudellut vain miestä.
- kiss my lips
Tuosta mallia
http://nyt.fi/a1305798642545?ref=hs-top4-4 - lonely wanker
En minäkään.
- Kyllä mieskin tuntee
Tuntuu kivan lämpimältä ja pehmeältä ja herättää seksuaaliset halut tuntuu henkisesti todella hyvältä (jos on tunteita toista kohtaan). Etenkin sellainen spontaani suutelu uuden tuttavuuden kanssa saa mielen todella hyväksi ja hymyn naamalle.
En minäkään ole suudellut kovin paljon elämäni aikana, mutta kannattaa ajatella positiivisesti; onpahan ainakin kunnia ja terveys tallella. Suutelu, samoin kuin seksi, ilman molemminpuolisia tunteita on minusta aika mitäänsanomatonta, ja arvostan muutenkin itseäni ihmisenä siinä määrin, etten kiirehdi yhdentekevien kokemusten hankkimisessa.
- lonely wanker
Oon niin ruma etten pääse pussaamaan ikinä.
- Ei enää pussailua
Mikä ihme siinä suutelussa ja pussailussa oikein kiinnostaa? Suuhan on täynnä bakteereja ja ruuan jämiä ja monilla on vielä reikiäkin hampaissa. Monet myös pussailevat kaameassa kankkusessa aamulla; henki haisee ja eilisillan viinat maistuvat suudelmissa. Jotkut käyvät välissä myös oksentamassa ja jatkavat sitten suutelemsta yäk yäk YÄK!
Eiköhän nyt lopeteta nämä pussailu- ja suutelujutut ja keskitytä yhteiskunnan kehittämiseen ja maailmanrauhan parantamiseen. Vaihtoehtoisesti voi tietysti keskittyä vaikka pelien pelaamiseen tai animen katselemiseen. - Mies1985 _
Suutelin kesällä 2007. Taisi olla heinäkuu. En muista tarkkaan. Heinäkuu tai elokuu. Tapahtumapaikkana oli muistaakseni musta, varsin pitkä nahkasohva ja nahkasohva olohuoneessa, jossa oli suuria pihalle vieviä ikkunoita ja televisio. Olohuoneesta oikealle avautui makuuhuone ja olohuoneesta oli lähes suora yhteys eteiseen ja sitä kautta ulko-ovelle. Olohuonetta erotti muista huoneista eräänlainen oviaukon tapainen tila seinien välissä, jossa ei kuitenkaan ollut ovea.
16-vuotias teininainen oli löyhästi sylissäni mutta hänen ei painonsa ei kuitenkaan ollut kunnolla päälläni. Asentoa onkin siis aika vaikea selittää. Suutelu tuntui varmaan jännittävältä ja vaikealta...näin jälkeenpäin epätodelliselta. Suutelun ahdistavuus tuollaisessa tilanteessa perustuu suorituspaineisiin ja tietämättömyyteen siitä, onko se vain testausta vai mitä se on. Se olisi varmaan parempaa rennommassa yhteydessä. Joko tämä suutelu ja/tai muu hively alkuvaiheessa aiheutti minulla ehkä puolikkaan erektion, joka sekin laantui sitten aikanaan. Henkisesti kiihotuin vielä vähemmän, ehkä 35% jännityksen takia. - ätmi-sinkku
Suutelin viimeksi n 10 vuotta sitten jotain naista kun olin baarissa. Panemaan en päässyt vaikka kuinka vonkasin. Olin silloin 19 v nättinaamainen ätmi.
- korjasineipäkestä
*näppynaamainen
- kuolanvaihtaja
suutelin viimeksi kuukausi sitten rumaa naista baarissa. Nainen puras mua korvasta, kun en lähtenyt sen matkaan. Eli suutelu ei kannata!
- vastaus.....
Muuten samalta kuin miehen kanssa suutelu mutta viiksikarvat eivät kutita huulia.
- kunnan mies
Tarkoitat kai terävää parransänkeä?
- sinkkumies.
Mulla alkaa aina muna seisomaan kun suutelen naisen kanssa ja siksi en uskalla lähestyä naisia enää.
- piiloalfa
Munan seisominen tuollaisessa tilanteessa on aina positiivinen signaali naiselle. Älä välitä, mutta älä tee siitä mitään numeroakaan. Hymyilet vaan.
- mies.
Joskus baarissa hitaita tanssiessa naisen kanssa on alkanut stondaamaan ja sitten on pitänyt kekeyttää tanssi. Varsinkin jos on ilman naista ollut pitkään niin ei siihen minulla tarvita kun hiukan kosketusta niin alkaa stondaamaan.
- naisnäkökulma.
Miksi ihmeessä lopetat silloin tanssimisen? Moni nainen saattaa kiihoittua siitä. Jos taas asia säikäyttää naisen, niin hän lähtee kyllä siitä pois. Varsinkin kokeneempi nainen pitää miehen stondaamista hyvänä asiana, koska sehän osoittaa naiselle, että hän on haluttu ja että mies himoitsee juuri häntä. Stondaaminen saattaa parantaa asemaasi päästä jatkoille.
Varoituksen sana kuitenkin: älä ala hinkkaamaan sitä paisunutta etumustasi naista vasten, vaan jätä se omaan arvoonsa huomioimatta sitä mitenkään. Jos nainen painautuu sinua vasten tiukemmin sen jälkeen kun hän on huomannut stondiksesi, niin se osoittaa, että naisen halut ovat myös heränneet. Jos nainen vetäytyy kauemmas, hän on hämmentynyt tai hän ei halua julkisella paikalla tapahtuvaa stondausta.
- 16+16
En ole ihan varma olenko menettänyt suuteluneitsyyttäni, pullonpyörityksen yhteydessä piti pitää huulia yhdessä 5 sekunnin ajan mutta voiko tuon laskea suuteluksi kun minkäänlaista ns suuteluliikettä ei ollut mukana?
- Mika--
Suutelu on erootinen tapahtuma miehen ja naisen välillä ja homma päätyy usein myös seksiin. Muistan kerran uutena vuotena kun tanssin yhden naisen kanssa ja sitten se alkoi suutelemaan minua. Huomasin että nainen oli jo ihan kiimainen ja itseäni alkoi panettamaan niin että muna seisoi kunnolla ja nainen varmasti huomasi sen. Sitten jo mentiinkin naisen lähellä olevaan asuntoon ja nain sitä kuin mielipuoli. En kestänyut varmaan kun 4 minuuttia kun laukesin naisen vatsalle.
- A Kiss Called Wanda
Se on vähän niinkuin lämmin, hunajalla valettu kultakala räpiköisi suussa...
- ytm.
Suutelu on vain sellaisille jotka aikovat jakaa elämänsä ja olla yhdessä ikuisesti.
- Pusi pusi pusi!
Tulkaa tytöt suutelemaan kyrpäni kärkeä suihinottopäivän kunniaksi!
- nainen35
Suutelemaan pääsee jos on kaunis ja komea. Rumat voi vain haaveilla ja katsoa muiden suutelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45947