Hei!
Olen miettinyt hankkivani Lavina Bridalsta hääpuvut ja iltapuvut, ystäväni suositteli firmaa. Minulla oli mielessä erityinen puku, jota heillä ei ollut mallistossa mutta snoivat senkin teettämisen onnistuvan hyvin. Asun kaukana Turusta, voi ostaa vain sen verkkokauppa.
Pelottaa ostaa sikaa säkissä, onko kenelläkään uusia kokemuksia Lavina Bridalsta ja sen puvuista? Onnistuiko myös mallistojen ulkopuolinen puku hyvin?
Lavina Bridal??
suominalle
1
320
Vastaukset 1
- Nipottaja2016
Näyttää vähän siltä, ettei firmasta ole kokemuksia. Kaikki tälläkin sivustolla olleet kommentit ovat selvästi verkkosivun pitäjän kirjoittamia - joko hoono soomi tai googletranslaattorin kautta vedettyjä - aivan kuten "asiakasreferenssit" kotisivullakin. Ei anna hirveän hyvää kuvaa. Ajattelin käydä katsomassa, mutta nyt en enää tiedä, viitsinkö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393988- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei272827- 74727
- 82726
- 71691
- 50645
- 37636
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 44607