Nettitreffailu turhaa muualla kuin pääkaupunkiseudulla

Mies kymeestä

Tein kuvallisen treffi-ilmoituksen omalle paikkakunnnalleni (200 km) Helsingistä. Hain seuraa aluksi omasta maakunnasta. Lähetin viestejä naisille ikäluokassa /- 5 vuotta, painottaen hieman vanhempiin naisiin. En lähettänyt viestejä ainoastaan niille kauneimmille yksilöillä vaan pääasiassa kuvattomille ja niille jotka maitisivat olevansa pyöreitä. Lähetin 50 viestiä, oikeasit enempää ei ole mahdollisuuksia lähettää. Vastauksia sain 3 kpl, noin 20 viestin saanaista kävi katsomassa profiilini. Eli yli puolet eivät edes katsoneet profiiliani.

Tein kokeeksi vastaavan profiilin kuvattomana, johon laitoin paikkakunnaksi Espoon. Naisia kävi katsomassa profiiliani huomattava määrä ja kahteen viikkoon sain jopa 5 aloitusviestiäkin. Eli nettitreffailu kannattaa vain pääkaupunkiseudulla. Harmi vain, että sinne muutteassa joutuisin vaihtamaan työt vähemmän mielenkiintoisiin, tinkimään palkassa 500 e kuukaudessa ja maksamaan asunnosta 500 e kuukaudessa enemmän...

9

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieman? vanhempi...

jaa... itse Hki naisena olen tavannut (pitkällä aikavälillä) 3 miestä, joista yksi keskisuomesta JKL (n. 400km), yksi Lahden suunnalta (n.100km) ja yksi itäSuomesta (n. 400km)
      Ei vaan natsannut muuten, vaikka oman työni puolesta voisin pienyrittäjänä asua lähes missä tahansa vähänkään suuremmassa kaupungissa tai sen läheisyydessä. Saisin ostettua hulppean asunnon/talon päittäin, myymällä tämän pienen helsinkiläisasuntoni.

Tahtoo pois täältä, muttei uskalla ihan tyhjän päälle.

• hieman? vanhempi

jaa ja joo... omat kokemukseni onkin jo jokusen vuoden takaa, eikä varsinaisesti nettitreffeistä, vaan s24:n vanhan hienosti toimineen gallerian kautta. Homma oikeestaan loppui s24 muutoksiin. Nyt taitaa jo olla galleriaprofiilin salasanatkin hukassa...

• parisataakm

Paljonko sulla on ikää?

• Happy me

Sinullahan on erinomaiset mahdollisuudet, kun olet muuttohaluinen. Ja varmasti tuon vahvuuden kannattaa ihan sanallisesti kuvata vapaaseen kirjoituskenttää. Uskoisin että vuoden etätreffailun jälkeen jo tietää millainen toinen on ja uskaltaako muuttaa. Tämänkin kannattaa kirjoittaa profiiliin.

Itse olen juuri tutustunut muualta muuttuneeseen mieheen. Hänellä on aivan erillinen tutustumishalu kun näillä PK-seudun miehillä.

Onnea sinulle! Oikea asenne :)

• asda

No eipä ne saumat ole hyvät täällä Helsingissäkään, vaatimukset ovat naisilla tapissa ja miehen pitäisi olla jotain aivan MacGyvermaista.

• Hauska kokeilu sinulla ja ikävää että tulokset eivät inua miellyttäneet.

On totta, että pääkaupunkiseudulla ja sen lähialueilla asuu kolmannes suomalaisista joten toki se korostuu myös nettideitissä. Meillä E-kontakti.fissä jäsenet ovat jakautuneet aika tarkkan sen mukaan kuinka Suoessa väestö on maantieteellisesti sijoittunut. Muita isoja alueita ovat siis Pirkanmaa, Varsinais-Suomi, Pohjois-Pohjanmaa yms. suurien yliopistokaupunkien alueet.

t.Heli E-kontakti.fistä

• wetw

Tottakai väestömäärä korostuu tällälailla vertailtaessa, mutta uskoisin mies / nais jakauman muuttuvan eksponentiaalisesti, kun siirrytään pienempiin paikkakuntiin. Naisia on muutenkin vähemmän ja nekin harvat varattuja, tai sitten niin nirsoja etteivät kelpuuta ketään.

• Unelmien Pokamies

Miksi aloittajan palkka putoaa 500€ pääkaupunkiseudulla? Kyllähän täällä asuminen enemmän maksaa mutta vastaavasti täällä on keskimääräistä korkeammat palkat, osin juuri tuosta kustannussyystä.

Jos lopettaisit sen koeprofiilien tekemisen koska ideana ei liene, että koeprofiilit koepostittelevat toisilleen tai ainakaan se ei johda mihinkään. Muutto naisvaltaiselle paikkakunnalle (kuten esimerkiksi tämä pääkaupunkiseutu) on ihan vakavastiotettava vaihtoehto. Muutenkin täällä on huomattavasti enemmän molempien sukupuolten edustajia vaikka unohdettaisiin se, että täällä niitä naisia on jopa enemmän.

• Mies kymeestä

Kävin viime vuoden lopulla 4:ssä eri työpaikka haastattelussa (siis paikkoja jota minulle tarjottiin), ja parhaan palkkatarjouksen sain kymeessä sijaitsevassa yrityksessä. Ja tietenkin tässä työnkuvakin oli mielenkiintoisin. Pääkaupungissa sijaitsevissa yrityksissä palkkatarjous oli kauttaaltaan 500 e tai enemmän huonompi. Yksikin yritys tarjosi mahdollisuutta valita toimiston paikka eri sijaintien välillä, Helsinki oli yksi, mutta palkka olisi ollut kaikissa sama.

Juu poistin sen koeprofiilin pian, halusin vain nähdä, että onko profiilini vain niin onneton ettei se kiinnosta ketään. Itseasiassa nyt olen poistanut profiilini kokonaan ja jättänyt nettideittailun taakse. Olen tyytynyt siihen, että tulen olemaan yksin, ellei suurta ihmettä tapahdu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      35
      4380
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      52
      2349
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      48
      1422
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      92
      1270
    5. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      38
      1178
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      26
      1177
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      51
      1120
    8. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      965
    9. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      60
      921
    10. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      175
      899
    Aihe