Mietin mitä voisi tehdä kun yksinäisyyden tunne vaivaa jostain syystä. Yleensä viihdyn ihan hyvin yksin ja työnikin on yksinäistä tekemistä. Kotona olen aina yksin ja minulla ei ole ketään ystäviä vapaa-ajalla.
Ehkä kevät ja valon lisääntyminen vaikuttaa aivoihin ja saa aktiivisemmaksi. Kiusallinen olo kun olisi välillä ajatuksia ja kokemuksia jaettavaksi, mutta ei voi muuta kuin seinille puhua.
Seinille puhuminen kyllästyttää.
4
91
Vastaukset
- lottamari.
Mistä syystä olet yksinäinen? Mitä sen eteen olet yrittänyt tehdä?
- JJL1975
Senkun tietäisi :)
Olen varmaan jotenkin hankala ihminen?!?
Olen laitellut vuosien varrella deitteihin ilmoituksia joissa olen etsinyt elämänkumppania ja joskus ihan ystäviäkin vaan.
Joskus on ollut jotain ystäviä, mutta yhden ihan ok naisystävän menetin, kun hän meni ihastumaan johonkin mieheen ja siihen kuvioon ei sopinut mieskaveri.
Olen myös osallistunut johonkin harrasteisiin joissa käy muita ihmisiä. Mutta ei sieltäkään oikein ole tullut ystäviä.
Nyt elämäni on ollut työtä ja sitten kotiin pelaamaan jotain koneella tai lukemaan kirjoja tai katselemaan netistä videoita.
Nuorempana yritin seurustella mutta siitä ei tullut mitään ja sain muutamalta ihmiseltä ikävää palautetta koskien ulkonäköäni ja olemustani.
Olin tosin silloin aika ujo ja ehkä nuokin kokemukset ovat tehneet hieman araksi ja sisäänpäinkääntyneeksi.
Toisinaan valtaa tunne, ettei kukaan voi pitää minusta, saatikka nyt rakastaa. Mutta siitä kyllä yleensä pääsee samantien ohi.
Ikää on nyt 39 ja vanhat tutut ovat erkaantuneet siis nuoruuden kaverit jo vuosia sitten. Kaikki tuttavani ovat menneet avioon ja eronneet ja menneet taas. Itse olen aina kuljeskellut elämässä yksin. Mielestäni kuitenkin olen ollut avoin ja myös itse ottanut yhteyttä ihmisiin.- lottamari.
Taidat pitää vaan yksinolemisesta, kun sinulla ei kuitenkaan ole mitään syytä siihen, että olet yksin. Jos olet sosiaalinen ja avoin, mutta häpeilet ulkonäköäsi ja olemustasi, niin miksi et hankkisi kirjoituskaveria?
Kirjoituskaverin kanssa ei tarvitse välittää ulkonäöstä ja suhde voi muuttua vahvaksi muista syistä. Voi löytyä samanlaisia kiinnostuken aiheita ja samanlainen huumorintaju jne...
- JJL1975
Pidän yksinolemisesta, mutta kaipaisin ihan elävää ihmisseuraa toisinaan. Kirjoittaminen kanssa voi helpottaa kyllä.
Itse asiassa minulla on yksi ystävä jonka kanssa olen kirjoitellut, mutta se on tosi harvinaista se. Jos kirjoitan, niin odottelen vastausta pari viikkoa - kuukauden päivät.
Jotain todellisempaa ihmiskontaktia kai sitä kaipaa.
Olen kirjoitellut joskus pitkäänkin aikaisemmin joidenkin kanssa, mutta ei niistä suhteita ole tullut, kun se on tuo naamavärkki joillekkin liikaa vaan :) Nykyään asia jaksaa jo hymyilyttää, aina ei niin ole ollut.
Mutta juu kai se löytyy kaverikin jos on löytyäkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2611467Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa524023Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1163227Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1652544Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1072276Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061855Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3151120- 64905
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18895Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143815