Päivittäin saa sivusta kuunnella, kun ihmiset toitottavat mitä ovat "varastaneet tai lainanneet" työpaikoiltaan tai kuinka tänään oli töissä ihana päivä kun ei tarvinnut tehdä mitään.
Motkotetaan kun työpaikoille ilmestyy kamerat tai pomo ottaa asioita puheeksi, silloinhan se on työntekijöiden mielestä "kyttäystä". Miksi tälläisiä työntekijöitä ei saada kuriin ja mistä syy moiseen toimintaan.
"Kaikki paskaks, mikä ei ole omaa" ?
Työmoraalin puute ärsyttää
6
239
Vastaukset
- orja mies.
Minä varastin 2 tonnin edesta työkaluja työpaikalta. Kerroin että ne varastettiin..
Piti tienata vähän kun sain vain 9 euroa päivässä palkkaa. Varastin myös puutavaraa, tiiliä ja villaa yhestä purettavasta talosta jossa tein sitä 9 euron orjahommaa ja tienasin niistä 3000 euroa. Olin myös yhdessä koulussa töissä ja varastin sieltä vaikka mitä tavaraa. - lkuhairuö
mnä enn varastta
- tavaraa katoaa
Orjatyötä käyttävän työnantajan pitää muistaa, että ihminen on yllättävän luova jos rahat (9e/pvä) ei riitä elämiseen.
- Orjatyöläinen
Mulla ei ole tapana varastaa, mutta valitettavasti mun "TYÖNANTAJA" varastaa mun työpanoksen....
- työnantajamoraalia
vai on
- 12x3
Työnantajaa kannattaa palvella iloiten, jos saa sen 9päivä. Se yhdeksän euroakin kuuluisi antaa työnantajalle, koska työnantaja on muailman napa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844