haluaisin tietää että minkälaista seutua on ja mikä linkku kulkeepi tällä aluella ja onko 41 asunnoissa kaapeli vai antenni talous kuullu monen moista mutta kannattaako muuttaa asukkaaksi
Kolpeneentie 41
14
3907
Vastaukset
- 17+4
Ei kannata muuttaa jos muualta saat asunnon..
- 13+3
Kolpeneentie 61 on paljon parempi vaihtoehto!
- 8+9
Menkääpä sinne käytävälle kuuntelemaan nyt viikonloppuna sitä meteliä, muuttohalut kyllä häviää. Alaovesta on lukko otettu pois, joten ovi on aina auki.
- home vie terveyden
Itse olen ko. Osoitteessa asunut yksiössä. Vuosi sitten muutin pois ja 1,5 v ehdin asua. Asuessani ei niinkään melu haitannut eikä mulla ainakaan pelottanut siellä asua. Talossa kuitenkin useissa asunnoissa haisee home ja itse sairastelin todella paljon siellä asuessani. Moni myös sanoi, että alkoi päätä särkemään ja nenä vuotamaan kun mun luona kävi. Muuttaessa seurasi paha tuoksu tekstiilien mukana. Vuokranantaja/isännöitsijä ei turhan usein vastannut puhelimeen, eikä iha turhan usein siellä paikkoja huolleta ja piha täysin ravalla tai peilijäällä vuodenajasta riippuen. Huonosti sieltä linkalla mihinkään pääsee. Vaikka kaupungin hintatasoon nähden halvat vuokrat, en suosittele muuttamaan. Itsellä paloi koko taloon käpy. Takuuvuokran sain takasin monien, monien puhelinsoittojen jälkeen.
- hyiv''tu
Älä missään nimessä sinne muuta. Ällöttävä paikka. Spurgut siellä asuu ja ne jotka pakosta rahanpuutteen takia joutuvat tilapäisesti asumaan. Kukaan täysjärkinen siellä kauaa asu vapaaehtosesti. ja löyhkä tulee jo rapussa vastaan jos ei peity tupakanhajuun....kaikenlaisia mätäkämppiä tässäkin kaupungissa saa vuokrata
- joooo1
ainakin aikanaan ollut meno siellä villiä...Kuulemma nykyään rauhottunu mutta mitäpä hyövyttää kun ei ole koko talossa kunnon äänieristystä rakit siellä huutaa ja jumputus kuuluu.....sen kummempia tiiä sitten talon terveyestä mutta ainakin mävöltä näyttää
- Paratiisi
Spurguja ei nyt ole kyllä täälä. itse en asu kyseisessä asunnossa. mut jutustellut asunnossa asuvien kanssa. mukavaa porukkaa on. opiskelijoita, keskiikäisiä asuu taloissa. Rauhallinen paikka asua minusta. omakotitaloja ja rivitalo vieressä.
- Yksinasuva
Ei nyt ihan aiheeseen mene. Mutta tarvisin tämän talon huollon numeroa. En saa si mistään tai löydä sitä. On vähän sähköongelmia.
- Maketsuh
Eikös ne huoltoyhtiön yhteystiedot löydy yleensä sieltä rappukäytävästä sisäänkäynniltä.
Jos siinä edes semmosta on :)
Tai isännöitsijän - Ensuosittele
Asunnot läpimätöjä. Viemärit tulvii. Äänieristystä ei ole eikä alaovessa lukkoa. Sisään pääsee pelkällä normi abloy avaimella jonka murtaa tuosta vain.
Huolto ei pelaa. - Jenniq
Vieläkö siellä asuu se parikymppinen takapotkuautolla ajeleva parikymppinen tytär joka tykkäs jakaa sulojaan kaikille kysyjille?
- Eeee
Onko edelleen rauhaton talo?
- pömpe_
Sinne on selvästi pesiytynyt paikallinen seurapiiri/kerma
- mkykmku
En suosittele muuttamaan. Asuin siinä talossa missä yksiöitä, viereinen talo ilmeisesti hieman parempi mutta tosiaan sama vuokraisäntä.
Sairastuin siellä asuessani eikä mitään asunnon kunnostus/korjaus töitä tehty vaikka niistä ilmoitti.
Sisäilmassa siellä on jotain vikaa ja yläkerroksissa haisi ihan selvästi home. Alaovessa ei tosiaan ole ollenkaan lukkoa koska viereisellä talolla yhteinen pesutupa. Rappukäytävään pääsee kuka vain ja lukot ovissa tosi hepposet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058