20v+ neitsyet. Oletteko kertoneet neitsyydestä kenellekkään?

perapervo1

Olen 22v mies.Olin sedän ja sedän vaimon kanssa ryyppäämässä ja naisettomuuteni tuli puheeksi. Setäni on aina aavistanut jotenkin , että olen kokematon ja tottakai piruillaakseen kysyi olenko koskaan saanut edes keltäkään. No siinä kännisessä estottomassa tilassa myönsin ,että en ole koska tiesin, että nämä ovat sellaisia ihmisiä joilta sana ei leviä. Sedän reaktio oli , että ei ole todellakaan yllättävää minusta ja suositteli reilusti huoriin menemistä. sanoi kuitenkin , että jos vain "miehistysisin" ja lähestyisin tarpeeksi naisia saisin joltain kuulemma ihan ilmaiseksi "kunhan et karsi niitä vähän rumempiakin tyttöjä". tNaiselta tietenkin perus "kyllä kaikki löytää jonkun" lohtutarinaa blaah blaah. Uskon kyllä että ihan vilpittömästi uskoo mahdollisuuksiini, kun nainen on ja ei tiedä miten vaikeaa nämä asiat joillekkin miehille on.Kaveritkin tietää, etten ole naisten suosiossa mutten silti näille uskaltaisi paljastaa asiaa.Kaveripiirini on sellaista, että osa varmasti pilkkaisi ainakin jonkun verran, osa symppaisi ja ymmärtäisi yskän ja joitain ei voisi vähempää kiinnostaa.Sehän tässä vituttaa, ettei näistä asioista voi puhua oikein kenellekkään ääneen. Varmaan jos menisin terapeutillekkin niin en kykenisi ääneen myöntämään että en ole neitsyt.

10

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooseri.

Kyllähän kokemattomuus yli kaksikymppisenä saatika sitten yli kolmekymppisenä ja jopa yli nelikymppisenä, kuten joillakin miehillä palstalla ja jollainen sinustakin tulee on äärimmäinen häpeän aihe miehelle. Ei millään pahalla, mutta en ala valehtelemaan sinulle että tasosi tuosta nousisi. Jos et ole tuohon ikään mennessä naisten suosiossa ollut niin et takuuvarmasti tule olemaan sitä jatkossakaan.

Uskon myös, että jos kaverisi tietävät että naiset eivät sinusta pidä, niin he kyllä arvaavat sinun olevan kokematon.

Kyllä minunkin kaveit kaikki tietävät minun olevan kokematon, mutta se on sellainen tabu-aihe, josta ei koskaan puhuta kaveri ja tuttavapiirissäni. Myös kamunaiseni varmasti tietävät tämän, mikä tietysti saan minut näyttämään heidän silmissään entistä vähemmän seksuaalisesti haluttavalta mieheltä.

Osaatko sanoa, mitä epäilet syiksi siihen, että naiset eivät sinusta kiinnostu.

• Yakslubl

Totta bitussa se taso nousee jos sitä alkaa vaan nostamaan. Harjoitusta vaan. Dj Fuji kertoo ettei ollut parikymppisenä pitänyt ees tyttöä kädestä. Mystery oli neitsyt parikymppisenä. Hakekaa youtubesta noilla nimillä. Nykyään nuo kaverit opettavat muille mitä on "taso" ja miten parinmuodostuspeli hallitaan!

• jaska.

22 vuotias on vielä poika.

• asdf7654

Ihan vitun järjetöntä vetää jossain 22 vuoden iässä lopullisia johtopäätöksiä saamattomuudestaan. Ite pääsin ekaa kertaa hommin 21 vuotiaana ja silloin ns. padot aukesi. Jälkeenpäin kun kelaan niin aloin käytökseltäni ja iältänikin olemaan vakuuttava ja miehekäs vasta noihin aikoihin, siihen asti täys pentu.

• neitsyt poika.

Kyllä kannattaa näytella että on saanut ainakin parilta naiselta. Niin minä aion tehdä.

• Sepä se

Jos neitsyt nainen alkaisi näyttelemään, niin hän sitten olisi lutka vai?

• ätmi
        Sepä se kirjoitti:

Jos neitsyt nainen alkaisi näyttelemään, niin hän sitten olisi lutka vai?

Kyllä.

• mulle nolo asia

En mä ainakaan kertonut koskaan kenellekään, että en ole saanut keltään. Kun sitten aikanaan pääsin vihdoinkin neitsyydestäni eroon varmaankin viimeisenä tyttönä luokaltani, niin en kertonut edes sille pojalle, että se oli mun eka kerta. Hyvä oli, kun sai sen pois alta. Sen jälkeen osasi jotenkin suhtautua miehiin rennommin eikä tarvinnut jännittää, kun tiesi, että mitä se on. Tosin meni siinä varmaan pari vuotta ennen kuin sitten löytyi poikaystävä, josta tuli sitten mun toinen seksikumppani.

• perapervo1

Syyksi epäilen, etten ole juuri edes yrittänyt jutella naisille ennen kuin täytin 21v ja keskiverto/keskivertoa huonompi ulkonäkö/syrjäinen asuinpaikka on taannut sen , etteivät naiset itse ainakaan minua lähesty. Nyt kyllä humalassa baareissa olen uskaltanut seksi aloitteita tehdä, tietenkin pakit saaden. Mutta taitaa aloitteiden teko tässä iässä olla vähän liian myöhäistä. Positiivisena puolena olen huomannut, että pakien saaminen randomilta ei tunnu juuri miltään. Sitten jos tekisin sellaise naiselle josta välitän, voisi se tehdä tosi kipeää.

• Naisasialooseri.

Totta. Siksi minäkin uskallan tehdä aloitteita vain randomeille. Sellaiselle naiselle josta oikeasti välitän en uskaltaisi tehdä aloitetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      27
      3827
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2782
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      54
      2313
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      217
      2292
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      56
      1541
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1294
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1224
    Aihe