Rakastaa ei rakasta...

Ymmällään

Ollaan miehen kanssa seutusteltu viis vuotta ja rapiat päälle. Ei se ukko ikinä mikkään tunteiden tulkki ole ollu mutta... Tässä männäpäivänä kysyin suoraan "rakastaksie minua?" Miehen vastaus "En usko semmoseen"... Hän ei siis ikinä ole sanonut että rakastais minua. Onko minussa vika kun haluaisin sen kuulla, toki niin että hän sitä myös tarkoittais? Ja ei olla enää mitään teinejä, minä 30 ja ukko 36.

1

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moneksi on

No osaan jo vähän tähän sanoakin.
      Mies enemmän tarvitsee naista, kuin rakastaa häntä.
      Mies tämän tarpeensa vuoksi voi alussa olla mitä sulavasanaisin ja ns. " hieno tyyppi, hieno ihminen" kuten olen jonkun kuullut asian ilmaisevan.

Miehen naisen tarve liittyy ihan ensiksi seksiin, sillä mies elää sekin lumoissa, sen tulette jokainen nainen jossakin elämän vaiheessa huomaamaan.

Ihan hyvä on löytää tasapainoinen kumppani, sillä kyllä tasapainoinen osaa elää muutakin elämää. Vaikeus on se että siinä alkuhuumassa, tuon liian voimakkaan himon valtainen mies on todella niin ihana, tuntuu kuin pilvissä olisi koko elämä, mutta sitä ei kukaan tule jaksamaan, joten jospa jokainen ne pilvet unohtaisi ja etsikin vierelleen ihmistä, joka on kiinnostunut samanlaisista asioista eli näistä arkeen kuuluvista asioista, osaa keskustella niin politiikasta, luonnonihmeistä, yleensä kaikesta ja on myös kiinnostunut. Ja pystytte tekemään yhdessä kaikenlaista kotiin kuuluvaa, remontti on hyvä koetinkivi.

Kyllä varmasti jokaista viehättää iloinen elämä, jatkuva ulkomaan matkailu, vapaa aika aina reissun päällä ja paljon tätä seksiä ja niitä kauniita tyhjiä sanoja.
      Tähän ei koskaan pysty kuulumaan todellinen perhe-elämä ja kodin laittaminen, miestä eivät ne asiat kiinnosta, joudut jäämään silloin yksin kaiken maksamaan , kaiken tekemään, lapsistaan ei tällainen mies välitä, hän ajaa kiillotelulla moottoripyörällä merkkivaatteissa ja jatkuvasti näin arvottaa itseään naismarkkinoilla. Tilanne vain pahenee, kun mies vanhenee, joten nuoret naiset, katsokaa tarkkaan kenen mukaan lähdette.

Luin tämän otsikon, jossa erä 66-vuotias mies oli soittanut hätäkeskukseen pitkälti toistasataa puhelua seksihäirintää, sillä jos mies vastasi, sulki puhelimen, naisen vastatessa jatkoi.
      Olen itsekin kuunnellut "huohotuspuhelua", niitä tuli työpaikalleni eräälle työtoverille, jokainen meistä kävi kuuntelemassa, millaista mies voi alentua tekemään.
      Olen itse naimisissa oleva nainen ja omalla kohdallanikin on tapahtunut se, että vieras mies on polvillaan anonut jäämään kanssaan. Minun moraali ei sellaiseen lähde mukaan, en ole pettäjätyyppi missään muodossa, en teoissa, en sanoissa.

Naisen on oltava hyvin tarkka siitä, että ei todellakaan anna signaaleja, joilla saa miehistä todellisen riesan, nytkin erään nuoren rouvan perässä juoksee mies, tämä rouva vain sattui ystävällisesti puhumaan miehen kanssa, kun asuivat samassa pihayhteisössä.

Mies kulkee kuin kollikissa nurkilla kyttäämässä. Joten ei edes kannata alkaa puheisiin näiden ressukoiden kanssa, heistä saa riesan.

Sinun miehesi on pysynyt vierelläsi, mutta nostettakoon hattua hänelle, että rohkeni sanoa, että ei usko löpinään rakkaus. Luultavammin kuitenkin pitää yhdessäolostanne, jos itsekin pidät, mitä turhia sanoja vaatimaan. Eikö se olotila sano, onko hyvä olla.

Jos on kaikki on hyvin, nauti siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      8
      12412
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      5
      11183
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5095
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      29
      3712
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3554
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3122
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2849
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2388
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      44
      2155
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1965
    Aihe