Palstan kaksinaismoralismista

Mies-21v

On suurta kaksinaismoralismia että palstalla 30 kurpat kehuskelevat olevansa parikymppisiä pojuja saalistavia puumanaisia, mutta samat kirjoittajat ovat kuitenkin heti tuomitsemassa kaikki sellaiset parisuhteet joissa mies on naisystäväänsä 3-7 vuotta vanhempi. Monikohan katkeroitunut yh-äippä on minutkin ehtinyt leimata pedofiiliksi tai sielultani sairaaksi. Tällaisiin syytöksiin on hyvin yksinkertainen vastaus: EVVVK ja se siitä!!!

Kyllä minä poika vaan kiihotun 16-17-vuotiaista teinineitsyeistä ihan s**tanan paljon! Ja jos se asia jotakuta häiritsee niin haistakoon pitkän p*skan!

Eric Manson antaa hyvää asennekasvatusta:

https://www.youtube.com/watch?v=CsNPI8QYwRo

11

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jamestown

Tuo kaveri kuuluisi pastori Jimin kaveriksi.

• HONEY_

Sinä edustat teksteilläsi sitä kaksinaismoralismia parhainmillasi. Ei se minua 32v. häiritse, mutta älä sinäkään valita jos alfat ja ytm nuoret miehet ovat kiinnostuneita meistä vähän vanhemmista, mutta timmeistä ja nuorekkaista naisista.

Minun puolesta saat tykytä vaikka niistä 16-vuotiasta, mutta et niitä tule ikinä saamaan.

• Honey_

Ja mikä pakkomielle sinulla on noihin yh-äippiin? Harmittaako kun joku tosi hyvännäköinen sellinen ei huolinutkaan? Se taitaa tai onkin syysi.

• Mies-21v

"Minun puolesta saat tykytä vaikka niistä 16-vuotiasta, mutta et niitä tule ikinä saamaan."

- Ja mistähän sinä sen tiedät tulenko saamaan vai en, ihan yhtä hyvät mahdollisuudet minulla on sellaista saada kuin vaikka 36-vuotiasta. Sähän kun et musta yhtään mitään tiedä...

• asfafasfaa
        Mies-21v kirjoitti:

"Minun puolesta saat tykytä vaikka niistä 16-vuotiasta, mutta et niitä tule ikinä saamaan."

- Ja mistähän sinä sen tiedät tulenko saamaan vai en, ihan yhtä hyvät mahdollisuudet minulla on sellaista saada kuin vaikka 36-vuotiasta. Sähän kun et musta yhtään mitään tiedä...

En minä ainakaa ottaisi tuollaista kaljamahaista, mitään tekemätöntä inisijää, joka viettää vapaa aikansa jossain palstalla vinkumassa sitä kun ei saa p*llua. Mihen pitää olla mies, ei mikään inisevä pikkupoika niin kuin sinä.

• Mies-21v
        asfafasfaa kirjoitti:

En minä ainakaa ottaisi tuollaista kaljamahaista, mitään tekemätöntä inisijää, joka viettää vapaa aikansa jossain palstalla vinkumassa sitä kun ei saa p*llua. Mihen pitää olla mies, ei mikään inisevä pikkupoika niin kuin sinä.

Määrittele toki tarkemmin että mitä sen miehisyyden tulisi pitää sisällään?

• Ois kiva joskus
        Mies-21v kirjoitti:

Mä kyl luulen, ettet saa. Tuolla asenteella ja naisvihalla ei oikein irtoo. Ja sit toisekseen, jos sulla olisi ees saumaa, niin et vinkuis pahaaoloas täällä joka päivä, vaan oisit puhumas tai treenamassa rakkauden kieltä :D

• kgfryyeeg

EVVK

• nbnygynkyu

Taidat olla hiukan yksinkertainen...

• Timpan tytär

Grrrr mikä mielenterveysongelmainen YTM ;)

• Jaska.

"On suurta kaksinaismoralismia että palstalla 30 kurpat kehuskelevat olevansa parikymppisiä pojuja saalistavia puumanaisia, mutta samat kirjoittajat ovat kuitenkin heti tuomitsemassa kaikki sellaiset parisuhteet joissa mies on naisystäväänsä 3-7 vuotta vanhempi. Monikohan katkeroitunut yh-äippä on minutkin ehtinyt leimata pedofiiliksi tai sielultani sairaaksi. Tällaisiin syytöksiin on hyvin yksinkertainen vastaus: EVVVK ja se siitä!!!"

EIkös tässäkin ketjussa tullut jo vähän ilmi että se taidat olla sinä itse 21 vuotias "inisevä" kurppa, joka valittaa eikä saa mitään aikaiseksi :)

"Kyllä minä poika vaan kiihotun 16-17-vuotiaista teinineitsyeistä ihan s**tanan paljon! Ja jos se asia jotakuta häiritsee niin haistakoon pitkän p*skan!"

Haiseehan se kun sieltä päin tuuli tuo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      718
    Aihe