On suurta kaksinaismoralismia että palstalla 30 kurpat kehuskelevat olevansa parikymppisiä pojuja saalistavia puumanaisia, mutta samat kirjoittajat ovat kuitenkin heti tuomitsemassa kaikki sellaiset parisuhteet joissa mies on naisystäväänsä 3-7 vuotta vanhempi. Monikohan katkeroitunut yh-äippä on minutkin ehtinyt leimata pedofiiliksi tai sielultani sairaaksi. Tällaisiin syytöksiin on hyvin yksinkertainen vastaus: EVVVK ja se siitä!!!
Kyllä minä poika vaan kiihotun 16-17-vuotiaista teinineitsyeistä ihan s**tanan paljon! Ja jos se asia jotakuta häiritsee niin haistakoon pitkän p*skan!
Eric Manson antaa hyvää asennekasvatusta:
https://www.youtube.com/watch?v=CsNPI8QYwRo
Palstan kaksinaismoralismista
11
140
Vastaukset
- jamestown
Tuo kaveri kuuluisi pastori Jimin kaveriksi.
- HONEY_
Sinä edustat teksteilläsi sitä kaksinaismoralismia parhainmillasi. Ei se minua 32v. häiritse, mutta älä sinäkään valita jos alfat ja ytm nuoret miehet ovat kiinnostuneita meistä vähän vanhemmista, mutta timmeistä ja nuorekkaista naisista.
Minun puolesta saat tykytä vaikka niistä 16-vuotiasta, mutta et niitä tule ikinä saamaan.- Honey_
Ja mikä pakkomielle sinulla on noihin yh-äippiin? Harmittaako kun joku tosi hyvännäköinen sellinen ei huolinutkaan? Se taitaa tai onkin syysi.
- Mies-21v
"Minun puolesta saat tykytä vaikka niistä 16-vuotiasta, mutta et niitä tule ikinä saamaan."
- Ja mistähän sinä sen tiedät tulenko saamaan vai en, ihan yhtä hyvät mahdollisuudet minulla on sellaista saada kuin vaikka 36-vuotiasta. Sähän kun et musta yhtään mitään tiedä... - asfafasfaa
Mies-21v kirjoitti:
"Minun puolesta saat tykytä vaikka niistä 16-vuotiasta, mutta et niitä tule ikinä saamaan."
- Ja mistähän sinä sen tiedät tulenko saamaan vai en, ihan yhtä hyvät mahdollisuudet minulla on sellaista saada kuin vaikka 36-vuotiasta. Sähän kun et musta yhtään mitään tiedä...En minä ainakaa ottaisi tuollaista kaljamahaista, mitään tekemätöntä inisijää, joka viettää vapaa aikansa jossain palstalla vinkumassa sitä kun ei saa p*llua. Mihen pitää olla mies, ei mikään inisevä pikkupoika niin kuin sinä.
- Mies-21v
asfafasfaa kirjoitti:
En minä ainakaa ottaisi tuollaista kaljamahaista, mitään tekemätöntä inisijää, joka viettää vapaa aikansa jossain palstalla vinkumassa sitä kun ei saa p*llua. Mihen pitää olla mies, ei mikään inisevä pikkupoika niin kuin sinä.
Määrittele toki tarkemmin että mitä sen miehisyyden tulisi pitää sisällään?
- Ois kiva joskus
Mies-21v kirjoitti:
- Ja mistähän sinä sen tiedät tulenko saamaan vai en, ihan yhtä hyvät mahdollisuudet minulla on sellaista saada kuin vaikka 36-vuotiasta. Sähän kun et musta yhtään mitään tiedä...Mä kyl luulen, ettet saa. Tuolla asenteella ja naisvihalla ei oikein irtoo. Ja sit toisekseen, jos sulla olisi ees saumaa, niin et vinkuis pahaaoloas täällä joka päivä, vaan oisit puhumas tai treenamassa rakkauden kieltä :D
- kgfryyeeg
EVVK
- nbnygynkyu
Taidat olla hiukan yksinkertainen...
- Timpan tytär
Grrrr mikä mielenterveysongelmainen YTM ;)
- Jaska.
"On suurta kaksinaismoralismia että palstalla 30 kurpat kehuskelevat olevansa parikymppisiä pojuja saalistavia puumanaisia, mutta samat kirjoittajat ovat kuitenkin heti tuomitsemassa kaikki sellaiset parisuhteet joissa mies on naisystäväänsä 3-7 vuotta vanhempi. Monikohan katkeroitunut yh-äippä on minutkin ehtinyt leimata pedofiiliksi tai sielultani sairaaksi. Tällaisiin syytöksiin on hyvin yksinkertainen vastaus: EVVVK ja se siitä!!!"
EIkös tässäkin ketjussa tullut jo vähän ilmi että se taidat olla sinä itse 21 vuotias "inisevä" kurppa, joka valittaa eikä saa mitään aikaiseksi :)
"Kyllä minä poika vaan kiihotun 16-17-vuotiaista teinineitsyeistä ihan s**tanan paljon! Ja jos se asia jotakuta häiritsee niin haistakoon pitkän p*skan!"
Haiseehan se kun sieltä päin tuuli tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22718