Miehen onnellisuus.

Hukassaolen

Kyselisin hieman mielipiteitä ( varsinkin miehiltä) ja vastaavia kokemuksia.

Itselläni on ihana mies, komea, kiltti, ystävällinen, aito. Ongelma on kuitenki se että mies ei ole onnellinen kanssani. Hän on vain puolet omasta itsestään kanssani, olemme kaikesta eri mieltä tai emme ymmärrä toisiamme. Hän ei myöskään mitä ilmeisemmin ulkonäystäni pidä, katsoo aina suoraan silmiin ei kosketa turhia. Mies on kanssani ehkä jostain velvollisuuden tunteesta tai ei usko saavansa muutakaan. Olen itse onnellinen saadessani nukahtaa hänen viereensä, mutta onko väärin jatkaa suhdetta? Voinko koskaan tehdä hänestä onnellista?

4

426

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvävastaus

Älä oleta kysy suoraan onko hän onnellinen kanssasi.

• kuvitelmiako?

Ei kannata tulkita ja kuvitella miehen tuntemuksia, saatat olla ihan väärässäkin. Mies ei välttämättä osoita tunteitaan samalla tavalla kuin nainen. Ei ehkä osaa myöskään puhumalla niistä kertoa. Luota siihen että hän on onnellinen, jos kuitenkin haluaa olla kanssasi. Sellaisetkin asiat kuin huolenpito, auttaminen, ystävällisyys , läsnäolo, saattavat kertoa rakkaudesta, vaikka hän ei suoraan sinua tai suhdettanne kehuisikaan.

• ehkä oikeassa

Olemme olleet yhdessä neljä vuotta, viimonen vuosi tälläistä. Jos yrittää kysyä suoraan niin turhautuu samantien.

• Timantit on ikuisia

No mitä se vastasi???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 126
      1583
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      203
      1016
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      669
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      232
      546
    5. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      509
    6. 31
      500
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      454
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      185
      454
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      436
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      403
    Aihe