nyky miehet akkoja

laittakaa vielä hame

Pitää olla tukka justiinsa hyvä kun eivät käytä kynsi lakkaa housut saumat suoraan

14

331

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesonmies

      Amen, man.
      Juuri näin.
      Kuka opettaisi näille massamedian
      manipuloiduille zombielle, mitä on olla
      oikea mies?

      Oikea mies esimerkiksi rakastaa totuutta.
      On hämmästyttävää kuinka paljon naiset
      rakastavat miestä, joka pysyy aina totuudessa.

      • azyzz

        Oikea mies tekee mitä lystää, itsestään huolehtiminen ei ole mikään naisten etuoikeus


      • rumilus64
        azyzz kirjoitti:

        Oikea mies tekee mitä lystää, itsestään huolehtiminen ei ole mikään naisten etuoikeus

        just niin... ja haittaks se ketään jos saa 10 vuotta ulkonäköä nuorennettua pienellä ehostuksella?


    • minävain_

      näinhän se on että jokainen saa tehdä mitä lystää. en minäkään ymmärrä miten joku mies jaksaa laittaa hiuksiaan ja pyöriä vaatekaupoissa merkki vaatteita ostelemassa jne. mutta eipä tuo minulta ole pois.

    • nainenD:

      Heheh, oikea mies vois opetella ainaki kielioppisääntöjä hieman :D ^^

    • 20+8

      Hame tai kiltti on miehillä HOT. Miehet voisivat opetella käyttämään muitakin alaruumiin verhoja kuin lökäpöksyfarkkuja tai niitä karseita seksintappaja-ruutu-bermudashortseja.
      (Monilla miehillä on paremman näköiset sääretkin kuin minulla tai muilla naisilla...)

      • veiljo

        Rumia nuo lökäpäksyt jotka roikkuu niin että persvako loistaa.
        Itse pidän hyvin istuvia melko tiukkoja farkkuja koska ne pysyy päällä, inhottaa liian väljät housut oli ne millaiset tahansa.


    • 20v

      Minusta taas naisilla kaunista tekoripset hieno meikki, suuret pitkät hiukset ja korkokengät. Mikä olisikaan viehättävämpää kun kauniisti laittautunut nainen. Eli se on minun mielipide "kunnonaisista" enkä voi tänne tulla huutelemaan että naiset ovat ukkoja kun eivät he laittaudu. Joten se minkä minä teen eli laitan hiukset ostan merkki vaatteita ja haisen kilometin päähän hajuvedelle on v'ähän verrattuna mitä odotan naisen laittautuvan :)

    • tosimies123

      joo kyllä tosi miehellä on sen verran housussa ettei kalsarin sauma hierrä. oikea mies juo kossua ja pieksee muijaansa. on taas keskustelun aloittanut joku kaappihomo. eletään vuotta 2014. miten olisi vähän suvaitsevuutta. tai rakenna aika kone ja palaa kivi kaudelle! nuoret elää omaa aikaansa ja päivittelee tulevia sukupolvia ihan niin kuin mekin.

    • Kivikausiko?

      Mitä se sinulle kuuluu, jos minä käyttäisin kynsilakkaa tai hametta. Voit minun puolestani sulkeutua pimeään kellariin, niin ei nykyaika satuta silmiäsi.

    • kfdslkfjsdflsdfj

      Jos mies pukeutuu siististi, niin ei se miehestä akkaa. Tilannetajua sen sijaan pitäisi olla.

    • CDBoy

      Kynsilakkaa laitan jos sukkahousuhini tulee silmäpako.

      • TGpoikanen

        Kellohameen vekit pitää olla suorassa.


    • srjdhstgbs

      Ei nämä 40 luvulla vieläkin elävät tajua sitä että ajat muuttuu ja kaikki sen mukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe