nyky miehet akkoja

laittakaa vielä hame

Pitää olla tukka justiinsa hyvä kun eivät käytä kynsi lakkaa housut saumat suoraan

14

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesonmies

Amen, man.
      Juuri näin.
      Kuka opettaisi näille massamedian
      manipuloiduille zombielle, mitä on olla
      oikea mies?

Oikea mies esimerkiksi rakastaa totuutta.
      On hämmästyttävää kuinka paljon naiset
      rakastavat miestä, joka pysyy aina totuudessa.

• azyzz

Oikea mies tekee mitä lystää, itsestään huolehtiminen ei ole mikään naisten etuoikeus

• rumilus64
        azyzz kirjoitti:

Oikea mies tekee mitä lystää, itsestään huolehtiminen ei ole mikään naisten etuoikeus

just niin... ja haittaks se ketään jos saa 10 vuotta ulkonäköä nuorennettua pienellä ehostuksella?

• minävain_

näinhän se on että jokainen saa tehdä mitä lystää. en minäkään ymmärrä miten joku mies jaksaa laittaa hiuksiaan ja pyöriä vaatekaupoissa merkki vaatteita ostelemassa jne. mutta eipä tuo minulta ole pois.

• nainenD:

Heheh, oikea mies vois opetella ainaki kielioppisääntöjä hieman :D ^^

• 20+8

Hame tai kiltti on miehillä HOT. Miehet voisivat opetella käyttämään muitakin alaruumiin verhoja kuin lökäpöksyfarkkuja tai niitä karseita seksintappaja-ruutu-bermudashortseja.
      (Monilla miehillä on paremman näköiset sääretkin kuin minulla tai muilla naisilla...)

• veiljo

Rumia nuo lökäpäksyt jotka roikkuu niin että persvako loistaa.
        Itse pidän hyvin istuvia melko tiukkoja farkkuja koska ne pysyy päällä, inhottaa liian väljät housut oli ne millaiset tahansa.

• 20v

Minusta taas naisilla kaunista tekoripset hieno meikki, suuret pitkät hiukset ja korkokengät. Mikä olisikaan viehättävämpää kun kauniisti laittautunut nainen. Eli se on minun mielipide "kunnonaisista" enkä voi tänne tulla huutelemaan että naiset ovat ukkoja kun eivät he laittaudu. Joten se minkä minä teen eli laitan hiukset ostan merkki vaatteita ja haisen kilometin päähän hajuvedelle on v'ähän verrattuna mitä odotan naisen laittautuvan :)

• tosimies123

joo kyllä tosi miehellä on sen verran housussa ettei kalsarin sauma hierrä. oikea mies juo kossua ja pieksee muijaansa. on taas keskustelun aloittanut joku kaappihomo. eletään vuotta 2014. miten olisi vähän suvaitsevuutta. tai rakenna aika kone ja palaa kivi kaudelle! nuoret elää omaa aikaansa ja päivittelee tulevia sukupolvia ihan niin kuin mekin.

• Kivikausiko?

Mitä se sinulle kuuluu, jos minä käyttäisin kynsilakkaa tai hametta. Voit minun puolestani sulkeutua pimeään kellariin, niin ei nykyaika satuta silmiäsi.

• kfdslkfjsdflsdfj

Jos mies pukeutuu siististi, niin ei se miehestä akkaa. Tilannetajua sen sijaan pitäisi olla.

• CDBoy

Kynsilakkaa laitan jos sukkahousuhini tulee silmäpako.

• TGpoikanen

Kellohameen vekit pitää olla suorassa.

• srjdhstgbs

Ei nämä 40 luvulla vieläkin elävät tajua sitä että ajat muuttuu ja kaikki sen mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5420
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      2727
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2531
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2409
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1894
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      233
      1593
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      56
      1201
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1123
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1105
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90