Jos huomaatte, että joku nainen/mies notkuu koko ajan online-tilassa tuolla treffitsivustolla niin mitä siitä pitäisi ajatella? Etsiikö niin epätoivoisesti seuraa? Vai onko niin paljon kirjoittelukumppaneita, että kestää aikansa kirjoitella?Vai eikö todellakaan ole kotona muuta tekemistä? Mites teillä? Pidättekö itse profiilianne onlinetilassa vaikka tekisitte jotain muuta?
Mitä mieltä olette koko ajan treffitsivustolla olevista?
7
204
Vastaukset
- ja ikää oli ;) 80?
Oletko kuullut mobiililaitteista, joissa on nettiyhteys :D Voihan olla koko ajan online, vaikkei profiilia katselisi..
- nuor'mies
Tosiaan, itelläni joskus jäänyt puhelimesta online päälle kun sellannut töissä ja tullutkin yllättäen työjuttu.Kotona usein kirjautunut sisälle vaikka teen kaikkea muuta myös.
- N40
Silloin kun on jonkun kanssa alkanut juttuun niin helposti menee muutama tunti höpötellessä...
- kennethborg
Ei siinä mitään ihmeellistä ole.. Menestyvät Liikenaiset ja miehet työskentelevät iltaisin tietokoneillaan ja samalla voi olla deitti auki. Itse esim Liikematkoilla hotellihuoneessa kun teen Toimitusjohtajan hommia, samalla selaan deittiä!
Sinkkunaiset suomi24-deitissä selaavat monesti treffiprofiileja jet-set kutsuilla tai suihkuseurapiirien tapaamisissakin ohimennen.. Näkyykö treffiprofiili online-tilassa, jos on kirjautuneena s24 pääsivustolla?
- toivoo
tai etsii aktiivisesti seuraa ja kenties toivoo sen oikean ottavan yhteyttä jotta tapaisivat ja lopettaisivat seuran haun ja rakastuvat
- Aikuinen nainen
En todellakaan notku Treffeillä. Jos joku on kiinnostunut löytämään naisystävän, hän ETSII profiileista ellei niin tee, ei todellakaan ole vakavissaan. Tämä on tietenkin vain oma mielipiteeni :).
Ps. Itse käyn vain kerran päivässä kurkistamassa, olisiko tullut viestejä. Passiivinen siis olen, vaikka tosissani etsin/odottelen sitä oikeaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403047- 792732
- 1772377
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362135- 181466
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 131269
- 101264
- 221241