kemin autopalvelun myyjillä näköjään tärkeämpää tekemistä kuin asiakkaan palvelu, tänään kävi kuten ennenkin ettei edes tervehditty saati palveltu. olen asioinut usein liikkeessä vaan sama on aina tahti, keskenään ehtivät kätiseen ja asiakkaat hakevat itse tarvikkeet hyllyistä jos löytävät. menin Keminmaan paakkarille ja palvelua sain heti, nyt ajelen sinne koska ollut ennenkin minun vakio tarvikkeeni, ei haittaa matka mitään kun on palvelu kohdillaan, samaa olen kuullut usealta muultakin kemiläiseltä. Terv. 550e ostanut.
kemin autopalvelu?
3
301
Vastaukset
- upqeiutrqp
"kemin autopalvelun myyjillä näköjään tärkeämpää tekemistä kuin asiakkaan palvelu,"
Ne on koulutettu myymään ensisijaisesti isoille yrityksille.- Hanurista nuo valittajat
Ko.asiakas on varmasti semmonen 3-4 kertaa vuodessa autoliikkeessä käyvä jolle kaikki on kallista ja tinkaa koeajaa eikä ikinä osta. Eipä semmoselle viitti mennä kauppaamaan saattaa olla et myyjät jopa keskenään puhuu et taas tuo lökäpöksy tuli katteleen ei se mitään osta pa ynnämuuta
- mitä
miten tarvikeliikkeet myyvä vain isoille yrityksille, eköhän ne ole juuri autoilijan palveluliikkeitä. ja mitä siellä saa koeajaa? rälläköitä vaiko jakareita`? on se ojanperä vaan sitten kumma kun mainostaakin olevansa autoilijan asialla ja mainoksetkin lähettää yksityisille jos ei niille tarkoita myydäkkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593