poikaystävä unelmoi toisista

mttt

huomasin poikakaverini katselevan jatkuvasti yhteisen ystävättäremme kuvia, hänellä on harrastuksensa vuoksi paljastaviakin kuvia ja näitä yöt pitkät hän katselee kun olen reissussa.. vähän yli vuosi sitten poikakaveri ehdotti avointa suhdetta sillä ole hänen ensimmäisensä, en kuitenkaan sellaiseen pystyisi joten olin valmis eroamaan jotta hän voisi elää nuoruuttaan mutta tähän hän itse ei ollut valmis.. siitä lähtien en ole voinut muuta miettiä kuin eroa koska nämä jutut syvästi loukkasivat minua ja loukkaa edelleen huomata hänen unelmoivan toisesta tytöstä jonka hän monen vuoden ajalta tunteekin oikein hyvin. kysyin taannoin mieheltä onko hän kenties jopa rakastunut tuohon tyttöön mutta ei suostunut ihastumistakaan myöntämään, joten en voinut muuta kuin antaa asian olla.. tosin en ole voinut olla yhteiselle ystävällemme ystävä lainkaan koska olen niin kateellinen siitä että poikaystäväni hänestä unelmoi.. koen itseni tosi riittämättömäksi sillä luulin että poikavtäväni pitää juuri minun kaltaisestani mutta selvisikin että todellisuudessa hän unelmoi pitkästä hoikasta hyvinmenestyvästä hieman pinnallisesta vaaleasta kaunottaresta kuten useimmat miehet.. tuntuu että olen ikuinen kakkonen näille hänen haaveilleen.. viime aikoina mies on ollut apeana ja selaillut tämän ystävättären kuvia ja kuunnellut sitten perään surullisia rakkauslauluja.. lisäksi hän on tutustunut deittisovelluksiin. ehkä hän ei vaan saa sitä sanotuksi että haluaa elää sinkkuna. aina kun tuon asian esiin hän vain purkaa ahdistustaan suuttumalla ja sanoja säästelemättä.. olen pian ihan ihmisraunio sillä rakastan häntä syvästi mutta koen jatkuvasti että hän ei rakasta minua.. mitä tässä enää voi tehdä..

4

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentti Keijo

Etsä rakasta sitä. Sä oot vaan riippuvainen. Riippuvuus ja rakkaus pitää erottaa toisistaan. Sä oikeesti rakastaisit sitä jos se kohtelis sua hyvin. Hyvänä pidettynä tunteet kasvaa ihmisessä. Miten positiiviset tunteet voisi kasvaa negatiivisessa ilmapiirissä?

Mutta. Anna hänelle aikaa esim. kuukauden päähän. Hän saa siihen mennessä selvittää tunteensa ja problematiikan tuohon blondiin. Sanot että joko hän tai minä. Ei mitään muuta. Yksinkertainen valinta. Jos hän ei osaa päättää niin hän ei ole sinua varten. Pakkaat sitten kamat ja muutat yksin. Yksinkin on parempi elää kuin epäonnellisessa "liitossa".

• mttt

joinain päivinä ajattelen että unelmoi muista koska hänellä on jo minut ja haluaa vain fantasioida muista koska ovat erilaisia, mutta ongelma piilee siinä etten tiedä asian oikeaa laitaa koska hän aina kieltää kaiken eikä suostu paljastamaan tunteitaan.. pystyisin ehkä elämään sellaisen tiedon kanssa että hänellä ei olisi tunteita toista kohtaan vaan haluaa vaan katsella seksikästä tyttöä runkatessaan. mutta miten kohdata asiasta, hän aina vaan suuttuu ja haukkuu mustasukkaiseksi ja sanoo että pilaan kaiken miettimällä.. tovi sitten paljasti kyllä ettei tiedä mistään mitään ja että on sekavat olot..

• kiltti mies.

Sitten se on väärä mies sinulle. Et kai aio tuon kanssa olla joka ei sinua rakasta. Se vaan on niin että toisista ei unelmoida eikä kattella kuvia jos seurustelee.

• mttt

en vissiin seurustelekkaan enää. tänään tuli ero.. t. rikki mutta helpottunut. myönsi vihdoin ettei ole minuun enää rakastunut, päätös erosta oli helppo tehdä sen jälkeen. tosin keskustelun synnyttäminen vaati kaikki voimavarani mutta huomasimpa mihin kaikkeen pystyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3888
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1927
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1645
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      801
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe