Miksi kaikki tuomitsee meidät, vaikka ei edes tunne meitä?
Mitä sitten vaikka mieheni on 22 ja minä 38v.
Meillä on ihan normaali parisuhde niinkuin muillakin!!!
nuori avomies
12
204
Vastaukset
- 14+11
En tiedä, ne on ahdasmielisiä tai kateellisia.
Meillä kans kuuluu vitsailua ikäerostamme, minä olen 48 ja mies 37, miehen naispuoliset ystävät olevat oikeasti aika ilkeitä. Mutta ei kannata välittää, se on vain kateutta - Rakkaus voittaa
kaikki-siis ihan kaikki-mikä poikkeaa siitä tavallisimmasta versiosta, herättää ihmettelyä ja puhetta. Itse olen kanssa monissa asioissa vastavirtaan kulkija ja tottunut siihen, että asia kuin asia, jos teet sen erilailla kuin suurinosa, niin saat kuulla asiasta,mutta muista jos tulet itsesi ja asioittesi kanssa ITSE toimeen ja ihmiset joita valintasi koskettavat tulevat asian kanssa toimeen, niin mitä sitten, kunhan et loukkaa tai satuta ketään!!!!! Ajattele, oma toimintasi voi jopa auttaa muita vastaavassa tilanteessa olevia ja avartaa ja ravistaa "tavisten" ajattelutapoja.
Mä todella toivon että muutkin uskaltaa tehdä niin kuin itsestä hyvältä tuntuu.
- Lapsenryöstäjä!
HAH!
Meillä on ikäeroa 18 vuotta! Ja pian 12 vuotta oltu aviossa!
Kyllä sitä pahantahtoista räksytystä riitti, ja olis saanut kuunnella jos olis korvaansa sinne päin kallistanut. Me elettiin, eletään ja ollaan onnellisia.
Välillä on riidelty, kovaäänisestikin, mutta ikinä ei olla halaistua sanaa erosta puhuttu. Ollaan parhaat ystävät ja elämäntoverit. Yhteen on kasvettu ja elämä on ollut ihanaa ja on, kaikkine ylä- ja alamäkineen.
Minä olen suomalainen, ja siis se vanhempi puolisko. Mies ulkomaalainen ja asutaan kolmannessa maassa, ei kummankaan kotimaassa. Mies oli aikoinaan se aktiivinen osapuoli, hyvinkin innokas! Näyttää ja näytti tunteensa, on perhe- ja sukurakas. Hänen perheensä tunnen ja ihania ihmisiä, sydän kultaa! Miulla vanhemmat ei elä eikä perhettä liiemmin muutenkaan ole.
Kehottaisin nostamaan pään pystyyn ja sulkemaan korvat pahantahtoisille puheille. Kateus kun on varsinkin suomalainen kansantauti. Mitään hyvää ei toiselle missään tapauksessa suotaisi! - 5+6
Mun parhaan ystävän vanhemmista äiti oli yli 20v vanhempi kuin isä, kun ystäväni syntyi hänen äiti oli 47v ja isä 25v, Tällä hetkellä he ovat isä 62v ja äiti 84v ja ovat vieläkin yhdessä.
Ei se ikäero vaan se rakkaus! - 1234141
Ehkä pelkäävät sitä, että parisuhde huomattavasti vanhemman naisen kanssa veisi pojalta mahdollisuuden tulla isäksi. Mutta eiväthän kaikki halua lapsia ja jos haluavat, teillä on luultavasti vielä muutama vuosi aikaa niitä hankkia.
- _9-2-
Tämä on varmasti se suurin syy. Nuori mies ei yleensä vielä edes halua lapsia, mutta moni mieskin alkaa heräämään asiaan 30-40 vuotiaana, jolloin se vanhempi nainen on jo täysin "pois pelistä". Se voi olla iso kriisi ja siinä on tosi vaikea tehdä kompromisseja.
- 20+13
_9-2- kirjoitti:
Tämä on varmasti se suurin syy. Nuori mies ei yleensä vielä edes halua lapsia, mutta moni mieskin alkaa heräämään asiaan 30-40 vuotiaana, jolloin se vanhempi nainen on jo täysin "pois pelistä". Se voi olla iso kriisi ja siinä on tosi vaikea tehdä kompromisseja.
Höpöhöpö, naisellakin on mahdollisuus tulla raskaaksi 45 vuotiaana, ystäväni odottaa lasta ja ikää on 52v.
Tietenkin naisen hedelmällisyys laskee jo 30vuotiaana, mutta mahdotonta lasten saanti ei todellakaan ole.
- pasix
hei! olen kohta 38.v mies mulla on aviovaimo joka on kohta 49.v eli 11. vuotta ikäeroa mutta ei se haittaa.. eikä kannata välittää mitä muut ajattelee.. toivotan teille onnea..
- iiida
meilläkin on ikäeroo melkein 16 vuotta ja hyvin menee!!!
- Tsiigatar
Meitä ikäerotapauksia on yhä enemmän : )
Heteronormatiivisenkin katsantokannan väistyessä kaikenlaiset muutkin ei-niin-perinteiset parisuhteen asetelmat tulevat yleistymään.
Ihminen rakastaa yksilöä.
Yhteiskunta ei odota enää jokaisen taipuvan suhteeseen, jossa miehen ja naisen ikäero on 2 vuotta -mies tietenkin vanhempi- ja molemmat edustavat samanlaista ihonväriä.
Oma suhde 6 vuotta vanha. Minä 50, mies 29. - Unelmoiden
Me käydään miehen kanssa paljon ulkona ja halaillaan, suukotellaan, kuljetaan käsikädessä. Ei meistä kumpikaan kiinnitä huomiota ulkopuolisten katseisiin jos niitä edes on.
Minä olen 48v ja mies 37v. Hyvin menee ja nautitaan yhdessä olosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224760Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53392Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263190Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262627Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu732353Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91394Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171255Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41138