ajattelimpa kirjoittaa miesten läskimahasta,kun kirjoitetaan kerran naisen pömppö vatsaisuudesta.mun mielestä on etovaa jos miesten läskimaha roikkuu,sehän kertoo et ei pidä itsestään huolta,mut voi tietty olla sairauskin takana,kun arvostellaan naisia,niin ensin pitäs itteensä katsoa peilistä,mut tietty sisäinen kauneus on tärkeintä,mut eihän se näinkään ole,kyl pitäs huolta itsensä kunnosta pitää.
entäpä miten suhtaudutte miesten lihavuuteen ja läskimahaan
6
130
Vastaukset
- 16+7
Mun miehellä on roikkoröllö, oli jo silloin kun aloitettiin seurustelu.
Rakastan häntä, hänellä on ihana luonne ja herkkänä on erittäin tunteellinen - Rva 66v
Rasva ei ratkaise mutta vaikuttaa kanssakäymisen laatuun.
Aloittaessamme seurustelun olin todella hoikassa ja hyvässä kunnossa. 162cm / 47kg.
Menin naimisiin atleettisen, painonnostoa kilpailumielessä harrastavan nuoren miehen kanssa.
Synnytysten jälkeen pudotin painoni 52 kiloon.
Mieheni työ oli levotonta matkustamista ja liikunta loppui. Paino nousi hiljalleen yli 10 kiloa.
Ei se varsinaisesti haitannut mutta miehen profiili oli muuttunut.
Emme puhuneet siitä mutta hän havahtui itse olotilaansa ja pudotti alle urheiluaikojensa koska lihaksia oli kadonnut silminkin havaittavasti.
Täytyy tunnustaa, että olen tyytyväinen kun mieheni aloitti yli 10 vuotta sitten intensiivisen kuntoilun ja huolehtii muutenkin terveydestään.
Hän on pirteämpi ja joka suhteessa aktiivisempi kuin lihavampana.
Itse asiassa nämä seurannaisvaikutukset ovat miellyttäväpiä.
Ei kohtuullinen silava itsessään haittaa mutta siihen liittyvät oheisilmiöt eivät ole miellyttäviä.
Minusta elämämme on tuossa suhteessa hyvin tasapainoista. - MrTeba13
Onhan se niin että jos vatsa roikkuu vehkeiden päällä, onhan se jo ihan fyysinen kanssakäymisen este, puolin ja toisin.
- 13+11
Mä rakastan mieheni isoa mahaa! Sen päälle on ihana painaa päänsä kun katsellaan telkkaria. Mies on vaan isokokoinen vaikka tekee fyysistä työtä ja harrastaa 5-15 tuntia viikossa.
- ertertw4
Ex oli mallia kestävyysurheilija eli 180 cm ja risat pitkä, painoa about 70 kg. Suoraan sanottuna kuin kuivan kesän orava, no rakas minulle joka tapauksessa.
Nykyinen mies on liki 190 cm ja painoa reilusti toista sataa kiloa...Ja onhan hänellä melkoinen "kumpare". Rakastan häntä mielettömästi ja seksi on upeaa, olkoonkin mieheni keski-ikäinen ja reilusti ylipainoinen. Ihminen on kokonaisuus, paino vain osa sitä. - :( :(
Pilkut, pisteet, lauserakenteet, isot alkukirjamet, oikeinkirjoitus, yhdyssanat.
Karmeaa luettavaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770