Ätmiä vainotaan ruokakaupassa!

Gentle Man

Olen neljää kymppiä lähestyvä ikisinkku, totaalikokematon - siis ATM. Lyhyehkö, tavallisen näköinen hoikahko mies. Ei juuri lihaksia, ei jykevää leukaa.

Käyn yleensä ostoksilla K-marketissa, jossa saan ostaa safkani kaikessa rauhassa. Nyt olen käynyt muutamana päivänä S-marketissa, ja siellä tapahtuu kummia. Minua vainotaan.

Ehkä 50v/25v äiti/tytär-kombo alkoi seuraamaan minua. Tytär oli "sattumalta" juuri samalla hyllyllä kanssani, muttei ostanut mitään. Joka kerta hän katseli minua ensin vaivihkaa, sitten suoraan silmiin. Kohteliaana miehenä katsoin häntä silmiin ja hymyilin, tietysti. Kassa, tuskin yli parikymppinen kauppisopiskelija (?) soi minulle hymyn jota edelliset asiakkaat eivät saaneet osakseen, hänen työkaverinsa kikatellessa vieressä. Aulassa nuorehko hyvin pukeutunut nainen, uskokaa täi alkaa, katsoi minua avoimen flirttailevasti.

Mitä tämmöinen on? Saivatko töissä käyttämäni siistimmät vaatteet tytöt luulemaan minua pörssiyhtiön toimitusjohtajaksi? Ehkä ostamani vitosen pihvit loivat kuvan huipputason julkkiskokista? Tarttuiko Dressmannin takkiini ohi kävelleestä urheilijamiehestä YTM-kemiaa? Olinko piilokamerassa?

Mitä tapahtui?

8

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teoria naisista

Ehkä se oli se alkkareihin työnnetty HK:n sininen.

• Teoria naisista

Eiku eiku eiku! Vaihdankin vastaukseni. Ne näki sen pihvin ja olettivat että sulla oli jo joku nainen kotona valmiina paistamaan sen ja ottamaan suihin kans.

• From ATM to YTM

Ei ole helppoa olla ätmi :)

Luulen että vastasit itse kysymykseesi: olit pukeutunut siististi. Sillä on iso merkitys, oma suosioni naisten keskuudessa muuttui täysin kun aloin pukeutumaan hyvin. En tarkoita pelkästään hupparin vaihtamista pikkutakkiin, vaan oikein istuvia vaatteita, jotka pesen välittömästi käytön jälkeen.

Minäkään en ole erityisen komea, mutta kun pukeutuu kunnolla, näyttää paremmalta. Hyvä takki korostaa hartioita ja kaventaa vyötäröä, oikein istuvat housut saavat näyttämään pidemmältä. Ja niin vain on että statukseen huomiota kiinnittävät naiset tekevät päätelmiä asemastasi ja tavoitteistasi pukeutumisen perusteella. Lisäksi pukeutumisella on vaikutusta itseluottamukseen...kun näytät ammattilaiselta, tunnet itsesi ammattilaiseksi. Kun sinua kohdellaan paremmin, itseluottamuksesi kasvaa entisestään. Positiivinen kierre.

Jos saat huomiota parikymppisiltä, näytät luultavasti ikäistäsi nuoremmalta. Suurin osa parikymppisistä pitää minua liian vanhana (olen 35v), mutta selkeästi osa tykkää vanhemmista miehistä. Harmi juttu että parikymppiset ovat yleensä vähän lapsekkaita minulle, ja toki kiinnostus on eri asia kuin seurustelu tai suhde.

Nyt ätmit rutinat pois ja vaatekaupoille. Kysykää vaikka H&M:n myyjätytöiltä millä saataisiin ATM-setä näyttämään edustavammalta ;)

• ätmi

• From ATM to YTM
    • Kiskisu

Olet varmaan huomannut, että on myös niitä päiviä jolloin maailma on päättänyt vittuilla juuri sulle. Se alkaa heti aamusta kun kotoasi poistut (joku seisoo varpaittesi päällä koko matkan hississä eikä siirry vaikka yrität vetää jalkaasi pois), ulko-ovesta astuessasi kiinteistöfirman kaveri roiskauttaa vedet tai hiekotushiekat päällesi, parkkipaikalla joku yrittää ajaa päälle ja samaan malliin jatkuu koko päivä iltaan saakka mikäli sinnittelet hengissä sinne asti. Tommonen tilapäinen kiima S-marketissa ei hyvitä mitään.

• nöösi_poika

Huomasin juuri tuon asian, kun sain pakit naiselta ja vähän myöhemmin töistä potkut.

Silloin tuntui siltä, että maailma on nyt vähän minua vastaan! Ja seuraavana päivänä postiluukusta tipahti 138 euron vesilasku.

Se oli hyvä kuukausi.

• Kiskisu
        nöösi_poika kirjoitti:

Huomasin juuri tuon asian, kun sain pakit naiselta ja vähän myöhemmin töistä potkut.

Silloin tuntui siltä, että maailma on nyt vähän minua vastaan! Ja seuraavana päivänä postiluukusta tipahti 138 euron vesilasku.

Se oli hyvä kuukausi.

Miten iso uima-allas sulla on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      36
      2161
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2002
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      387
      1663
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1631
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1082
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      73
      895
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      889
    Aihe