Miksei uskalla tavata?

mikä riivaa?

Tämä ongelma tuntuu olevan monella.

Nytkin olen netinkautta löytänyt naisen,, puhuttiin pitkään netissä , vaihdettiin kuvia ja nainen tykkäsi kuvasta ja muutenkin ilmaisi jotta pitää.

Kumminkaan ei uskalla tavata.
Sano kyllä jotta on toisennäköinen kuin kuvassa,, mutta siltikin.
Olen törmännyt samaan ongelmaan tuhottoman monta kertaa,,, NAISET EIVÄT USKALLAKKAAN TAVATA???

MIKSI EI?????

nyt tietenkin käänteisverrannollista logiikkaa käyttäen:
Mikä teita naisia oikein vaivaa kun te ette uskalla tavata???

65

4680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuttaa putkeen

      Mä törmäsin samanlaiseen mieheen. Kirjoiteltiin, soiteltiin, vaihdeltiin kuvia, mutta tapaamista ei vaan saanut millään järjestettyä. Kuukauden kuluttua kyllästyin ja lopetin yhteydenpidon.

      On oikeastaan ihan sama minkä takia toinen ei uskalla/halua tavata. Heti kun sen huomaa, niin on parasta sanoa vaan ettei etsi pelkkää nettisuhdetta ja jatkaa matkaa. Jos tapaamista ei saa kuukaudessa aikaan, niin millainen siitä suhteesta tulisi?

    • neuvosta vaari

      Niiin, tuota asiaa kannattaisi jokaisen miettiä ennenkuin alkaa nettideittailemaan.
      Tapaamisia itsekkin jännitän kauheasti jo päivää ennen mutta itse tilanteessa, se jännityskin häviää suurimalti osin.

    • Veikkaan, että kyse on ihan puhtaasti siitä, että pelkää ettet tykkää hänen ulkonäöstään ("Sano kyllä jotta on toisennäköinen kuin kuvassa").

      Ei kannata jutella pitkään vaan tavata mahdollisimman pian. Jos toinen ei siihen suostu niin silloin on helpompi jatkaa eteenpäin.

    • toisinpäin

      Minulla on päinvastaisia kokemuksia. Eräskin mies, olisi
      halunnut kahdenviestin jälkeen treffeille, mutta kun itse
      haluaisin vähän pidempää kirjoittelu tuntumaa, niin hän
      suuttui tyyliin "et ole ainut nainen, tässä maailmassa".

      No en ole en.

      • No onpa tosi ikävää että tuollainen viesti on tullut!

        Miehet hyvät rakkaat: naisilla nyt vain kestää hieman kauemmin kypsyä siihen tapaamisen ajatukseen ja naisille myös se viestittely on hurjan tärkeää.

        Kun kysyimme aiheesta mielipiteitä E-kontakti.fin jäseniltä, 25 vastanneista tuumasi että jopa kuukauden kirjoittelu olisi hyvä aika. Vähintäänkin aikaa piti kulua muutamia viikkoja.

        Lue koko kysely: http://www.e-kontakti.fi/blogi/nain-nopeasti-sinkut-sopivat-ensitreffit-nettitreffisivustolla/

        t: Heli E-kontakti.fistä


      • hohhoijjaa.
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        No onpa tosi ikävää että tuollainen viesti on tullut!

        Miehet hyvät rakkaat: naisilla nyt vain kestää hieman kauemmin kypsyä siihen tapaamisen ajatukseen ja naisille myös se viestittely on hurjan tärkeää.

        Kun kysyimme aiheesta mielipiteitä E-kontakti.fin jäseniltä, 25 vastanneista tuumasi että jopa kuukauden kirjoittelu olisi hyvä aika. Vähintäänkin aikaa piti kulua muutamia viikkoja.

        Lue koko kysely: http://www.e-kontakti.fi/blogi/nain-nopeasti-sinkut-sopivat-ensitreffit-nettitreffisivustolla/

        t: Heli E-kontakti.fistä

        No ei voi kyllä yleistää naisiin totakaan. Itse ainakin kerkeen kyllästyyn jo muutamassa päivässä jos tapaamisehdotusta ei ala kuulua.. ja näitä vetkuttajia ja mitä lie feikkejä tuntuu miehissä riittävän. Joskus aiemmin kyllä tykkäsin itsekin kirjotella pidemmästi, mutta kun liian usein kävi niin että toinen olikin nähdessä jotain aivan muuta minkä kuvan oli saanu (jos se edes lopulta johti näkemiseen eikä mies vain ns. kadonnu), niin kaikki tuntu jotenkin ihan turhalta vaivalta ja ajanhaaskaukselta. Parempi se on vaan nähdä mahdollisimman pian ja vaikka jo samana päivänä kun perusasiat on selvitetty lyhyesti muutamalla viestillä. Ihan samoin ja paljon paremminkin voi tutustua naamatusten juttelemalla samat asiat kun mitkä ois muuten kirjottanu seuraavan viikon parin aikana ja jääpä siinä enemmän keskusteltavaakin kun kaikkee ei oo jo kerrottu posteissa.


      • Sama se on minulla.Jotkut haluaisivat tavata vaikka jo samana päivänä jopa.Minäkin haluan kirjoitella hiukan pidenpään ja soitella tietenkin vielä jonkun aikaa.


    • riivattu

      En uskalla tavata jos:

      - mies ei ole kertonut nettiviestittelyssä itsestään oikein yhtään mitään

      - mies haluaa rynnätä tapaamaan välittömästi

      - mies vaikuttaa siltä että haukkuu jälkikäteen pataluhaksi päin naamaa tai selän takana (sopii vaikka katsoa viimeaikojen kirjoituksia tältä palstalta, sitähän on kuin yksi iso p.ska jos sattuu olemaan nainen...)

      • pysy poissa

        Jos ei uskalla elää ja tehdä asioita, on pysyttävä omissa oloissaan, ei roikkua toisten harmina nettideiteissä ym.


      • tosiasia
        pysy poissa kirjoitti:

        Jos ei uskalla elää ja tehdä asioita, on pysyttävä omissa oloissaan, ei roikkua toisten harmina nettideiteissä ym.

        Just tuollaisten kommentoijien takia olen minäkin vetäytynyt pois netistä. En sen takia että olen pettynyt itseeni tai olisin sosiaalisesti jotenkin epäsopiva deitti, ainoastaan sen takia etten halua harmia kintereilleni.
        Sinä olet huonoa mainosta treffikäyttäytymiselle.

        Ei kukaan halua mielipuolia ovellensa tai riippakiveä kännyynsä.


      • 3+4
        tosiasia kirjoitti:

        Just tuollaisten kommentoijien takia olen minäkin vetäytynyt pois netistä. En sen takia että olen pettynyt itseeni tai olisin sosiaalisesti jotenkin epäsopiva deitti, ainoastaan sen takia etten halua harmia kintereilleni.
        Sinä olet huonoa mainosta treffikäyttäytymiselle.

        Ei kukaan halua mielipuolia ovellensa tai riippakiveä kännyynsä.

        "Ei kukaan halua mielipuolia ovellensa tai riippakiveä kännyynsä."

        Ei tietenkään halua. Sen takia älkää ihmeessä antako oikeaa nimeänne ennen ekoja treffejä. Saati osoitetta ja puhelinnumeroa. Kahden tai yhdenkin viestin jälkeen voi hyvin mennä treffeille (menen ilman muuta, jos pyydetään) johonkin julkiseen paikkaan. Treffit vaikka keskellä toria, stokkan kellon alla tai kahvilassa.

        Itse olen käynyt ainakin 20 "ekat" treffit ja vain kerran annoin puhelinnumeroni ennen kuin olin nähnyt miehen. Tämä johtui siitä, että hän sattui olemaan vanha puolituttu.


      • 3+4
        3+4 kirjoitti:

        "Ei kukaan halua mielipuolia ovellensa tai riippakiveä kännyynsä."

        Ei tietenkään halua. Sen takia älkää ihmeessä antako oikeaa nimeänne ennen ekoja treffejä. Saati osoitetta ja puhelinnumeroa. Kahden tai yhdenkin viestin jälkeen voi hyvin mennä treffeille (menen ilman muuta, jos pyydetään) johonkin julkiseen paikkaan. Treffit vaikka keskellä toria, stokkan kellon alla tai kahvilassa.

        Itse olen käynyt ainakin 20 "ekat" treffit ja vain kerran annoin puhelinnumeroni ennen kuin olin nähnyt miehen. Tämä johtui siitä, että hän sattui olemaan vanha puolituttu.

        Lisään vielä, ettei se asia miksikään muutu enemmällä kirjoittelulla. Huijata voi yhden viestin tai sata.


      • pysy poissa
        tosiasia kirjoitti:

        Just tuollaisten kommentoijien takia olen minäkin vetäytynyt pois netistä. En sen takia että olen pettynyt itseeni tai olisin sosiaalisesti jotenkin epäsopiva deitti, ainoastaan sen takia etten halua harmia kintereilleni.
        Sinä olet huonoa mainosta treffikäyttäytymiselle.

        Ei kukaan halua mielipuolia ovellensa tai riippakiveä kännyynsä.

        "sinä olet huonoa mainosta treffikäyttäytymiselle" Siis sinusta on huonoa käytöstä, jos uskaltaa elää ja tehdä asioita, kuten kerroin? Olet selkeästi joku mielenterveyspotilas. Mieti, jos kaikki olisivat sinun kaltaisia luusereita, mistään ei tulisi mitään, kaikki pelottaisi ja pitäisi jatkuvasti paeta.


      • aloittaja...
        pysy poissa kirjoitti:

        Jos ei uskalla elää ja tehdä asioita, on pysyttävä omissa oloissaan, ei roikkua toisten harmina nettideiteissä ym.

        Nostan hattua todella korkealle.

        Näitä "pelokkaita" tuntuu löytyvän todella paljon, ainakin naisista.
        En usko jotta miehissä niinkään tälläistä on, naiset saavat varmaan jotain kiksejä siitä kun miehet kijoittelevat heille,, eihän naisen tarvitse kun jotain ympäri/pyöreää vastata takaisin.

        Saattanee ne pakitkin olla naiselle vaikeampi kestää, muutamien pakkien jälkeen ei uskalla edes tavata,, miehelle pakit on normaalia.

        Rukkasien saamisesta ei voi sitten miehiä alkaa haukkumaan vaikka kuinka tekisi mieli,, jotta tiiätte....


      • riivattu
        pysy poissa kirjoitti:

        Jos ei uskalla elää ja tehdä asioita, on pysyttävä omissa oloissaan, ei roikkua toisten harmina nettideiteissä ym.

        Tietenkin olen harmi jos mies on niin jääräpäinen että hän kuvittelee ettei hänen tarvitse laittaa tikkua ristiin. Eli kirjoitella avoimesti itsestään, vaihtaa kanssani valokuvaa että nähdään kannattaako siihen tapaamiseen edes lähteä.

        Vanhemmiten miehet tuntuvat jotenkin tulevan primadonniksi jotka kuvittelevat että koko maailma pyörii heidän napansa ympäri, ja he saavat ja voivat vaatia ihan mitä tahansa.

        Sellaisille miehille jotka tajuavat että maltti on valttia ja järkeäkin saa käyttää en ole kokenut vielä harmi olevani.


      • riivattu
        aloittaja... kirjoitti:

        Nostan hattua todella korkealle.

        Näitä "pelokkaita" tuntuu löytyvän todella paljon, ainakin naisista.
        En usko jotta miehissä niinkään tälläistä on, naiset saavat varmaan jotain kiksejä siitä kun miehet kijoittelevat heille,, eihän naisen tarvitse kun jotain ympäri/pyöreää vastata takaisin.

        Saattanee ne pakitkin olla naiselle vaikeampi kestää, muutamien pakkien jälkeen ei uskalla edes tavata,, miehelle pakit on normaalia.

        Rukkasien saamisesta ei voi sitten miehiä alkaa haukkumaan vaikka kuinka tekisi mieli,, jotta tiiätte....

        Rukkaset tai pakit on vaan itsekukin kestettävä. Parempihan se on mitä varhaisemmassa vaiheessa käy ilmi että toista ei kiinnosta (parempi myös että kertoo sen, eikä oleta että kun en nyt pidä yhteyttä niin kyllä se tajuaa).

        Miesten tuntuu olevan jotenkin kauhean vaikea ymmärtää naisten pelkoja. Olkaa itse lääppimisen, lähentelyn jne. kohteena teinistä asti niin ehkä sitten vähän alkaa jostain jotain tajuamaan. Itseni on kertaalleen melkein raiskattukin. Ei minkään vapaaehtoisesti tapaamani treffimiehen taholta, vaan ihan entuudestaan tuntematon joutojätkä kävi kiinni keskellä metsää. Sitä ennen olin ollut umpinaivi ja lapsellinen, enkä osannut pelätä miehiä ollenkaan.

        Kai tähänkin joku tulee karjumaan että älä sitten etsi miestä ollenkaan. Ihan kuin rakkaus pitäisi itseltään loppuiäkseen kieltää jos on ollut huonojakin kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta.


      • 567k678k
        pysy poissa kirjoitti:

        "sinä olet huonoa mainosta treffikäyttäytymiselle" Siis sinusta on huonoa käytöstä, jos uskaltaa elää ja tehdä asioita, kuten kerroin? Olet selkeästi joku mielenterveyspotilas. Mieti, jos kaikki olisivat sinun kaltaisia luusereita, mistään ei tulisi mitään, kaikki pelottaisi ja pitäisi jatkuvasti paeta.

        EI kannata ihmisten mielenterveyttä lähteä arvostelemaan kun kuitenkin itse haukut toisen luuseriksi tietämättä hänestä mitään.

        Sun kommenttisi oli sen verran vihamielinen että saat ihan sitä mitä tilaatkin.

        Mielipiteisiin on kaikilla oikeus mutta ne voi sanoa monella eri tavalla.


      • 13+2
        riivattu kirjoitti:

        Tietenkin olen harmi jos mies on niin jääräpäinen että hän kuvittelee ettei hänen tarvitse laittaa tikkua ristiin. Eli kirjoitella avoimesti itsestään, vaihtaa kanssani valokuvaa että nähdään kannattaako siihen tapaamiseen edes lähteä.

        Vanhemmiten miehet tuntuvat jotenkin tulevan primadonniksi jotka kuvittelevat että koko maailma pyörii heidän napansa ympäri, ja he saavat ja voivat vaatia ihan mitä tahansa.

        Sellaisille miehille jotka tajuavat että maltti on valttia ja järkeäkin saa käyttää en ole kokenut vielä harmi olevani.

        Kai se "primadonnaksi" tunteminen joskus miehillekin sallitaan. Sellaisiahan suurinosa naisista on koko ikänsä.


      • riivattu
        13+2 kirjoitti:

        Kai se "primadonnaksi" tunteminen joskus miehillekin sallitaan. Sellaisiahan suurinosa naisista on koko ikänsä.

        Mutta mitä logiikkaa siinä on että miesten pitää kostaa kaikille naisille se että osa naisista on nokkavia? Tai varsinkaan se että nämä miehet itse ovat nuoresta asti tavoitelleet juurikin niitä koppavasti käyttäytyviä naisia? Kyllä meitä kilttejä ja vaatimattomiakin naisia on, ihan nuorenakin. Ja meikäläiset sitten koko elämän ajan sivuutetaan, koska kaikki juoksevat itseään täynnä olevien luonteiden perässä ja sitten katkeroituvat kun eivät saa sitä palkintomuijaa.


      • Anonyymi
        567k678k kirjoitti:

        EI kannata ihmisten mielenterveyttä lähteä arvostelemaan kun kuitenkin itse haukut toisen luuseriksi tietämättä hänestä mitään.

        Sun kommenttisi oli sen verran vihamielinen että saat ihan sitä mitä tilaatkin.

        Mielipiteisiin on kaikilla oikeus mutta ne voi sanoa monella eri tavalla.

        Ja kun arvostelee toisen mielenterveyttä niin pitäisi tietää myös oma mielenterveydentila.


    • urpolandiaan eksynyt

      Vai voisko olla myös niin, että se vetäytyjä pelkää simppelisti suuria tunteita ja vapauden menettämistä. Niin pöljältä kuin se kuulostaakin, mutta paniikki voi iskee.

      Olen itsekkin törmännyt noihin peruuttajiin ja tulee niin turhautunut fiilis, että miksi.. Kun juttu on kumminkin luistanut, kuvat olleet ok ja jopa käynyt niin, että se mies on tehnyt aloitteen tapaamisen suhteen. Ja koko homma karahtaa kiville siinä vaiheessa kun ajasta ja paikasta pitäisi sopia.

      Tai simppelisti peruuttaja onkin varattu ja etsii jännitystä näivettyneeseen elämään (ehkä jopa hieman yksinkertainen)

    • Perusjannu
      • 100% yhteensopivat

        Ei asia varmaankaan ihan noin ole. Uskon, että lähes kaikki, jotka Treffeissä ovat, haluaisivat löytää kumppanin, mutta.....

        Itse olen viestitellyt 60 miehen kanssa noin kuukauden päivät, ja tavannut hänet kerran. Sen jälkeenkin olemme kirjoitelleet, mutta usein mies jättää vastaamatta viestiini, vaikka kertoi juuri viimeisimmässä viestissään olevansa ihastunut minuun.
        Toinen asia, minkä hän jättää tekemättä on se, ettei hän vastaa kysymyksiini (1/viesti) aivan kuin kysymykselläni ei olisi merkitystä. Totta kai teen kysymyksiä juuri siksi, että saisin niihin vastauksen :).
        Hän vaikuttaa fiksulta mieheltä ja onkin siksi todennäköisesti hyvin monen naisen "suosikki". Tässä syy, miksi otin hänet pois suosikeistani, joskaan en kertonut hänelle, miksi tein niin.

        Miksi mies ei voi reilusti kertoa eli vastata kysymykseeni: Kiinnostaako vai ei?

        On aivan turhaa roikkua miehessä tai naisessa, joka ei aktiivisesti toimi viestittelyssään ja tapaamistoteutumisten kanssa!


      • Epäröivä mies?
        100% yhteensopivat kirjoitti:

        Ei asia varmaankaan ihan noin ole. Uskon, että lähes kaikki, jotka Treffeissä ovat, haluaisivat löytää kumppanin, mutta.....

        Itse olen viestitellyt 60 miehen kanssa noin kuukauden päivät, ja tavannut hänet kerran. Sen jälkeenkin olemme kirjoitelleet, mutta usein mies jättää vastaamatta viestiini, vaikka kertoi juuri viimeisimmässä viestissään olevansa ihastunut minuun.
        Toinen asia, minkä hän jättää tekemättä on se, ettei hän vastaa kysymyksiini (1/viesti) aivan kuin kysymykselläni ei olisi merkitystä. Totta kai teen kysymyksiä juuri siksi, että saisin niihin vastauksen :).
        Hän vaikuttaa fiksulta mieheltä ja onkin siksi todennäköisesti hyvin monen naisen "suosikki". Tässä syy, miksi otin hänet pois suosikeistani, joskaan en kertonut hänelle, miksi tein niin.

        Miksi mies ei voi reilusti kertoa eli vastata kysymykseeni: Kiinnostaako vai ei?

        On aivan turhaa roikkua miehessä tai naisessa, joka ei aktiivisesti toimi viestittelyssään ja tapaamistoteutumisten kanssa!

        Tai mies ei ole suhteesi tosissaan vaan epäröi. Useat miehet ei vastaa kysymyksiin, he eivät halua kertoa kysymystesi asioita`? Onko kysymyksessä vapaa mies?


    • eewa

      Olen sopinut 2:n kuukauden aikana,4 treffit 4:eri miehen kanssa,muutamien viestien jälkeen,puhelinnumeroitakin on vaihdettu.Sovittuun tapaamisen saapui 1 mieshenkilö.jolle mikään julkinen paikka ei sopinut vaan treffasimme marketin parkkipaikalla.Deitti 2 halusi tapaamisen syrjäiselle metsäautotielle,peruin itse treffit kun tarkistin paikan.Deitit 3 ja 4 eivät vaivautuneet ilmoittaamaan etteivät pääse tai haluavat perua treffit..puhelinnumerotkaan eivät ole enään käytössä.Todella hieno käytöstä suomalaisesta mieheltä.

      • pinna meni sittenkin

        Tyypillistä naista taasen,,, 3 miestä teki oharit,,johtöpäätös ==tyypillistä käytöstä suomalaiselta mieheltä.

        Meinaa katketa pinna,, mutta sinnittelen.

        Naisiin jotka eivät uskalla tavata,, niitä löytyy paljon enemmän kuin 3 kappaletta, kaikki suomalaisia naisia.. MIKÄ IHME TEITÄ SUOMALAISIA AKKOJA RIIVAA KUN ETTÄ USKALLA TAVATA ????????????????????????


      • "akka"
        pinna meni sittenkin kirjoitti:

        Tyypillistä naista taasen,,, 3 miestä teki oharit,,johtöpäätös ==tyypillistä käytöstä suomalaiselta mieheltä.

        Meinaa katketa pinna,, mutta sinnittelen.

        Naisiin jotka eivät uskalla tavata,, niitä löytyy paljon enemmän kuin 3 kappaletta, kaikki suomalaisia naisia.. MIKÄ IHME TEITÄ SUOMALAISIA AKKOJA RIIVAA KUN ETTÄ USKALLA TAVATA ????????????????????????

        Mahdatkohan vaikuttaa sen verran kiukkuiselta ihmiseltä että sinua ei uskalla tavata...?


      • sama,,,
        "akka" kirjoitti:

        Mahdatkohan vaikuttaa sen verran kiukkuiselta ihmiseltä että sinua ei uskalla tavata...?

        En minä silloin ole vihainen kun tapaan naisia tai yritän niitä iskeä,, ainoastaan nyt,, äsken,,, enkä myöskään tee tälläsiä kirjoitusvirheitä..


      • eewa
        "akka" kirjoitti:

        Mahdatkohan vaikuttaa sen verran kiukkuiselta ihmiseltä että sinua ei uskalla tavata...?

        Olen jo sopinut deitti 5:n.Tapaamispaikaksi sovimme marketin maitotuotehyllyn,jonka edessä olen tätä henkilöä joskus neuvonut tuotteen valinnassa.Olen kuulemma niin kiltinnäköinen,että minulta uskalsi kysyä.Että se siittä kiukkuisennäköisestä akasta.


      • "akka"
        eewa kirjoitti:

        Olen jo sopinut deitti 5:n.Tapaamispaikaksi sovimme marketin maitotuotehyllyn,jonka edessä olen tätä henkilöä joskus neuvonut tuotteen valinnassa.Olen kuulemma niin kiltinnäköinen,että minulta uskalsi kysyä.Että se siittä kiukkuisennäköisestä akasta.

        Oma kommenttini oli kyllä nimimerkille "pinna meni sittenkin".


      • ................
        "akka" kirjoitti:

        Oma kommenttini oli kyllä nimimerkille "pinna meni sittenkin".

        Outoja ehdotuksia ovat nuo tapaamispaikat.Esim. tuo syrjäinen metsäautotie on mielstäni aika ihmeellinen tapaamispaikaksi.


      • Anonyymi

        Ei noin toimi pelkästään miehet vaan myös naiset.
        Ei toi huono käyttäytyminen ole sukupuolesta kiinni.


    • ynvnyjunjgu

      Itse aikoinani olin todella "tyhmä"... vai miten sen sanoisi... Kirjoittelin aikani netissä ja kaikki meni kivasti. Kuvaa mies ei suostunut antamaan, aloin hiukan epäilemään ja sain päälleni kauheaa huorittelua, myöhemmin anteeksipyyntö ja kun sanoin "ei kiitos", huorittelu jatkui. Tämä kaikki siis vain netin välityksellä. Onneksi ei numeroa vaihdettu... No seuraavat treffit toisen henkilön kanssa meni oikein kivasti ja oli mukava kahvihetki. Numerot vaihdettiin ja sovittiin uusi tapaaminen. Toinenkin tapaaminen meni kivasti ja soiteltiin aika usein. Sitten alkoi tulla soittoja keskellä yötä ja sanoin että jos ei soiteltaisi kuitenkaan öisin. Soittelut vaan jatkuivat ja sanoin että eiköhän tämä ollut tässä... Soitteli vielä, mutta en vastannut. Eräänä aamuna kun lähdin töihin, mies oli alaovella aamulla ja vaati saada puhua kanssani. Oli ottanut selvää missä asuin ja oli todella pelottava. Seurasi minua myös töihin ja sieltä taas kotiin. Jouduin vaihtamaan numeron ja ottamaan yhteyttä poliisin, koska tätä jatkui yli kuukausi. Hommasin asuntooni myös turvalukon. Mies uhkaili minua ja oli todella aggressiivinen...

      Joten tämän jälkeen lopetin hetkeksi koko touhun ja nyt miettinyt uudelleen profiilin laittoa... Mutta pakko sanoa, että tämä jätti jälkensä ja kynnys tapaamisille on todella korkea. Ja kuinka kauan voin valehdella nimeni? Tai lähteekö joku seuraamaan mihin menen jos tapaaminen onnistuu.

      Pitäisi avoimin mielin lähteä liikenteeseen, mutta yhden hullun takia, kynnys voi olla korkea.

      Niin ja ainoa mikä tepsi tähän mieheen oli aika... mutta edelleenkin katson olan yli jos yksin jossain liikun...

      • 9+2

        Miten se pitempi kirjoittelu alussa muuttaisi tuon asian? Et voi tietää kenen kanssa kirjoittelet ja se vastapuoli voi feikata vaikka mitä, laittaa jonkun toisen kuvankin, netistä napatun.

        Pitää vaan olla terveesti varovainen muttei liian varovainen. itse kyllä uskon että kun tapaan ihmisen, olen sen verran ihmistuntija että näen, jos tyypissä on jotain hämärää, Siksi se nopea tapaaminen on tärkeää. Mutta ennen ekoja treffejä en missään tapauksessa anna puhelinnumeroani, jokan perusteella saa selville oikean nimeni ja osoitteeni, työpaikkani jne.

        Olen kyllä aika kovissa liemissä keitetty. JOS itselleni olisi käynyt vastaavaa, olisin heti laittanut puhelimen öiksi äänettömälle ja pyytänyt jonkun miehen kävelemään kanssani töihin (esim. veljeni). Hätätilassa uhannut että jos tulee vielä kerran eteeni alaovella, kerään kaikki tutut miehet rökittämään tämän hemmon kera pesäpallomailojen. tietysti sen lisäksi kirjoittanut tänne ja kaikille mahdollisille palstoille jäbän tuntomerkit, nimimerkit, oikean nimen ym.


      • ....(
        9+2 kirjoitti:

        Miten se pitempi kirjoittelu alussa muuttaisi tuon asian? Et voi tietää kenen kanssa kirjoittelet ja se vastapuoli voi feikata vaikka mitä, laittaa jonkun toisen kuvankin, netistä napatun.

        Pitää vaan olla terveesti varovainen muttei liian varovainen. itse kyllä uskon että kun tapaan ihmisen, olen sen verran ihmistuntija että näen, jos tyypissä on jotain hämärää, Siksi se nopea tapaaminen on tärkeää. Mutta ennen ekoja treffejä en missään tapauksessa anna puhelinnumeroani, jokan perusteella saa selville oikean nimeni ja osoitteeni, työpaikkani jne.

        Olen kyllä aika kovissa liemissä keitetty. JOS itselleni olisi käynyt vastaavaa, olisin heti laittanut puhelimen öiksi äänettömälle ja pyytänyt jonkun miehen kävelemään kanssani töihin (esim. veljeni). Hätätilassa uhannut että jos tulee vielä kerran eteeni alaovella, kerään kaikki tutut miehet rökittämään tämän hemmon kera pesäpallomailojen. tietysti sen lisäksi kirjoittanut tänne ja kaikille mahdollisille palstoille jäbän tuntomerkit, nimimerkit, oikean nimen ym.

        Kaikilla ei ole veljiä samalla paikkakunnalla, saati muitakaan sukulais- tai"kaveri"miehiä lähtemään aamulla kävelemään seitsemäsksi työpaikalleni, lähes asumatontakin aluetta on 2,5km matkalla pikkukylän tk.n kotoani.


    • degedr

      Eli naisilla on yleisesti tapana huijata vähän vuoden/pari vanhalla kuvalla missä eivät vielä ole niin "tukevia" kuin nykyään. Omalla kohdalla sillä erolla että tämä nainen kyllä olisi hingunnut näkemään mutta itsellä hiipui kiinnostus kun näki neitosen nykyisen kunnon facebook-kuvista.

      • uuuighu

        Aivan sama kokemus :)

        Valheilla on lyhyet jäljet. tosin eipä siinä mitään, ei siinä mene kuin ihan himppusen aika akun on keskustellut jonkun ihmisen kanssa, ja harjoitteluahan se on.


    • wert345

      Eihän tossa ole mitään.

      Jos nainen kertoo ettie halua tavata vielä, niin sehän sopii. Sanot että:"Oli hauska tavata, ja kaikkea hyvää, jos jossain vaiheessa alkaa tuntua että haluat tavata, niin tiedät mistä tavoitella, ja siihen loppuun kohteliaasti "heihei!""

      Jos toinen ei halua tavata, niin ei kannata rakennella mitään pilvilinnoja vielä. Eli uutta kierrokseen, josko hän sitten olisi hieman "uskaliaampi".

    • ei pildemiehille

      Monetkaan naiset ei uskalla tavata siitä syystä että useimmat miehet ovat netti treffeissä pilde miehiä ja moni on joutunut seksiin pakotetuksi. Pahimpiä pilde miehiä on 30-40 ikäiset miehet.

      • Rty345

        Eiköhän tuo selviä ihan pian kun on keskustellut asioista toisen kanssa. Jos siellä on jotain epäilytävää takana, niin sitten voi jättää leikin kesken. Ei kait silloin enään roikuta keskustelemassa jos sinua pelottaa että toinen on joku psyko?!


    • Varoen liikenteessä

      No jos miehet ovat hätähousuja. Yleensä ovat. Hiljaa hyvä tulee, mutta miehillä on ilmeisesti kiire lähteä toisen perään jos ei synkkaa?

      • fghj345

        Omasta kokemuksesta.

        Sen jälkeen kun oli aloitettu tutustuminen, halusin tavata melko pian, ehkä noin viikon jutustelun jälkeen. tämä siksi ettei kummallekkana osapuolella ala muodostumaan mielikuvia ja pilvilinnoja siitä mitä toinen oikeasti on. Kaikki voi toimia viestien osalta vaikka kuinka hyvin, mutta vasta kun oikeasti tapaa, näet millainen toinen on.

        Jos homma ei pelitä livenä, niin ei sitä kannata lämmitellä viesteilyssäkään enää sen enempää. Ja tämä toimii molempiin suuntiin.


    • Munakarita

      Jotkut miehet haluaa vain fiilistellä ei ne halua tavata tai suhdetta. Jotkut laittavat tosi vanhan kuvan ja sitten kun pitäisi tavata eivä kykene tapaamaan.

    • Voihan se olla,että on tullut pettymyksiä tarpeeksi monta kertaa.Siksi ei ainakaan ihan heti uskalla tavata.

    • Anonyymi

      Mä oon just tässä tilanteessa ja hävettää. Kun ei uskalla, niin onko se intuitio joka niin sanoo? Veemäinen tilanne kun tuntee itsensä huijariksi vaikkei mitään tapaamista ole koskaan luvannutkaan :(

      • Anonyymi

        Mikä näkemisessä pelottaa? Yleensä kumpuaa jostain vanhasta tunnehaavasta/tunnelukosta. Toki voi olla intuition aiheuttamaa joskus, mutta silloin hänen olisi pitänyt se aiheuttaa jotenkin esim jollain sanomisellaan, ja silloinkin mahdollista, että saanut jonkun käsittelemättömän asian/pelon nousemaan pintaan, mitä et välttämättä tiedosta, ja joka ei liity mitenkään tähän nettityyppiin.

        Mikä on pahinta mitä voisi tapahtua, jos näkisitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä näkemisessä pelottaa? Yleensä kumpuaa jostain vanhasta tunnehaavasta/tunnelukosta. Toki voi olla intuition aiheuttamaa joskus, mutta silloin hänen olisi pitänyt se aiheuttaa jotenkin esim jollain sanomisellaan, ja silloinkin mahdollista, että saanut jonkun käsittelemättömän asian/pelon nousemaan pintaan, mitä et välttämättä tiedosta, ja joka ei liity mitenkään tähän nettityyppiin.

        Mikä on pahinta mitä voisi tapahtua, jos näkisitte?

        Kyllä musta tuntuu että se intuitio on kauan aikaa nostellut päätään, mut oon vaan halunnut hiljentää sen koska tämä tyyppi on muuten niin mukava. Se tästä tekeekin niin vaikean tilanteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä musta tuntuu että se intuitio on kauan aikaa nostellut päätään, mut oon vaan halunnut hiljentää sen koska tämä tyyppi on muuten niin mukava. Se tästä tekeekin niin vaikean tilanteen.

        Siinä tapauksessa usko intuitioon. Omaan intuitioon kannattaa luottaa. Meillä kaikilla se on.


      • Anonyymi

        Miehenä monien naisten tapaamisten jälkeen "uskallus" tai pitäisikö sanoa halu tavata nainen deittikuvioista on lähes nolla. Ei vaan enää kiinnosta.

        Livenä esim jossain tilaisuuksissa taas juttu alkaa helposti luistamaan vieraiden naisten kanssa. Ne jotka näyttävät nyrpeiltä tulee tietty luonnostaan ohitettua kokonaan.

        Deittailu ei siis tunnu soveltuvan minulle. En enää mitään järkeä olla missään deittipalvelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehenä monien naisten tapaamisten jälkeen "uskallus" tai pitäisikö sanoa halu tavata nainen deittikuvioista on lähes nolla. Ei vaan enää kiinnosta.

        Livenä esim jossain tilaisuuksissa taas juttu alkaa helposti luistamaan vieraiden naisten kanssa. Ne jotka näyttävät nyrpeiltä tulee tietty luonnostaan ohitettua kokonaan.

        Deittailu ei siis tunnu soveltuvan minulle. En enää mitään järkeä olla missään deittipalvelussa.

        No ehkä mulla on se että en ole "uskaltanut" tavata vielä ainuttakaan netissä tapaamaani miestä livenä 🤭 Jotenkin tuntuu omaan makuun nettideittailu niin "tekemällä tehdyltä". Oikeassa elämässä sitä tietää heti jos joku tyyppi on ehdoton nou-nou. Mutta kun ei tuu ravintoloissa ym melkein koskaan käytyä niin tulipahan tätä nyt testattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä mulla on se että en ole "uskaltanut" tavata vielä ainuttakaan netissä tapaamaani miestä livenä 🤭 Jotenkin tuntuu omaan makuun nettideittailu niin "tekemällä tehdyltä". Oikeassa elämässä sitä tietää heti jos joku tyyppi on ehdoton nou-nou. Mutta kun ei tuu ravintoloissa ym melkein koskaan käytyä niin tulipahan tätä nyt testattua.

        Ravintoloissa yms ihmiset ovat yleensä omissa ryhmissään. Eli vieraita ei oikein suvaita häiritsemään siihen.


    • Anonyymi

      Ei ne tosissaan hae ketään viestittelyllä ja kuvien vaihdoilla buustaavat itsetuntoaan ja saavat siitä kiksejä kun joku viestittelee.

      • Anonyymi

        Ketkä ne?


    • En ne asiat yleensä vetkuttelemalla parane. Joku tottakai kypsyy ajatukseen tapaamisesta hitaammin, jos kokee epävarmuutta itsestä taikka toisesta. Tai sitten on tilanne muuten epäsopiva tapaamiselle. Siihen vetkutteluun kuitenkin kyllästyy jossain vaiheessa, jos alkaa tuntua ihan loputtomalta odottamiselta. Nopea näkeminen on kyllä paljon parempi vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Niin netta ei kypsynyt ajatukseen sun ihastumisesta vaan halus sut samasta työpaikasta pois ja some estot päälle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin netta ei kypsynyt ajatukseen sun ihastumisesta vaan halus sut samasta työpaikasta pois ja some estot päälle

        Ai niinkö hän kertoi? Että hän halusi minut sieltä pois?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ai niinkö hän kertoi? Että hän halusi minut sieltä pois?

        No okei netta ei halunnut sua pois vaan pomo halusi sut pois samasta rakennuksesta.

        Ja netta halusi sut pois elämästään vai onko perunut some estot


      • Anonyymi kirjoitti:

        No okei netta ei halunnut sua pois vaan pomo halusi sut pois samasta rakennuksesta.

        Ja netta halusi sut pois elämästään vai onko perunut some estot

        Minä en vastaa tällaisiin spekulaatioihin mitään, kun ei ole itselläni yhtään parempaa tietoa asioista. Luulisi sinun tietävän enemmän kun olet yhteydessäkin ollut.
        Ja nyt menen nukkumaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en vastaa tällaisiin spekulaatioihin mitään, kun ei ole itselläni yhtään parempaa tietoa asioista. Luulisi sinun tietävän enemmän kun olet yhteydessäkin ollut.
        Ja nyt menen nukkumaan.

        en minä ole netan ystävä. Mulla oli vaan tarkoitus kertoa susta ja netan kuvien katselusta . Ja onnistuin siinä ettet pääse enää ikinä katsoo netan kuvia


      • Anonyymi kirjoitti:

        en minä ole netan ystävä. Mulla oli vaan tarkoitus kertoa susta ja netan kuvien katselusta . Ja onnistuin siinä ettet pääse enää ikinä katsoo netan kuvia

        Mistäs tiedät etten ikinä näe kuvia? Vannomatta paras.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mistäs tiedät etten ikinä näe kuvia? Vannomatta paras.

        no hei hienoa jos näet. vaikka en usko kun ne some estot on vielä päällä kahen vuoden jälkeen. mutta sullahan ei ole ystäviä niin sä voi elää elämääsi täällä sun omassa nettimaailmassa ja toivoa että näet netan kuvia ja mahdollisen poikaystävän joka tuokin iloa sun elämään


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mistäs tiedät etten ikinä näe kuvia? Vannomatta paras.

        ihan sama kun et sä pääse netan elämään. luulet vieläkin että saat netan itsellesi koska olet niin rakastunut. ja sehän tarkoittaa sitä että nettakin rakastaa sua koska eihän muuten voi tuntea noin vahvasti jos ei saa vastarakkautta


      • Anonyymi kirjoitti:

        ihan sama kun et sä pääse netan elämään. luulet vieläkin että saat netan itsellesi koska olet niin rakastunut. ja sehän tarkoittaa sitä että nettakin rakastaa sua koska eihän muuten voi tuntea noin vahvasti jos ei saa vastarakkautta

        Täh?! Missä kohtaa väitän, että tämä on muuta kuin yksipuolista? Sinä se jaksat vain kiusata minua juuri siitä syystä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Täh?! Missä kohtaa väitän, että tämä on muuta kuin yksipuolista? Sinä se jaksat vain kiusata minua juuri siitä syystä.

        netta on varmaan bi koska on varmasti hymyillyt kassalla myös naisille. vai olisko sittenkin lesbo


      • Anonyymi kirjoitti:

        netta on varmaan bi koska on varmasti hymyillyt kassalla myös naisille. vai olisko sittenkin lesbo

        Hän ei edes tykännyt olla kassalla. Enkä häntä ekan kerran kassalla nähnytkään silloin kauan sitten... En voi sille mitään, että yksin rakastuin. Sellaista tapahtuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe