Tässä siis kysytään heteronaiselta millainen on sinun ihannenaisesi alla mainituissa tilanteissa. Toki ei-heterotkin saavat vastata tähän (mainitse tästä).
1. Millainen on ihannenaisesi ulkoisesti, jos sinun pitäisi alkaa parisuhteeseen naisen kanssa?
Kun vastaat, niin kerro millainen hän sinun ulkonäköön, siisteyteen, pituuteen, painoon ja ikääsi nähden. Onko näillä väliä?
Tässä kyselyssä ei tarvitse keskustella sisäisestä kauneudesta.
Vastaan itse myöhemmin.
Naiset millainen ajatus teillä on ihannenaisesta
15
146
Vastaukset
- kevät pörriäinen
Mun ihanne nainen on ennen kaikkea naisellinen.
Vyötärö-lantiosuhde on oikea, eikä missään nimessä lattaperseinen!
Rinnat sais olla jotain D-kupin luokkaa.
Hiusten väri ehkä mieluiten vaaleahko tai punertava. Pitkät hiukset ehdottomasti.
Siisti karvaton keho, pimpissä voi olla pieni tupsu.
Iho hyvin hoidettu ja ihan kevyesti päivettynyt. Pisamatkin vois olla hauska lisä. Ei isoja rumia tatuointeja, pienet ok.
Hampaat hoidettu ja raikas hengitys. Ei tupakoi.
Pituutta ei enempää kuin 165 ja paino siinä 60-65 välissä. Kropasta näkyy liikunnallisuus, mutta pitää olla naisellista pehmeyttä (ei sixpackiä)
Iältään hän voisi olla 30-35.
Pukeutuu tyylikkäästä ja klassisesti. Osaa korostaa naisellisuuttaan oikein eikä näytä halvalta. Käyttää seksikkäitä ja laadukkaita alusvaatteita.
Eli aika lähelle kuin minä. Mulla painoa muutama kilo enemmän ja kuppikoko isompi.
Olen hetero, mutta leikin ajatuksella...- Ihan sama
Sä siis kuvasit ihannenaisen joka itse haluaisit olla? Osaisin kuvitella ihannenaisen yleensä, joka olisi sellainen sporttinen ja pienirintainen, mutta en vain osaa kuvitella vaimoani. Hmh.
- Ihan sama
Ihan sama kirjoitti:
Sä siis kuvasit ihannenaisen joka itse haluaisit olla? Osaisin kuvitella ihannenaisen yleensä, joka olisi sellainen sporttinen ja pienirintainen, mutta en vain osaa kuvitella vaimoani. Hmh.
- kevät pörriäinen
Ihan sama kirjoitti:
Mä olen itse ihannenaiseni.
Haluaisin kaltaiseni naisen jos naisen ottaisin - Kyselyntekijä
kevät pörriäinen kirjoitti:
Mä olen itse ihannenaiseni.
Haluaisin kaltaiseni naisen jos naisen ottaisinMä vastaan oman ajatukseni tähän kohtaan, sille se on sama mitä sinä tuossa yllä toteat. Jos minun heterona pitäisi etsiä itselleni ihannenaiskumppani, niin hän olisi itseni kaltainen ja kokoinen.
Tein tämän kyselyn siksi, että halusin tietää ajatteleeko suurin osa naisista tällä tavalla? Mahdollisimman samanlainen kiehtoo siis.
Vai riippuuko tämä vastaajan ulkonäöstä? Onko niin että siisti haluaa siistin ja myös epäsiisti haluaa siistin?
- Kiskisu
Terve, hoikka, naisellinen. Mieluummin pienikokoinen kuin iso. Liikunnallinen, syö terveellisesti. Säännölliset elämäntavat, hyvä iho ja terveys. Pitkähköt hyväkuntoiset kiiltävät hiukset, värillä ei väliä kunhan se ei ole purkista eikä mikään mäyrätukka, vaan luonnollinen.
Hoidetut hampaat ja kynnet, luonnolliset ilman koruja. Ei värillistä kynsilakkaa, sormuksia tai rannerenkaita. Ei lävistyksiä tai tatuointeja, paitsi korvisreiät sallitaan. Ei juurikaan käytä koruja, korkeintaan pieniä ja lahjaksi saatuja.
Kulmakarvat on luonnostaan hyvänmuotoiset, ei rehottavat tai nypityt tai kynällä piirretyt. Luonnollisuus ja terveys näkyy kaikessa, ei ole koskaan edes harkinnut liimattavia koristeita kuten rakennekynsiä tai ripsenpidennyksiä.- Ikisinkku M
No tuommoinen olisi ihan jees paitsi ei ne värilliset kynnet tai korut niin iso haitta ole kunhan ei tosiaankaan ole tatskoja ja läväreitä, Kellykin otattaa pois:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014031518125824_vi.shtml - Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
No tuommoinen olisi ihan jees paitsi ei ne värilliset kynnet tai korut niin iso haitta ole kunhan ei tosiaankaan ole tatskoja ja läväreitä, Kellykin otattaa pois:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014031518125824_vi.shtmlVärillisessä kynsilakassa näkyy heti, jos jostain on väriä lohjennut, se näyttää aina epäsiistiltä. En ymmärrä että pitää turhaan altistaa itsensä näyttämään huolimattomalta, kun sen voi helposti välttää käyttämällä väritöntä tai läpikuultavaa lakkaa.
Taitaa olla tatuoinnin poisto kalliimpaa huvia kuin tatuoinnin ottaminen. Vai on Kelly Osbornekin tullut uusiin ajatuksiin. Äiti (vihannesisästä ei siihen olisi ollut) olisi voinut muutamia asioita tyttärelleen opettaa ajoissa. Äidin mielipide painaa yllättävän paljon. - Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
Värillisessä kynsilakassa näkyy heti, jos jostain on väriä lohjennut, se näyttää aina epäsiistiltä. En ymmärrä että pitää turhaan altistaa itsensä näyttämään huolimattomalta, kun sen voi helposti välttää käyttämällä väritöntä tai läpikuultavaa lakkaa.
Taitaa olla tatuoinnin poisto kalliimpaa huvia kuin tatuoinnin ottaminen. Vai on Kelly Osbornekin tullut uusiin ajatuksiin. Äiti (vihannesisästä ei siihen olisi ollut) olisi voinut muutamia asioita tyttärelleen opettaa ajoissa. Äidin mielipide painaa yllättävän paljon.No joo, voi olla mutta on ne punaiset kynnet joskus ainakin miehen mielestä mukavat katsella, arkena toki voi olla väritöntä tai läpikuultavaa.
Niinpä se taitaa olla joo. Ehkä Kellynkin tapauksessa olisi parhaiten toiminut jos äiti olisi kannustanut tatuiointeihin niin olisi kapinoinut ehkä olemalla ottamatta niitä kun kerran toteaa "Ihmisinä paranamme omaatuntoamme erilaisilla kliseillä ja teemme itsekkäästi hölmöjäkin asioita elämässä, kuten otamme tyhmiä tatuointeja" - Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
No joo, voi olla mutta on ne punaiset kynnet joskus ainakin miehen mielestä mukavat katsella, arkena toki voi olla väritöntä tai läpikuultavaa.
Niinpä se taitaa olla joo. Ehkä Kellynkin tapauksessa olisi parhaiten toiminut jos äiti olisi kannustanut tatuiointeihin niin olisi kapinoinut ehkä olemalla ottamatta niitä kun kerran toteaa "Ihmisinä paranamme omaatuntoamme erilaisilla kliseillä ja teemme itsekkäästi hölmöjäkin asioita elämässä, kuten otamme tyhmiä tatuointeja"Mulla oikeestaan se kammo peittävää kynsilakkaa kohtaan johtuu siitä, että se peittää myös mahdolliset surureunat. Yhtään ei tiedä onko kynnenaluset puhtaat vai likaiset, kun ne ei näy. Normaalisti kynnet on läpikuultavat ja silloin näkyy jos ei ole kynsien alta harjattu. Mulle koristautumista tärkeämpää on käytännöllisyys ja tietysti hygieenisyys. Uin, saunon ja leivon mieluummin kuin varjelen jotain lakattuja tai strassikynsiä.
- Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
Mulla oikeestaan se kammo peittävää kynsilakkaa kohtaan johtuu siitä, että se peittää myös mahdolliset surureunat. Yhtään ei tiedä onko kynnenaluset puhtaat vai likaiset, kun ne ei näy. Normaalisti kynnet on läpikuultavat ja silloin näkyy jos ei ole kynsien alta harjattu. Mulle koristautumista tärkeämpää on käytännöllisyys ja tietysti hygieenisyys. Uin, saunon ja leivon mieluummin kuin varjelen jotain lakattuja tai strassikynsiä.
Tuo hygienyysisyys kai se lienee tärkeintä, luultavasti kuitenkin jos muutenkin siisti nainen joskus harvoin laittaa värillisen lakan siitä kovin epähygieniiseksi ehtii muuttua mutta eipä sillä. Ihan hyvä on kyllä noinkin, jos leivot miehelle pullaa antaa se kyllä anteeksi jatkuvankin värittömyyden.
- ///
Kiskisu kirjoitti:
Mulla oikeestaan se kammo peittävää kynsilakkaa kohtaan johtuu siitä, että se peittää myös mahdolliset surureunat. Yhtään ei tiedä onko kynnenaluset puhtaat vai likaiset, kun ne ei näy. Normaalisti kynnet on läpikuultavat ja silloin näkyy jos ei ole kynsien alta harjattu. Mulle koristautumista tärkeämpää on käytännöllisyys ja tietysti hygieenisyys. Uin, saunon ja leivon mieluummin kuin varjelen jotain lakattuja tai strassikynsiä.
Myös itse kynsilakkaan alkaa kerääntyä bakteereja neljäntenä päivänä lakkauksesta.
Vielä 10-15 v sitten kynsilakan käyttäminen hoitotyössä, etenkin leikkurissa ja teholla, oli ehdottomasti kielletty. Nyt näkee höltymistä tuon suhteen ja niinpä onkin löydetty tutkimuksissa joitain sairauksia aiheuttavia bakteereja sieltä kynsistä. Kivahan sellaista tappajabakteeripullaa olisi perheelle tarjota :-/. - Kiskisu
/// kirjoitti:
Myös itse kynsilakkaan alkaa kerääntyä bakteereja neljäntenä päivänä lakkauksesta.
Vielä 10-15 v sitten kynsilakan käyttäminen hoitotyössä, etenkin leikkurissa ja teholla, oli ehdottomasti kielletty. Nyt näkee höltymistä tuon suhteen ja niinpä onkin löydetty tutkimuksissa joitain sairauksia aiheuttavia bakteereja sieltä kynsistä. Kivahan sellaista tappajabakteeripullaa olisi perheelle tarjota :-/.Kaikessa on höllytty. Köksänope aikoinaan nuiji päähän, että ennen ruuanlaittoa pitkät hiukset laitetaan kiinni, hihat kääritään, sormukset poistetaan ja kädet pestään ja kynnenaluset harjataan (oli tosin selvä asia jo muutenkin mulle). Pörröisiä mohairneuleita ja vastaavia tekstiilejä ei pidetä ollenkaan päällä ruuanlaittopuuhissa.
Kokkikisaohjelmissa on sittemmin nähty jos jonkinlaista julkkista jonka tukka roikkuu annoksissa, sormukset sormessa sekoitetaan jauhelihataikinaa ja rakennekyntisillä sormilla nopsitaan maistiaisia taikinasta, salaatista jne.
- 16+9
"ei-heterotkin saavat vastata tähän (mainitse tästä)"
Olen bi (tai pan). Kaikista "karsein" seksuaalinen suuntautuminen, jota kohtaan sekä heteroilla että homoilla on vahvoja, negatiivisia ennakkoluuloja.
"1. Millainen on ihannenaisesi ulkoisesti, jos sinun pitäisi alkaa parisuhteeseen naisen kanssa?kerro millainen hän sinun ulkonäköön, siisteyteen, pituuteen, painoon ja ikääsi nähden. Onko näillä väliä?"
Minulla ei varsinaisesti ole ihannekumppanista mitään kuvaa - ei minkään sukupuolen kohdalla. Toki toiset ihmiset viehättävät enemmän, ja se riippuu hyvin monesta asiasta, ei pelkästään siitä toisesta ihmisestä.
Olen itse enemmän femme ja useimmin viehätyn femmeistä. Ehdottomasti haluan, että on suunnilleen sama käsitys siisteydestä, en viehäty epäsiisteistä ihmisistä ikinä. Myös oman kokoisuus on hyvä juttu. Iällä ei ehkä ole niin suurta merkitystä, arvioin aikuisten ihmisten ikiä aina ihan väärin. Uskon, että samankaltaisuudella on väliä. Kaikki ihmiset taitavat olla aika homogamisia? - Ihan sama.
Ihan sama miltä näytäisi kun eihän siihen parisuhteeseen seksiä kuitenkaan sisältyisi ja sellaista naista taas on mahdoton kuvata kenen kanssa seksiä haluaisi. Mutta jos ajatellaan jotain asuinkumppania, niin hygienia on kyllä tärkeää. En niinkään tarkoita joka tahran pyyhkimistä pöydältä, vaan henkilökohtaista hygieniaa. Elintavat olisi myös kiva olla samanlaiset, eli mieluiten kasvissyöjä ja ehdottomasti eläinrakas, mutta nyt taitaa mennä sinne sisäpuolelle. Saa siis olla lyhyt, läski, ruma, ihan sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial211800Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3471514Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118- 1421116
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928