Minäpäs olenkin homppeli ja kuljen kyttäämässä toisten pihoja.
IhQ
39
204
Vastaukset
- No sehän tiedettiin
Jahah! Tieto on poikaa.
- jatkakaa
Tuo homottelu oli todella hauskaa ja trendikästä aina yläasteelle saakka.
Mitä sinulle oikein tapahtui, että henkinen kehityksesi tyssäsi siihen ikään?
Niin ja samaan kastiin menee nimimerkin apinointi, huh, todella säälittävää.
Mut hei, jatka toki, tämä suomi24 on ilmaista terapiaa teille hörhöille, tosin toimii aika huonosti.
Pääasia ettette kuleksi tuolla ihmisten ilmoilla. - Analysoija vastaa
Johtopäätös
15.3.2014 14:20
Onko siis paikat kunttonkin nimimerkki vapaamuurari? Eli kuuluu siihen gaykerhoon?
Homoushan pitää todistaa yhtymällä junaan vapaamuurarien salissa.
Jokainen testaa anuksen. Sitten pääsee kunnialliseksi vapaamuurariksi uskollisten veljien kerhoon nauttimaan eduista jotka kuuluvat vain vapaamuurareille yksinoikeutena.- paikat kuntoon
Minä kumoan johtopäätöksen. En ole vapaamuurari, mutta muurari minusta voi tulla, jos lähden opiskelemaan vapaa-asuntojen takkojen muuraamista. Junaan en yhdy, mutta junaan voin mennä matkustajan ominaisuudella. Siis VR:n junaan.
- net on omituisia
paikat kuntoon kirjoitti:
Minä kumoan johtopäätöksen. En ole vapaamuurari, mutta muurari minusta voi tulla, jos lähden opiskelemaan vapaa-asuntojen takkojen muuraamista. Junaan en yhdy, mutta junaan voin mennä matkustajan ominaisuudella. Siis VR:n junaan.
No siehän oletki semmonen HNURI että pois alta se tykkää vain hinata no voihan se olla veturi, mithään tuo yks sano että oli homo yläasteelle saakka ja sitten loppu henki kyllähän se käy voimien päälle jos kovin ahkerasti peruuttelee.
- Tuleekohan kuntoon
Hienoa. Noin sitä pitää. Ei kannata olla tosikko. Älykkääseen huumoripitoiseen kommenttiin hyvä vastakommentti.
Ilkeään kommenttiin kannattaa vastata ivallisella huumorilla.
Mutta se onkin vaikeaa. Se on taitolaji vailla vertaa. - ' Tosikko
Tuleekohan kuntoon kirjoitti:
Hienoa. Noin sitä pitää. Ei kannata olla tosikko. Älykkääseen huumoripitoiseen kommenttiin hyvä vastakommentti.
Mutta se onkin vaikeaa. Se on taitolaji vailla vertaa.Ei naurata sitte yhtään!
- paikat kuntoon
Tuleekohan kuntoon kirjoitti:
Mutta se onkin vaikeaa. Se on taitolaji vailla vertaa.Tosikko en ole. Ymmärrän huumoria. Asiapohjaiseen keskusteluun tulee joskus vähemmän asia pohjaista kommenttia. Huumorilla sen täytyy ottaa, eikä liian vakavasti.
- ' Tosikko
Tosikko en ole. Ymmärrän huumoria. Asiapohjaiseen keskusteluun tulee joskus vähemmän asia pohjaista kommenttia. Huumorilla sen täytyy ottaa, eikä liian vakavasti.
Minähän se tosikko olen. Älä ala vänkäämään.
- paikat kuntoon
' Tosikko kirjoitti:
Minähän se tosikko olen. Älä ala vänkäämään.
Miten olet tosikko. En minä vänkää. Mutta miten olet tosikko?
- ROl1
Miten olet tosikko. En minä vänkää. Mutta miten olet tosikko?
Paikat kuntoon Kemissä on nähty päätönsiivooja , joka on tulossa Rovaniemen suuntaan - mikä avuksi ? Kohta se on varmaan Koskikapakin vessassa ja se on muutenkin niin pelottava paikka.
- paikat kuntoon
ROl1 kirjoitti:
Paikat kuntoon Kemissä on nähty päätönsiivooja , joka on tulossa Rovaniemen suuntaan - mikä avuksi ? Kohta se on varmaan Koskikapakin vessassa ja se on muutenkin niin pelottava paikka.
Päätön siivoja varmankin paikat kuntoon, joka tekee puhdasta hetkkessä, siivoaa monien suut astianpesuaineella. Koskikapakki ei ole mikään pelottava paikka. Olettepa ennakkoluulosia, tai luulotautisia.
- paikat kuntoon
Homo olen kyllä mutta en vapaamuurari. Annan kyllä muurarillekin vaikka junan vessassa. Huumoria pitää olla. Pelin päällä on mukava pitää vaaleanpunaista norsua, kun muurari laittaa takaapäin.
- paikat kuntoon
Homo olen kyllä mutta en vapaamuurari. Annan kyllä muurarillekin vaikka junan vessassa. Huumoria pitää olla. Pelin päällä on mukava pitää vaaleanpunaista norsua, kun muurari laittaa takaapäin.
lukija varmaan huomasi, että kommentti oli jonkun trollin kommentti, ekä alkuperäisen "paikat kuntoon" kommentti.
- paikat kuntoon
lukija varmaan huomasi, että kommentti oli jonkun trollin kommentti, ekä alkuperäisen "paikat kuntoon" kommentti.
Lukija varmaan huomasi myös, että kirjoittelen täällä itseni kanssa saadakseni ketjun ylös. Huumoria pitää olla vaikka homppeli olenkin. Enkä muuraa mutta muurariakin saatan pamputtaa pakaraan junan vessassa. Trolli olen kyllä itse itselleni.
- pihakyttäri
Lukija varmaan huomasi myös, että kirjoittelen täällä itseni kanssa saadakseni ketjun ylös. Huumoria pitää olla vaikka homppeli olenkin. Enkä muuraa mutta muurariakin saatan pamputtaa pakaraan junan vessassa. Trolli olen kyllä itse itselleni.
lätkitään joskus pippeleitä' yhteen.
- paikat kuntoon
pihakyttäri kirjoitti:
lätkitään joskus pippeleitä' yhteen.
Lätkytellään vain vaikka siistillä pihallani. Siellä ei ole edes puita niin näkee naapuritkin, kun pelimme läpsähtelevät toisiaan vasten.
Ollaan trolleja toisillemme. - namua
Lätkytellään vain vaikka siistillä pihallani. Siellä ei ole edes puita niin näkee naapuritkin, kun pelimme läpsähtelevät toisiaan vasten.
Ollaan trolleja toisillemme.Kiitos, ihanaa.
Siivoathan alapihasi? - paikat kuntoon
namua kirjoitti:
Kiitos, ihanaa.
Siivoathan alapihasi?Se on aina siistissä kunnossa koska ajelen sitä kesät talvet. Saat ajella suklaatireijän ympärystän, jos olet hellä. Mennään sitten iltasella kyttäämään toistenkin poikien pihoja. Huumoria pitää olla ja paikat kunnossa.
- oletpa
Tyhhmä
- ' Tosikko
En ole kuin tosikko. Ja sehän ei paljoa naurattele.
- Håkan Håmppeli
Olen seurannut jo pidempään tämän "paikat kuntoon" nimimerkin kirjoittelua ja ilo on ollut lukea hänen huumoria hersyviä tarinoitaan.
Hän vaikuttaa myöskin huomattavasti keskivertoa älykkäämmältä eikä ole kaukana ajatus, että hän on käynyt kouluja erittäin paljon.
Oikea filosofi, todellinen pohjolan Friedrich Nietzsche.
Jos hänen seksuaalinen suuntauksensa onkin homo niin sehän vain lisää hänen intellektuellisuuttaan ja olisikin ihanaa tutustua häneen.
Voitaisiin mennä muiden homppelien kanssa vaikka Ibizalle lystäilemään.- paikat kuntoon
Vaikka en ole tämän viestiketjun avaaja, koulu olen käynyt, mutta en erityisen paljon. Oikeaa filoisointia ei opita kirjoista, vaan pitämällä omat silmät ja korvat auki arkielämässä.
- paikat kuntoon
Voi, että taas tuo sivuminä pääsi vähän irti.
Tottakai se olin minä joka tämänkin ketjun aloitti. Huumoria olla pitää ja sivistystä vaikka olenkin homo. Ei homous ole mikään sairaus ja onneksi olen senkin tajunnut sillä sivistynyt ihminen on suvaitsevainen.
Toisten siivottomat pihat vain vähän suututtaa.
Ibizalle? Voisi olla mukavaa. Pääseekö Ibizalla junaan?- Suklaajunailija
Pääsee, Ibizalla voi taas junailla.
- paikat kuntoon
Pitääkö jonkun aina niistä siivottomista pihoista mainita. Pihoja voi katsella, ei se tarkoita pihojen kyttäämistä. Luulis nyt jokaisen tajuavan, mikä ero on kyttäämisellä ja katselemisella. Sitä voi vaikka itse kukin harjoitella, niin huomaa eron.
- paikat kuntoon
Taas tuo sivupersoona pääsi pintaan. Täytyy pyytää vahvemmat lääkkeet, että se pysyisi piilossa eikä tulisi itse itselleni kirjoiteltua.
Harjoitella toki pitää pihojen kyttäämistä, jos vaikka näkisi suklaareijän ritareita hommissaan. Voisi pyytää suklaajunaan.- paikat kuntoon
Lainasit nimimerkkiäni. Vastaan, minulla ei ole mitään sivupersoonaa, on vain yksi persoona jota käytän. Joku teki nimmarillani avauksen. Pihoista puheenollen, on minulla siitä ollut avaus. Monet ovat pihoista kiinostuneita. Niiden hoidosta ja kunnostapidosta. Siihen palaan, kunhan kevät tästä vielä etenee, ja viimeisimmätkin takatalven rippeet hautautuvat kevään tullessa.
- paikat kuntoon
Lainasit nimimerkkiäni. Vastaan, minulla ei ole mitään sivupersoonaa, on vain yksi persoona jota käytän. Joku teki nimmarillani avauksen. Pihoista puheenollen, on minulla siitä ollut avaus. Monet ovat pihoista kiinostuneita. Niiden hoidosta ja kunnostapidosta. Siihen palaan, kunhan kevät tästä vielä etenee, ja viimeisimmätkin takatalven rippeet hautautuvat kevään tullessa.
Jatkoa edelliseen: kesällä siistillä pihallani on kiva pitää pippaloita poikaystävieni kanssa. Ajellaan vaikka nakuna ilman satulaa ympäri pihaa. Toki satulaputki rasvattuna.
- paikat kuntoon
Jatkoa edelliseen: kesällä siistillä pihallani on kiva pitää pippaloita poikaystävieni kanssa. Ajellaan vaikka nakuna ilman satulaa ympäri pihaa. Toki satulaputki rasvattuna.
Oli trollin kommentti.
- paikat kuntoon
Voi ei tätä elämää. Taas kuvittelin lainanneeni joltain jotain vaikka enhän voi itse itseltäni lainata. Ehkä ahdistus vähenee lääkkeillä tai kevään tullen, kun lähdemme mieheni kanssa pihoja katsastamaan. Käsi kädessä. Homppelina on mukavaa.
- paikat kuntoon
Ottaisitko homppeli itsellesi nimimerkin, etkä käyttäisi minun nimmariani, niin sinun ahdistuksesi vähenisi.
- paiakt kuntoon
Taas kirjoittelin itselleni. Täytyy ottaa lääkkeet, mutta onneksi homppelius ei niillä poistu.
- selvin päin
Vähennä oluenjuontia, niin et tarvitse lääkkeitä ja siten se homppelius olo poistuu kehostasi. Kokeile, niin heräät aamulla selvinpäin.
- paikat kuntoon
En juo olutta enkä käytä muutenkaan alkoholia. Lääkärin määräämiä lääkkeitä käytän. Tänne kirjoittelu on minulle huumetta. Ja miesten välinen rakkaus.
- paikat kuntoon
Alkoholia ei tarvita. Hyvä päätös sinulta. Kirjoittamiinen on sitä parasta huumetta, niin sinulle kuin minulle. Lääkkeitäkin tarvitaan, tarvittaessa. Huumorilla eteenpäin.
- paikat kuntoon
Siis hyvä päätös sinulta. Eikun minulta. Eikun meiltä. Voisitko olla kirjoittamatta nimmarillani.
- paikat kuntoon
Voi että tämä on hankalaa. Olla siis kirjoittelematta. Onneksi kirjoitsn omalla nimmarillani sillä se on, kuin huumetta. Asiallisia kommentteja odotan muilta homppeleilta. Ladut suoriksi.
- nukkumaan jo
Oletko ottanut paukkuja ja olutta, ehkä liikaakin? Pitäiskö sinun mennä jo nukkumaan, kun me aikuiset vielä valvomme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583