Mihin luokkaan näistä kuulut?

Luokka 6

1 Super YTM

Tähän luokkaan kuuluu n. 1-5 % korkean statuksen julkkiksista, kuten Tauski 10 000 partnerillaan. Super-YTM:llä piisaa enemmän hyvännäköisiä naisia kuin mitä he ehtivät hoitelemaan siten, että naiset juoksevat heidän perässään eikä päinvastoin.

2. YTM

Tähän luokkaan kuuluu 10-15 % miehistä. Heidän suosionsa ei ole aivan Super-YTM:n luokkaa, mutta naisia piisaa kasoittain. Ero Super-YTM luokkaan on lähinnä siinä, että YTM miesten pitää tehdä enemmän töitä naisten etsimiseksi, siinä missä naiset juoksevat Super-YTM:n perässä.

3. Ylempi keskitaso YKTM

Elämässä hyvin pärjäävät ja hyvässä ammatissa olevat miehet, esimerkiksi lääkärit. Heidän on helppo löytää partnereita eronkin jälkeen.

4. Keskitaso KTM

Tavallinen parisuhteessa oleva ja työssä käyvä mies

5. Alempi keskitaso AKTM

Parisuhteessa oleva mies, jolla on usein vaikeuksia naissuhteiden hankinnassa, ainakin jos nykyinen parisuhde katkeaisi. Naisteniskentätaidot ovat huonot tai markkina-arvo on laskenut parisuhteen aikana.

6. Ylempi alempitaso YATM

Naiseton mies, jonka naisettomuus johtuu usein naisteniskentätaitojen puutteesta. Ujous, sosiaalisten taitojen puute, sisäänpäinkääntyneisyys jne. Periaatteessa naisen löytäminen olisi mahdollista, mutta edellä mainitut ongelmat on ratkaistava ensin.

Turhautunut netin nörttiosasto, johon kuuluu n. 10-15 % miehistä

7. Hardcore ATM

Markkina-arvo ja markkinointi ovat niin toivottomalla tasolla, että HATM ovat käytännössä lähes kokonaan suomalaisten pariutumismarkkinoiden ulkopuolella - vain Thaimaa voi pelastaa. Ryhmään kuuluu n. 5-10 % miehistä

28

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dghdh

Olen kai ylemmän tason KTM. Oikeastaan olen potentiaalinen YTM, eli jos yhtään jaksaisin vaivautua opettelemaan pelimiestaitoja, niin naisia kyllä riittäisi mielin määrin. Saanhan naisilta jonkinlaisia aloitteita oikeastaan joka kerta kun menen baariin.
      Mutta en hirveästi vaivaudu viemään mitään niistä pidemmälle, jos en ole naisesta kiinnostunut ihan toden teolla.
      Eli seksisuhteet ei kiinnosta. Etsin pysyvää parisuhdetta sellaisesta naisesta josta olen todella kiinnostunut ja etsin sellaista naista, joka kiinnostuu minusta ilman mitään pelimies kikkailuja.
      Tämän takia minua ei voi YT-mieheksi varmaankaan kutsua.

• ätmi

Hardcore ATM tietenkin.

• Ja höpö-höpö

Voi lässyn - lässyn taaas! Kuule, alahan toimimaan asioiden eteen äläkä lässytä mistään tasoista.KUKAAN EI OLE "HATM" jolleii asennoidu elämään ihan päin persettä.On vain surkeiden luusereiden touhua antautua elämälle ja todeta "mä nyt oon vaan tämmönen".Toimintaa eikä itse säälistä muminaa!

• errt
        Ja höpö-höpö kirjoitti:

Voi lässyn - lässyn taaas! Kuule, alahan toimimaan asioiden eteen äläkä lässytä mistään tasoista.KUKAAN EI OLE "HATM" jolleii asennoidu elämään ihan päin persettä.On vain surkeiden luusereiden touhua antautua elämälle ja todeta "mä nyt oon vaan tämmönen".Toimintaa eikä itse säälistä muminaa!

Taas pitää kysyä että minkä takia atm:iä pitää yrittää tsempata koska suurin osa atm:istä on ihmisperseitä jotka eivät mitään onnea koskaan ansaitsekaan.

• naistentaso

Miten naisilla noi tasot menee? :D haluan tietää mikä on tasoni! ;)

• jniktr

Naisten tasot menee näin:

Super kaunis

Tosi kaunis

Kaunis

Tavis

Ei kovinkaan viehättävä

Ruma

Mikään muu ei naisilla vaikuta tasoon kuin ulkonäkö.

• Marianne89
        jniktr kirjoitti:

Naisten tasot menee näin:

Super kaunis

Tosi kaunis

Kaunis

Tavis

Ei kovinkaan viehättävä

Ruma

Mikään muu ei naisilla vaikuta tasoon kuin ulkonäkö.

Riippuu miehestä vaikuttaako tasoon muu kuin ulkonäkö. Molemmat eksäni olivat miehiä jotka olisivat saaneet jonkun muunkin, koska heillä kummallakin oli ollut enemmän aiempia partnereita (kummallakin myös jonkin verran pelkkään seksiin jääneitä) kuin minulla. Heillä olisi siis ollut varaa valita varmasti joku kauniimpikin, mutta uskon että se mikä ratkaisi oli kokonaisuus. Ainakin eka mainitsi että hänelle luonne merkitsee eniten, olisi kyllä voinut jättää myös vähemmälle sen "se ja se nainen on kaunis, mutta tärkeintä on kultainen sydän kuten sulla" (en tarvitse kehuja jos toinen ei niitä tarkoita, mutta sitten voi vaan yksinkertaisesti jättää sanomatta ylipäänsä mitään seurustelukumppanin ulkonäöstä...). Toinen taas sanoi että kuulemma ihastui suutelutaitojen takia.

Sitten taas useammankin kerran on käynyt niin, etten ole kelvannut jollekin epäsuositulle ja naisten suhteen kokemattomalle, ehkä vähän ujolle ja estyneellekin tyypille muuhun kuin sänkyyn (eikä ole pelkästään johtunut siitä että olisin heitä kokeneempi, koska menetin neitsyytenikin tälläiselle ulkonäöltään haukutulle ja itsekin yhtä kokemattomalle tapaukselle ja lähti saman tien lätkimään). Eli ei se aina mene niin että "se kellä on varaa valita valitsee yksinomaan ulkonäön perusteella" tai että epäsuositut ja itsekin vähemmät viehättävät miehet "ottavat ne vähemmän kauniit naiset kun eivät muuta saa".

• HCATM tietty

Hardcore ATM eli HCATM ilmanmuuta

• ätmi-sinkku

Tasoni on niin alhaalla että ei sille tasolle ole keksitty nimeä edess

• fdjdshfj

Muuten hyvä mutta yhdistäisin YATM:n ja HC-ATM:n ja poistaisin YKTM:n.

• Aikuinen akat.,N

Miksi tämä alla näkyvä kaikkein korkein taso on laitettu vasta 3. sijalle?
      Onko vastaus testinlaatijan omassa arvomaailmassa?
      Teeppä sellainen kysely, jossa pyydät naisia laittamaan tasot järjestykseen

3. Ylempi keskitaso YKTM

Elämässä hyvin pärjäävät ja hyvässä ammatissa olevat miehet, esimerkiksi lääkärit. Heidän on helppo löytää partnereita eronkin jälkeen.

• ätmi

Tämä ei ollut mikään mielipidekysymys, vaan kunkin mieslajin seksin saatavuuteen perustuva tieteellinen luokittelu. Tauski saa enemmän seksiä kuin lääkäri, joten Tauski on ylempänä.

• Marianne89
        ätmi kirjoitti:

Tämä ei ollut mikään mielipidekysymys, vaan kunkin mieslajin seksin saatavuuteen perustuva tieteellinen luokittelu. Tauski saa enemmän seksiä kuin lääkäri, joten Tauski on ylempänä.

Korjaus: Tauski saa enemmän seksiä mutta pelkästään huonommilta (= rahan ja maineen perusteella kroppansa toiselle "myyviltä") naisilta, kukaan järkevä ei halua saada juopolta turpaansa. Lääkäri taas voi saada sekä rahan perässä olijoilta että muilla meriiteillä miehensä valitsevilta, jos on muuten ihmisenä hyvä tyyppi.

• ätmi
        Marianne89 kirjoitti:

Korjaus: Tauski saa enemmän seksiä mutta pelkästään huonommilta (= rahan ja maineen perusteella kroppansa toiselle "myyviltä") naisilta, kukaan järkevä ei halua saada juopolta turpaansa. Lääkäri taas voi saada sekä rahan perässä olijoilta että muilla meriiteillä miehensä valitsevilta, jos on muuten ihmisenä hyvä tyyppi.

Niin mutta sä oletkin naisena esiintyvä homo.

• Marianne89
        ätmi kirjoitti:

Niin mutta sä oletkin naisena esiintyvä homo.

Varmaan sua nyt harmittaa kun kuulet että kommenttisi sai täällä aikaan itkun tai ketutuksen sijaan vain naurunremakan :D Enkä varmaan panisi pahakseni olla homokaan jos olisin sattunut syntymään killuttimet haarovälissä, saanti olisi 1000 x varmempaa kuin jos joutuisi olemaan atm.

• ätmi
        Marianne89 kirjoitti:

Varmaan sua nyt harmittaa kun kuulet että kommenttisi sai täällä aikaan itkun tai ketutuksen sijaan vain naurunremakan :D Enkä varmaan panisi pahakseni olla homokaan jos olisin sattunut syntymään killuttimet haarovälissä, saanti olisi 1000 x varmempaa kuin jos joutuisi olemaan atm.

Eli olin siis oikeassa.

• Jejdueyd
        Marianne89 kirjoitti:

Totta! Veikkaan ettei Tauskin naisista monikaan ole sen tasoinen, joka kelpaisi lääkärimiehelle. Kyllä näissä miesten laatimissa tasoluokituksessa pitää painopiste siirtää määrän sijasta laadun puolelle.

• kummitus

Tuo naisten juokseminen Super YT-miesten perässä lienee siinä mielessä suhteellista, että kovan luokan julkkikset seurustelevat usein keskenään, ja Super YTN on kuitenkin pariutumisen ravintoketjun huipulla eikä todellakaan juokse kenenkään perässä. Todennäköisesti julkkisparin mies on siis kuitenkin joutunut näkemään vaivaa naisensa hurmaamiseksi. Tavallaan kaikilla miehillä KTM:stä ylöspäin sama tilanne: naisia riittää jos tyytyy selvästi omaa tasoa huonompaan, mutta samantasoisen naisen iskeminen vaatii vaivaa.

• Teoreetikko

Super YTM voi rauhassa paneskella alempitasoisten naisten kanssa, kun taas Super YTN yleensä kokee, ettei sellainen ole hänen arvolleen sopivaa. Super YTN siis joutuu kilpailemaan alempitasoisten naisten kanssa, jotka ovat valmiita tekemään mitä tahansa naidakseen ylöspäin. Super YTM ei kilpaile kuin muiden kaltaistensa kanssa, kun taas sitä alempitasoiset miehet joutuvat kilpailemaan myös kaikkien ylempitasoisten kanssa "omista" naisistaan. Super YTM:illä on siis mielestäni pullat paljon paremmin uunissa.

• YT-nainen
        Teoreetikko kirjoitti:

Super YTM voi rauhassa paneskella alempitasoisten naisten kanssa, kun taas Super YTN yleensä kokee, ettei sellainen ole hänen arvolleen sopivaa. Super YTN siis joutuu kilpailemaan alempitasoisten naisten kanssa, jotka ovat valmiita tekemään mitä tahansa naidakseen ylöspäin. Super YTM ei kilpaile kuin muiden kaltaistensa kanssa, kun taas sitä alempitasoiset miehet joutuvat kilpailemaan myös kaikkien ylempitasoisten kanssa "omista" naisistaan. Super YTM:illä on siis mielestäni pullat paljon paremmin uunissa.

Tuo on siinä mielessä totta, että YTN en näe mitään vaivaa saadakseni jonkun, koska miehet juoksevat perässäni. On todella epätoivoista juosta ylipättään miesten perässä, mutta jotkut tyrkky bimbo-blondit eivät muuten sitä miestä saisi, niin täytyy pukueutua kuin h*ora ja käyttäytyä naurettavasti. Itse YTN kaverieni kanssa nauramme tällaisille naisille. Miesten pitää juosta sinun perässäsi ja pitää antaa vähän tehdäkin jotain ennen kuin joku heistä on arvoisesi eli minä olen aika vaikeasti saataville myös YTM.

• Bicky-mies Belgiasta

Olen kuulemma Super-YTM

• hupuip

AKTM

Jos nykyinen alhainen suhde menisi poikki, olisi ihan turha yrittää iskeä ketään.

Seksikokemuksia on tasan kahden naisen kanssa. Yhden teinisäädön jälkeen kesti kymmenen vuotta ennenkuin tapasin tämän nykyisen. Toisinsanoen tähän nykyiseen suhteeseen on tyytyminen tai jään kokonaan yksin.

Kaikki naiskokemuksista on tyyliin: "Sä olet hyvä kaveri, kyllä sullekin on se oikea jossakin" ja se että kaverit viedään vierestä. Täytyy tarkentaa ettei omia naispuolisia ystäviä, eikä edes kavereita ole vaan nuo "hyvä kaveri" naiset ovat muiden miespuolisten ystävien naisystäviä, siskoja tai kavereita.

Kaikki omat kaverit ovat KTM tai YKTM ja yksi YTM.

• Minä olen

AKTM eli putosin ätmiksi erottuani (tai siis kun nainen lähti)

• dddddfffffff

Itse kuulun tuolle alimmalle eli 7-tasolle mutta kyllä tuo arvio 5-10% on aika yläkanttiin. Meitä todella toivottomia tapauksia lienee 2-3%.

• siittäjäinen

Ai jaa. Että oikein tasot? Kyllä se ammatti ja rahan määrä on sivuseikkoja kun miestä lähden hakemaan. Ja se menee näin: 1. Katson ulkonäköä ja sen on oltava hyvä. 2. Selvitän käyttäytymisen ja ennenkaikkea käytöstavat, joiden on oltava hyvät.

Ja siinä se. Mies joko kelpaa tai ei kelpaa. Toisen ihmisen ulkonäkö on ensimmäinen asia, johon kukaan voi ylipäänsä kiinnittää huomiota, joten siitä kaikki lähtee.

Käytös selviää, kun kuuntelee mitä hänellä on asiaa ja onko arvot kohdillaan. Kohteliaisuus on välttämätöntä. Jos ei minulle olla kohteliaita ja ystävällisiä, turha odottaa minulta yhtään mitään.

Kukaan ei ihastu pelkkään ulkonäköön, jos käytös on huonoa. Eikä kenellekään riitä hyvä käytös, jos ulkonäkö ei kelpaa.

Jos ihastut johonkin ihmiseen, olet hyväksynyt nämä kaksi asiaa hänessä: ulkonäkö ja käytös (luonne). Yksi kysymys on, mikä vaikutus tuoksulla on näiden lisäksi. Saako juuri tuoksu hyväksymään toisen ulkonäön "hyväksi" vaikka joskus väitämme, ettei ihastuksemme olekaan "mikään malli"? Silti ihastumme.

Joskus käy niinkin, että ihastumme vasta aikojen kuluttua ihmiseen, jonka olemme tunteneet jo entuudestaan. Sitten ihmetellään, mites mä nyt tohon ihastuin. Ulkonäkö siis kelpaa ja käytös kelpaa. Tuoksulla on merkitystä, mutta on lievä mysteeri, missä määrin se vaikuttaakaan. Olemme kuitenkin biologian orjia vaikka järjellä yritämme selittää kaiken.

Näin se vaan menee ja on luonnon laki. Ihastumiselle ei voi mitään, vaikka sitä vastaan yrittäisi taistella järjen keinoin.

Hyvännäköinen ihminen on termi, joka tarkoittaa meille jokaiselle täysin eri asioita. Toiselle kelpaa se mikä toiselle taas ei, ja tämä on aivan selvää. On siis turha itkeä omaa "rumuuttaan", sillä jollekin saatat olla täysin siedettävä, kun taas toisen mielestä olet mitäänsanomaton ulkonäöltäsi.

Ihmiset eivät ole kuitenkaan mustavalkoisesti ajatellen täysin rumia hirviöitä tai kauniita missejä. Kukaan ei ole täydellinen ulkonäöltään saati luonteeltaan. Vai onko sellainen ihminen jossain? Kertokaa jos tapaatte! Itse en ole sellaista koskaan tavannut. Voidaankin puhua lähinnä siedettävyydestä ennemmin kuin totaalisesta rumuudesta tai kauneudesta.

Onko kukaan muuten tullut ajatelleeksi, tai oletteko samaa mieltä siitä, että mielestäsi hyvännäköinen ihminen poikkeuksetta myös tuoksuu hyvälle? Voisiko tämä pitää paikkaansa?

• jböjbköjkb

Tekstisi loppuosasta olen samaa mieltä, mutta ensimmäiseen lauseeseesi otan kantaa.

Taso on kaikkien ominaisuuksien keskiarvo.

Tietenkin kun tutustuu tuntemattomaan, on ensimmäisenä vastassa naamavärkki ja tottakai se tuoksukin. Sitten tulee esiin luonne, jota voidaan kyllä feikata hyvän aikaa ennenkuin se paljastuu kokonaisuudessaan.

Tutustumisen jälkeen tulee esiin sitten taloudellinen tilanne, määrätietoisuus ja kunnianhimo jne jne.

Mikään noista yksittäisistä tekijöistä ei ole toista tärkeämpi, vaan ne kaikki pelaavat yhteen ja niiden keskiarvosta muodostuu se taso.

Jos mies on todella komea, mutta köyhä ja lapatossu, ei se ensi-ihastusta enempää jaksa naista kiinnostaa ja HUOMAA, nainen vaihtaa parempaan!

Eli nainen hankkii entistä parempitasoisen miehen.

Yksi ylitsemuiden oleva ominaisuus ei kompensoi jos kaikki muut ominaisuudet ovat suoranaisia haittoja. Siitä syystä heikomman näköinen, mutta rikas ja kunnianhimoinen (Hjallis) voi olla todellinen YTM.

Näitä asioita on tutkittu edes ja takas ja esimerkiksi eräässä tutkimuksessa miesten kasvokuvia rankatessa rikkaus sai miehen näyttämään komeammalta.

Koe meni siis siten että oli kuvia joiden alla oli miehestä tietoja. Kuvia ja tietoja sitten vaihdettiin ja toinen ryhmä rankkasi miehet. Miehen komeutta arvioitiin, vaikka kokeen tekijät eivät tätä tienneet koska kokeessa kysyttiin muitakin arvoja.

Pelkästään se että nainen tiesi miehen vuositulot sai miehen näyttämään komeammalta ja haluttavalta.

Eikä kiinnostavat testit ole tähän loppuneet.

Eräässä testissä oli deittisivustolla mallin kuvia tarjolla, sekä tietysti tietoja kyseisestä seuranhakijasta. Tiedot eivät olleet mitään erikoisia, vaan kyse oli tavallisesta köyhänpuoleisesta miehestä. Naama oli vain mallin.

Miehen käytös oli äärimmäisen seksististä ja suorapuheista. Naisille ehdotettiin esimerkiksi kyrvän ottamista suuhun ja muuta vastaavaa. Mitään hempeilyjä ei mukana ollut.

Suurin osa naisista olisi lähtenyt miehen mukaan ja vaikka teksti oli hävytöntä, se ei naisia haitannut.

Sen sijaan kun deitti-ilmoituksessa oli silmälasipäinen, ylipainoinen mies, täsmälleen samat seksistiset viestit aiheuttivat ennen kokeen loppumista sen että joku ilmoitti siitä deittisivuston ylläpidolle ja ylläpito poisti deitti-ilmoituksen. Sitä ennen naisten vastaukset olivat olleet sitä tyyliä että kyseinen mies ahdistelee heitä seksuaalisesti.

Eli naama vaikuttaa hyvin paljon suhtautumiseen, mutta pelkästään naama ei vaikuta kuten ensimmäinen koe osoitti.

• YKTM

YKTM: Parisuhde, hyvä ammatti ja varallisuutta, muttei pahemmin ulkonäköä.

• 2+35

entäs jos Hardcore ATM voittaa veikkauksen eurojackpotissa päävoiton?
      vaikka jotain 25-30 miljoonaa?
      taso nousee nopeammin kuin absintti päähän lol

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      718
    Aihe