Kiskisu paljastettu Annelixi!!!111!!!
45
77
Vastaukset
- Kiskisu
Hyi hitto, kepulaisia.
- Ikisinkku M
Kyllä kisussa ehkä kuitenkin asuu pieni Hanna-Leena sisällä.
http://www.youtube.com/watch?v=jyVhTpWOS14- Kiskisu
Mitäs minä tässä yksi päivä puhuin koruvalinnoista. Tuokin mikä on nyt kaulassa, näyttää kasvaimelta.
- Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
Mitäs minä tässä yksi päivä puhuin koruvalinnoista. Tuokin mikä on nyt kaulassa, näyttää kasvaimelta.
Sopiiko sitten Susku paremmin, ei ole kaulassa mitään mutta tuo violetti-keltainen kolttu on kyllä aika tyylitön.
- Ikisinkku M
Ikisinkku M kirjoitti:
Sopiiko sitten Susku paremmin, ei ole kaulassa mitään mutta tuo violetti-keltainen kolttu on kyllä aika tyylitön.
- Neiti Näpsä
Ikisinkku M kirjoitti:
Susku on suomalainen Putin-nuori.
- Ikisinkku M
Neiti Näpsä kirjoitti:
Susku on suomalainen Putin-nuori.
Kyllä susku voimakkaasti ajaa varmaan oikea sektori -ryhmän asiaa ihan niin kuin kisukin.
- Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
Enemmän löytyy kokoomuksesta mieluisia miehistä, koska naiset on usein joko liian sovittelevia ja varovaisia (Harkimo, Vikman ja Pelkonen), tai sitten ampuvat vähän yli kuten Susanna Koski. Uusista kansanedustajista profiiliaan ovat taitavasti nostaneet Pauli Kiuru ja Kari Tolvanen. Vanhoista mieleen ovat Vapaavuori ja Zyskowicz. Sasi ja Satonen ovat terävintä kärkeä imagorasitteista huolimatta.
- Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
Enemmän löytyy kokoomuksesta mieluisia miehistä, koska naiset on usein joko liian sovittelevia ja varovaisia (Harkimo, Vikman ja Pelkonen), tai sitten ampuvat vähän yli kuten Susanna Koski. Uusista kansanedustajista profiiliaan ovat taitavasti nostaneet Pauli Kiuru ja Kari Tolvanen. Vanhoista mieleen ovat Vapaavuori ja Zyskowicz. Sasi ja Satonen ovat terävintä kärkeä imagorasitteista huolimatta.
Vajaavuori tosiaan on rattijuoppoitilaston terävintä kärkeä törkeällä ratilla ja Sasi lienee kuitenkin ainoa arkadianmäellä joka on autollaan tappanut vastaantulijan. Hienoja miehiä, tuollaisia kyllä tarvitaan rakennettaessa arvokovenevaa eurooppaa.
- Rklhk
Kiskisu kirjoitti:
Vapaavuorella on pahoinpitelytuomiokin.
- Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
Vajaavuori tosiaan on rattijuoppoitilaston terävintä kärkeä törkeällä ratilla ja Sasi lienee kuitenkin ainoa arkadianmäellä joka on autollaan tappanut vastaantulijan. Hienoja miehiä, tuollaisia kyllä tarvitaan rakennettaessa arvokovenevaa eurooppaa.
Tuo on aika kulunutta.
Vapaavuori on saanut tuomiot teoistaan ja sovittanut siis ne. Länsimaiseen oikeuskäsitykseen kuuluu, että kun rikos on sovitettu, jatketaan elämää eikä jankuteta sitä sama uudelleen ja uudelleen. Teot liittyivät kuitenkin vain yksityiselämään, eivät poliittiseen toimintaan tai valtion turvallisuuteen.
Sitten jos poliitikkojen maine on tahraton, puhutaan, että he ovat irtaantuneet tavallisesta kansasta. Tavallinen kansa on sellaista, että se tekee rikkeitä humalapäissään ja nuoruuden kuohuissa. Minua pelottaisi sellainen poliitikko, joka on syntymästään asti ollut täydellinen ja hillitty. Asioistani saa mieluummin päättää ihminen, joka on oppinut virheistään. Kiskisu kirjoitti:
Tuo on aika kulunutta.
Vapaavuori on saanut tuomiot teoistaan ja sovittanut siis ne. Länsimaiseen oikeuskäsitykseen kuuluu, että kun rikos on sovitettu, jatketaan elämää eikä jankuteta sitä sama uudelleen ja uudelleen. Teot liittyivät kuitenkin vain yksityiselämään, eivät poliittiseen toimintaan tai valtion turvallisuuteen.
Sitten jos poliitikkojen maine on tahraton, puhutaan, että he ovat irtaantuneet tavallisesta kansasta. Tavallinen kansa on sellaista, että se tekee rikkeitä humalapäissään ja nuoruuden kuohuissa. Minua pelottaisi sellainen poliitikko, joka on syntymästään asti ollut täydellinen ja hillitty. Asioistani saa mieluummin päättää ihminen, joka on oppinut virheistään.Mitä Vapaavuori ja Sasi ovat oppineet? Siis oikeasti oppineet?
No ehkä sen, ettei kännissä kannata ajella eikä ihmistäkään saa ajaa kuoliaaksi, vaikka kuin kiire olisi hoitamaan vastuullisia tehtäviään. Mutta mitä muuta he ovat oppineet? Minä en ole vielä havainnut heiltä mitään muuta oppimiseen viittaavaa...- Kiskisu
Rklhk kirjoitti:
Vapaavuorella on pahoinpitelytuomiokin.
Tosta voi lukea asiasta:
http://www.city.fi/yhteiskunta/jan vapaavuori rotosherra/2061 - Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
Tuo on aika kulunutta.
Sitten jos poliitikkojen maine on tahraton, puhutaan, että he ovat irtaantuneet tavallisesta kansasta. Tavallinen kansa on sellaista, että se tekee rikkeitä humalapäissään ja nuoruuden kuohuissa. Minua pelottaisi sellainen poliitikko, joka on syntymästään asti ollut täydellinen ja hillitty. Asioistani saa mieluummin päättää ihminen, joka on oppinut virheistään.Olikin hyvä että otit esiin tuon Vajaavuoren poliittisen toiminnan kun sekään ei ole mennyt ihan putkeen, on sössinyt tavallisille ihmisille valtavat lisälaskut lobbaamillaan energiatodistuksilla jotka eivät edes anna oikeaa kuvaa kulutuksesta, juttua siitä vaikkapa tuolla:
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?p=12511668
En usko että Vajaa on oppinut tuosta energiatodistusvirheestäkään vaan sitä väkisin ylläpidetään ja rakennetaan nollatalviin hengittämättömiä pullotaloja maailman tappiin ihan vain siksi kun se on Vajaavuoren ja kumppaneiden mielestä oikein. - Kiskisu
Genio.Mente kirjoitti:
Mitä Vapaavuori ja Sasi ovat oppineet? Siis oikeasti oppineet?
No ehkä sen, ettei kännissä kannata ajella eikä ihmistäkään saa ajaa kuoliaaksi, vaikka kuin kiire olisi hoitamaan vastuullisia tehtäviään. Mutta mitä muuta he ovat oppineet? Minä en ole vielä havainnut heiltä mitään muuta oppimiseen viittaavaa...Sasi ja Vapaavuori ymmärtävät tosiasiat, joita monella on vaikeuksia tunnustaa. Sasia ei voi kusta silmään minkään ministeriön hallinnonala. Hän tuntee numerot ja rahavirrat tarkkaan ja osaisi tehdä tarvittavat leikkaukset jos saisi päättää. Valitettavasti ministeriöt vaan suojelevat mustasukkaisesti hallinnonalaansa, ja esittävät mahdottomia säästökohteita. Näin ne varmistavat, että kun ehdotetuista kohteista ei kuitenkaan voi säästää, heidän hallinnonalaltaan ei leikata ollenkaan tai leikataan hyvin vähän.
Vapaavuori ymmärtää, miten hyvinvointi rahoitetaan. Näitä miehiä kannattaisi kuunnella enemmän, se on musiikkia. - Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
Olikin hyvä että otit esiin tuon Vajaavuoren poliittisen toiminnan kun sekään ei ole mennyt ihan putkeen, on sössinyt tavallisille ihmisille valtavat lisälaskut lobbaamillaan energiatodistuksilla jotka eivät edes anna oikeaa kuvaa kulutuksesta, juttua siitä vaikkapa tuolla:
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?p=12511668
En usko että Vajaa on oppinut tuosta energiatodistusvirheestäkään vaan sitä väkisin ylläpidetään ja rakennetaan nollatalviin hengittämättömiä pullotaloja maailman tappiin ihan vain siksi kun se on Vajaavuoren ja kumppaneiden mielestä oikein.Kyse lienee vain EU-oikeuden implementoinnista eli kansallisesta voimaansaattamisesta, eikä Vapaavuori ole mitenkään itse tätä lakia suunnitellut ja erityisesti ajanut, vaan se on kuulunut hänen pakollisiin tehtäviinsä ministerinä. Mutta voinemme tarkastaa asian helposti finlexistä ja eduskunnan sivuilta.
- Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
Kyse lienee vain EU-oikeuden implementoinnista eli kansallisesta voimaansaattamisesta, eikä Vapaavuori ole mitenkään itse tätä lakia suunnitellut ja erityisesti ajanut, vaan se on kuulunut hänen pakollisiin tehtäviinsä ministerinä. Mutta voinemme tarkastaa asian helposti finlexistä ja eduskunnan sivuilta.
Tarkista sinä jos haluat niin minä silläaikaa yritän keksiä että mitä h..iä minä tai kukaan muukaan tekee ministerillä joka toimii vain pakollisena brysselin kumileimasimena.
Kiskisu kirjoitti:
Sasi ja Vapaavuori ymmärtävät tosiasiat, joita monella on vaikeuksia tunnustaa. Sasia ei voi kusta silmään minkään ministeriön hallinnonala. Hän tuntee numerot ja rahavirrat tarkkaan ja osaisi tehdä tarvittavat leikkaukset jos saisi päättää. Valitettavasti ministeriöt vaan suojelevat mustasukkaisesti hallinnonalaansa, ja esittävät mahdottomia säästökohteita. Näin ne varmistavat, että kun ehdotetuista kohteista ei kuitenkaan voi säästää, heidän hallinnonalaltaan ei leikata ollenkaan tai leikataan hyvin vähän.
Vapaavuori ymmärtää, miten hyvinvointi rahoitetaan. Näitä miehiä kannattaisi kuunnella enemmän, se on musiikkia.*huokaus*
Minä olen taas sitä mieltä, että jos he jotain olisivat oppineet, niin tekisivät varmasti monia asioita toisin. Näin ei vaan taida näppylät olla. Samoja mantroja ja samoja kaavoja...
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288665568435.html?pos=ksk-trm-tyel-ospu
"Jos muuttumattoman asenteen henkilö epäonnistui tentissään, hän opiskeli jatkossa vähemmän ja suunnitteli jopa lunttaamista. Toisen ajattelutavan opiskelija aikoi opiskella lisää tai uudella strategialla selättääkseen takaiskun seuraavalla kerralla – niin kuin sitkeä ihminen yleensä tekee."
Minä lasken koko Arkadianmäen paskasakin tähän joukkoon. Mutta ehkä me nähdään vaan eri tavalla. Ehkä minulla on rajoittuneempi näkökenttä kuin sinulla...Kiskisu kirjoitti:
Tosta voi lukea asiasta:
http://www.city.fi/yhteiskunta/jan vapaavuori rotosherra/2061Heh...
Jos Voima-lehti tekisi artikkelin kyseisestä herrasta, voisi sävy olla täysin toisenlainen. Ota nyt selvää kumpi olisi oikeassa...?- Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
Tarkista sinä jos haluat niin minä silläaikaa yritän keksiä että mitä h..iä minä tai kukaan muukaan tekee ministerillä joka toimii vain pakollisena brysselin kumileimasimena.
Asioihin vaikutetaan sekä unionissa että kansallisessa parlamentissa. Tietyt lait on määräajassa implementoitava, vaikuttamisen aika ja paikka on ennen direktiiviä unionissa. Toisissa kysymyksissä sitten taas eduskunnalla on täydet valtuudet päättää mitä mieleen juolahtaa, kuten nyt Huovinen yrittää.
- Kiskisu
Genio.Mente kirjoitti:
Heh...
Jos Voima-lehti tekisi artikkelin kyseisestä herrasta, voisi sävy olla täysin toisenlainen. Ota nyt selvää kumpi olisi oikeassa...?Voima on rasittava kuin pari päivää sitten maailmanpolitiikkaan perehtynyt mustavalkoinen meuhkaava teini. Kategorisesti kaikkea menestymistä, yrittämistä ja yksilön omaa vastuuta vastaan. Jostain ne voimalaiset hipit ja rastatkin vaan toimeentulonsa saavat että jaksavat reuhata ja pössytellä ja vaatia lisää. Kaikkea homeista, toimimatonta ja verovaroja nielevää pitää suojella, ja kaikkea mikä kustantaa itsensä ja tuo lisäksi verotuloja, pitää vastustaa.
Kiskisu kirjoitti:
Voima on rasittava kuin pari päivää sitten maailmanpolitiikkaan perehtynyt mustavalkoinen meuhkaava teini. Kategorisesti kaikkea menestymistä, yrittämistä ja yksilön omaa vastuuta vastaan. Jostain ne voimalaiset hipit ja rastatkin vaan toimeentulonsa saavat että jaksavat reuhata ja pössytellä ja vaatia lisää. Kaikkea homeista, toimimatonta ja verovaroja nielevää pitää suojella, ja kaikkea mikä kustantaa itsensä ja tuo lisäksi verotuloja, pitää vastustaa.
Heh...
Niinno... Saman voi sanoa City-lehdestä. Aika väritöntä yksisuuntaista pinnallista skeidaa. Peilikuvat ja mitä kaikkea muuta sieltä löytyy...? Jos lehden meininki on tämä, niin tuskin on halua missään muussakaan perehtyä vähän paremmin aiheisiin mistä kirjoittaa...
Mutta tässähän se meidän suurin ero taitaakin olla. Minä en usko sokeasti mihinkään enkä valitse puoltani. Sinä taas tarvitset jonkin puolen, sinulla on tarve kuulua johonkin...- Kiskisu
Genio.Mente kirjoitti:
*huokaus*
Minä olen taas sitä mieltä, että jos he jotain olisivat oppineet, niin tekisivät varmasti monia asioita toisin. Näin ei vaan taida näppylät olla. Samoja mantroja ja samoja kaavoja...
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288665568435.html?pos=ksk-trm-tyel-ospu
"Jos muuttumattoman asenteen henkilö epäonnistui tentissään, hän opiskeli jatkossa vähemmän ja suunnitteli jopa lunttaamista. Toisen ajattelutavan opiskelija aikoi opiskella lisää tai uudella strategialla selättääkseen takaiskun seuraavalla kerralla – niin kuin sitkeä ihminen yleensä tekee."
Minä lasken koko Arkadianmäen paskasakin tähän joukkoon. Mutta ehkä me nähdään vaan eri tavalla. Ehkä minulla on rajoittuneempi näkökenttä kuin sinulla...Kertoo vain sinusta, jos niputat koko Arkadianmäen väen paskasakiksi. Ihmiset siellä tekee pitkää päivää ja heillä on aidosti pyrkimys hoitaa asioita Suomen parhaaksi. Joka ei sitä pysty uskomaan, kertoo vaan epäsuorasti, millainen vallanpitäjä itse aikoisi olla.
Kokoomus on ollut koko hallituskauden demarien panttivankina, joten päätösten synnyttäminen on ollut vaikeaa. Kannattaisi mennä tutustumaan eduskuntatyöskentelyyn ja tutustua myös johonkin edustajaan henkilökohtaisesti. Kiskisu kirjoitti:
Kertoo vain sinusta, jos niputat koko Arkadianmäen väen paskasakiksi. Ihmiset siellä tekee pitkää päivää ja heillä on aidosti pyrkimys hoitaa asioita Suomen parhaaksi. Joka ei sitä pysty uskomaan, kertoo vaan epäsuorasti, millainen vallanpitäjä itse aikoisi olla.
Kokoomus on ollut koko hallituskauden demarien panttivankina, joten päätösten synnyttäminen on ollut vaikeaa. Kannattaisi mennä tutustumaan eduskuntatyöskentelyyn ja tutustua myös johonkin edustajaan henkilökohtaisesti.*huokaus*
Ne kaikki ovat olleet eniten itsensä ja vanhojen aikansa eläneiden kaavojen panttivankeina.
Ja sitäpaitsi kokkareiden äänestäjät ovat minun mielestäni kaikkein itsekritiikittömiä äänestäjiä. Ei puutu kuin kokkarijengin liivit...- Kiskisu
Genio.Mente kirjoitti:
Heh...
Niinno... Saman voi sanoa City-lehdestä. Aika väritöntä yksisuuntaista pinnallista skeidaa. Peilikuvat ja mitä kaikkea muuta sieltä löytyy...? Jos lehden meininki on tämä, niin tuskin on halua missään muussakaan perehtyä vähän paremmin aiheisiin mistä kirjoittaa...
Mutta tässähän se meidän suurin ero taitaakin olla. Minä en usko sokeasti mihinkään enkä valitse puoltani. Sinä taas tarvitset jonkin puolen, sinulla on tarve kuulua johonkin...En ole mikään erityinen Cityn kannattaja, jos sitä edes enää on olemassa. Tuon artikkelin osalta en kiinnittänyt huomiota minkä median julkaisema se on, vaan aiheeseen. Oikein hyvä juttu, varsinkin Cityn jutuksi.
Relativismi on mun mielestä ainoastaan älyllistä epärehellisyyttä. Ihmisen pitää osata tehdä päätöksiä ja olla jotain mieltä. Jos ei ole mielipidettä, miten voisi olla perustelujakaan. Ellei ole perusteluja, miten voisi olla keskustelua. Ilman keskustelua ei löydy kompromissia, ei ratkaisuja, ei ymmärrystä. Kiskisu kirjoitti:
En ole mikään erityinen Cityn kannattaja, jos sitä edes enää on olemassa. Tuon artikkelin osalta en kiinnittänyt huomiota minkä median julkaisema se on, vaan aiheeseen. Oikein hyvä juttu, varsinkin Cityn jutuksi.
Relativismi on mun mielestä ainoastaan älyllistä epärehellisyyttä. Ihmisen pitää osata tehdä päätöksiä ja olla jotain mieltä. Jos ei ole mielipidettä, miten voisi olla perustelujakaan. Ellei ole perusteluja, miten voisi olla keskustelua. Ilman keskustelua ei löydy kompromissia, ei ratkaisuja, ei ymmärrystä.Kieltämällä suhteellisuuden taas syyllistyy tietämiseksi naamioituun tietämiseen.
- Kiskisu
Genio.Mente kirjoitti:
*huokaus*
Ne kaikki ovat olleet eniten itsensä ja vanhojen aikansa eläneiden kaavojen panttivankeina.
Ja sitäpaitsi kokkareiden äänestäjät ovat minun mielestäni kaikkein itsekritiikittömiä äänestäjiä. Ei puutu kuin kokkarijengin liivit...Kuinka ihmeessä et ole perustanut omaa, uudenlaista puoluetta ja istu jo eduskunnassa tai valtioneuvostossa, tai Kremlissä?
- Kiskisu
Genio.Mente kirjoitti:
Kieltämällä suhteellisuuden taas syyllistyy tietämiseksi naamioituun tietämiseen.
Tuo on juuri sitä relativismia, jolla yrität ylentää itsesi.
Kiskisu kirjoitti:
Kuinka ihmeessä et ole perustanut omaa, uudenlaista puoluetta ja istu jo eduskunnassa tai valtioneuvostossa, tai Kremlissä?
:)...
Minä en usko politiikkaan. Eikä mulla ole hinkua valtaan.Kiskisu kirjoitti:
Tuo on juuri sitä relativismia, jolla yrität ylentää itsesi.
Ylentää itseäni?
Nääh... Se vaan auttaa ymmärtämään isompia kokonaisuuksia ilman että mun täytyy hyväksyä tai tuomita niitä. Korkeintaan kritisoida niitä.- Kiskisu
Genio.Mente kirjoitti:
:)...
Minä en usko politiikkaan. Eikä mulla ole hinkua valtaan.Minäpä uskon. Politiikalla on suuri vaikutus ihmisten elämään, nähdäänhän se nyt tässäkin kriisissä. Ja missä sinäkään olisit nyt ilman tiettyä poliittista päätöstä?
Kiskisu kirjoitti:
Minäpä uskon. Politiikalla on suuri vaikutus ihmisten elämään, nähdäänhän se nyt tässäkin kriisissä. Ja missä sinäkään olisit nyt ilman tiettyä poliittista päätöstä?
Minä olisin edelleen minä ja se on minulle tärkeintä. Se menee kaiken poliittisen suhmuroinnin edelle.
Minäkin olen vaan ihminen ja tuskin minäkään välttyisin vallan tuomalta sokaistumselta. Pidän mielelläni näkö- ja havaintokykyni.- ....
Genio.Mente kirjoitti:
Ylentää itseäni?
Nääh... Se vaan auttaa ymmärtämään isompia kokonaisuuksia ilman että mun täytyy hyväksyä tai tuomita niitä. Korkeintaan kritisoida niitä.90% jutuistasi on pinnallista ja populistista persu-paskaa.
Yleistämistä ja yksinkertaistamista. Rakenna sinä vaan niitä taloja, yhteiskunnalliseen ajatteluun ei kapasiteetti riitä .... kirjoitti:
90% jutuistasi on pinnallista ja populistista persu-paskaa.
Yleistämistä ja yksinkertaistamista. Rakenna sinä vaan niitä taloja, yhteiskunnalliseen ajatteluun ei kapasiteetti riitäSinun jutuistasi ja ajatelustasi meillä ei taas ole mitään tietoa...
Genio.Mente kirjoitti:
Sinun jutuistasi ja ajatelustasi meillä ei taas ole mitään tietoa...
Heh, ja populismi on aika kaukana ajatusmaailmastani. Kyllä se inhorealismi on lähempänä...
- ....
Genio.Mente kirjoitti:
Heh, ja populismi on aika kaukana ajatusmaailmastani. Kyllä se inhorealismi on lähempänä...
Olet palstan johtava populisti, onnittelut. Kuin Soini itse. Jutut tasoa Jutta ja Jykä on idiootteja. Eu ja kansanedustajat on idiootteja. Ei kannata loukata Timppaa turhaa, joten korjataan sen verran, että et ole Soinin tasoa. Mielummin halpispopulisti.
.... kirjoitti:
Olet palstan johtava populisti, onnittelut. Kuin Soini itse. Jutut tasoa Jutta ja Jykä on idiootteja. Eu ja kansanedustajat on idiootteja. Ei kannata loukata Timppaa turhaa, joten korjataan sen verran, että et ole Soinin tasoa. Mielummin halpispopulisti.
Niinhän ne onkin. Eikä Soini ole yhtään sen parempi.
Sinulta en taas ole kuullut mitään muuta kuin minun syyttämistä persupopulistiksi. Aika heikkoa, sanoisin...Genio.Mente kirjoitti:
Sinulta en taas ole kuullut mitään muuta kuin minun syyttämistä persupopulistiksi. Aika heikkoa, sanoisin...Ps. Heh... Sinäkin,"...." alat asettumaan samaan osastoon Jykän, Juttiksen ja Soinin kans....
- :-)))))
Genio.Mente kirjoitti:
Sinulta en taas ole kuullut mitään muuta kuin minun syyttämistä persupopulistiksi. Aika heikkoa, sanoisin...Halpispopulisti :-)
Toistaiseksi osuvin nimitys lyhytkasvuisesta viron ihmeestämme. :-))))) kirjoitti:
Halpispopulisti :-)
Toistaiseksi osuvin nimitys lyhytkasvuisesta viron ihmeestämme.Eikä. Minä olen ilmainen populisti. En maksa teille mitään. Päinvastoin, olen aikalailla nettomaksajana tässä yhteiskunnassa. En nyt mitään valtavia summia, mutta kuitenkin. En ole aiheuttamassa kuluja. En olisi niinkään varma esimerkiksi sinusta...
- 8+11
Genio.Mente kirjoitti:
Eikä. Minä olen ilmainen populisti. En maksa teille mitään. Päinvastoin, olen aikalailla nettomaksajana tässä yhteiskunnassa. En nyt mitään valtavia summia, mutta kuitenkin. En ole aiheuttamassa kuluja. En olisi niinkään varma esimerkiksi sinusta...
jos on lapsia on nettosaaja.neuvolat, koulut, lapslisät etc maksavat enemmän kuin pienipalkkainen maksaa veroja.
Genio.Mente kirjoitti:
Eikä. Minä olen ilmainen populisti. En maksa teille mitään. Päinvastoin, olen aikalailla nettomaksajana tässä yhteiskunnassa. En nyt mitään valtavia summia, mutta kuitenkin. En ole aiheuttamassa kuluja. En olisi niinkään varma esimerkiksi sinusta...
Heh... Pakko vielä kerto sille inisijälle vielä tämä...
Minä kunnioitan esimerkiksi vaikkapa Kisua ja Ratikkakuskia keskustelijoina ja "vastustajina" paljon enemmän kuin niitä sormella osoittavia iniseviä palstan persapinoita. He eivät sorru heti ensikädessä henkilökohtaisuuksiin, vaan pysyttelevät aiheessa ja jopa keskustelevatkin siitä. Pidän kummastakin, vaikka "vastapuolilla" ollaankin. Samaa ei voi sanoa monesta muusta Taitavasta Argumentoijasta...8+11 kirjoitti:
jos on lapsia on nettosaaja.neuvolat, koulut, lapslisät etc maksavat enemmän kuin pienipalkkainen maksaa veroja.
Se lapsi on tuleva veronmaksaja. Eiköhän se ehdi velkansa kuitata tälle yhteiskunnalle...
- Niin?
Genio.Mente kirjoitti:
Heh... Pakko vielä kerto sille inisijälle vielä tämä...
Minä kunnioitan esimerkiksi vaikkapa Kisua ja Ratikkakuskia keskustelijoina ja "vastustajina" paljon enemmän kuin niitä sormella osoittavia iniseviä palstan persapinoita. He eivät sorru heti ensikädessä henkilökohtaisuuksiin, vaan pysyttelevät aiheessa ja jopa keskustelevatkin siitä. Pidän kummastakin, vaikka "vastapuolilla" ollaankin. Samaa ei voi sanoa monesta muusta Taitavasta Argumentoijasta...outo mielipide tyypiltä,joka itse haukkuu eri mieltä olevat pinnallisiksi, tyhmiksi ja kyvyttömiksi. käy henkilökohtIsuuksiin melkein aina
Niin? kirjoitti:
outo mielipide tyypiltä,joka itse haukkuu eri mieltä olevat pinnallisiksi, tyhmiksi ja kyvyttömiksi. käy henkilökohtIsuuksiin melkein aina
Heh...
Jollekin taitaa olla mielipiteeni hänestä itsestä olla tärkeämpi kuin haluaisi myöntää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708