Buhahhhahaaa......

Naurattaa

Faktaa tatuoinneista, keskustelu täynnä.
Vippaan mielipiteeni tänne, kun tuonne ei mahtunut:
Kribe taitaa olla älyllisesti ylivoimainen teihin muihin nähden. Kypsä aikuinen. Tosi paljon naurattaa koko threadi.

10

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etewqtwt

Tyypillinen provooja. Otsikko mahdollisimman vajaaälyisen muodostama, että jengi provosoituu. Sitten voi avata sanaisen arkkunsa ja dissata kaikkia kirjoittajia ja kertoa omaa ylivertaisuuttaan kaikilla elämän saroilla.

Kirjoituksessa ei muuta pointtia, kuin ärsyttää populaa. Huomaa, kun ei ole tarvetta vastata kysymyksiin, tai kiertää ne vastakysymyksillä. Niin väsyttävää etten jaksanut edes kommentoida koko thriidiin mitään.

• 12+49

Provo tai ei, niin 500 vastausta viidessä päivässä lienee ennätys hyvin purreeseen provoon - jos se oli provo.

• nohuoh

No haloo:::Talojen seinissä olevat töherrykset kertovat, että tämä kaupunginosa on slummia. Ihmisten ihossa olevat töherrykset kertovat, että tämä ihminen kuuluu alaluokaan.

Ja tuo otsikolla Faktaa tatuoinneista. On provo, tai tyypillä ei ole aivoja.

• !!-!!
        nohuoh kirjoitti:

No haloo:::Talojen seinissä olevat töherrykset kertovat, että tämä kaupunginosa on slummia. Ihmisten ihossa olevat töherrykset kertovat, että tämä ihminen kuuluu alaluokaan.

Minä muuten olen samaa mieltä, että tatuoinnit kertovat kantajastaan jotain negatiivista. Samoin kuin graffitit kertovat alueen yöllisistä hiippareista.
        Kun ei voi myöntää, että näin on, niin väite pitää leimata provoksi. Tai väittäjää hölmöksi. Minä allekirjoitan alkuperäisen väitteen. En pidä sitä provona, vaan hyvänä huomiona.
        Minusta on aivotonta hommaa pilata ihonsa typerillä tatuoinneilla. Moni katuu sitä myöhemmin, vaikka useimmat eivät tunnusta sitä.

• Tatuoinnit - yök
        nohuoh kirjoitti:

Ehkä minullakaan ei ole mielestäsi aivoja, kun olen eri mieltä kanssasi.

• huohhhhh
        !!-!! kirjoitti:

Minä muuten olen samaa mieltä, että tatuoinnit kertovat kantajastaan jotain negatiivista. Samoin kuin graffitit kertovat alueen yöllisistä hiippareista.
        Kun ei voi myöntää, että näin on, niin väite pitää leimata provoksi. Tai väittäjää hölmöksi. Minä allekirjoitan alkuperäisen väitteen. En pidä sitä provona, vaan hyvänä huomiona.
        Minusta on aivotonta hommaa pilata ihonsa typerillä tatuoinneilla. Moni katuu sitä myöhemmin, vaikka useimmat eivät tunnusta sitä.

Jaa?

Mitenkä sitten perustelet, että graffiteja on Eiranrannassa? Siis mielestäsi slummia, jossa on myynnissä mm. asunto hieman päälle 5 miljoonalla eurolla?

• ääsfak!
        huohhhhh kirjoitti:

Jaa?

Mitenkä sitten perustelet, että graffiteja on Eiranrannassa? Siis mielestäsi slummia, jossa on myynnissä mm. asunto hieman päälle 5 miljoonalla eurolla?

Hah. Word up!
        Mutta eihän yleistäen eläjät tuota tajua. Heistä Eira on slummia aivan, kuten Kallio.
        Tatuoitu julkkiskokki on läpeensä negatiivinen aivan, kuten se piritorilla notkuva nisti tatuointeineen.

Elämä on mukavan simppeliä, kun ei tunnusta, ku muutamaa väriä.

• Tässä tietoa sinulle

• Symppispisteitä!
        Tatuoinnit - yök kirjoitti:

Ehkä minullakaan ei ole mielestäsi aivoja, kun olen eri mieltä kanssasi.

Ihan sama mitä mieltä olet, niin sinut leimataan tyhmäksi, jos olet eri mieltä. Pätee kaikkiin asioihin. Pitää olla tyhmä aivoton laumasielu, niin sitten on kaltaistensa mielestä fiksu.

• ääsfak!
        Tässä tietoa sinulle kirjoitti:

Eiranrannassa on aika paljon huumehörhöjä:
        http://blogit.mtv.fi/kolmevarttia/2011/09/07/huumeiden-katukauppaa-hienostoalueella/
        TÄMÄ TODISTAA ALKUPERÄISEN VÄITTEEN OIKEAKSI!

Okei.
        No kaiketi lähetit vaatimuksen et poistavat HIENOSTOALUE sanan pois alueen sanastosta?
        Tajuathan imbesilli et määritelmälläsi koko Helsinki on slummia, niin on myös Porvoo, Espoo, Vantaa jne.
        Totuus in your face!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      16
      4662
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1587
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      228
      1096
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      126
      889
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      817
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      815
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    Aihe