en ole puuma - mut mihin hävis nelikymppiset miehet

kutri1

Jätin ilmoituksen Iskuriin - haussa on n. 37-49 v. mies, itse oon 42 v. ja sellainen hyvin säilynyt:-)
Vastauksia tuli n. 200 kpl..nuorimmat jotain 17 v.(!) ja vanhin 65 v. ja muuten yli puolet vastanneista miehistä ovat alle kolmekymppisiä. Tohon 37-49 haarukkaan mahtuvat lähettivät eniten ns. munakuvia. Asiallisia kasvokuvia, kroppakuvia sain vain nuorilta ja mukavimmat , fiksuimmat viestit myös.
Harmittaa etten osaa heittäytyä puumaksi. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Huonoja tai hyviä kokemuksia nuoremmista/ vanhemmista miehistä ?
Ei ole kivaa yksin...

14

583

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei oo ei tuu

Nelikymppisten miesten kohdalla on nettideiteissä pelkkä musta aukko. Ainoastaan seksi saa heidät jotenkuten motivoitua tekemisiin naisten kanssa, mutta ei parisuhteen kehittelyyn asti.

Miehet ovat sanoneet minulle että 40 miehet vain haihattelevat (odottavat jotain vuosisadan rakkaustarinaa), tai ovat villiintyneet uussinkkuudessaan. Kaippa mies tietää mitä miehen päässä liikkuu.

Ilmeisesti 50 iässä miehiä alkaa taas suhteetkin kiinnostamaan, kun tulee se kuolevaisuus mieleen ja miettii että loppuelämää ei kuitenkaan voi loikkia kukasta kukkaan. Sitten etsitään jotain tulevaa omaishoitajaa - mutta ei suinkaan ikäisistään, vaan reippaasti nuoremmista. Tämä sen vuoksi että menopaussissaan hikoileva omanikäinen nainen tuo ikäiselleen miehelle jokaikinen päivä sen kuoleman mieleen, kun naisen hedelmällisyys on päättymässä. (Ihan kuin sitä edes mihinkään tarvisisi enää yli 40-vuotiaana muutenkaan. - Tämä ei tarkoita etteikö seksiä silti voi harrastaa.)

40 miesten tympeä asenne suhdetta kohtaan ajaa 40 naiset yksinäisyyteen tai puumailemaan. Kun harva kuitenkaan viitsii alkaa itseään reippaasti vanhemman miehen kanssa vehtaamaan. Jos on vähänkin itsekunnioitusta jäljellä.

• sinkku m40

"Miehet ovat sanoneet minulle että 40 miehet vain haihattelevat (odottavat jotain vuosisadan rakkaustarinaa), tai ovat villiintyneet uussinkkuudessaan. Kaippa mies tietää mitä miehen päässä liikkuu. "

Tai sitten niin, että nelikymppiset oikeaa suhdetta haluavat miehet (ei tarvi olla edes eronnut, voi olla aito sinkku) eivät edes halua käyttää nettideittejä, kun siellä saa yleensä tyhjän jo pyytämättäkin. Jos naiselle tulee vaikkapa se 200 viestiä vaikka ei edes seuraa hakisi, mitä veikkaat olevan oikeaa suhdetta haluavan mahdollisuudet tässä kilpalaulannassa ?

Itse jätin nettideitit jo vuosia sitten ja se oikea löytyy jos on löytyäkseen oikeasta elämästä.

• nelikomppinen
        sinkku m40 kirjoitti:

"Miehet ovat sanoneet minulle että 40 miehet vain haihattelevat (odottavat jotain vuosisadan rakkaustarinaa), tai ovat villiintyneet uussinkkuudessaan. Kaippa mies tietää mitä miehen päässä liikkuu. "

Tai sitten niin, että nelikymppiset oikeaa suhdetta haluavat miehet (ei tarvi olla edes eronnut, voi olla aito sinkku) eivät edes halua käyttää nettideittejä, kun siellä saa yleensä tyhjän jo pyytämättäkin. Jos naiselle tulee vaikkapa se 200 viestiä vaikka ei edes seuraa hakisi, mitä veikkaat olevan oikeaa suhdetta haluavan mahdollisuudet tässä kilpalaulannassa ?

Itse jätin nettideitit jo vuosia sitten ja se oikea löytyy jos on löytyäkseen oikeasta elämästä.

En ole saanut 200 viestiä koskaan, en edes silloin kun olen hakenut silkkaa seksiseuraa. (Jälkimmäiseenkin on kriteereitä eli ei todellakaan käy kaikki - ehkä siinä syy ettei tule läjäpäin vastauksia.)

• naiset aloitteita?!

Kyllä se on kuule paljolti samanlainen juttu 40 naistenkin puolella.
      Takana on pitkä 20v parisuhde ja nyt koitti se vapaus.
      Toinen puolisko on elänyt yksinhuoltajana lasten ehdoilla ja nyt ovat lähteneet pesästä ja jälleen koitti se vapaus.
      Kummatkaan ei enää halua sitä parisuhdetta vaan nauraa päin naamaa että oletko tosissas hakemassa parisuhdetta kun nämä hakee satunnaisia näkemisiä ja panoja ja mittaa omaa entistäkin viehätysvoimaa.

Laitaakaa naiset itse niitä aloitteita vaikka pienellä viestillä ilman elämänstooria ja tietty välillä saattakin tulla ne ikävätkin pakit.
      Naisten aloittamilla viesteillä olen huomannut että olemme päässeet pidemmälle kun se osoittaa minulle todellisen kiinnostuksen.
      Ei se auta että olette netissä online tilassa ja odottelette niitä viestejä ja viestejä tulee tietty näiltä aktiivisilta seksin hakijoilta.

Kyllä tässä ikäluokassa taitaa nais ja mies jakauma olevan enemmän kohdallaan ettei miesten tarvise verissä päin taistella naisista niin kuin voi olla nuoremmissa ja siksipä nämä nuoremmatkin miehet ottaa teihin yhteyttä ja kokeilee kepillä jäätä.

• 40v nainen

No minä esim. aloitan aika useinkin viestittelyn, mutta seksiä vain kaikki tuntuu haluavan, vaikka ilmoituksessa runoillaankin elämänkumppanista tai pitkäaikaisesta suhteesta jne. Ja 40 mies on yleensä varattu tai juuri eronnut ja haluaa sittenkin nauttia uudesta vapaudesta.

• ei oo ei tuu
        40v nainen kirjoitti:

No minä esim. aloitan aika useinkin viestittelyn, mutta seksiä vain kaikki tuntuu haluavan, vaikka ilmoituksessa runoillaankin elämänkumppanista tai pitkäaikaisesta suhteesta jne. Ja 40 mies on yleensä varattu tai juuri eronnut ja haluaa sittenkin nauttia uudesta vapaudesta.

Näin on todellakin. Kun laittaa postia miehelle jonka profiilissa korostuu kumppaninhaku, mies ei vastaa. Odottaa kai sitä ihanuuksien ihmeprinsessaa tai ainakin itseään reilummin nuorempaa naista (vaikken tietenkään sellaisiin ota yhteyttä joiden haarukasta menen ohi!) Tai ei odota enää mitään. Kunhan muodon vuoksi on se ilmoitus siltä varalta että JOS sattuisi vielä joskus huvittamaan. Tai että saa todistaa kavereille että en ole homosoitunut?

Ne jotka vastaavat alkavat vänkäämään ja vääntämään juttua väkisinkin seksiin päin. Vaikka olisi miten eroottinen ja estoton ihminen (kuten joskus ammoin kuvittelin olevani), se loukkaa ja tympii että jos tapaisi jonkun miehen, olisi hänelle pelkkä seksilelu. Kaikkein pahimpia oikeastaan taitavat olla ne miehet jotka sanovat että eivät ole käyneet treffeillä pitkään aikaan (eivätkä ilmeisesti harrastaneet seksiäkään). Ovat seksuaalisesti niin "nälissään" että kun tulee eka akka vastaan jonka kanssa saattaisi tavata, kuolataan koko juttu pilalle jo etukäteen.

Se että osa keski-ikäisistä on niin suhteisiinsa pettynyt että haluaa pelkkää seksiä ei pitäisi olla kiusa ja riesa niille jotka eivät katkeroituneet niin pahasti että eivät enää koskaan halua suhdetta. Mikseivät nämä seksiin rajoittuvat naiset ja miehet voi olla toistensa kimpussa, ja jättää kokonaista ihmissuhdetta kaipaavat rauhaan? Miksi pitää teeskennellä olevansa tarjolla oikeaan ihmissuhteeseen, jos ei ole?

• naiset aloitteita?!

Hyvä kun laitat aloitteita.
      Itse olen huomannut vastaavan mutta käänteisenä eli kun naisella lukee vakavampi parisuhde haku profiilissaan ja viestittelemme näitä parisuhde asioita missä ei ole sitä säpinää ja särmääkään ja vastaukset saattaa tulla muutaman päivänkin viiveellä.
      Mutta sitten kun alamme tämän "kiltin" naisen millä ei ole puhettakaan seksistä profiilissaan muuten paitsi "seksin vonkaajat voi mennä muualle" viestittelemään vaikka seksifantasioista niin vastaukset tulee sillä sekunnilla ja on säpinää ja särmääkin ja nopeita treffejäkin ehdotellaan että se siitä elämänkumppanin hausta.

• ei oo ei tuu

Ja sitten jos se "kiltti" nainen huomauttaa sinulle suoraan ettei ole halukas seksileluksi, niin sitten sinä otat nokkiisi ja ilmoitat että nuttura on tiukalla ja saat olla akka loppuelämäsi yksin?

Näin meillä... Aina saa olla teroittamassa että seksi minun mielestäni on luonnollinen asia joka kuuluu suhteeseen kuin nenä päähän, mutta ei se sitä tarkoita että olen kiinnostunut pelkästä pelehtimisestä. Kyllä aikuisen miehen pitää jo muuhunkin pystyä kuin pelkkään elimensä seisottamiseen.

• Skee

Muutaman kerran olen huomannut jonkun kiinnostavan oloisen miehen vierailleen profiilissa mutta eivät ole laittaneet viestiä. Mä olen sitten laittanut heille viestiä tyyliin: kiva kun kävit kurkkaamassa, mä tykkäsin sun profiilistasi jne. Haluaisitko tutustua. Ja kas kummaa näistä on sitten poikinut hyvää viestittelyä ja jopa tosi kivat treffit mukavan, fiksun, sopivan ikäisen miehen kanssa. Eli sieltä seasta sitten löytyykin näitä helmiä kun jaksaa kaivella. Viimesin oli kuvattomalla profiililla mutta sisältö oli tarpeeks mielenkiintoinen. Seuraavia trefffejä odotellessa deittiprofiili lepää nyt piilossa. :)

• Juuri tuolla toisessa ketjussa juteltiin samasta aiheesta eli siitä kuinka paljon merkitystä näillä vierailulla toisen profiilissa on. Kiva kuulla että sinulle tuo on toiminut noin kivasti!

Yleensähän toisen profiiliin päättyy haun kautta, joten on jotain yhteistä olemassa niiden kanssa jotka profiilissasi käyvät. Syystä tai toisesta viesti on sitten jäänyt kuitenkin laittamatta.

Oletko itse kokeillut toimia kuten nimimerkki Skee?

t: Heli E-kontakti.fistä

• realdealstallion21cm

puuma vanha luuska,sellanen on 40 kymppinen suominorsu

• Neero 85*

Siinäpä se 4-kymppinen mies ilmoittautui. Todennäköisesti se sama, jonka nainen jätti tämän 29-vuotiaan kundin vuoksi.

Sori, meitä on lisääkin.

• ParkQ

Taitaa mennä meidän miesten ja miksei myös naistenkin kohdalla kuin parkkipaikoilla stadin keskustassa. Parhaat paikat on varattu jo kauan sitten ja ne harvat vapaat paikat ovat invalideille.

Kysyntä ja tarjonta eivät selvästi kohtaa. Lisäksi peliä hämmentävät ne päänsä sekoittaneet patologiset tapaukset, jotka eivät yleensäkään yhtään mistään mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      36
      2161
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2002
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      387
      1663
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1631
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1082
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      73
      895
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      889
    Aihe