Kävin eilen Rantakuppilan karaokessa ja huomasin että kun vetäjät itse laulavat niin volumet ovat liian isolla,mutta kun asiakkaat laulavat silloin volumet OK.
Valtsu!.
9
220
Vastaukset
- paikat kuntoon
Olisikohan niin, että asiakkaat ovat vähän juovuksissa, ja laulavat karaoketa suurella äänellä. Vetäjät ovat selvinpäin ja laulavat hiljaisemmalla äänellä, silloin pitääkin volyyminappulaa vähän suurentaa. Pitäähän laulunsanoistakin saada selvää ja laulajan äänestä. Eihän se ole hyvä, että laulajan ääni hukkuu taustameteliin ja lasien kilinään.
- §§§§§§§§
Ehkäpä kokenut vetäjä hoksaa milloin asiakas on niin "järkyttyneessä" mielentilassa , että on sekä asiakkaiden , että laulajan kannalta parempi hieman laskea äänen tasoa.
- on se näin
Kyllä se on aina kun vetäjät itse laulavat niin äänet liian isolla.
- paikat kuntoon
on se näin kirjoitti:
Kyllä se on aina kun vetäjät itse laulavat niin äänet liian isolla.
Voisitko ajatella laittavasi pumpulia korviisi, niin liian iso ääni ei sinua häiritsisi. Suosittelen sinulle pumpulivanutuppoja korviisi. Pumpulivanutupot vaimentavat kuulemiasi ääniä.
- Suvivalssi
Vetäjät haluavat itse loistaa, ainakin eräät, nimeltä mainitsemattomat.
- paikat kuntoon
Annetaan nyt kuitenkin vetäjienkien esiintyä karaokessa yleisön ohella. Se vetäjille suotaneen, että ovat mukana, yleisön mukana. Ei olla yleisön puolesta liian tiukkapipoisia. Eihän?
- §§§§
paikat kuntoon kirjoitti:
Annetaan nyt kuitenkin vetäjienkien esiintyä karaokessa yleisön ohella. Se vetäjille suotaneen, että ovat mukana, yleisön mukana. Ei olla yleisön puolesta liian tiukkapipoisia. Eihän?
Ei kukaan osaa tehdä sitä hommaa , niin että varmasti kaikki olisivat ehdottoman tyytyväisiä. Valtsussa yleensä hyvät vetäjät.
- ville huttunen
meeppäss kaymään PUBI:FI rovaniemellä,niin näät fixarin,joka laittaa känniset sekä selvin luukuttajat,pikkuisen hyvään kuntoon mixillä!Toinen on Pisto.Ehdottomasti olen Pubi.fi kannalla?Hyvää sapuskaa ja halpaa,soittolistat on kohillaan ja meininki on muutenkin aika rento.Pysyisi se Marko pois sieltä.Kaiken kattauksen läpi käynyt . . . ?
- huttu ville
No olikos omistaja itse , vaiko baarimestari , joka tuon edellisen mainoksen väänsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474