Sinkku, mieti haluatko oikeasti sitä mitä et voi saada.

ttttttt

En voi puhua nuorten kundien puolesta koska heillä on vielä elämä edessä yms ja monet tällä palstalla atm-statustansa julistavat 25-vuotiaat ovat mitä luultavimmin 20v päästä perheenisiä.

Itse olen kuitenkin jo 40 ikäinen mies. Ei minkäänlaisia seurustelusuhteita koskaan. En kuitenkaan ole mikään peräkammarinpoika vaan jo 18-vuotiaana muutin pois kotoa joten on tässä reilusti yli 20v tullut asuttua yksinseen.

Jos omalta osaltani mietin niin ainakin itse olen niin omiin kuvioihini urautunut, että olen ns parisuhdekelvoton. Siitä ei ole sanan sijaa. Näin menee loppuelämäkin.

Se mitä yritän sanoa, että itselläni vuodet 30-35v olivat niitä pahimpia epätoivon aikoja että yksinkö tämän elämän vietän mutta sen jälkeen on elämä tasaantunut kun olen tiedostanut että just näin se on omalta osaltani parasta.

23

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

No mietitäänpä. Hmm...? Joo, kyllä haluan!

Uskon että olet väärässä mainitsemiesi 25-vuotiaiden suhteen. Kyllä he ovat jo siinä rajoilla, että jos ei naisten kanssa ole onnistanut, niin ei tule onnistumaankaan. Toki osa saattaa puurtaa elämässään silti eteenpäin, ja ehkä päästä elämättämään jotain YH-kurppaa, mutta mikä pointti sellaisessa on? On perheenisiä ja sitten on perheenisiä...

• habla.

Ei ole mitään aikajännettä parisuhteelle olemassakaan... Sen verran olen ikisinkkuna esim. nettitreffeilläkin pyörinyt, sekä live mailmassa, että tiedän, että kyllä niitä naisia vain löytyy.. Siitäkin huolimatta, että olen ikisinkku,,,niin siitäkin huolimatta....Te olette idiootti, hyvä herra.

• ätmi
        habla. kirjoitti:

Ei ole mitään aikajännettä parisuhteelle olemassakaan... Sen verran olen ikisinkkuna esim. nettitreffeilläkin pyörinyt, sekä live mailmassa, että tiedän, että kyllä niitä naisia vain löytyy.. Siitäkin huolimatta, että olen ikisinkku,,,niin siitäkin huolimatta....Te olette idiootti, hyvä herra.

Ihan muuten vaan siis käyt haaskaamassa omaasi sekä naisten aikaa nettitreffeillä ynnä livemaailmassa? Kun ikisinkku kerta olet? Oookkei...

• habla.
        ätmi kirjoitti:

Ihan muuten vaan siis käyt haaskaamassa omaasi sekä naisten aikaa nettitreffeillä ynnä livemaailmassa? Kun ikisinkku kerta olet? Oookkei...

Noh. Eipähän tuo parisuhde ole se ainoa vaihtoehto miehen ja naisen väliseen kontaktiin.... Paremminkin ja kuvaavammin voisin sanoa olevani elämäntapasinkku.
        Teille joille se parisuhteettomuus tuntuu olevan joku ongelma tässä, niin voin kertoa, että sen jälkeen kun on nussittu, niin sillä ei ole yhtään mitään merkitystä enää sillä asialla.. Eli sen voi pitää omana tietonaan siihen saakka.. Miksi luoda naisen päähän negatiivisia mielikuvia etukäteen??? That.s grazy..said.

• 39år

Kyllähän ne noi vuodet 24-28 on ne ratkasevat..Ja kivuliaimmat samalla.

• ,.,.,.,.

Jaa-a, kyllä kolmenkympin kriisi iski todella pahasti ainakin tälle pitkäaikaistyöttömälle neitsytmiehelle. Ennen 30-veetä oli vielä ihan ok vaan perseillä nettipeleissä, mutta nykyään vaan miettii kuolemaa ja elämän turhuutta.

• 39år
        ,.,.,.,. kirjoitti:

Jaa-a, kyllä kolmenkympin kriisi iski todella pahasti ainakin tälle pitkäaikaistyöttömälle neitsytmiehelle. Ennen 30-veetä oli vielä ihan ok vaan perseillä nettipeleissä, mutta nykyään vaan miettii kuolemaa ja elämän turhuutta.

Nin se menee, Ennen aikaan hommattiin perhe siihen tyhjyyden tunteeseen.

• Naisasialooseri.

"En voi puhua nuorten kundien puolesta koska heillä on vielä elämä edessä yms ja monet tällä palstalla atm-statustansa julistavat 25-vuotiaat ovat mitä luultavimmin 20v päästä perheenisiä."

Mihinkähän tämä lievästi sanottuna outo luulosi perustuu? Jos mies ei ole 25-vuoteen naisia kiinnostanut niin ei taatusti kiinnosta jatkossakaan. Kiinnostus vain vähenee vuosi vuodelta, koska mitä vanhempana mies on kokematon, sitä suurempi turn off hän on naisille.

Tietysti jos on työ ja raha-asiat kunnossa niin voi päästä elättämään jotain vanhempaa yyhoota.

Oletko muuten myös kokematon seksissä, kuten olet seurustelussakin?

• Nnainenn

Mä en oikein ymmärrä tuota ajatusta, että suhde YH:n kanssa tarkoittaa sitä että mies alkaa elättämään naista. Ehkä joissakin tapauksissa, mutta turha tällä peloitella miehiä, koska mies voi valita myös omillaan toimeentulevan naisen jolla nyt sattuu olemaan lapsia.

Itse olen 43.v ja lapset yhteishuoltajuus systeemillä.
        300 000 € varallisuutta velattoman asunnon muodossa eikä yhtään velkaa.
        Varmasti monella muulla sama tilanne tässä iässä.

• jpkn

"Jos mies ei ole 25-vuoteen naisia kiinnostanut niin ei taatusti kiinnosta jatkossakaan. Kiinnostus vain vähenee vuosi vuodelta, koska mitä vanhempana mies on kokematon, sitä suurempi turn off hän on naisille."

Omasta ja tuttavapiirin kokemuksesta voin sanoa että tuo ei pidä paikkansa. 24-28 -vuodet (joista nick 39år puhui) ovat kyllä vaikeimpia _miehen_ kannalta. Koska villeimmät nuoruusvuodet ovat takana päin ja kokemattomuus tuntuu murskaavalta. Mutta jos kolmikymppiseksi asti selviää epätoivoon ajautumatta, niin sitten avautuu "markkinat". Ja skoopiksi käy hyvin ~25 vuotiaat naiset. Ja naista, jolle kokemattomuus on turn-off niin ei kannata kahdesti vilkaista. Tärkeintä on se, mitä on sydämessä ja millainen asenne elämään, ei se montako panoa on tiettyyn ikään mennessä saanut. Kirveensä kaivoon heittänyt sen sijaan on turn-off kelle tahansa.

• ätmi
        jpkn kirjoitti:

"Jos mies ei ole 25-vuoteen naisia kiinnostanut niin ei taatusti kiinnosta jatkossakaan. Kiinnostus vain vähenee vuosi vuodelta, koska mitä vanhempana mies on kokematon, sitä suurempi turn off hän on naisille."

Omasta ja tuttavapiirin kokemuksesta voin sanoa että tuo ei pidä paikkansa. 24-28 -vuodet (joista nick 39år puhui) ovat kyllä vaikeimpia _miehen_ kannalta. Koska villeimmät nuoruusvuodet ovat takana päin ja kokemattomuus tuntuu murskaavalta. Mutta jos kolmikymppiseksi asti selviää epätoivoon ajautumatta, niin sitten avautuu "markkinat". Ja skoopiksi käy hyvin ~25 vuotiaat naiset. Ja naista, jolle kokemattomuus on turn-off niin ei kannata kahdesti vilkaista. Tärkeintä on se, mitä on sydämessä ja millainen asenne elämään, ei se montako panoa on tiettyyn ikään mennessä saanut. Kirveensä kaivoon heittänyt sen sijaan on turn-off kelle tahansa.

Vielä kun saisi perustelut tuohon utopiaan? Siis mikä ihme muka tapahtuu tuossa välissä, kun yhtäkkiä aukeaakin "markkinat"?? Ja vieläpä NUOREMPIEN naisten kanssa!

• hahah...
        Nnainenn kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä tuota ajatusta, että suhde YH:n kanssa tarkoittaa sitä että mies alkaa elättämään naista. Ehkä joissakin tapauksissa, mutta turha tällä peloitella miehiä, koska mies voi valita myös omillaan toimeentulevan naisen jolla nyt sattuu olemaan lapsia.

Kyllä tuohon kuvioon nainen on ehdottomasti haluamassa nelikymppisen, syrjäytyneen, sosiaalituilla elävän ikisinkkumiehen, joka ehkä juuri ja juuri osaa kengännauhansa itse solmia, elättäjäksi, lastenkasvattajaksi ja perheenpääksi pitämään _kaikesta_ huolta.

Nää palstan miesten hyväksikäyttöharhat ja harhaluulot omasta "hyväksikäytettävyydestä" on kyllä niin koomisia.

• kllk
        hahah... kirjoitti:

Kyllä tuohon kuvioon nainen on ehdottomasti haluamassa nelikymppisen, syrjäytyneen, sosiaalituilla elävän ikisinkkumiehen, joka ehkä juuri ja juuri osaa kengännauhansa itse solmia, elättäjäksi, lastenkasvattajaksi ja perheenpääksi pitämään _kaikesta_ huolta.

Nää palstan miesten hyväksikäyttöharhat ja harhaluulot omasta "hyväksikäytettävyydestä" on kyllä niin koomisia.

Karua tekstiä mutta varmasti totta. Useat miehet eivät vaan ole millään tasolla parisuhdekelpoisia.

• Nnainenn
        Nnainenn kirjoitti:

10 miinusta saatu yön aikana näinkin asiallisesta mielipiteestä.

Nähtävästi osuin arkaa asiaa.

• Bubbaded
        Nnainenn kirjoitti:

10 miinusta saatu yön aikana näinkin asiallisesta mielipiteestä.

Nähtävästi osuin arkaa asiaa.

Näinhän se on. Pelottavaa katkerille ätmeille ajatellakaan, ettei ehkä sittenkään kelpaisi "edes" sille yh:lle, jota on tähän asti pitänyt varmana vaihtoehtona. Ätmi haluaa pitää päässään kuvitelman siitä, että olisi edes yksi ihmisryhmä, jota hän itse vuorostaan voisi katsoa alaspäin.

Luotaantyöntävä atm ei todellakaan kelpaa omasta elämästään huoltapitävälle yksinhuoltajalle. Kukapa sitä haluaisi yhtä aikuista lasta lisää jalkoihinsa pyörimään.

• MullaSamat

Samat minulla, ikää 35 ja poikuuskin tallella. Olen niin omiin kaavoihin kangistunut tai ainakin tottunut tulemaan ja menemään miten haluan, että mikään parisuhde tuskin edes toimisi. Enkä oikein edes tiedä, mitä siitä parisuhteesta saisi? Ajatus vaikkapa suutelemisesta tuntuu lähinnä ällöttävältä, en usko pystyväni rakastumaan ja jos joku rakastuisi minuun, se tuntuisi lähinnä ahdistavalta.

Tästä huolimatta olen 100% hetero ja katselen erittäin mielelläni vähäpukeisia naisia. Ajatus konkreettisessta lähestymisestä vain herättää ristiriitaisia tunteita eikä riittävää motivaatiota synny. Tämä ei tarkoita, että olisin erityisen ujo ja arka normaalissa kanssakäymisessä. Läheinen suhde, ja itse asiassa jopa seksi toisen ihmisen kanssa, vain tuntuu niin oudolta ja vieraalta asialta.

Toivottavasti tänne kirjoittelisi toisenlaisiakin miessinkkuja. Nämä joka ketjussa samaa jankuttavat ruikuttajat ovat melko rasittavia.

• naisissakin on

Jää niitä naisiakin sinkuiksi, ainakin minä. Sopiva mies puuttuu. 5000 naissinkkua enemmän Treella kuin miehiä! Miehet kaikki varattuja tai aika nopeasti.

• ätmi

Moni noista naisista on läski ja/tai ruma, joten niillä ei tee mitään.

• ddddddjjjjj

Tampereellakin on vaikka kuinka paljon ikisinkkumiehiä. Itsekin tunnen kaksi. Naiset kun ovat mieluummin yksin kuin kenen kanssa tahansa.

• Vanhus ja Mary

Tuttua. Tuo 30-35 on se rajapyykki jonka tuoman epätoivon kaikki joutuu elämään läpi.

Ei pidä kuitenkaan lakata tavoittelemasta kuuta taivaalta vaikka ikä korreloisi jo sen etäisyyden desimaalien kanssa. Niinhän ne linnutkin tekevät jäädessään talvehtimaan tänne Pohjolan perukoille. Tavoittelemaan mahdotonta eli selvitä hengissä saadakseen parhaimmat pesimäpaikat kevään koittaessa. Tuossa 'Naiset kertovat totuuden' ketjun linkin pääjutussahan oli myös 50:nen mies joka vasta 48:aana sai oman esikoisensa.

Itse muutin joskus 35v. omilleni. Syitä en ala sen kummemin mutta 13v. nyt yksin eletty josta suurin osa säästöliekillä (ja työttömänä) mutta kuitenkin pärjätty. Siitä huolimatta olen opiskellut ja pääsin määräaikais-töihinkin. Autonkin sain hankittua josta verot vakuutukset ainakin tähän asti maksettu. Itsekin korjaillut sitä mm. starttimoottorin ja jarrusylinterin vaihdon verran. No, ainakin on auto jota rassata jos ei naista saa. Työ ja auto(t) oli jo aikaisemminkin mutta halusin opiskelemaan ja irtisanouduin niistä 25 vuotiaana. Ehkä se oli elämäni suurin virhe sillä vasta nyt elämäni tuntuisi normalisoituneen samaan tilanteeseen kuin mitä se oli aikaisemmin. Jos olisin jäänyt niihin hommiin niin 30v. olisi eläkekassaa jo karttunut. Tulotasosta kuitenkin että kuukausipalkkani tehdystä työstä joskus -87 oli saman verran kuin työmarkkinatuki nykyään. Vai miltä kuulostaa vuokra-/ruokaosuuden, autolainan ja muiden pakollisten ja nuoruuden menojen kustantaminen sillä?

Ajoittaisia lieveilmöitäkin nousee esille pitkään yksinään asuessa ja tätä kirjoittaessa olen hiukan maistissa. Pahoittelen sitä ja vuodatustani, mutta puolustukseksi ja osa-aikaisena menen vasta tiistaina töihin.

Joskus vuonna -83 ostin ensimmällä palkoillani tämän sillon vastikään ilmestyneen vinyylin. Tiukkaa amerikan ammattimusisointia kalifornialaisten bikini-tyttösten inspiroimina kaiketi, mutta jossa jollain tavalla kiteytyy elämä(ni) ja sen tarkoitus. Ts. rakkaus ja (sen) odotus eikä huomata/haluta huomata että se voikin olla aivan edessäsi. Bobby Kimball kiekuu aiheesta kuten ihmislinnun kuuluukin Porcaron veljesten, edesmenneen. Jeffin sekä Steven, maagisten shufflen ja aksenttien säestämänä. Ja maukkaan alapään (basso) sykkiessä.

Life ain't over 'til your dead they pray.

http://www.youtube.com/watch?v=jgTIuv8HlbM

• deebsteri kj

Älytöntä puuhaa laskeskella tuollaisia. Olen ite poly-aktm ja saanut kymmenen tarjousta viiden vuoden vuoden kuluessa ventovierailta naisilta. Kaikki nuo torjuin kun ei ollut oikeaa rakkautta ilmassa.

Yksi asia vielä. Naisiin ei pidä luottaa.

• gghhhkkkklll

Itse en ole vielä 48 mutta olen jo ajat sitten todennut että minä elän koko elämäni yksin ja kenties se sopiikin paremmin minulle. En tiedä koska muusta ei ole aikuisiällä kokemusta.

Toisaalta kun miettii että ne naiset joita voisi yli nelikymppisenä saada niin haluaisiko niitä itse? En oikein usko.

Kuka ihmeen hullu haluaa saada lapsen 48-vuotiaana? Luulisi että sitä on eläkepäivinä parempaakin tekemistä kuin tapella murrosikäisen kakaran kanssa.

• cvbnm

Itse samanlainen, 33wee paitsi oli yksi 2 kuukautta kestänyt suhde aikoinaan jolloin tajusin että ei ole oma juttuni. Tykkään tehdä omiani ja pidän kotiani
      linnanani ja pitää omaa järjestystä ja vaihdella sitä milloin haluaa.

Mitä nyt voin max pari kaveria tuoda illanviettoon. Tietysti naisia on kiva katella sitä en kiellä:) Mutta tiedän että suhde ei natsaa ellei törmää johonkin Jumalan ihmeeseen
      Onneksi hyvässä työssä ja tehnyt kaikki ylityöt, joten kertynyt kiva pesämuna jolla aion joskus tulevaisuudessa ostaa maaseudulta pienen omakotitalon jossa elellellä rauhassa tehdä omia juttujani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      525
      2514
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      51
      2207
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      203
      2158
    4. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      10
      1463
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1450
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      49
      1343
    7. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1318
    8. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1131
    9. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      91
      1096
    10. Unohdettu parannuksen kaste

Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?
      Kaste
      693
      1035
    Aihe