Päättäjät ovat keskustelleet ottavansa posion katukuvan piristämiseksi,lapsisyntyvyyden nostamiseksi ja työvoimapulan paikkaamiseen 20kpl syyrian kiintiöpakolaista joille on varattu kymmenen rivariasuntoa paikkakunnalle tuloon
PAKOLAISIA POSIOLLE
3
230
Vastaukset
- graatsia
paljon onnea,onnea,ja onnea,nämä islamistiasukkaat tgrauovat kyllä väriä takapajuiseen laestadiusyhteiskuntaan,asuttakaa nämä kunniakansalaiset hopoon,ja tietenkin täydellä ylöspidolla,onnea,onnea......
- MUUTOKSEN ALKU
Onhan se hyvä että tännekkin saadaan vaihtelua katukuvaan ja rupeavat posiolaiset eukot parempaa huolta ukoista pitämään loppuu se turha akkojen nalkutus kun alkaa kylillä pyöriä hyvä kroppasia tummia naikkosia,myös tavara heillä löysässä jakeluun.
- keba2
älkää tekin viittikö tuota virhettä tehdä!!!Olen joutunut katselemaan jo yli 15 vuotta mamutuksen ikäviä seurauksia ja toivon ettei siellä avata pandoran lipasta ja aleta kuntalaisten rahoilla elättämään maahan tunkeutujia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2451512- 1241410
- 1221317
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721239Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91231- 761222
- 35976