Päättäjät ovat keskustelleet ottavansa posion katukuvan piristämiseksi,lapsisyntyvyyden nostamiseksi ja työvoimapulan paikkaamiseen 20kpl syyrian kiintiöpakolaista joille on varattu kymmenen rivariasuntoa paikkakunnalle tuloon
PAKOLAISIA POSIOLLE
3
235
Vastaukset
- graatsia
paljon onnea,onnea,ja onnea,nämä islamistiasukkaat tgrauovat kyllä väriä takapajuiseen laestadiusyhteiskuntaan,asuttakaa nämä kunniakansalaiset hopoon,ja tietenkin täydellä ylöspidolla,onnea,onnea......
- MUUTOKSEN ALKU
Onhan se hyvä että tännekkin saadaan vaihtelua katukuvaan ja rupeavat posiolaiset eukot parempaa huolta ukoista pitämään loppuu se turha akkojen nalkutus kun alkaa kylillä pyöriä hyvä kroppasia tummia naikkosia,myös tavara heillä löysässä jakeluun.
- keba2
älkää tekin viittikö tuota virhettä tehdä!!!Olen joutunut katselemaan jo yli 15 vuotta mamutuksen ikäviä seurauksia ja toivon ettei siellä avata pandoran lipasta ja aleta kuntalaisten rahoilla elättämään maahan tunkeutujia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147230
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434604- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277