Miksi asiat menivät niin kuin menivät?

Eilen yöllä olin taksilla matkalla kotiin. Liikennettä ei
ollut paljon, joten juteltiin kuskin kanssa niitä näitä. Yhtäkkiä ohi ajoi toinen taksi, jonka takapenkillä istui nainen jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä.

Tajusin heti, että muijja on menossa meille. Sanoin omalle kuskille, että seuraavasta käännöksestä vasemmalle talon autokatoksen alle, sammuta moottori ja meikä menin matalaksi takapenkille odottamaan.Toinen taksi ajoi ohi, lähdin kotiin.Olipa täpärällä, ajattelin.

Kotiin käppälin takapihan nurmikkoa pitkin kaiken varalta. Tullessani taloni pihaan, näin jonkun auton pihassa. Kelasin naapurinautoksi, joten kiersin vielä talon uudelleen toiselta puolelta.

Käännyin heti omaa rappua vastapäätä olevaan rappuun ja sieltä pääsisin kellarireittiä minun kämpään, käytävän kautta.

Kun avasin kellarinoven, muija seiso siinä tervehtien leveä hymy huulilla (niinku haluais sanoa "sainpas kii, nyt et pääse pakoo").--nyt nussitaan--

Mietin hetken ja kysyin "mitä?". Hän vastasi nauraen "ei mitään".

Sit vaa jatkoin matkaa omaan kämppäänii muijan sen kummempaa sanomatta.

Nyt istun taas täällä kotonani koneella suklaat housuissa ja venaan, et semuija tulee raapii mun ovee.

Onneksi on rauhoittavat lääkkeet ja ne on kohillaan:D

Paan tän piisin vielä siltä varalta sille yhelle jos en herää enää huomenna -kenellä on paska rizzlan kone ja surkeet sätkäpaperit.

http://youtu.be/YGS_uQ-3yX4

11

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen fani

      Huti tuli.

      • ei jaksa----

        Näin o. En minäkään ole zisel.


      • ei jaksa---- kirjoitti:

        Näin o. En minäkään ole zisel.

        Miksi aina joku mainitsee nimen zisel, on kai täällä palstalla ollut muitakin kirjoittajia tai onhan elämää palstan ulkopuolellakin....niin ainakin luulisin.


      • tämä paljasti, sori
        modelli kirjoitti:

        Miksi aina joku mainitsee nimen zisel, on kai täällä palstalla ollut muitakin kirjoittajia tai onhan elämää palstan ulkopuolellakin....niin ainakin luulisin.

        "paska rizzlan kone ja surkeet sätkäpaperit."


      • tämä paljasti, sori kirjoitti:

        "paska rizzlan kone ja surkeet sätkäpaperit."

        Tuon sanan zisel voisi myös lisätä tuonne kirosanafiltteriin.


      • Löysää säätöä

        Femupellet näkee outoja unia, hahahahahah


    • )o(

      Sanon vaan vielä kerran, että olet saatanan sika!

      • Sulle toivotan hyvää yötä ja totean, että eräs aikakausi on pian loppumassa. Meillä ei ole enää mitään intressejä palstailla.
        Lähden mitä luultavammin kohta takaisin töihin ja uppoudun siihen maailmaan.


    • Muutamia kysymyksiä modellille:

      - kuka se nainen oli?
      - miksi et halua olla tekemissä kanssaan?
      - tuliko raapimaan ovea?
      - mitä rauhoittavia lääkkeitä käytät?
      - ja miksi ajelet niin paljon taksilla?

      • - se nainen oli varsin salaperäinen.
        - se nainen ei ole minulle hyvää seuraa.
        - ei tullut tai siin tämä nainen ei raavi...ei myöskään ovija.
        - se on sellainen koktail, ei niissä lue mitään.
        - en omasta mielestä ajele sen enempää kuin muutkaan, taksikuskit ajelevat huomattavasti enemmän ja politikot.

        Oliko vielä muuta? Olen mielelläni avuksi hankalissa ja varsinkin kiperissä tilanteissa.


      • modelli kirjoitti:

        - se nainen oli varsin salaperäinen.
        - se nainen ei ole minulle hyvää seuraa.
        - ei tullut tai siin tämä nainen ei raavi...ei myöskään ovija.
        - se on sellainen koktail, ei niissä lue mitään.
        - en omasta mielestä ajele sen enempää kuin muutkaan, taksikuskit ajelevat huomattavasti enemmän ja politikot.

        Oliko vielä muuta? Olen mielelläni avuksi hankalissa ja varsinkin kiperissä tilanteissa.

        Hienoa, hienoa, kiitosta. Utsinkin sitten sinulta kaikki tiedot palstalaisista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2336
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      105
      1384
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      330
      1119
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      110
      1085
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1067
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      965
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      699
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      680
    10. 50
      674
    Aihe