Mies todellakin voisi kirjoittaa päiväkirjaa. Ehkä sen verran kuitenkin kannatan sukupuolirooleja, että se kirja voisi olla tummavärinen ja kenties vähän epäselvää käsialaa. Itse en ole kirjoittanut varsinaista päiväkirjaa, mutta koen kuitenkin kirjoittavani sitä tälläkin hetkellä. Ajatuksien pukemista sanoiksi. Ajatusten tulvaa. Pääni räjähtää, jos ajatukset eivät pääse päästäni ulos. On tarve kertoa asioista. Mitä virkaa on millään, jos ei voisi jakaa niitä toisten kanssa? Tässä vaiheessa ehkä päästäänkin siihen, miksi tänne palstalle kirjoitan. Kyllä vain. Tämä on osittain sellainen teksti, jonka tarkoituksena on löytää se ihminen, joka haluaisi kuunnella sitä, mitä minä haluan jakaa. Onneksi on yö. Rauhallisuus. Sinänsä harmillista, että olen viettänyt jo monta vuotta yöni yksin. Tässä vaiheessa sinä ajattelet, että mitä minä todellisuudessa etsin. Se jää sinun ajatuksiesi hoideltavaksi. Sen voin kuitenkin sanoa, ettei mikään ole kauniimpaa, kuin valoisa kesäyö, luonto ja sen miellyttävä tuoksu. Tällaiset hetket ovat korvaamattomia, jos ne jakaa jonkun toisen ihmisen kanssa. Kumpa voisikin valvoa kaikki yöt.
Ajattelin ensiksi laittaa jonkin älyttömän nimimerkin, mutta olen jo liian kauan elänyt elämääni pelkkänä kulissina.
Ystävyys on se, mikä kestää. Ystävyys on sitä, että iloitsee, kun toisella on hyvä olla. Ystävyys on todellista rakkautta.
Mies, joka kirjoittaa päiväkirjaa
boogard
1
158
Vastaukset
- kestotestipäiväkirja
Miehen päiväkirja on auton "kestotestipäiväkirja" :D
Lueskelin pentuna 80-luvulla innoissani Tuulilasien ja Tekniikan Maailmojen kestotesti- ja käyttötestikertomuksia ja kun 90-luvulla sain kortin ja auton niin olen itsekin kirjannut vähintäänkin kustannuksia aiheuttavat tapahtumat tietokoneelle, päivämäärä, kilometrit, kustannukset ja selite.
Nuorempana tuli myös kalenteriin kirjattua joitain hajanaisia tapahtumia mutta varsinaista "tyttömäistä" päiväkirjaa en ole koskaan pitänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.962191Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452142Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751380- 901326
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311130Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621093- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920