Parisuhteeton nainen

AnskuKK

Kysytäänpäs nyt stten, että kuinka suuri kauhistus miehelle olisi saada tietää, että päälle 35-vuotias nainen ei ole ikinä ollut vakituisessa parisuhteessa. Jotain pientä oli joskus aikoinaan parin miehen kanssa, mutta se ei sitten ikinä johtanut mihinkään vakituisempaan.

Syitä en osaa sanoa muita kuin lihavuuteni (yritän vihdoin ja viimein saada itseni normaalipainoiseksi), introvertti luonteeni ja ujoteni. (minulle -iästäni huolimatta- miesten iskeminen ja hurmaaminen ovat mahdottomia tehtäviä; en minä keksi mitään sanottavaan jollekin vaikka ravintolassa näkemälleni kiinnostavan oloiselle miehelle). Ja myöskin se, että ihastun/rakastun äärimmäisen harvoin.

Tai siis no, eihän minun tietenkään mikään pakko ole kertoa kenellekään, että en ole seurustellut ikinä, mutta oletan kuitenkin että se näkyy jossain, kun ei osaa niitä rakkauden ja parisuhteen "sääntöjä" jotka muut oppivat jo ties kuinka aikaisin

38

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atm1

Kuulostais ihan hyvältä ehdokkaalta kumppaniksi, jos ei sitten vaatisi minultakaan mitään ihmeellisyyksiä.

• ap.

"Kuulostais ihan hyvältä ehdokkaalta kumppaniksi, jos ei sitten vaatisi minultakaan mitään ihmeellisyyksiä."

Mitä ovat "ihmeelliyydet" ?

• atm1
        ap. kirjoitti:

"Kuulostais ihan hyvältä ehdokkaalta kumppaniksi, jos ei sitten vaatisi minultakaan mitään ihmeellisyyksiä."

Mitä ovat "ihmeelliyydet" ?

Esim en ole töissä ja mulla ei ole autoa. Enkä ole missää mr.suomi kunnossa itsekään, vaan vähän mahaa on.

• atm1
        atm1 kirjoitti:

Esim en ole töissä ja mulla ei ole autoa. Enkä ole missää mr.suomi kunnossa itsekään, vaan vähän mahaa on.

Ei tietysti edes vähemmän suositulle naiselle kelpais tältä pohjalta mies? :D Kaikille on vähintään se miehen töissä käynti vaatimuksena, ihan uhallakaan en kyllä menis töihin sen takia että naiset on rahan perässä. Jos kävisin töissä ja
        /tai oisin rikas niin en ottais naista ollenkaan, vaikka kuinka olis tarjolla.

• Veronmaksaja nainen
        atm1 kirjoitti:

Ei tietysti edes vähemmän suositulle naiselle kelpais tältä pohjalta mies? :D Kaikille on vähintään se miehen töissä käynti vaatimuksena, ihan uhallakaan en kyllä menis töihin sen takia että naiset on rahan perässä. Jos kävisin töissä ja

No jospas menisit töihin ihan itsesi vuoksi.

• Marianne89
        atm1 kirjoitti:

Jos nainen on itse työssäkäyvä, niin ihan kohtuullista odottaa samaa toiseltakin. Pahimmassa tapauksessa kun se toinen pummaisi sen työssäkäyvän kustannuksella. Niin ja olen itsekin maksanut edellisissä suhteissa omat kuluni ja ruokani ja puolittanut bensat.

• atm1
        Veronmaksaja nainen kirjoitti:

No jospas menisit töihin ihan itsesi vuoksi.

Opiskelen toistaiseksi joten eipä kiinnosta.

• sossupummi
        Marianne89 kirjoitti:

Jos nainen on itse työssäkäyvä, niin ihan kohtuullista odottaa samaa toiseltakin. Pahimmassa tapauksessa kun se toinen pummaisi sen työssäkäyvän kustannuksella. Niin ja olen itsekin maksanut edellisissä suhteissa omat kuluni ja ruokani ja puolittanut bensat.

Nos jos mies kotona vaikka putsaa aina sen jääkaapin, niin on aina kiva tulla kotiin ja täyttää se uudelleen :D

• atm1
        sossupummi kirjoitti:

Nos jos mies kotona vaikka putsaa aina sen jääkaapin, niin on aina kiva tulla kotiin ja täyttää se uudelleen :D

Paskapuhetta, itse voin järkätä omat murkinani yms menoni, mutta jos oon töissä niin varmasti nainen odottaa mun maksavan hänen kulujaan :D

• ljvhjhv
        atm1 kirjoitti:

Paskapuhetta, itse voin järkätä omat murkinani yms menoni, mutta jos oon töissä niin varmasti nainen odottaa mun maksavan hänen kulujaan :D

Samaa mieltä. Kun minä olin työtön ja opiskelupaikkaakaan ei ollut, niin silti niistä vähistä rahoista maksoin omat ruokani.

Mutta naiset, kun olettavat elävänsä miehen rahoilla, olettavat että tietenkin mies eläisi heidän rahoillaan jos mies olisi työtön.

Suomessa jokainen saa perustoimeentulon tukiaisina, joten älkää huoliko naiset, ei miehet teidän rahoilla tee yhtään mitään.

Tuo Mariannen viesti todistaa myös sen kuinka naiset ovat pelkän rahan perässä, eikä rakkauden perässä.

• atm1
        ljvhjhv kirjoitti:

Samaa mieltä. Kun minä olin työtön ja opiskelupaikkaakaan ei ollut, niin silti niistä vähistä rahoista maksoin omat ruokani.

Mutta naiset, kun olettavat elävänsä miehen rahoilla, olettavat että tietenkin mies eläisi heidän rahoillaan jos mies olisi työtön.

Suomessa jokainen saa perustoimeentulon tukiaisina, joten älkää huoliko naiset, ei miehet teidän rahoilla tee yhtään mitään.

Tuo Mariannen viesti todistaa myös sen kuinka naiset ovat pelkän rahan perässä, eikä rakkauden perässä.

Jep, tän AP ois muuten voinut olla ihan hyvä kumppani, mutta pahempi turn-off on tuo rahan ahneus kuin mikään muu mitä tuossa itsestään kertoi.

• niiih
        Marianne89 kirjoitti:

" Jos nainen on itse työssäkäyvä, niin ihan kohtuullista odottaa samaa toiseltakin "

Ja mites toistenperi, jos mies käy töissä... anna mä arvaan... nainen voi jäädä kotia lakkaamaan kynsiä ja ruokkimaan kissaa ;)

• atm1
        niiih kirjoitti:

" Jos nainen on itse työssäkäyvä, niin ihan kohtuullista odottaa samaa toiseltakin "

Ja mites toistenperi, jos mies käy töissä... anna mä arvaan... nainen voi jäädä kotia lakkaamaan kynsiä ja ruokkimaan kissaa ;)

Niin tai mites, jos mies on itse tyytynyt töissä käydessä työttömiin naisiin, niin eikö sitten ois kohtuullista, että odottaa samaa naisilta?

Ei vaan näytä olevan :D kaikki naiset rahan perässä vaan.

• kummitus
        ljvhjhv kirjoitti:

Minulla on kuuden tonnin palkka ja useimmilla poikaystävälläni ollut pienempi. En todellakaan ole halunnut penniäkään miehen rahoista, päinvastoin olen itse joskus satunnaisesti tarjonnut jotain pientä. En kuitenkaan haluaisi seurustella ihmisen kanssa, jolla ei olisi koskaan varaa lähteä ulkomaanreissuille, hienoon ravintolaan, teatteriin ym. En ole kenenkään rahojen perässä, jos haluan nauttia itse vaivalla ansaitsemastani elintasosta.

• 13+3
        kummitus kirjoitti:

Minulla on kuuden tonnin palkka ja useimmilla poikaystävälläni ollut pienempi. En todellakaan ole halunnut penniäkään miehen rahoista, päinvastoin olen itse joskus satunnaisesti tarjonnut jotain pientä. En kuitenkaan haluaisi seurustella ihmisen kanssa, jolla ei olisi koskaan varaa lähteä ulkomaanreissuille, hienoon ravintolaan, teatteriin ym. En ole kenenkään rahojen perässä, jos haluan nauttia itse vaivalla ansaitsemastani elintasosta.

Minulle on ihan saman tekevää vaikka tienaisit miljardeja, tai onko sinulla 0 euroa. Kuitenkin kaikille naisille on väliä, että mies käy töissä ja tienaa edes sen minimin, siinä se ero. Siinähän nautitte mun puolesta rahoistanne :D mutta itse en kyllä enää ota ketään joka vaatii rahaa missään muodossa tai määrässä.

• kummitus
        13+3 kirjoitti:

Minulle on ihan saman tekevää vaikka tienaisit miljardeja, tai onko sinulla 0 euroa. Kuitenkin kaikille naisille on väliä, että mies käy töissä ja tienaa edes sen minimin, siinä se ero. Siinähän nautitte mun puolesta rahoistanne :D mutta itse en kyllä enää ota ketään joka vaatii rahaa missään muodossa tai määrässä.

No minun mielestäni ei kyllä voi sanoa, että nainen on miehen rahojen perään, jos hän tienaa rahansa itse ja ainoastaan toivoo että miehellä olisi omaakin rahaa. Mutta saahan sitä toki halutessaan ahneutena pitää, että matkustelen mieluummin rakkaan kanssa kuin yksin. Minusta se on lähinnä normaalia että halutaan tehdä asioita yhdessä.

• Marianne89
        niiih kirjoitti:

No ainakin itsestäni kaksi työssäkäyvää sopii paremmin yhteen, tai ainakin helpottaa parisuhdetta jos molemmilla sama tilanne. Mutta puhuin siksi miehestä koska satuin vastaamaan työttömän miehen kommenttiin. Ilmeisesti pitäisi vääntää rautalangasta tuokin asia, vaikka sanoin jo etten ole itsekään elänyt eksieni rahoilla.

Ps. En ole kissaihmisiä enkä ymmärrä miksi ihmiset pitävät sellaisiakin kissoja jotka yhtäkkiä saattavat hiipiä viereen ja läppäistä kyntensä suoraan käteesi kiinni. Monella tutullani on tälläisiä kissoja, mikä on vain entisestään vakuuttanut minut etten itse kissoja kotiini halua. Enkä muutenkaan tykkää löhötä kotosalla, ennemmin vaikka pyörälenkille tai vierailulle lähikaupunkiin.

• 4+4
        kummitus kirjoitti:

No minun mielestäni ei kyllä voi sanoa, että nainen on miehen rahojen perään, jos hän tienaa rahansa itse ja ainoastaan toivoo että miehellä olisi omaakin rahaa. Mutta saahan sitä toki halutessaan ahneutena pitää, että matkustelen mieluummin rakkaan kanssa kuin yksin. Minusta se on lähinnä normaalia että halutaan tehdä asioita yhdessä.

Minusta se ei ole normaalia, että on elinehtona ja rakkauden kriteerinä, että miehellä on rahaa, ihan sama paljon sitä vaatii. Sehän tarkoittaa, että tuo rahan käyttö on tärkeämpää kuin mies itse.

• kummitus
        4+4 kirjoitti:

Minusta se ei ole normaalia, että on elinehtona ja rakkauden kriteerinä, että miehellä on rahaa, ihan sama paljon sitä vaatii. Sehän tarkoittaa, että tuo rahan käyttö on tärkeämpää kuin mies itse.

Nii no. Elämäntapataiteilijoilla nyt on muutenkin aika erilainen maailmankatsomus kuin minulla. En koe, että minulla olisi sellaisen ihmisen kanssa juuri yhteistä. Minun kanssani suunnilleen samalla aaltopituudella olevat ihmiset ovat yleensä ihan itse halunneet kouluttautua ja mennä töihin. Ehkä se on pinnallista. Toisaalta, jos tietynlaista hippielämää pitää ainoana oikeana hyvänä ajatusmallina ja elämäntapana, niin näkee ehkä maailman itsekin aika mustavalkoisena, eikä ehkä tarvitsisi kuittailla muille pinnallisuudesta yhtään mitään.

• 20+20
        kummitus kirjoitti:

Nii no. Elämäntapataiteilijoilla nyt on muutenkin aika erilainen maailmankatsomus kuin minulla. En koe, että minulla olisi sellaisen ihmisen kanssa juuri yhteistä. Minun kanssani suunnilleen samalla aaltopituudella olevat ihmiset ovat yleensä ihan itse halunneet kouluttautua ja mennä töihin. Ehkä se on pinnallista. Toisaalta, jos tietynlaista hippielämää pitää ainoana oikeana hyvänä ajatusmallina ja elämäntapana, niin näkee ehkä maailman itsekin aika mustavalkoisena, eikä ehkä tarvitsisi kuittailla muille pinnallisuudesta yhtään mitään.

Jep kyllä materialistihuora on ihan eriaaltopituudella syvällisemmistä ihmisistä.

• 21e32324fgtrf

Kysyt aivan väärässä paikassa. Täällä räyhää päivästä toiseen 2-3 käyttäjää kymmenellä eri nikillä ja niiden lisäksi muutamat nikit kirjoittavat tällaiseen aiheisiin kaikki mahdolliset stereotypiat ilman minkäänlaista käytännön kokemusta.

• Sinkku m40

"Kysytäänpäs nyt stten, että kuinka suuri kauhistus miehelle olisi saada tietää, että päälle 35-vuotias nainen ei ole ikinä ollut vakituisessa parisuhteessa. Jotain pientä oli joskus aikoinaan parin miehen kanssa, mutta se ei sitten ikinä johtanut mihinkään vakituisempaan."

No, ihan potentiaalinen tapaus ainakin samassa tilanteessa olevalle miehelle. Tosin, se on sitten oma lukunsa, mitä tarkoittaa "jotain pientä" ? Jos sinkkuus on ollut aitoa, okei ei haittaa ! Mutta, jos sinkkuus on ollut seurausta vain siitä, että on saanut "elää elämää" ja bilettää, sekä hypätä irtosuhteesta toiseen, sellainen ei ole mikään meriitti.

Läskit lähtee liikkumalla ja syömällä vähemmän mutta säännöllisesti. Siihen ei muita poppakonsteja tarvita. Mitä taas tulee parisuhteeseen, seksiin ja kokeneisuuteen, se on vahvasti yliarvostettua. Kuka tahansa oppii asiat, jos on vain mielenkiintoa (luonto tikanpojan puuhun ajaa). Nuo asiathan on joka tapauksessa aloitettava alussa muutenkin, jos kyse on uudesta suhteesta.

Ehkä tärkein pointti on siinä, mitä miehestä haluat, millaista suhdetta oikeasti haluat ja kykenetkö oikeasti sitoutumaan jopa parisuhteeseen asti ?

• ap.

"No, ihan potentiaalinen tapaus ainakin samassa tilanteessa olevalle miehelle. Tosin, se on sitten oma lukunsa, mitä tarkoittaa "jotain pientä" ? Jos sinkkuus on ollut aitoa, okei ei haittaa ! Mutta, jos sinkkuus on ollut seurausta vain siitä, että on saanut "elää elämää" ja bilettää, sekä hypätä irtosuhteesta toiseen, sellainen ei ole mikään meriitti."

No, on minulla ollut seksuaalisia kokemuksia jonkin verran, enkä katso syyllistyneeni mihinkään kauheaan pahuuteen niiden takia. Ja jos mies etsii sitä neitsyttä, niin etsikööt minun puolestani ihan rauhassa jostain muualta.

"Ehkä tärkein pointti on siinä, mitä miehestä haluat, millaista suhdetta oikeasti haluat ja kykenetkö oikeasti sitoutumaan jopa parisuhteeseen asti ? "

Noihin kysymyksiin lienee aika mahdotonta vastata tässä vaiheessa, sillä enhän minä tiedä millainen olen parisuhteessa kun en ole koskaan sellaisessa elänyt.

• 28v.

Vähän samanlaisia pelkoja itselläni. Olen kylläkin vasta 28v., mutta olosuhteiden pakosta asunut näin pitkään kotona äiteen kanssa (kyllä, pakosta, enkä ala sitä pakkoa tässä selittelemään), mitä tuskin kannattaa heti mainita jos onnistun kehittämään suhteen alun kunhan olen ensin muuttanut pois.

Vähän silti pelkään, että liikaa on kulunut aikaa siihen, että parisuhde olisi enää mahdollista, siitä huolimatta, vaikka mulla on ainakin hieman keskivertoa parempi selitys tilanteelleni. Ikää en sinällänsä pidä ongelmana, koska ihmiset eroavat ja lähtevät toiselle kierroksille, eikä kaikilla about munikäisillä ole välttämättä yhtäkään pitkää suhdetta takana.

Ei kai nykytilanne silti johdu kuin omasta saamattomuudesta. Rahaakaan ei juuri ole, kun en ole käynyt töissäkään ja vasta nyt on oikeastaan pakko etsiä jotain tosissaan, kun jout -- siis pääsee -- vihdoinkin muuttamaan omilleen. Voi olla silti tällä iällä vaikeaa, kun CV näyttää tyhjää.

Muutamia paheitakin on, mutta näitä en pidä niin tajuttoman pahoina. Ylipainoa "jonkun verran", mutta siihen saa kyllä helposti muutoksen kun pääsee kohta paremmin kontrolloimaan mitä syö, eikä vain syö mitä kaapissa sattuu löytymään. Tiedän kokemuksesta, että kun painoa on paljon, se tippuu aluksi nopeasti ja vasta pienemmissä lukemissa putoaminen on hitaampaa. Eikä mua haittaa, vaikka nainenkin hieman pyöreä.

Viinaa tulee juotua myös liikaa, mutta en usko, että tästäkään on kehittynyt riippuvuusongelmaa. Pystyn olemaan viikon, kaksikin ilman, mutta joskus tulee välillä tulee vedettyä naamat pe-la, kun ei ole muutakaan tekemistä. Ei ole kuitenkaan ongelma olla välillä viikonloppua ilmankin, jos on muuta tekemistä.

Miksikään absolutistiksi en silti ala, enkä halua absolutistinaistakaan. Kyllä naisen pitää pystyä välillä ottaman rennommin ja antautua paheille. Yhteinen darrakin on varmasti suhdetta lujittava kokemus.

Myöskään pihtari ei innosta, vaan ainakin suhteen kehittyessä pitemmälle sohvan/sängyn/pöydän pitää natista 2-4 viikossa, riippuen tietysti siitä kuinka usein tavataan. Joka kerta ei nyt ole pakko paneskella, mutta kyllä se on silti olennainen osa suhdetta.

Sosiaalisuuskaan ei pitäisi olla ongelma, mutta vaatii tietenkin samanlaisia mieltymyksiä ja sielunmaisemaa. Voin sanoa jopa olevani keskimääräistä hauskempi, vaikka en aina äänessä olekaan. Kuitenkin saan porukan aika usein nauramaan suuni avatessa, myös naiset - ihan iästä riippumatta. Jutuiltani olen varmaan aika samanlainen kuin muut ikäiseni miehet eli naisten näkökulmasta lapsellinen putkiaivo, joka ei ikinä pääse kokonaan eroon teineydestään.

En siis oikein tiedä, kannattaako enää odottaa mitään muuta kuin jotain yhden yön pillua baarireissuilta. Ylipainosta pääsee kyllä eroon, mutta työttömyydestä ei välttämättä pääse enää tällä iällä. Kokemattomusu on jotain mistä ei kannata heti mainita.

• pahan pistit

Ei vakituista parisuhdetta= luonnehäiriö.
      Yli-paino = luonnehäiriön lääkintää.

Vaikea sanoa,itse en välttämättä ottais mutta voi täällä olla joku joka ei oo näin ronkeli.

• Ylva Yli-Paino

Ei hallitse oikeinkirjoitusta, ei edes yksinkertaisia yhdyssanoja = matalan älykkyysosamäärän omaava luiskaotsainen mölli.

Ronkeli mölli pariutuu vastaavan möllin kanssa, jos joskus pariutuu.

• ätmi

Läskillä naisella ei tee mitään.

• Alli Ali-Paino

Ätmi ei tee muutenkaan naisella mitään.

Netti riittää.

• niin..

Miten nainen suhtautuu siihen jos mies ei ole ikinä seurustellut. Vain jotain pientä sutinaa ollut vuoden tai puol vuotta. Siuelle ei vatrmaan kelpaa ylipainoinen mies kuten naisille ei yleensä?

• Feelings

Ap:lle niin olet samassa tilanteessa missä yllättävän moni mieskin on eli reilu kolmekymppisenä ei ole vielä yhtään pitkää parisuhdetta takana eikä ole monella edes kokemusta toisen ihmisen kanssa yhdessä elämisestä tai edes omasta asunnostakaan. Mutta ei se tee sinusta tai kenestäkään muustakaan yhtään sen huonompaa ihmistä tai muutoinkaan pitäisi heikentää itsetuntoasi. Toki jos et ole tyytyväinen omaan itseesi niin se on se ensimmäinen asia mikä sinun pitää työstää kuntoon sillä kun olet tyytyväinen itseesi niin olet myös itsevarmempi joka taas helpottaa uusiin ihmisiin tutustumista.

Mitä tulee taas parisuhteeseen niin suurinosa miehistä antaa aika vähän painoarvoa sille tiedolle että montako parisuhdetta sinulla on takana tai miksi olet elänyt ilman parisuhdetta noinkin pitkään. Kyllä meillä on ihan riittävästi sitä mietittävää siinä että miten saada pidettyä se mukavalta vaikuttava nainen luonaan jos sellaisen sattuu tapaamaan. Enemmän tuntuu olevan naisille ongelma miehen kokemattomuus ja vähäiset suhteet.

Eikä sitä opita miten olla parisuhteessa, jokainen ihminen on erillainen ja jokaisella on omat tapansa, paheensa, hyveensä ja omat erikoisuutensa. Ne oppii sitä myöten kun yhteistä aikaa viettää ja ajastaan niistä muodostuu kuva itselle että onko tämä seurustelukumppanini sellainen jonka kanssa haluan vanheta vai tuntuuko että tämä ei ole oikea vaan minun on jatkettava matkaa. Ainut asia mikä parisuhteessa on hyvä muistaa ja osata on ajatuksistaan ja tunteistaan puhuminen. Kun pitää huolen että se kumppani tietää mitä ajattelet ja tunnet niin loppu soljuu painollaan ja elämä helpottuu melkoisesti.

Toivottavasti löydät elämääsi mukavan ja sinua arvostavan miehen.

• [t]

Totta hemmetissä aikuisen ihmisen parisuhdekokemattomuus tekee hänestä huonomman ihmisen. Näin ei tietenkään pitäisi olla, mutta nyky-yhteiskunnassa ko. ihminen on outo, poikkeava, epänormaali, sekasikiö eli käytännössä ja suuren osan kanssaihmisistä mielestä huonompi ihminen. Ja totta pirussa se heikentää jokaisen ko. tilanteesta kärsivän itsetuntoa. Ideaalimaailmassa näin ei tietenkään olisi, mutta on lopetettava itsepetos ja lopetettava tällainen lapsenmielinen ja naiivin positiivinen ajattelumalli kylmän realismin sijasta.

On tunnustettava tilanteen poikkeuksellisuus ja kyettävä nopeaa reagointiin, sillä pian voi olla (varsinkin miehillä) liian myöhäistä.

Tosiaan miehille naisen parisuhdekokemattomuus on harvoin mikään ylitsepääsemätön Mount Everest. Muutenkin miehistä näitä samassa tilanteessa eläviä löytyy huomattavasti enemmän, joten sitäkin kautta tilanteen elävästi tuntevien ja sitä kautta hyväksyvien potentiaalisten kumppanien määrä on suhteessä suurempi. Väittäisin myös että miehet ovat valmiita opettelemaan uutta yhdessä, kun taas naisten puolelta sietokynnys normaalista poikkeavia miehiä kohtaan on huomattavasti alempi.

• Loneliness

Mulla on samankaltainen tilanne kuin sinulla, ap. Olen 38-vuotias nainen, eikä takana ole minkäänlaista parisuhdetta, ei edes viritelmiä. Pari yhdenyön juttua on ollut (menetin neitsyytenikin vasta 28-vuotiaana), mutta niissä oli heti ensimetreiltä selvää, ettei niistä tule mitään sen enempää.

"Vikani" on huono itsetunto, joka johtuu koulukiusaamisesta, ja ylipaino. Tai oikeastaan olen tällainen painolla jojoilija, eli välillä saatan hetkellisesti olla jopa normaalipainossa, mutta useimmiten painoa on enemmän tai vähemmän liikaa. Minulle myös miesten hurmaaminen on aivan mahdoton tehtävä. Usein menen aivan lukkoon miesten seurassa.

Mulle kelpaisi kyllä joku ihan tavallinen mies, ei tarvitsisi olla komea eikä rikas, kunhan vaan aidosti tykkäisi minusta ja osaisi sen myös näyttää. Mutta sekin tuntuu olevan liikaa vaadittu.

• ap.

""Vikani" on huono itsetunto, joka johtuu koulukiusaamisesta, ja ylipaino. Tai oikeastaan olen tällainen painolla jojoilija, eli välillä saatan hetkellisesti olla jopa normaalipainossa, mutta useimmiten painoa on enemmän tai vähemmän liikaa. Minulle myös miesten hurmaaminen on aivan mahdoton tehtävä. Usein menen aivan lukkoon miesten seurassa."

Minua itseäni vaivaa etenkin se epäilys siitä, että itseni ikäisen naisen oletetaan (niin ainakin epäilen), olevan joku kaiken kokenut ja kaiken osaava parisuhdekonkari joka tietää mitä tahtoo, jahtaa miehiä ja vie haluamaansa miestä kuin pässiä narussa suhteeseen ja mahdolliseen avioliittoon

En minä osaa enkä halua olla mikään "parisuhdepeluri' joka kaikenlaisilla pikku kikoilla, juonitteluilla ja pelaamisella yrittää saada miehen rakastumaan itseeensä.

• sinkkumies.

Minä olen tavallinen mies. On minullakin jonkin verran ylipainoa mutta käyn kuntosalilla ja kuntoni on mielestäni tosi hyvä vaikka ylipainoa on n 8-10 kg.

• sinkkumies.

Aletaank olee?

• kiltti mies.

Huono itsetunto paranee heti kun hyväksyt itsesi tasoisen miehen kumppaniksesi. suomessa on paljon yksinäisiä miehiä jotka olisi onnellisia että kaltaisesi nainen haluasi seurustella sellasen yksinäisen miehen kanssa. Naiset haluaa aina parempaa kuin on ja kun joku komea bodari ei kelpuuta sinua niin luulet että kukaan ei tykkää sinusta.

• Reipas Mies

Nimenoman tästä monien sinkkujen pahoinvointi nykyaikana juontanee juurensa että tulee alemmuuskomplekseja, "en kelpaa", olen ruma, olen ylipainoinen, olen liian köyhä kolmekymppinen, etc. kun yksi lääkkeistä on (huomattava vaurastuminen on paras lääke kuten, perintö, arpajaisvoitto) sen oman markkina-arvon myöntäminen.

Ei sitä Luoja anna jokaiselle terolle ja pekalle Beckhamin komeutta, mutta se ei tarkoita etteikö ne kaverit voisi olla kelpo miehiä parisuhteessa.

Tuokin näpäyttely että työtön on verovarojen imijä, vähän ontuu. Asunto velkainen työssäkäyvä sinkku saa oikein kivat verovähennykset itselleen ja ne rahat on sitä pelisilmää kokoomus-Suomessa. Työttömän päivärahasta menee se yksi neljäsosa veroa. Tietenkään työttömyyden varaan ei voi mitään pitempää elämässä etenemissä rakentaa.

Se näkyy olevan malli että mies (naisen kannalta) korottaa elintasoa kun parisuhteeseen alkavat. Näin se usein menee, duunari naiselle sopii hyvin perusinssi, akateemiselle naiselle juristi, lääkäri tai toinen akateeminen mies tohtori naiselle proffamies- käy järkeen.

Siten päivärahalla kituuttava mies saa ruokansa ja jopa puolet yhdessäasumisen kuluista maksettua, mutta se EI korota naisen elintasoa- joten kiitos ei.

Kyllä se on harvinaista että mies tulee ymmärretyksi oikein naisten kanssa, kun tämä tunne-elämä ei putkiaivoilla kovin helppoa tahdo olla. Kovin usein tulee sanottua jotain väärin, liian harkitsemattomasti tai ei sitten ollenkaan mitään. Miljoonia pikku asioita jotka naisen silmissä saavat miehen näyttämään huonolta. En toki kiellä etteikö tavisperusmiesten taidot tällä saralla voisi olla paremmatkin.

Toinen seikka on se että kun nämä nykynaiset muuttavat kelan tuella hyvin nuorina vuokra-asuntoihin ennen varsinaista kunnon työtä, on hyvin tavallista ettei rahaa jää säästöön. Ikisinkku miehet voivat olla paljon varakkaampia joskaan sinne peräkylille ei tunnetusti naiset suostu menemään.

• vituttaa aina!

Aina tämä sama juttu. Nainen tulee sanomaan, että ei ole seurustellut koskaan ja kiinnostukseni herää automaattisesti. Sitten myöhemmin kertoo, no että onhan sitä seksiä kuitenkin monien miesten kanssa tullut harrasteltua. Vittu kun vituttaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      7
      3443
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2679
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1188
    Aihe