Miten voi luottaa mieheen joka kuuluu moottoripyöräkerhoon ettei petä ?
Onko kaikki MP kerholaiset pettäjiä?
8
156
Vastaukset
- mpt akka
kaikki mp:t pettää
- Lpr ukot ainakin
Pettäjiä kaikki, joukossa tyhmyys tiivistyy. Jos vielä kulkee festareilla ja alko kuuluu kuvioihin.
- SKKTTS
no voi hyvää päivää!!
ootko sä noin onneton ittes kanssa?! Jos et luota EROA! STIISUS!
Mun ukko kuuluu yhteen mp kerhoon ja voin vannoa et ei taatusti petä..
hävettää jo sun puolesta.. - Bad boys
"Pahat pojat" vetää luokseen naisia, kuin p'askaläjä kärpäsiä!
- alo1
skktts niin ku mä tiiän et suurinosa pettää oon itekin nähnyt.Mut niistä ei saa puhua.Aika paljon bileitä ja alkoholia ja pyörii strippareita ja muita huoria talleilla.Vähän mietityttää.
- ihme porukassa pyöri
Jos oikein kärjistetään, niin ketä naista viehättää ne tyypilliset moottoripyöräilijät, isomahaiset, kaljut suippoparrat? Luotaan työntäviä miehiä. Makunsa tietenkin kullakin. Aikamoista yleistystä kuitenkin, että pahat pojat vetää naisia puoleensa ja kaikki karskin ulkokuoren omaavat miehet pettää.
Mä tunnen aivan tavallisia miehiä, jotka kuuluu moottoripyöräkerhoon. Käyvät yhteisillä reissuilla, mutta vaimot on mukana kaikilla ja mukavaa tuntuu olevan. Eiköhän se riipu ihan ihmisestä, minkälaiseen kerhoon haluaa kuulua.
Oikeesti jos mietityttää, onko miehesi uskollinen, niin eroa. Päästä mies elämään elämäänsä ilman vahtivaa ja itsestään epävarmaa akkaa rinnallaan. Tai mene itse reissuille mukaan. - On tietoa
ihme porukassa pyöri kirjoitti:
Jos oikein kärjistetään, niin ketä naista viehättää ne tyypilliset moottoripyöräilijät, isomahaiset, kaljut suippoparrat? Luotaan työntäviä miehiä. Makunsa tietenkin kullakin. Aikamoista yleistystä kuitenkin, että pahat pojat vetää naisia puoleensa ja kaikki karskin ulkokuoren omaavat miehet pettää.
Mä tunnen aivan tavallisia miehiä, jotka kuuluu moottoripyöräkerhoon. Käyvät yhteisillä reissuilla, mutta vaimot on mukana kaikilla ja mukavaa tuntuu olevan. Eiköhän se riipu ihan ihmisestä, minkälaiseen kerhoon haluaa kuulua.
Oikeesti jos mietityttää, onko miehesi uskollinen, niin eroa. Päästä mies elämään elämäänsä ilman vahtivaa ja itsestään epävarmaa akkaa rinnallaan. Tai mene itse reissuille mukaan.Kun naisia ei ole paikalla, niin joku siitä porukasta pettää aina. En itse ottaisi jengiin kuuluvaa puolisokseni.
- Yyyyyäkk
Eiköhän se ole pienin rikos tollasessa yhteisössä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1902708Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482417Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 1011007
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait243834Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies91786Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718