laihduta syömättä ?‎

fatness

Olen 18v, nuori nainen. Olen 167 cm pitkä ja painan 85, 5kg, eli olen selvästi ylipainoinen. Haluaisin päästä tavoite painooni, ja pudottaa 20kg. Olen yrittänyt laihduttaa nutraamalla ,käymällä tanssitunneilla tai kuntoilemalla silloin tälloin. Aluksi kaikki onkin sujunut hyvin ja olen onnistunut pudottamaan edes pari kiloa, mutta sitten olenkin taas repsahtanut mässäilemään ja päätynyt sohvaperunaksi. Tuntuu etta kaikki laihdutusmenetelmät on jo kokeiltu joten olen päättänyt siis olla yksinkertaisesti syömättä , mutta miten on ?‎ Onko mahdollista laihtua 1kg paivassa, jos olen syömättä?‎ Ja jos olen syömättä , mutta liikun kuitenkin samalla, niin laihdunko enemmän ?‎ Haluan laihtua mahdollisimman nopeasti kesää varten, viis veissaan terveysriskeistä tai vaaroista ! HALUAN VAIN OLLA LAIHA JA NOPEASTI!!!!!!!

34

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dlsjjjldkdmökdoöok

      Kerrompa sinulle saman jonka kerroin näillä palstoilla eräälle toisellekkin.

      Ensinnänkin: Syö säännöllisesti! Syömättömyys ei ole minkäänlainen ratkaisu ja kun haluaa laihduttaa niin saa ja pitää syödä hyvin. Täytä lautasesi kasviksilla, juureksilla, marjoilla, hedelmillä ja proteiinilla.. Vaihda vaalea leipä tummaan, täysjyväleipään. Proteiinia saat kaikista vähärasvaisista maitotuotteista , kuten esimerkiksi; raejuustosta, maustamattomasta rahkasta, maidosta, kanasta, kananmunista, kalasta,. ) Perunaa, pastaa ja riisiä voi/kannattaa vähentää tai ainakin vaihtaa täysjyvään.
      Syö siis säännöllisesti 3-4 tunnin välein pieniä annoksia, Juo vettä ainakin vähintään 2 litraa päivässä, pidä vesipulloa vaikka kokoajan lähettyvillä. Älä kiellä itseltäsi herkkuja, silloin niitä ei tee paljoakaan mieli jos syöt säännöllisesti ruokaa,. Pidä kerran viikossa herkkupäivä.. Jätä mehut,kaakaot ja limut suosiolla pois.
      Tärkeintä on, että syöt sen 5 ateriaa päivässä ja aamupala on tosi tärkeä, joten sitä ei kannata jättää välistä! Esimerkiksi puuro on hyvä aamupala ja siihen sekaan vaikka hedelmäpilttiä tai mehukeittoa tai mistä ikinä tykkäätkään, jos ei puurosta välitä niin vaikka ruisleipää ja siihen päälle keitettyä kananmunaa!
      Liikunta on tosi hyvä tuki painonpudotuksessa ja voisit käydä vaikka 3-5 kertaa viikossa 30-50 min reippaalla lenkillä ja jos omistat kahvakuulan, niin sillä saa tehtyä vaikka minkälaisia liikkeitä ja esim youtubesta löytyy paljon hyviä ohjeita! Ja sitten jos haluaa vähän vatsalihasliikkeitä tehdä niin youtubesta löytyy niihinkin hyviä videoita ja niitä kun teet vaikka sen 3-5 kertaa viikossa lenkkeilyn lisäksi, niin varmasti kilot alkaa karisemaan ja kroppakin alkaa näyttää paremmalta, siis jos syöt säännöllisesti ja terveellisesti! :)

      Eli säännöllisellä ja terveellisellä syömisellä saa jo paljon aikaan ja turhat napostelut vähenee! Juo siis paljon vettä niin aineenvaihdunta toimii paremmin ja pysyt virkeämpänä! Aloita liikkuminen, vaikka se 3-5 krtaa viikossa! Kirjoita vaikka kalenteriin tietyille päiville milloin menet lenkille, niin se voi olla helpompaa lähteäkkin sinne lenkille ! Kannattaa myös kirjottaa Tavoitteita paperille, ja laittaa paperi sen jälkeen vaikka vaatekaapin oveen ja aina jos tuntuu, ettei jaksa lähteä sinne lenkille niin vilkaise sitä paperia ja mieti uudelleen! (toimii ainakin täällä) ;D Jos omistat älypuhelimen niin lataa siihen sovellus nimeltä Sport Tracker! Käytän sitä aina kun menen lenkille ja se motivoi mua ihan älyttömästi koska siinä näkyy se aika kuinka kauan on lenkkeillyt ja myös monta kilometriä on kävellyt! Ainiin ja puntarilla ei kannata kokoajan käydä, otat vaikka kerran viikossa itsellesi punnituspäivän! Älä ajattele sitä laihdutuksena, vaan vaikka elämäntapamuutoksena. Äläkä ole liian ankara itsellesi! Tarvit vain positiivisen asenteen ja hyvää itsekuria!

      Toivottavast tästä oli jotain hyötyä! Suosittelen vain kokemuksen syvällä rintaäänellä muuttamaan vähän syömistapojasi ja liikkumaan enemmän niin varmasti alkaa kilotkin karisemaan! :)

      Hurjasti Tsemppiä!!

      • se toinen

        Sinä se et taida tajuta, että esityksesi on tavattoman ympäripyöreää ja joutavaa retoriikkaa, josta useimamt laihduttajat eivät oikeasti hyödy mitään.

        Et esim. tajua sitä, että proteiinia saa erittäin monesta syötäväksi kelpaavasta ruoasta. Et tajua sitäkään, että proteiinit koostuvat aminohapoista, joita kaikkia ei saa kaikesta mistä saa proteiinia. Vielä vähemmnä tajuat sitä, että kaikki eivät voi syödä kaikkea mitä sinä tuputat. Mielestäni olet vain lukenut erilaisia suosituksia, joita nyt koetat tuputtaa kaikille jonain ihmelääkkeenä vaikka niistä ei siihen ole.

        Halvennat ihmisten älykkyyttä jakamalla "neuvoja" joita he eivät tarvitse. Sinä olet harvinaisen tyhmä trolli, josta ei ole tällä palstalla mitään apua.
        Tekisit parhaiten kun pitäisit turpasi kiinni.


      • 2+12
        se toinen kirjoitti:

        Sinä se et taida tajuta, että esityksesi on tavattoman ympäripyöreää ja joutavaa retoriikkaa, josta useimamt laihduttajat eivät oikeasti hyödy mitään.

        Et esim. tajua sitä, että proteiinia saa erittäin monesta syötäväksi kelpaavasta ruoasta. Et tajua sitäkään, että proteiinit koostuvat aminohapoista, joita kaikkia ei saa kaikesta mistä saa proteiinia. Vielä vähemmnä tajuat sitä, että kaikki eivät voi syödä kaikkea mitä sinä tuputat. Mielestäni olet vain lukenut erilaisia suosituksia, joita nyt koetat tuputtaa kaikille jonain ihmelääkkeenä vaikka niistä ei siihen ole.

        Halvennat ihmisten älykkyyttä jakamalla "neuvoja" joita he eivät tarvitse. Sinä olet harvinaisen tyhmä trolli, josta ei ole tällä palstalla mitään apua.
        Tekisit parhaiten kun pitäisit turpasi kiinni.

        Lihassa on kaikkia ihmisen tarvitsemia aminohappoja.


    • nälkäinen tapaus

      Pienennä syömiesi annosten kokoa. Esim 30% pois kaikesta muusta paitsi vihanneksista ja sen sellaisesta. Makeisista voi vähentää enemmän, siihen tottuminen kestää hiukan mutta se kannattaa.

      "Onko mahdollista laihtua 1kg paivassa, jos olen syömättä?"

      Kilon laihtuminen edellyttää 7000 kalorin kulutusta. Jos saat ruoasta 1000 kaloria, niin kykenetkö kuluttamaan päivässä 8000 kaloria? Tuskin.

      "Haluan laihtua mahdollisimman nopeasti kesää varten, viis veissaan terveysriskeistä tai vaaroista ! HALUAN VAIN OLLA LAIHA JA NOPEASTI!!!!!!! "

      Se on epäterveellistä ja sitä paitsi trolleille on oma palstansa.

      http://keskustelu.suomi24.fi/debate/6226

    • salimimmi

      Olen ensimmäisen vastaajan kanssa samoilla linjoilla.

      Olet nuori, joten ymmärrän kyllä, että on vaikea ajatella kauaskantoisia seurauksia myös laihduttamisen osalta ja ymmärrän senkin kuinka tärkeää on sopeutua joukkoon. Olen itsekin ollut tilanteessasi ja muistan tasan tarkkaan miten epätoivoinen olo oli. Treenasin itseni ylikuntoon juoksemalla ja liian vähällä syömisellä. Tuosta on jo 10 vuotta, mutta nyt vasta kroppa alkaa palautua kunnolla. Syömättömyydellä ja erilaisilla kuureilla on kuitenkin negatiivinen vaikutus terveyteesi ja tutkitusti kuuriluontoinen laihduttaminen ajaa jojoiluun. Jojoilu puolestaan vaikuttaa aineenvaihduntaan esimerkiksi siten, että rasva kertyy helpommin ja siitä on vaikeampi päästä eroon. Lisäksi syömättömyys vie lihaksesi, jotka pitävät yllä energiankulutustasi, vaikuttavat koordinaatioosi (pysyt liukkaalla paremmin pystyssä), tukevat niveliäsi, pitävät yllä ryhtiäsi ja estävät myöhemmällä iällä luunmurtumia. Puhumattakaan syömättömydestä johtuvien ravintopuutosten vaikutuksesta esimerkiksi luukadon syntyyn, ihon kuntoon, hiusten kuntoon...

      Painoa ei tarvitse pudottaa millään erityisellä menetelmällä. Tämä kannattaa ihan ensimmäiseksi sisäistää. Riittää kun syöt terveellisesti ja liikut mielesi mukaan. Terveelliseen ruokavalioon kuuluu säännöllinen, itsellesi sopiva ruokarytmi (esimerkiksi aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala), tasainen ateriakoko (joka aterialla suurinpiirtein saman verran energiaa) ja hyvin kasattu ruokalautanen (proteiini, rasva, kasvikset ja mahdollinen hiilihydraattilisäke). Terveellisessä ruokavaliossa voit myös herkutella, kunhan määrät ja herkuttelukerrat pysyvät pieninä.

      Herää kysymys, jota tahtoisin sinun miettivän. Olet kokeillut nopeita painonpudotusmenetelmiä (nutraus). Miksi et onnistu? Miksi repsahdat? Ja miksi luulet, että syömättömyydellä sitten onnistuisit?

      Voisiko kuitenkin olla niin, että luonto (nälkä) voittaa tässäkin asiassa. Olisiko mitenkään mahdollista, että hyväksyisit tilanteen ja alkaisit miettiä rakentavia ja oikeasti toimivia ratkaisuja tilanteeseesi? Miksi sinun tulisi olla nopeasti laiha? Miksi et halua tehdä pysyviä ratkaisuja, vaikka tulosten saamiseen menisikin vähän pitempi aika? Vai luuletko, että painonpudotus on se juttu mikä tekee sinut onnelliseksi?

      • mene hoitoon

        Totta kai olet ensimmäisen vastaajan kanssa samaa mieltä, mutta on se vaan aika säälittävää kun joudut itseäsi tukemaan.


      • salimimmi
        mene hoitoon kirjoitti:

        Totta kai olet ensimmäisen vastaajan kanssa samaa mieltä, mutta on se vaan aika säälittävää kun joudut itseäsi tukemaan.

        En ole sama henkilö kuin ensimmäinen vastaaja. Ymmärrätkö?

        Enkä todellakaan aio antaa vastuuttomia neuvoja epäterveelliseen laihduttamiseen edes nimettömänä tälläkään palstalla, sillä se ei mielestäni ole oikein.


      • oletpa tyhmä
        salimimmi kirjoitti:

        En ole sama henkilö kuin ensimmäinen vastaaja. Ymmärrätkö?

        Enkä todellakaan aio antaa vastuuttomia neuvoja epäterveelliseen laihduttamiseen edes nimettömänä tälläkään palstalla, sillä se ei mielestäni ole oikein.

        Lopeta kirmurtelu, kukaan ei usko sinua, paitsi toki sinä itse. Antamissasi neuvoissa nyt on vaan se vika, että et tiedä mitä neuvot, kunhan kopsaat jotain jostain muualta ja esität olevasi jotain. Oikeasti et kykene antamaan yhtään sellaista neuvoa, joka johtaisi kenenkään kohdalla pysyvään painon normalisoitumiseen.

        Pliis, älä rakentele myöskänä olkiukkoja, en viitsi lähteä vastailemaan esittämiisi typeryyksiin lainkaan.


      • salimimmi
        mene hoitoon kirjoitti:

        Totta kai olet ensimmäisen vastaajan kanssa samaa mieltä, mutta on se vaan aika säälittävää kun joudut itseäsi tukemaan.

        Mikä muuten tuossa vastauksessani on sellaista, joka sinua noin närästää? Se ei tue tarpeeksi aloittajan tavoitteita? Siinä on jopa oikeita ja terveellisiä ruokavalioneuvoja, joita löytyy mm. THL:n sivuilta? Siinä on omakohtaisen kokemuksen tuomia tietoja ja havaintoja? Vai se, että pyysin aloittajaa oikeasti miettimään omia motiivejaan ja syitä epäonnistumisiin?

        Kertokaapa sitten, millaista tukea te haluatte? Selkääntaputuksia, vaikka laihdutusmenetelmä (tässä tapauksessa syömättömyys) vaarantaa terveyden?


      • salimimmi
        oletpa tyhmä kirjoitti:

        Lopeta kirmurtelu, kukaan ei usko sinua, paitsi toki sinä itse. Antamissasi neuvoissa nyt on vaan se vika, että et tiedä mitä neuvot, kunhan kopsaat jotain jostain muualta ja esität olevasi jotain. Oikeasti et kykene antamaan yhtään sellaista neuvoa, joka johtaisi kenenkään kohdalla pysyvään painon normalisoitumiseen.

        Pliis, älä rakentele myöskänä olkiukkoja, en viitsi lähteä vastailemaan esittämiisi typeryyksiin lainkaan.

        Kopsaan muualta? No, noudatan itse kyseisiä ruokavalio-ohjeita ja olen huomannut ne erittäin toimiviksi. Jos vähän viitsii lukea, vertailla ja ymmärtää, tajuaa kyllä, että tuo ruokavaliomalli on erittäin hyvä lähtökohta ja sitä voi muokata sitten itselleen sopivaksi.

        Vai onko sinulla parempia ehdotuksia? Sinun antisi tähän ketjuun on ollut vain minun kirjoitukseni arvostelu. Mitä annettavaa sinulla on aloittajan tilanteeseen?


      • oletpa tyhmä
        salimimmi kirjoitti:

        Kopsaan muualta? No, noudatan itse kyseisiä ruokavalio-ohjeita ja olen huomannut ne erittäin toimiviksi. Jos vähän viitsii lukea, vertailla ja ymmärtää, tajuaa kyllä, että tuo ruokavaliomalli on erittäin hyvä lähtökohta ja sitä voi muokata sitten itselleen sopivaksi.

        Vai onko sinulla parempia ehdotuksia? Sinun antisi tähän ketjuun on ollut vain minun kirjoitukseni arvostelu. Mitä annettavaa sinulla on aloittajan tilanteeseen?

        Sinun antisi toistaiseksi on ollut lähinnä pseudoneuvontaa ja itsensä korottamista usealla eri nikillä. Minun annistani sinä taas olet täysin pihalla.


      • suksi kuuseen
        salimimmi kirjoitti:

        Mikä muuten tuossa vastauksessani on sellaista, joka sinua noin närästää? Se ei tue tarpeeksi aloittajan tavoitteita? Siinä on jopa oikeita ja terveellisiä ruokavalioneuvoja, joita löytyy mm. THL:n sivuilta? Siinä on omakohtaisen kokemuksen tuomia tietoja ja havaintoja? Vai se, että pyysin aloittajaa oikeasti miettimään omia motiivejaan ja syitä epäonnistumisiin?

        Kertokaapa sitten, millaista tukea te haluatte? Selkääntaputuksia, vaikka laihdutusmenetelmä (tässä tapauksessa syömättömyys) vaarantaa terveyden?

        Mikä helvetti sinä oikein luulet olevasi? Luuletko oikeasti, että muutamaa sivua lukemalla olet painonpudotuksen ja -hallinnan ammattilainen? Voin kertoa ettet ole. Itse asiassa mitä enemmän tätä saman kopsaamistasi paikasta toiseen luen, sitä varmempi olen ettei sinulla ole hajuakaan siitä mitä laihduttaminen vaatii.


      • salimimmi
        suksi kuuseen kirjoitti:

        Mikä helvetti sinä oikein luulet olevasi? Luuletko oikeasti, että muutamaa sivua lukemalla olet painonpudotuksen ja -hallinnan ammattilainen? Voin kertoa ettet ole. Itse asiassa mitä enemmän tätä saman kopsaamistasi paikasta toiseen luen, sitä varmempi olen ettei sinulla ole hajuakaan siitä mitä laihduttaminen vaatii.

        Kuka sinä luulet olevasi? Jos kritisoit, anna edes jotakin perusteluja vastauksillesi ja osoita ne kohdat joissa mielestäsi olen väärässä. Siitä on enemmän aloittajallekin apua, ettei hän vain vahingossakaan noudata vääriä neuvojani vaan tekisi sitten asioita oikein. Minäkin oppisin. Tähän mennessä olet kyennyt vain haukkumaan, mutta mitään muuta et ole tähän keskusteluun tuonut. Siihen asti seison näkemykseni kannalla.

        Et vastannut kysymykseeni. Et edellisessäkään postauksessa.

        Millaista tukea haluatte? Mikä neuvoissani on väärin? Ja mitä SINÄ tekisit erilailla? Ja mitä neuvoja antaisit aloittajalle. Ja millä perusteella, ettet vain kopioisi niitä ympäri internettiä.


      • salimimmi
        oletpa tyhmä kirjoitti:

        Sinun antisi toistaiseksi on ollut lähinnä pseudoneuvontaa ja itsensä korottamista usealla eri nikillä. Minun annistani sinä taas olet täysin pihalla.

        En kirjoita usealla eri nikillä. Ei käynyt mielessä, että muutkin ihmiset pudottavat painoaan syömällä hyvää ja ravitsevaa, puhdasta perussafkaa säännöllisesti ja käymällä salilla (tai harrastamalla muuta liikuntaa)? Mikä siinä on pseudotiedettä? Perustele.


      • näin se vaan on
        salimimmi kirjoitti:

        En kirjoita usealla eri nikillä. Ei käynyt mielessä, että muutkin ihmiset pudottavat painoaan syömällä hyvää ja ravitsevaa, puhdasta perussafkaa säännöllisesti ja käymällä salilla (tai harrastamalla muuta liikuntaa)? Mikä siinä on pseudotiedettä? Perustele.

        Kai sinä nyt tiedät itse mitä olet kirjoittanut. "Neuvoillasi'" nyt vaan ei tee mitään.


      • tröt tröt
        salimimmi kirjoitti:

        Kuka sinä luulet olevasi? Jos kritisoit, anna edes jotakin perusteluja vastauksillesi ja osoita ne kohdat joissa mielestäsi olen väärässä. Siitä on enemmän aloittajallekin apua, ettei hän vain vahingossakaan noudata vääriä neuvojani vaan tekisi sitten asioita oikein. Minäkin oppisin. Tähän mennessä olet kyennyt vain haukkumaan, mutta mitään muuta et ole tähän keskusteluun tuonut. Siihen asti seison näkemykseni kannalla.

        Et vastannut kysymykseeni. Et edellisessäkään postauksessa.

        Millaista tukea haluatte? Mikä neuvoissani on väärin? Ja mitä SINÄ tekisit erilailla? Ja mitä neuvoja antaisit aloittajalle. Ja millä perusteella, ettet vain kopioisi niitä ympäri internettiä.

        Pitään varmaan toistaa että kuvitelmasi omista kyvyistäsi ja tiedoistasi eivät vastaa todellisuutta. Tämä koskee harjoittamaasi pseudoneuvontaa ja tietoja siitä kuka täällä kirjoittaa ja mitä.
        Miksi helvetissä yleensä kuvittelet olevasi jokin neuvoja. Kyllä ihmiset osaavat itse googlettaa joten jos sinulla ei ole todella oikeasti mitään hyödyllistä annettavaa, kannattaisi pitää pienempää suuta.


      • salimimmi
        tröt tröt kirjoitti:

        Pitään varmaan toistaa että kuvitelmasi omista kyvyistäsi ja tiedoistasi eivät vastaa todellisuutta. Tämä koskee harjoittamaasi pseudoneuvontaa ja tietoja siitä kuka täällä kirjoittaa ja mitä.
        Miksi helvetissä yleensä kuvittelet olevasi jokin neuvoja. Kyllä ihmiset osaavat itse googlettaa joten jos sinulla ei ole todella oikeasti mitään hyödyllistä annettavaa, kannattaisi pitää pienempää suuta.

        "jos sinulla ei ole todella oikeasti mitään hyödyllistä annettavaa, kannattaisi pitää pienempää suuta. "

        Tähän ei mitään lisättävää. Voisit noudattaa omaa ohjettasi. Miksi edes roikut tässä ketjussa, kun et edes vastaa aloittajan esittämään kysymykseen?

        Sinua taitaa kovasti ärsyttää, että ihmiset voivat noudattaa terveellistä ruokavaliota ja hallita painoa ilman kalorien laskentaa. En keksi muuta selitystä provoamisellesi. Välttelet vastaamasta kysymyksiini, etkä perustele mitään väitteitäsi. Jos tavoitteesi oli vain trollata, onnittelut, sait minut provosoitumaan.

        Kyllä, jokainen osaa googlettaa. Mutta miksi kukaan täältä tulee kysymään neuvoja jos löytää googlettamalla etsimänsä? Tämähän on keskustelupalsta, jossa voi kysyä ja joku vastaa. Ainakin minä annan jotain konkreettista neuvoa aloittajalle, kun sinä puolestaan keskityt arvostelemaan muiden kirjoituksia. Vai oletko itse aloittaja? Sekin selittäisi jotain.


      • salimimmi
        näin se vaan on kirjoitti:

        Kai sinä nyt tiedät itse mitä olet kirjoittanut. "Neuvoillasi'" nyt vaan ei tee mitään.

        Miksi neuvoillani ei tee mitään?


      • puuta heinää
        salimimmi kirjoitti:

        Miksi neuvoillani ei tee mitään?

        Koska niillä ei ole mitään todellista arvoa.


      • vain faktaa
        salimimmi kirjoitti:

        "jos sinulla ei ole todella oikeasti mitään hyödyllistä annettavaa, kannattaisi pitää pienempää suuta. "

        Tähän ei mitään lisättävää. Voisit noudattaa omaa ohjettasi. Miksi edes roikut tässä ketjussa, kun et edes vastaa aloittajan esittämään kysymykseen?

        Sinua taitaa kovasti ärsyttää, että ihmiset voivat noudattaa terveellistä ruokavaliota ja hallita painoa ilman kalorien laskentaa. En keksi muuta selitystä provoamisellesi. Välttelet vastaamasta kysymyksiini, etkä perustele mitään väitteitäsi. Jos tavoitteesi oli vain trollata, onnittelut, sait minut provosoitumaan.

        Kyllä, jokainen osaa googlettaa. Mutta miksi kukaan täältä tulee kysymään neuvoja jos löytää googlettamalla etsimänsä? Tämähän on keskustelupalsta, jossa voi kysyä ja joku vastaa. Ainakin minä annan jotain konkreettista neuvoa aloittajalle, kun sinä puolestaan keskityt arvostelemaan muiden kirjoituksia. Vai oletko itse aloittaja? Sekin selittäisi jotain.

        "Ainakin minä annan jotain konkreettista neuvoa aloittajalle"

        Pseudoneuvontaa on vaikea pitää konkreettisena, jostain olisi kenellekään muulle kuin sinulle hyötyä.
        Sinulla on tälle palstalle erittäin vähän mitään todellista annettavaa, olet täysin väärässä paikassa.


      • salimimmi
        puuta heinää kirjoitti:

        Koska niillä ei ole mitään todellista arvoa.

        Miksi ei?


      • salimimmi
        vain faktaa kirjoitti:

        "Ainakin minä annan jotain konkreettista neuvoa aloittajalle"

        Pseudoneuvontaa on vaikea pitää konkreettisena, jostain olisi kenellekään muulle kuin sinulle hyötyä.
        Sinulla on tälle palstalle erittäin vähän mitään todellista annettavaa, olet täysin väärässä paikassa.

        Pseudoneuvontaa? Osoita neuvoni vääriksi, ole hyvä.


      • siksi
        salimimmi kirjoitti:

        Miksi ei?

        Koska ne ovat ympäripyöreää höttöä.


      • 16+5
        salimimmi kirjoitti:

        Pseudoneuvontaa? Osoita neuvoni vääriksi, ole hyvä.

        Lopeta trollaaminen.


      • salimimmi
        siksi kirjoitti:

        Koska ne ovat ympäripyöreää höttöä.

        Miten ne ovat ympäripyöreää höttöä? Millaiset ohjeet olisivat konkreettisempia?


      • täysin selvää
        salimimmi kirjoitti:

        Miten ne ovat ympäripyöreää höttöä? Millaiset ohjeet olisivat konkreettisempia?

        Koska ne ovat ympäripyöreää höttöä.


      • salimimmi
        täysin selvää kirjoitti:

        Koska ne ovat ympäripyöreää höttöä.

        Millaiset ohjeet olisi parempia?


      • milisammi
        salimimmi kirjoitti:

        Millaiset ohjeet olisi parempia?

        Ota selvää, et kai nyt aivan avuton ole?


    • aikaa tarvitset

      Kuinka kauan sinulta kesti kerätä 20 kiloa ylipainoa? Varaa vähintään sama aika sen poistamiseen.

    • Luuviulu kauas kuulu

      Oletetaan että pääset haluamiisi mittoihin , mitä sitten? Varaudu siihen, ettet löydä vaatteita kaupoista.Tämä on "isojen ihmisten" valtakuntaa. Varaudu siihen, että jotkin ystävistäsi voivat kaikota viereltäsi. Ja sitten vielä ne jokapäiväiset kommentit siitä kuinka laiha olet. Etkö sinä syö, kyllä nyt pitää syödä läpä läpä läpä....
      Kun näitä kommentteja on kuullut koko ikänsä(olen itse ollut aina kokoa 34) niin näillä kymmenillä alkaa suorastaan etoa. Kaikki pyörii laihdutuksen ympärillä,
      Lyhyesti. Laihuus ei ole kaunista eikä käytännöllistäkään.

    • Mäkin oon ollut nyt 2 päivää paastolla. Eli en siis oo syönyt ti illan jälkeen mitään. Paitsi vettä/kivennäisvettä. Huomenaamulla tarkoitus jotain napsaista ettei ihan näänny..

      Mulla tarkoitus laihtua kans nopeeasti ja päätin alkaa oikein kunnon paastolle... Paino ei ole tosin vielä tippunut mihinkään :(

    • laihduttanut

      Hei,
      kaikki aina kannattaa terveellistä painonpudotusta ja elämäntapaa yms.. mutta itsekin olen sitä mieltä, että voi sitä aluksi radikaalisti painoa pudottaa juuri radikaaleilla ratkaisuilla, jotta edes näkee heti muutokset (jos on yhtä hätäinen kun minä ;) ) ja sitten kun on tuloksia niin alkaa elää terveellisesti. Itsekuria se vaatii, mutta ainakin minulla toimii.

      Ja aloittajan kysymys oli, että voiko laihtua kilon päivässä olemalla syömättä, niin itse olen muutamaan otteeseen laihduttanut juurikin niin, että en ole vain syönyt mitään. Ja painoa on tippunut noin 0,5 kg/pvä, mutta olenkin ollut aina dieettini alussa hiukan hoikempi kuin aloittaja eli painoa n.50-55 kiloa. Joten uskon, että aloittajakin pystyy syömättömyydellä saamaan sen 0,5-1,0 kiloa/ pvä pois ainakin ensimmäisen viikon ajan, ja sen jälkeen painon lasku tietenkin hidastuu, mutta ainakin tuloksia on tullut :)

      Ainoa miinus syömättömyydessä on itselläni ollut se, että 4-7 päivän jälkeen alkaa heikottamaan, pyörtyilemään ja oksentamaan sappinesteitä, mutta jos ne kestää niin siitä vain laihduttamaan.

      P.S itsekin taidan taas alkaa syömättömyys kuurille viikoksi :) Onnea yrityksiin!

    • Laihduttaja

      Syömättömyydellä kyllä paino putoaa.
      Tervettä se ei ole, ja voi mennä helposti yli laihtumiseksi, koska painoa putoaa 1-2kiloa päivässä, mutta tarkoittanee sitä että joudut olemaan n.1ruualla (pienellä annoksella) koko päivän, ja vettä juoden koko päivä pääsääntöisesti muuten.
      Myös liikunta nopeuttaa laihtumista ja saa myös muuta ajateltavaa.
      Laihdutan itse myös syömättömyydellä.. nyt tippunut 2kiloa 2päivässä ja tulokset senkun paranee.

    • suomi24_alennuskoodit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe