Vakipano halus töiden jälkeen tiukan pimperonsa kiimajyysterin hoitoon. Soitto ja olin paikalla ja kunnon hoidot sai. Sai sinkkumuija taas kihelmöinnsä hoidettua.
Sitten lähtikin treenaamaan. Mä lähin kaljalle paikalliseen nauramaan teille ätmeille siellä ihmettelemässä.
..ooOO Sain tiukkaa
6
255
Vastaukset
- ätmi
Samaan aikaan hänen kanssaan treenanneet kiltit ja kunnolliset neitsytmiehet mietiskelivät, tykkääköhän tämä nainen heistä, kun vilkaisi kerran heitä päin.
- ätmi
He eivät voineet kuvitellakaan, että ähkijän mällit lilluivat jo kiimavitussa.
- syvästi pettynyt
ätmi kirjoitti:
He eivät voineet kuvitellakaan, että ähkijän mällit lilluivat jo kiimavitussa.
En tiedä kumpi on kuvottavampaa,se mitä kirjoitat vai se mihin aikaa kirjoitat.
- ätmi
syvästi pettynyt kirjoitti:
En tiedä kumpi on kuvottavampaa,se mitä kirjoitat vai se mihin aikaa kirjoitat.
Onko kello kahdeksan maanantai-iltana todellakin niin kuvottava? :(
- enpä uskoisi
Jäätävää, et tän kirjottanut henkilö on jo 18 vuotias.
- Timpan tytär
Grrrrrrrrrr ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534220Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal773900- 703398
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963310Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022329- 352198
- 242079
- 362069
- 382039
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231944