1. Ei itsetuntoa
2. Ei itseluottamusta/varmuutta
3. Äärimmäinen epävarmuus omasta miehisyydestä
4. Äärimmäinen seksuaalinen estyneisyys
5. Suora ja töksäyttelevä puhetapa
6. Autistiset piirteet
7. Persoonallisuushäiriöt(välttelevä, paranoidinen ja narsistinen. ainakin nämä)
8. eri asteiset muut mt-ongelmat
9. Kokemattomuus
10. Ujous
Siinä kymmenen tosiasian lista, joiden ympäri ei käy kiertäminen.
Kohdan nro 3 takia kamunainen on joutunut olemaan"suhteessamme" se mies eli se on ollut aina hän, joka niitä seksuaalisia aloitteita ja lähentelyitä on joutunut tekemään.
Alempitasoisuuteni syitä
26
181
Vastaukset
- dkdf
no vetäse "kamunaisen" seurassa kunnon huikka kossua.. rupeaa tunnelma kevenemään. Ei kuitenkaan liikaa nestemäistä rohkeutta.
- pippeli_
Onko sulla pieni?
- Naisasialooseri.
Ei se niin pieni ole. 17,5cm juhlakunnossa. Tosin se on sitä lajia, että se on löysänä aika pieni. Toinen laji taas on löysänä iso eikä juuri kasva erektiossa.
- Gorgon Kane
Häpyluusta mitattuna vai näkyvä osa?
Sitähän kun ei kuulu mitata häpyluusta.- sdgggsgsg
Se on virallinen tapa, että viivain työnnetään kevyesti häpyluuta vasten. Sillä tavalla mitattuna suomimiehellä on keskimäärin 13,5 cm pitkä, joten naisasialooserilla on oikeastaan tosi iso. Sitä ei sitten tiedä puhuuko naisasialooseri totta. Yleensä miehet heittävät enemmän tai vähemmän lapinlisää noihin mittoihin. Etenkin netissä.
- Naisasialooseri.
sdgggsgsg kirjoitti:
Se on virallinen tapa, että viivain työnnetään kevyesti häpyluuta vasten. Sillä tavalla mitattuna suomimiehellä on keskimäärin 13,5 cm pitkä, joten naisasialooserilla on oikeastaan tosi iso. Sitä ei sitten tiedä puhuuko naisasialooseri totta. Yleensä miehet heittävät enemmän tai vähemmän lapinlisää noihin mittoihin. Etenkin netissä.
Puhun kyllä totta ja itseasiassa se taitaa olla vieläkin isompi kuin mitä sanoin koska en ole mitannut sitä ihan häpyluusta asti.
- cock cop
Naisasialooseri. kirjoitti:
Puhun kyllä totta ja itseasiassa se taitaa olla vieläkin isompi kuin mitä sanoin koska en ole mitannut sitä ihan häpyluusta asti.
Paljonko on ympärysmitta?
- N nainen
Piirteet 7-8 ovat ok, mutta 1-8 piirteet ovat kyllä ärsyttäviä oli sitten kyse parisuhteesta tai kaveruudesta.
Ja tuo 17,5 oikein mitattuna on jo iso ainakin naisnäkökulmasta katsottuna. Tiedän kyllä ettei se miehille itselleen riitä kun aina halutaan isompaa kun jollain toisella on.- N nainen
Korjaus siis 9-10 ok.
Osa osuu, suurin osa ei.
1. Itsetuntoni / itsetuntemus on vahva
2. Itseluottamus / itsevarmuus on huono naisia lähestytteässä, muuna kuin kaverina. Esim. töissä itsevarmuuteno on todella kova.
3. En ole mielestäni epävarma miehuudestani.
4. En kyllä ole estynyt
5. Ei todellakaan koske minua
6. Ei
7. En usko, ei ainakaan kaveripiirissä ole kukaan maininnit tällaisista.
8. Ei ole
9. Vähäinen kokoemus
10. Entinen ujo olen, nykyään vain hieman ujo siinä kun pitäisi lähestyä naista "ilman syytä", eli pelkkä tutustuminen mielessä.
Eli ei noiden tarvitse täyttyä, että on atm.- Bivie-
Olen pahoillani puolestasi, mutta kunnioitan suuresti kykyäsi tällaiseen itsetuntemukseen. Se vaatii sekä älyä että rehellisyyttä.
Itsetunnon kasvattaminen on vaikea ja aikaavievä prosessi, mutta kuitenkin mahdollinen. Toivon todella, että sinun kohdallasi se onnistuisi joskus. Siinä varmasti sekä mt-ongelmiin pureutuminen että esim. vuorovaikutustaitojen kohentaminen ovat asioita, jotka ruokkivat positiivisesti toinen toisiaan. Tsemppiä! - ttttttrrrrrr
Aika moni noista pätee omalla kohdallanikin ja lisäisin vielä yhden haitan eli yli 40-vuotiaana olen jo aivan liian vanha. Toisin sanoen toivoton tapaus.
- kiteytän
Kiteytän kaikki nuo kohdat yhteen
1. turhaa ruikutusta - Hrskiuskaj
Ehkä olen monen kanssa eri linjoilla mutta oma kokemukseni on se että sinun listallesi on paljonkin tehtävissä. Esimerkiksi kohtiin 3 ja 4 itselle on auttanut se että tietoisesti menee vaikka edellä kassalle kun naisen kanssa on liikkeellä, tai ravintolassa tietoisesti minä vastaan tarjoilijan kysymyksiin ensin. Painotan tuota "tietoisesti", koska jos en näitä etukäteen mieti, käyttäydyn vanhan toimimattoman kaavan mukaisesti liian passiivisesti.
Suosittelen myös sanomaan ääneen naiselle sopivassa tilanteessa "haluaisitko suudella minua". Nainen voi vastata kolmella eri tavalla ja jokaiseen pitää sinulla olla vastaus valmiina. Sen verran annan sinulle tehtävää, että saat itse selvittää nuo sopivat tilanteet ja vastaukset (löytyy parjatusta ja ihaillusta Neil Strausin Pelimies-kirjasta.) Sen voin kertoa että kun sain sanottua tuon ensimmäisen kerran naiselle ja vaikka vastaus oli siinä tilanteessa kieltävä - niin egobuusti oli kyllä valtava ja mielihyväntunne siitä että ylitti itsensä!- errt
Minkä takia tuollaista friikkiä pitää yrittää kannustaa? Se että hän on ja pysyy naisettomana on ihan kaikkien yleinen etu.
- Kas kerrankin totuus
Kerrankin jätkä puhuu totta!!!
Eli on vielä nainen tehnyt aloitteita ja oot vaan mennyt kipsiin.
Oikeesti Kohdat 4-8 on ne ongelmat, kun ne hoitaa (terapialla voi hoitaa osaa, lääkkeillä toisia) muu järjestyy sit sen kautta itsestään.
Siis muuthan on noi nähneet sun jutuista jo kauan sitten mutta hyvä kun tunnustat itsellesikin.- errt
Tunkekaa nyt ne terapianne hevonhelvettiin! Se että joku on omituinen friikki ja hyypiö ei ole terapialla korjattavissa vaan hirttoköydellä.
- Totta,
errt kirjoitti:
Tunkekaa nyt ne terapianne hevonhelvettiin! Se että joku on omituinen friikki ja hyypiö ei ole terapialla korjattavissa vaan hirttoköydellä.
ainut lääke AT-tautiin on hirttoköysi.
- Näinpä näin
errt kirjoitti:
Tunge sinä itse nyrkki perseeseesi kun sitä kuitenkin eniten kaipaat.
Sekaisin oleva pää on korjattavissa ainakin paljon normaalimpaan suuntaan.
Ei ihmiset jätä katkennutta jalkaakaan hoitamatta ja aattele, et nyt pitää hirttäytyä kun on jalka poikki. - errt
Näinpä näin kirjoitti:
Tunge sinä itse nyrkki perseeseesi kun sitä kuitenkin eniten kaipaat.
Sekaisin oleva pää on korjattavissa ainakin paljon normaalimpaan suuntaan.
Ei ihmiset jätä katkennutta jalkaakaan hoitamatta ja aattele, et nyt pitää hirttäytyä kun on jalka poikki.Ei tuosta naisasialuuserista enää ihmistä saa joten hänelle olisi suositeltavaa tehdä itsemurha.
- chghc
errt kirjoitti:
Ei tuosta naisasialuuserista enää ihmistä saa joten hänelle olisi suositeltavaa tehdä itsemurha.
Mietippä itseäsi nyt hetki.
Olet täällä ollut trollailemassa ainakin kymmenestä asti, levittämässä tuota luuseri paskaa ja vähän myös homopaskaa. Nyt on tiistai, kello on kaksi ja sinun olisi pitänyt olla töissä tai ahkerasti opiskelemassa että saisit niitä töitä.
Kukahan tässä on se pahin luuseri?
- dong
Jokainen voi puhua vain omasta puolestaan mutta omalta osaltani voin sanoa että mistään terapiasta ei ole ollut mitään hyötyä. Kokeilin sitä ihan tosissani mutta siinä ei muuta kuin lompakko keveni.
- hbgfhf
Suurin syyllinen alempitasoisuuteen on varmaan atm=atm=atm, mantra.
- 9+13
No siinähän nuo suurimmat syyt tuli aloiteuksessa kerrottua. Itselläni äärettömän paha sosiaalisten tilanteiden pelko, äärettömän huono itsetunto, estynyt peroonallisuus sun muita mielenterveysongelmia siihen päälle.
Ulkonäkö tuskin omalla kohdallani on mikään este naisen saannille ellei sitä lasketa että olen vain 174cm pitkä. Jo pelkkä sosiaalisten tilanteiden pelkokin kuitenkin riittää siihen, että jää yksin.- 9+13
Kuka nainen nyt muka haluaa luuseri miestä, jolla ei ole rohkeutta selviytyä edes normaali arjesta?
- 9+13
"Ei ihmiset jätä katkennutta jalkaakaan hoitamatta ja aattele, et nyt pitää hirttäytyä kun on jalka poikki."
Katkenneen jalan hoitaminen on 100 kertaa yksinkertaisempi juttu. Ei ihmisellä silloin alun alkaenkaan ole ollut mitään kovin pahoja mielenterveysongelmia jos niistä joskus parantuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181