Seksikäät fb kaverit..

rikki1

Miten pitää suhtautua siheen kun miehellä on yhtäkkiä" saannut" seksikkäitä nuoria tyttöjä kaverikseen fbllä....ihmetyttää plajon...

13

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pari vinkkiä

A) Opetella kirjoittamaan.
      B) Hommata itsetunto.

• ei naamakirjalle!!

SEURUSTELEVA IHMINEN EI FB.IA TARVITSE PILAA VAIN PARISUHTEEN!!

• FB ok

Mulla on FB vaikka olen ollut aviossa jo yli 10 vuotta. Ja vaimollanikin on. Ja lähes kaikilla parisuhteessa olevilla lähisukulaisillakin on. Mikä siinä on väärin?

• ei naamakirjalle!!
        FB ok kirjoitti:

Mulla on FB vaikka olen ollut aviossa jo yli 10 vuotta. Ja vaimollanikin on. Ja lähes kaikilla parisuhteessa olevilla lähisukulaisillakin on. Mikä siinä on väärin?

KYLLÄ AIKUISEN IHMISEN PITÄÄ OSATA SOSIAALISET SUHTEET TOSIELÄMÄSSÄ - KAKARAMAISTA SELLAINEN ONLINEYSTÄVYYS. FB AIHEUTTAA TURHAA MUSTASUKKAISUUTTA JA ON PILANNUT MONTA LIITTOA!

• 7+5
        ei naamakirjalle!! kirjoitti:

KYLLÄ AIKUISEN IHMISEN PITÄÄ OSATA SOSIAALISET SUHTEET TOSIELÄMÄSSÄ - KAKARAMAISTA SELLAINEN ONLINEYSTÄVYYS. FB AIHEUTTAA TURHAA MUSTASUKKAISUUTTA JA ON PILANNUT MONTA LIITTOA!

Ei meidän parisuhde ole mitenkään FB:stä kärsinyt, vaikka ollaan kuuluttu siihen jo monta vuotta. Minulla mm. on ulkomailla paljon ystäviä ja pidän heihin yhteyttä pääasiassa FB:n kautta. En näe miksi se olisi niin kovin kakaramaista, sama kai se on että minkä "ohjelman" välityksellä sen viestin kirjoittaa. Kakaramaista ennemmin on ajatella, että "käytän vain sähköpostia, koska olen niin aikuinen".

• Miten vieraissa virkistäytyminen onnistui ennen kun ei ollut nettiä eikä etenkään Facebookia?

• ohhoh

Ihan yllättäen? Kyllähän tuo aika epäillyttävää on joo... :/ Kannattaa vähän seurata sen menoja ja muuta että ei vaan kävis vieraissa?

• juuri näin

Olen samaa mieltä.

• N44

Kyllä meillä kysellään molemmin puolin jos toinen lisää uuden kaverin joka ei ole molempien tuttu ja aika usein käy niin että tulee kerrottuun ennenkun toinen huomaa.... toki molemmilla onkin vain oikeita kavereita. Kannattaa puhua niin ei tule turhaa epätietoisuutta. Ja minulle fb on ollut ihana väline kun en ole vuosiin asunut kotiseudulla niin löytänyt vanhoja koulukavereita joita muuten en olisi tavannut

• Lähdetään kysymyksellä "Onko miehellä muita miespuolisia kavereita fb:ssä kuin live-elämän kaverit?"

• ihmetyttäisi myös

Jos mulle kävis noin. Ehkä tulis mieleen onko mies pelimies vai uskollinen. Vai muutenvaanko haalii kaikki sellaiset fb kaveriksi. Ja meneekö sitten niiden matkaan, vai riittääkö normaali nainen? Onko mies uskollinen, on tärkein kysymys, oli niitä naisia tai ei.. Jos on "umpiuskollinen" ei-niin-komea mies, joka ei muille edes kelpaa, voisi ehkä luottaa jotenkin. Vaikka naiset ja kiinnostus ärsyttäisi tietyllä tavalla. Mutta jos ei luottoa yhtään, sitten vois katsoa mitä ne naiset on tarkemmin. Miksei muutenkin! Jos teille tulisi ero, hän saattaisi pyytää muutamaa sinkkua sieltä kahville. Ja saisi uuden naisen näin helposti. Miehet kelpaavat aika nopeaan naisille, olen nähnyt, eivätkä naiset kysele menneisyyttä. Ilmanmuuta kannattaa tutkia miehen menneisyys. Varsinkin jos tulee jotain kysymyksiä ilmaan.

Haluaako hän huomiota naisilta, itsetunnon boostausta, näytönhalua kavereille ja kaikille, pinnallisuutta, "kaverikeräilyä", kiinnostusta kuolata niitä nuoria naisia, kiinnostaako nuoret naiset enemmän häntä, arvomaailma on mikä? Ainakin kommunikoida heidän kanssa? Otapa sinäkin nuoria ja muita komeita miehiä kaveriksi. Kerro se etukäteen (ilman katkeruutta äänessä, ystävällisesti) että kai hänellekin sopii, jos sinäkin teet samalla tavoin -miehiä kaveriksi sekä naisia. Ei pitäisi häiritä häntä. Samat pelisäännöt kummallekin!

Ehkä sun pitää tutkiskella minkälainen mies on pohjimmiltaan, luonteeltaan, kiinnostuksiltaan, ajatuksiltaan ja arvoiltaan. Ihan ajan kanssa. Ja minkälaisia kontakteja ylläpitää. Sehän on ihan sallittua. :) Siitä voi tehdä päätelmiä. Vaikka jatkaisi suhteessa.

• ei rikki

Missä mies on töissä? jos on esim. opettaja niin oppilaat joskus haluavat lisätä open facebook kaveriksi

• killer

Minuakin ihmetytti kun mies lisäili nuorempia naisia kaveriksi, jonka jälkeen huomasin miehen puhuvan yhdelle enemmän kuin minulle. Lirkutteli siellä kaikkien nähden tälle naiselle ja minä huomasin tämän vasta ns liian myöhään. Ero tietysti tuli, mutta minusta facebook ei ollut meidän suhteen ongelma. Ongelmat olivat ihan muualla.. Ja kehtasi tulla vinkumaan minua takaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4803
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3479
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      130
      3256
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2706
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      83
      2449
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1813
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1299
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1228
    Aihe