Huijausviesti liikkeellä

oooooooooooooooooo

Sain tekstiviestin jossa sanottiin: Hinta-arviolaskurimme antaa sinulle arvion autosi hinnasta. Katso www.autohinta.net

Peruuta:lähetä viesti ORVILLE nro 17163

Just joo. Mitä pitäs perua ja paljonkohan sekin vain maksais.

49

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sieltä avautuu

Sieltä avautuu pahamaineisen, jopa rikolliseksikin tulkittavaa toimintaa harrastavan, Autonarvio.comin sivu!

• vajaalla.mennään.aidosti

Aivan sama, mutta kohta vaihdan kesärenkaat nastarenkaiden tilalle autooni

• HEI, TOI TOSCANA MATKA TAI MIKÄ VAAN TARJOUS MENEE NÄIN:tekstari, missä sanotaan se os., missä saat sen muka rekisteröidy.Lähdet sivuille, täytät kyselyyn ja lopuksi on ERROR. Tietosi ovat menneet näille yrityksille, ketkä ovat mukana kyselyssä. Lahjameri yritys saa maksun sinusta 100-lta yritykseltä, ketkä saavat tietoa sinusta ja sähköposti on täynnä roskatarjouksia! Luvattua lahja ei koska tulee. Olet omat tiedot myynnyt. Näissäkin hommissa mukana ihan suomalaisia työntekijöitä!!!

• satutäti

Sain saman Toscanan matka - tarjouksen ....vastaa nopeasti koska matka menee seuravalle jonossa olevalle jne...en ole vastanut mitään ja olen vain netistä hakenut tietoa kyseistsetä yrityksestä joka muka tarjoaa täömän voiton mutta näyttää olevan huijausta koko paska .... onneks en ole vastanut mihinkään ja antanut tietojani eteenpäin.

• Wazaaaa

Mulleppa tuli tänää
      Hei *****
      Hae tuotetestaajaksi ja pidä
      pyörä itselläsi ilmaiseksi testin
      jälkeen!
      www.lahjameri.fi
      YT Orvilsms.com
      Peruuta: lähetä viesti ORVILLE
      nro 17163

• wada

Mulle tuli sama

• kirx-kräx

Eihän tuo sivu edes näy mun koneessa kunnolla. (Mac jossa Firefox) Musta sivu jossa vähän tekstiä. Formi on luku/kirjoituskelvoton.
        Joku Windows viritelmä?

• 16+5
        kirx-kräx kirjoitti:

Eihän tuo sivu edes näy mun koneessa kunnolla. (Mac jossa Firefox) Musta sivu jossa vähän tekstiä. Formi on luku/kirjoituskelvoton.
        Joku Windows viritelmä?

Ei toimi XP&Firefox. Täytyy olla idiootti jos tuolle sivulle tietonsa laittaa. Jos jotenkin pystyy.

Ja vielä yksi kultainen sääntö: Jos netiss jokin asia on liian hyvää ollakseen totta. Se ei ole totta.
        Testaa pyörä ja saat sen omaksesi...aivan...joo...

• Elämänkoulu

Kiitos. Poistin heti mainitun tiedotteen aukaisematta sitä.
        :)

• PaulaLiina

Sain puhelimeeni tänään viestin, jossa etsivät testaajia TALVITAKEILLE!!!!! Kevät jo pitkällä........hm......Viestin alussa oli Hei ja jopa etunimeni.....mulla on prepaid..... miten hitossa tietävät nimenikin?? Huitasin viestin pois....en mene tuollaiseen retkuun : ((

• PaulaLiina kirjoitti:

Sain puhelimeeni tänään viestin, jossa etsivät testaajia TALVITAKEILLE!!!!! Kevät jo pitkällä........hm......Viestin alussa oli Hei ja jopa etunimeni.....mulla on prepaid..... miten hitossa tietävät nimenikin?? Huitasin viestin pois....en mene tuollaiseen retkuun : ((

Minulle on luvattu ilmaiseksi lentoliput Italiaan!! Onneksi googlasin ja pääsin lukemaan toisten upeita tarjouksia?:=))

Minulla on salainen numero, mutta etunimellä tuli tämä "upea" tarjous!

Ounastelen, että jos alan peruuttamaan viestiä, niin lasku veloitetaan minulta. Aika ovela laskutus, jos näitä viestejä lähetetään vaikka 5 milj. ja jokainen peruutus olisi vaikka 5,-€
        Italiaan en lähde vaikka luvattaisiin vielä käteistä mukaan.

• Huijausta

Mulle tarjottiin tänään ilmaista Italian matkaa. Peruminen nroon... Miksi kun en ole mitään edes tilannutkaan.

• kusetusta
        Huijausta kirjoitti:

Mulle tarjottiin tänään ilmaista Italian matkaa. Peruminen nroon... Miksi kun en ole mitään edes tilannutkaan.

Sama homma.Piti peruuttaa PAK 17143.
        En perunut,mutta viesti lensi h....tiin.
        Mistä he saavat numerot,

• kaunihimpi
        Kristiina23 kirjoitti:

Minulle on luvattu ilmaiseksi lentoliput Italiaan!! Onneksi googlasin ja pääsin lukemaan toisten upeita tarjouksia?:=))

Minulla on salainen numero, mutta etunimellä tuli tämä "upea" tarjous!

Ounastelen, että jos alan peruuttamaan viestiä, niin lasku veloitetaan minulta. Aika ovela laskutus, jos näitä viestejä lähetetään vaikka 5 milj. ja jokainen peruutus olisi vaikka 5,-€
        Italiaan en lähde vaikka luvattaisiin vielä käteistä mukaan.

saman sain minäkin. eipä kannata ottaa enempää selvää eikä edes perua viestiä.

• Tuulista
        kusetusta kirjoitti:

Sama homma.Piti peruuttaa PAK 17143.
        En perunut,mutta viesti lensi h....tiin.
        Mistä he saavat numerot,

Sama juttu,mulle tuli kans matkaviesti Toscanaa,siis ilmainen matka!!!Poistin vaan viestin ja en reagoinut,kun tiedän tällaiset.Ei kantsi missään nimessä vastailla!

• roistosakkia
        Huijausta kirjoitti:

sama täällä, en peru enkä tee mitään, eikö noita roistoja voi kukaan pysäyttää???

• RiinaMasaLiisa
        Huijausta kirjoitti:

Sama täällä! Meitä on pian Italiaan lähtijöitä kone täynnä

• Menomono
        RiinaMasaLiisa kirjoitti:

Sama täällä! Meitä on pian Italiaan lähtijöitä kone täynnä

Sama viesti tuli mullekin - ja lensi huitin kuuseen###

• timoth4

sama juttu olet voittanut matkan italiaan.ilmaiset lennot hotelli.
        roskiin lähti

• orvilsms00000

Sama viesti mullekin, kahteen kertaan jopa. Joku hiton Milla on vetässy lonkalta mun salasen numeron johonkin kilpailuun ilmeisesti ja nyt noita viestejä ja soittoja pukkaa mulle. Soittajalle sanoinkin että hvettiin mun numero tiedostoistanne mutta ei menny viesti perille. Raivostuttavaa!

• puskis

sama viesti tännekkin !!! hemmetti!!

• 2+13

Kun ei anna henkilötietoja, osoitetta tai puhelinnumeroja, voi klikkailla tai olla klikkailematta.
      Tietenkin kuuliaisimmat antavat vielä luottokortin numeronsakin, jos sitä kysytään.

Perusjuttu nettitilauksissa yms on että käyttäjän pitää itse olla aktiivinen.
      Jos tulee viesti "anna pankkitunnuksesi päästäksesi perumaan laskumme", siihen voi kirjoittaa sattumanvaraisen numerosarjan tai olla kirjoittamatta. Väärälläkin tunnuksella todennäköisesti tulee viesti "Kiitos vaivannäöstä, lasku on peruttu" Jos itse klikkaa nettipankin linkkiä, 99,9%:n varmuudella asioit pankin kanssa joten tunnukset voi kirjoittaa. Varmistukseksi voi tietenkin kokeilla väärää. Väärällä tunnuksella ei pääse asioimaan.

• 321 123 321

Sinne kannattaa laittaa poliisiauton rekkari :D

• En ole tyhmä

Sain juuri että hae IPhone6 testaajaksi samaisesta osoitteesta orvilsms.com

• kukkis123456789
        En ole tyhmä kirjoitti:

Sama homma. Hiukkasen epäilyttävän näköiset nuo niiden sivut. Ja puhelimen saisi ilmaiseksi 45 minuutin testauksen jälkeen. vähän liian hyvä diili ollakseen totta....

• En ole tyhmä kirjoitti:

Selvä huijaus sähköposti ,kun pyydetään testaamaan iphone 7 beta versiota.
        Noilla kerätään tietoja ja samalla yritetään saada maksu postikulujen/lähetyskulujen nimellä.
        Itse uteliaisuudesta menin siihen asti,että pyydettiin noita tietoja ja maksua.
        Älkää antako tietoja ,tai maksua.
        Nuo mailit voi ohjata roskapostiin ja estää lähettäjän osoite ohittamalla viestiketjun.
        Vastaavia huijausviestejä on muitakin.

• sysmässä

mä sain tänään viestin, etsimme Applen uuden Macbookin testaajia. Testaa ja pid? ilmaiseksi. Taidan jättää tän tilaisuuden käyttämättä

• kehveli2

Sama viesti tuli mulle. Pitäkööt itte macbookkinsa

• 10.04.ellu

Sain tänään viestin:Sinut on valittu saamaan täysin ilmaisen matkan Italiaan sis lennot et hotel. peruuta nr 17143. Orvils.com www.lahjameri.fi Enpä taida lähteä, koska tarkistin ko asian netistä.Elmeri

• bent
        10.04.ellu kirjoitti:

Sain tänään viestin:Sinut on valittu saamaan täysin ilmaisen matkan Italiaan sis lennot et hotel. peruuta nr 17143. Orvils.com www.lahjameri.fi Enpä taida lähteä, koska tarkistin ko asian netistä.Elmeri

Sama viesti mulle,ja kehotettiin perumaan viesti PAK nro 17143

• nerow

Minä myös sain edellisen kaltaisen viestin samasta paikasta??!

• Nnnnnnnnnnnnnnnn

Italian lennoista tuli kanssa viesti, enpä kyllä ala peruuttamaan kun en ole mitään tilannut.

• MERISULI
        10.04.ellu kirjoitti:

MULLE TULI TÄNÄÄN SE ITALIAN MATKA....POISTIN VIESTIN

• Saarikaari

Sain tex viestin josko alkaisin North Face takin testaajaksi.....Pitäkööt takkinne!! Onhan tämä hyvä, kun ihmiset ilmoittelee samantyyppisistä ilmoituksista.....vanhemman puoleinen ihminen menis muuten hakoteille, niinkuin minä.... olen.. 60

• saraliini66

Sain viestin juuri puhelimeeni
      Sinut on valittu vastaanottamaan täysin ilmaiseksi matka Italiaan sis. lennot hotel :D Terv.OrvilSMS

• Eedvartti

Sain samanlaisen Italian matka-viestin, tosin etunimi ei osunut oikein.

• Donatelo

Italiassa nähdään buahhhahhhaa

• kuinkassattuikaan

Juu Italiaan pitäis muka lähteä

• No, onhan meitä jo yksi lentokoneellinen lähdössä Italiaan. Täytyykö meidän samalla matkalla maksaa Italialaisten velat, ettei veronmaksajien rahoja lähetetä sinne?

• isoisoäiti
        Kristiina23 kirjoitti:

No, onhan meitä jo yksi lentokoneellinen lähdössä Italiaan. Täytyykö meidän samalla matkalla maksaa Italialaisten velat, ettei veronmaksajien rahoja lähetetä sinne?

Tuli sama viesti. Ei kiusallakaan lähdetä.

• isoisoäiti kirjoitti:

Ei todellakaan.

Itse jäin miettimään, että mistä moinen viesti tavoitti minut ja voi olla, että vastailin aikanikuluksi johonkin kyselyyn, mutta jätin sen sitten kesken, koska ne oli niin typeriä kysymyksiä ja arvasin, että pian alkaa tulla sitten sp. mainoksia liikaa.

Aamulla sitten soitti joku naishenkilö ja sanoi, että heillä olisi vielä pari täydentävää kysymystä ja ihme kyllä kuuntelin hetken näitä: "oletko kiinnostunut puurahan hoidosta, autoista, lehdistä tai lehmistä tyyliin", joten sanoin, että en mistään. Olen jo iäkäs ja minulla on kaikkea, mitä tarvitsen ja puhelu loppui siihen.

Parin tunnin päästä tuli tämä outo viesti, että olet voittanut....!!En lähettänyt peruutus viestiä, mutta Googlasin heti ja siellä oli paljon selostuksia tästä huijauksesta. Peruutus (viestin) voi siis maksaa ja jos viestejä on massapostitettu, niin sievoiset rahat ne kerää.

Nyt varon, että mihinkään kilpailu kyselyyn en varppina vastaa koskaan. Hitsi, että se aamuinen soittaja varmisti vain puh.numeroni.

• kaikkinimimerkit
        isoisoäiti kirjoitti:

En minäkään lähde Italiaan, vaikka ihan ilmaiseksi matkaa tarjotaan :-)

• veke7

www.lahjameri.fi

• veke7

onko ilmainen matka mahdollista

• kukkat
        veke7 kirjoitti:

onko ilmainen matka mahdollista

Ei ilmaisia matkoja sun muita olekaan jos laitaa tietonsa ja hyväksyy joutuu kuitenkin maksamaan . Voi tulla tosi kallis matkakin , ja tuon italian matkan perutuskin maksaa jos lähetää tiedot siihen niiden mainituun numeroon .Rahastusta vain niiden puolelta ei kannata vastata vaan poistaa heti .

• uuno123

just tuli kans et ilmainen matka italiaan....

• Mikkimouse

Aamulla tuli kummallinen puhelin soitto monta 9 oli edessä ja sit tuli viesti myöhemmin jossa Minä omalla nimellä sain myös italian matkan. Minulla on myös salainen puhelin numero, niin että mistä saavat nää puhelin numerot ja nimet?????????

• Hummeetti

Kaksi kertaa sama ilmainen italian matka, lennot ja hotelli ja oikein nimellä!

• VAROITUS

Minulle tuli kaksi viestiä peräkkäin tänään 22.04.2015 jossa luvataan että jokainen voittaa matkan Italiaan,Usa:han tai Thaimaaseen!!!! pyydettiin linkkiin lahjameri.fiorvil.sms.com älkää ihmiset vaan menkö tähän lankaan se maksaa puhelinlaskuna 30e/kk!!! Poliisi varoitti tästä lahjameri,orvillemediasta jo kolme vuotta sitten.Se lupaa tuotteen testaajalle tuotteen omaksi mutta maksaa tuhottomasti eikä sitä edes pysty enää perumaan ,sillä peru viesti numero ei toimi!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe