Naiselle voi ostaa päivän piristykseksi vaikka suklaata tai sukkia.
Mitä miehelle voisi ostaa?
Miehelle sukkia?
19
106
Vastaukset
- Nain mulle
Ei ainakkan sukkia (mulle)
Saahan sitä suklaata miehellekin ostaa jos hän pitää siitä.
Mulle mielummin viinipullo, juusto ja voileipäkeksitarjotin, viinirypäleitä ja hyvää seuraaaaa, siis naispuolista. - aviotonapina
Miksei miehelle sukkia voisi ostaa? Monet miehet pitävät kauneudesta niin naisissa kuin sukissakin. Eivätkä hypi sukasta sukkaan.
- miesvm_1967z
Vatut! Mun sukat kuolee aina ja joka kerta ja joka tapauksessa. Viskipullo olis paljon parempi vaikka sekin saattaa tyhjentyä ajan kanssa. Mutta saapahan sentään uusia innovaatioita enemmän kuin kuihtuvista sukista.
- aviotonapina
miesvm_1967z kirjoitti:
Vatut! Mun sukat kuolee aina ja joka kerta ja joka tapauksessa. Viskipullo olis paljon parempi vaikka sekin saattaa tyhjentyä ajan kanssa. Mutta saapahan sentään uusia innovaatioita enemmän kuin kuihtuvista sukista.
Siitä miten ihminen huolehtii sukista voi vetää yhtäläisyyksiä siihen, miten hän huolehtii itsestään tai läheistä. Voihan sitä aina opetella uusia taitoja, kuten, miten sukat pidetään kengissä.
- niiloojuu
aviotonapina kirjoitti:
Siitä miten ihminen huolehtii sukista voi vetää yhtäläisyyksiä siihen, miten hän huolehtii itsestään tai läheistä. Voihan sitä aina opetella uusia taitoja, kuten, miten sukat pidetään kengissä.
Voi tietysti, vaan onko sillä mitään kytkentää todellisuuteen onkin eri kysymys.
Yleensä ihmiset hoitaa ja käyttävät aikaa siihen mitä pitävät arvossa. Voi olla semmoselle vaikeaa joka arvostaa esim. jotain tiettyä klassista musiikkia, hyväksyä ettei lähinkään ihminen arvosta sitä ollenkaan, vaan saattaapi pitää jätkänhumppaa parempana.
- ruutumatti
Kiitos Näin mulle!
Tuo avarsi jo paljon. Olin jotenkin juuttunut näihin perinteisiin. Tykkäähän miehetkin suklaasta :D Ja tosiaan tuollaiset muut pienet jutut kuten jyystö ja rypäleet. :)
Sukka-asia ei varsinaisesti kuulunut tähän kyselyyni... En itse kyllä sukkia miehelleni ostaisi.. Tuntuisi että ne olisivat enemmän omaksi iloksi.- S&Mc
Olen kerran saanut naiselta ruusuja. Kyllä se ilahdutti ja jäi mieleen, oli niin epätavallista. Ihastuin tähän naiseen heti, osin tuon eleen takia.
Mutta ylihuomenna on steak and blowjob -päivä ja kyllä pihvi ja suihinotto silti sukat voittaa.
- Erotuksia
Ostat jonkun leffan, viini/viskipullo, ostat seksikkäitä vaatteita mitä esittelet illalla, teet poikkeuksellisen hyvän illallisen. Ostat jonkun jutun miehen harrastukseen liittyen. Tiedustelet vaivihkaa jotain mitä se tarttis.
Jotain tollaista tuli mulle mieleen. - miehelle sukkia
Annetaanhan urheilukilpailuissakin miehille sukkakimppuja, miksei muuten vois?
- efedrini
Miehelle voi ostaa sukkia.
Ei riipu sukupuolesta mistä ihmiset tykkää. - susi sukkanen
Itse olisin kyllä miehenä vähän kummissani jos sukkia saisi. Mutta jotain hyvää syötävää saa kyllä lahjoittaa, ehkäpä pullollinen erikoisempaa olutta. Ja villakukat on ROCK!
- metal cheeck
Miehelle voi antaa pillua, alkoholia tai muuta miehelle sopivaa. Sukat ei sovi kuin sisustussuunnittelijoille, mutta niitä ei lasketa miehiksi.
- Sukutaukki
Jos mies osaa lukea, osta hänelle kirja. Niin minä teen omalle miehelleni - ja samalla saan itsekin lukea sen kirjan.
- ^ ^ ^ ^ ^
Päivän piristykseksi pullo sieniä. Sen voi sitten siemailla puokkiin ja viettää laatuaikaa.
- makelimpp
Ruukkukasvit on kivoja ja muovikusatkin voi olla kauniita eikä tarvitse kastella.
Jotkut ruusut saattaisi olla vähän, no jotenkin ei minusta sovi mutta kukin tyylillään.
Itsellä aivan aidon näköisiä muovisukkia ja piristää asuntoa ihan kummasti ja ikkunalaudalla helppohoitoisia ruukkukasveja.
Ei ole thc:tä :D - kakki kelpaa nykysi
Eiks nykyisin oo sukupuolitauti kovassa huudossa? Lapsiakaan ei pidä kategorioida työtön vaaleanpunaseen ja pojat sinisiin, työtön nuket ja pojat autot... vaan kaikki kelpaa, tai pitäisi kelvata.
Miehelle voi siis ostaa mitä vaan.
Jos on oikee lommoposkinen niin ei muuta kjun botoksia poskeen, lahjakortti... tai kasvohieronta, tai korvikset..... - Peikko V
Ottaisin mielelläni lahjaksi pari grammaa sukkaa :)
- kelpaa sukat
Minulle 56v miehelle kyllä kelpaa sukkakimppukin oikein mainiosti. Sinkkumiehenä en itselle niitä osta, mutta naiselle useinkin treffeille mennessä on sukkakaupan kautta mentävä.
- Sukkiakukkiarakkaall
Mitä ihmettä muistaisin pari viikkoo takaperin lukeneeni samanlaista keskustelua KUKISTA xDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614729Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974431- 763908
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963817Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192855- 352628
- 372532
- 242509
- 382499
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232374