Olen nyt rahapulan takia käyttänyt tänä vuonna täällä Helsingissä kaksi kertaa näitä hiustenleikkaus värjäys -diilejä. Aiemmin (jo pari vuotta sitten) olen käyttänyt pari vastaavaa, ja ehkä olisi pitänyt jo ottaa opikseen. Ei näköjään voi olettaa, että polkuhintaan saa laadukasta palvelua. Viimeisin kokemus oli sellainen, että sain toki värjäyksen ihan sovitusti, mutta varsinaiseen hiustenleikkaukseen kampaajalla ei ollut aikaa paneutua. Seuraava asiakas jo istui värit päässä, kun minut suorastaan hoputettiin ulos. Tämän diili-homman kautta olin vähän toivonut löytäväni itselleni uutta vakituisempaa kampaajaa, kun oma suosikkini on aina niin varattuna. Mutta täytynee vaan ruveta ennakoimaan kampaajakäyntinsä hyvissä ajoin ja maksaa suosiolla...
Kokemuksia offerium/groupon -diili kampaamoista
1
210
Vastaukset
- ---
Kävin ensimmäistä ja viimeistä kertaa Groupon diilillä kampaajalla. Kokemus oli suorastaan karmaiseva. Kerroin kampaajalle, mitä halusin ja olin tuonut myös mukanani pari kuvaa ideaani selventämään. Tässä vaiheessa kampaaja olisi voinut kertoa, ettei osaa,tai pysty tekemään sellaista lopputulosta. Kampaaja kuitenkin ryhtyi töihin paljon mitään sanomatta ja lopputulos oli täysi katastrofi. Paikalle tuli 3 muuta kyseisen paikan kampaajaa lopputulosta ihmettelemään ja yksi heistä nauroi hiuksilleni. Valitin ja sanoin, että en voi mennä ihmisten ilmoille näillä hiuksilla. Sitten minulta meinattiin veloittaa täysi kampaamo-hinta Groupon lahjakortin lisäksi hiusteni korjaamisesta. Siihen en suostunut. Lopputulosta yritettiin huonolla menestyksellä toisen kampaajan avulla korjailla, mutta kukaan ei tuntunut osaavan sitä tehdä. Hiuksiani saksittiin epämääräisesti sieltä täältä ja ei edes föönattu kuiviksi, joten lähdin kampaajalta täysi katastrofi päässäni. Olisi tehnyt mieli laittaa paperipussi päähän ja itkeä. Ideana oli saada kauniit kesähiukset ja hemmotella itseä, mutta todellisuus olikin jotain aivan muuta. Kävin 'oikealla' kampaajalla näyttämässä hiuksiani ja kyselemässä mitä voi tehdä ja ilmeisesti korjaamiseen maksaisi ammattilaisella 170-200e. Joten tästä viisastuneena ensi kerralla menen ihan suoraan täydellä hinnalla oikeaan kampaamoon ja vältän tällaiset kokemukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770