Jos joku kertoisi onko ymmärtänyt koskaan koiraa hankkiessaan, että ei todellisuudessa hommaa sitä muuta kun lapsen korvikeeksi? Allergisen ihmisenä on aika hankala löytää naista jos muutenkin mutta viimeistää sinä kohtaa kun saat seulottua 5 hyvää ja 5 täydellistä niin sitten niillä on sellainen rotankokoinen rakki räksyttämässä siinä..Ja tämä toteutuu noin 97% nykyään.
Miesten vanhin kikkaa itseasiassa on saada tulee syttyneessä vauva keskustelussa 1.5 vuoden aikalisä (kerrallaan) on ehdottaa naiselle koiraa..Toimii joka kerta. Muistuttaisin kaikkia siitä, että todelisuudessa nainen on ihmisen paras ystävä ja teissä tuskin on miestä tekemään sitä mikä tarvitaan.
Koira lapsen korvikeeksi
14
118
Vastaukset
- Jep jep
Eli vain kolme koiran omsitajaa =D
- jep jep
Niin tai näin, niin MINÄ olen aina oikeasa :D
- Höpsistä taas
Ovatkos koirat myös miehille lapsen korvike vai koskeeko nerokas teoriasi vain naisia?
- ap.
Kerran ja yksi kaveri jopa kahden naisen kanssa.
- yksinäisyyteen
Ei se ole mikään teoria,mutta pitkä asia lyhyesti niin :Ovat.
- yksinäisyyteen
ap. kirjoitti:
Et ole minä.
- yksinäisyyteen
Vastataan nyt tuohonkin:Kyllä tuo on minulle kriteeri,ja ei tarvitse onneksi kysyä.
Moni kertoo siitä profiilissaan tai laittaa sen kuvaan.
Kaikkiaan on aika vaikea sanoa, mutta äkkiä laskettuna sillä on hankittu neljä aikalisää, - Höpsistä taas
ap. kirjoitti:
Asuit siis puolitoista vuotta koirataloudessa? Eikä allergia vaivannut yhtään? Ja sitten vauva saapui, vai?
Ei muuten ole mikään ihme, että sinkkuna etsit seuraa edelleen. - Vieraileva perse
Koira on naisen korvike, tai oikeastaan parempi kuin nainen: uskollinen, rakastava eikä valita kun sitä panee takaapäin.
- 10 + 5
On se niin rasittavaa kun muuten hyvä nainen on pilattu jollain räksyttäjällä. Niitä ei jaksa.
- Yritä uudelleen
- herneet nehää
Entä jos ei edes pidä lapsista? Onko koira mielestäsi silloinkin hankittu vain lapsen korvikkeeksi jos nainen ei edes halua lapsia etenkin kun kyseessä ei ole mikään pikkuräksy vaan koiran kokoinen aktiivinen harrastuskaveri?
Allergiselle voisi toki olla ihan hyvä menetelmä selvittää heti tutustuessa onko naisella lemmikkejä vai ei ennen tarkempaa seulontaa. Turha siitä on katkeroitua kun koirattomiakin riittää.- JoKu_RaNdOm
Olen täysin samaamieltä! Sitä paitsi Kakarat huutaa siinä missä koirat räksyttää että kyllä siinä on sitä "apsen korviketta ihan tarpeeksi -_-
- räks räks
On se muuten totta että 95%yli 45v naisilla on joku häntäheiluttaja...
Se vaan on niin ihme että jaksavat kuunnella räksytystä, pyyhkiä ja siivoa paskat, ruokia, ulkoiluttaa jne.... mutta eivät jaksaa panostaa omiin lapsiin.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735022Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1214727- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33338Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282787
- 402783
- 372762