Heippa !
Täällä kaksi hevostyttöä 16 & 15 vuotiaat etsivät kesätöitä. Loppu kesäkuuksi - Heinäkuuksi.
Minä Alexandra olen 16, ja olen ratsastanut ja toiminut hevosten kanssa yli 9vuotta. Koulutaso on n. HeB. Re. on n. 110cm. Olen toiminut hevosten kanssa varsoista oreihin.
Oona on 15 vuotta ja toiminut ratsastanut ja toiminut hevosten kanssa reilut 3vuotta. Koulutaso n. HeC ja Re. on n. 60cm.
Tallin olisi hyvä olla Kanta-Hämeen alueella, jos tallilla "asuminen" ei ole mahdollista.
Tallilla voisimme töinä tehdä mitä vain:
- Karsinoiden siivous
- Tallin käytävien lakaisu
- Aamu talli
- Päiväheinät
- Ilta talli
jne.
Hinta sovitaan erikseen.
Ota yhteyttä ensiksi sähköpostilla ja keskustellaan sitten lisää. (:
[email protected]
Kesätyöt hakusessa Etelä-Suomesta !
Heppatytöt
0
91
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19611791- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586206Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715146- 434902
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474480Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164383- 1183855
- 813343
- 511867